-------PIINAVIIKOT 26+27+28-------

Maanantai 30.6.2008[color]

Lumikuningatar.....kp 2/30-36.............yk7........................toinen
Chessa..................kp 2/36-40..............yk4.......................kolmonen
Hilipatuinen...........kp 5/29-33..............yk 3.......................toinen
kukkavanamo........kp 5/26-32..............yk3.......................toinen
Tuulia79................kp 5/31-35...............yk7........................toinen
hapamperi............kp 5/33-38................yk2.........................toinen
papaijaa81............kp 6/28-30...............yk8.......................esikoinen
miigu123................kp19/30-32..............yk7.......................toinen
Ouska....................kp 19/28-86.............yk4......................esikoinen
neiti21wee............kp 24/28-29..............yk4.......................toinen
Rouva Pikkumyy.....kp 25/29..................yk4(km2/08)........
Kaa........................kp 26/35..................yk 08/07 alk.........esikoinen
xAnnax..................kp 31/28-31.............yk7......................esikoinen
Iines79..................kp 31/28-30.............yk2.......................toinen
Eeeva....................kp 32/28..................yk1......................toinen
Kuumeilija..............kp 32/26-35.............yk 5 ....................esikoinen
Noppis...................kp 34/30?................yk 2.......................toinen
Millukka.................kp 35/30-34.............yk.1 km:n jälkeen..viides
Mimmukka81.........kp 39/30-50.............yk6........................esikoinen
[color]

Plussanneet[color]

Haamuilijat:
Eeeva (26.6.)
Iines79

[color]

Testauspäivät
27.6. Eeva
29.6. Iines79
[color]

Tädin yllättämiä: :hug:

papaijaa81
hapamperi
Tuulia79
kukkavanamo
hilipatuinen
Chessa
Lumikuningatar

En nyt tiennyt että poistanko tädin yllättämät vai mitä mutta laitoin nyt alusta nuo kiertopäivät ainaki että voivat itse nähdä missä mennään :)

Omaa napaa sen verran, että TESTASIN TÄNÄÄN HAAMUN!! Ihan selkeä aivan haalea viiva tuli testiin ja samanlainen oli myös esikoisesta aikanaa :heart:
Nyt se jännittäminen vasta alkoki!

Onnea Eeeva haamusta :flower: ! Kerros nyt vielä kaikki sun oireet niin saadaan heittää viimeisetkin kärsivällisyyden rippeet mäkeen :D .

Omaa napaa: Lämmöt oli sittenkin koholla tänä aamuna. Suusta mitattuna 37,03 ja kainalosta 36,8. Mä haluan semmosen kropan, joka toimii kun oppikirjassa. Ei kukaan tietäis mistä semmoisia voi ostaa ;) ?

Annoin itselleni periksi tänä aamuna ja menin testaamaan :headwall: . Tulkitsen sen negaksi. Jotain siinä näkyi mutta koska kyse on RFSU:n testistä niin se on mun luonnehdinnan mukaan viivanpaikka :/ . Mut jos täti ei näistä nippailuista ja jomotuksista huolimatta saavu paikalle niin sunnuntaina testaan uusiksi.

Heh:) Mulla oire on yökötys! Lähes kaikki ruoka ällöttää. Paino on tippunu jo 2kg (esikoisesta tippu alussa 5kg). Meetvursrti maistuu ja popkornit :D Räkäinen olen ja hikoilen. Hiki HAISEE! |O Välillä huimaa. Väsyttää jonku verran enemmän ku ennen. Rinnat on muuttunu jotenki painavimmiksi/kiinteämmiksi (toiveajattelua :LOL: ) ja niistä tulee MAITOA! Imetyksen lopettamisesta on nyt n. 7kk joten en tiiä voisko noilta ajoilta johtua maidontulo? Sitä ei kyllä ole tullu tässä välissäkään..

