-------PIINAVIIKOT 26+27+28-------

Keskiviikko 25.6.2008[color]

miigu123................kp14/30-32................yk7