Kaa
Laskeskelin tuossa testipäivää. Oletetusti ovulaatio oli eilen/on tänään, eli testipäivä voisi olla sitten vaikka 13.7.08. Sunnuntai. Menkkojen pitäisi siis alkaa 11. pvä, joten annetaan pari päivää siihen lisää varulta.

tädin käsittelyssä täällä kieriskellään, ja ens kierrossa raskautuminen on todellinen ihme, kun tuo isäntä on aikas paljon töissä tällä hetkellä...elikkäs... jatketaan kuumeilua ja piinailua, mutta hiljaiseloa taidetaan elellä... toivotaan silti parasta, kunhan tuo täti tästä saadaan vaan häädettyä..
itsellä kyllä oli ennen tädin tuloa varma olo raskautumisesta, mistä lie olo johtui, harhaluuloksihan se kuitenkin paljastui... tyhjä syli on kamala asia, muttta ehkä se pieni siihen annetaan kun sitä vähiten odottaa.. pitäisi aloittaa nyt ihan stressittömältä pohjalta...

pystyyx ovulaatio olee menkkojen vikana päivänä? kun mulla silloin tuli sellast kirkasta limaa ( ikinä ennen en ole sellasta huomannut). ja jos silloin ois tärpänny niin pystyskö ny olee jo jotain oireita vaikka on meneillään vasta kp 15? ihmeen väsynyt olo päivällä (yleensä melko pirtee oon) ja alamahas tunne että menkat olisi tulollaan.

Eevalle todella suuret onnittelut! :flower: Ja kerrohan pienelle pieni viesti : Pysy siellä äidin masun turvassa maaliskuuhun asti :) :heart:

:hug: halit tädin yllättämille! Päät pystyyn taas ja uusi yritys on edessä! :) Aina täytyy löytää jotain positiivista, vaikka kuinka kirpasee :hug: Niin kuin kukkavanamo näyttää hyvää esimerkkiä :)

Mullakin on jo valmiiks hyviä syitä keksittynä, esim. että ei tarvitse lämpimillä keleillä sitten mahan kanssa tuskailla, saa nyt nauttia kylmää siideriäkin kun nuo ilmat lämpenevät ymS :)

Tosin itse vielä odottelen tätiä saapuvaksi.. Kävi kurkkimassa ovella tiistaina, mutta tais jotain pelästyä ja nyt ei ole vielä näkynyt.. Kumma heebo :LOL: :LOL:

Huomenta,

Tädistä kärsiville iso :hug: !

Kuumeilija: Toi kuulostaa kyllä tosi lupaavalta :) ! Ehkäpä täti pelästyi pientä vauvan alkua ;) .

ON: Olo jatkuu huonona. Nyt on muutamana päivänä ollut etova olo aamusta iltaan. Mahaa vihloo ja selkää jomottaa. Lisäksi saan semmoisin viiltoiskuja tuonne alapäähän, että tuntuu kun olis virtsatietulehdus :eek: . Aamulämmöt edelleen 36,8, joten täti ei eksy tänne vielä tänäänkään. Jotenkin toi alavatsasärky on ihan omituista. Se tulee ja menee miten sattuu. Mut se kohta on outo. Särkee ihan keskeltä ja tosi alhaalta, just ja just häpyluun yläpuolelta. No, tuleehan niitä särkyjä oikealla ja vasemmallakin. Kahvi ei oikein uppoa, eilen alkoi tää "oire".

Rinnat on ainoana normaalit (ei suurempia särkyjä ), joten en usko raskauteen. Noi edellä maintut on varmaan toiveiden tuotosta, kuten mieskin epäili. Se ei usko, että tokasta voi tärpätä tälläkin kertaa. Oon itse vähän samaa mieltä.

Sori muuten pitkästä stoorista :ashamed: .

Huomenta kaikille!

Nyt rupesin malttamattomaksi! :LOL: Kokeilin eilen, mitä ovulaatiotesti näyttää ja se oli aika voimakas plussa. No, ne saattaa näyttää mitä vaan koska vaan, mutta se voi luvata myös tärppiä... Tänään testasin raskaustestillä ehkä viivanpaikan tai toooodeella haalean haamun. En osaa sanoa, onko viivassa väriä vai ei.. Testin tein aamun toisesta pissasta, joka oli ollut rakossa 4 ja puoli tuntia.

Ei ole mitään kummempia oireita. Rinnat olivat kipeänä aika pitkään ovulaatiosta, mutta eivät enää. Jotkut hajut häiritsevät. Esimerkiksi mannapuuron haju. Tosin, olen aika herkkä hajuille muutenkin. Testaan uudelleen sitten ensi viikolla, kun tädin pitäisi tulla. Nythän on vasta dpo 10.

Onpas meillä hiljainen pino, vaikka meidän viikot kyseessä.

Mä testasin malttamattomana jo tänään RFSU:n halpistestillä. Harmikseni nukahdin uusiksi ja unohdin katsoa testiä testiajan puitteissa :headwall: . En oikein tiedä luotanko tulokseen vai en, joten huomenna uusi testaus. Testissä nimittäin näkyi haalean haalea viiva, joka mielestäni punersi. No, roskishaamujen haamuksi se on tulkittava :headwall: .

Tänään siis kp 29/28-30 eikä täti ainakaan vielä ole hyökännyt kylään. Menkkamaisia kipuja on, samoin kiukkuisuutta, lämmöt koholla, NÄLKÄ ja pillahdin itkuun tänään, kun esikoinen itki mielipahaansa. Esikoisesta noi itkukohtaukset oli se mikä varmisti mulla raskausepäilyt. Nyt en luota kun vahvaan plussatestiin. Joten, jännäys jatkuu entistä pahempana.

hiljasta vaikuttaa kyllä olevan :) Kaikki nauttii viikonlopusta!

Iines, toivotaan että se olis oikea haamu ja vahvistuis siitä vielä :)

(.) Ei tätiä, ei mitään.. ei siis niin mitään oloja.. valkovuotoa tulee niin paljon että joka kerta luulen menkkojen alkavan.. Mutta ei.. Sellaista kananmunan valkuaislimaa koko aika.. ei mulla nyt kyllä oviskaan voi näin myöhään olla.... Noh, let's see.. Ajattelin ens viikon loppupuolella testailla jos ei tätiä näy...

Kaa
Hiljaista on täälläkin... tämä on päivä mennyt siivotessa. Kierto on mennyt yli ovulaation, näin oletan. Ei oireita sitten minkäänlaisia. Lämpö tipahti keskiviikkona puoli astetta, mutta ei ole vielä ainakaan noussut alkukierron lämpöjä korkeammalle. Saas nähdä.

Nautinnollista kesää kaikille kuumeilijoille!

Mulla on nyt alkanu valskaamaan tuota valkovuotoa.. Jatkuvasti saa housuihin kurkkia että onko punasta :D Kaikki oireet jatkuu samanalaisina.. Pitäs vaan jaksaa väkisellä syödä vaikka ei haluttas mitään. Verenpaine mulla ruukaa laskea alas ja nytki se on 95/60..

Aamupäivää,

Tänään testattu uusiksi ja testiajan sisällä tikkuun tuli todella haalea haamujen haamu. Ja se siis punersi, joten en sanoisi viivanpaikaksikaan. Oireet jatkuu samana, kahvi tökkii, pöksyihin lorahtelee valkkaria ja mä kans kipitän katsomaan tuliko täti mutta vielä ei ole tullut. Rinnat ei varsinaisesti ole vielä kipeät mutta niitä kuumottaa ja nipistelee. Kuvotustakin on ilmassa :x .

Toivotaan nyt, että täti pysyy poissa meillä kaikilla jäljellä olevilla!

Yhteistyössä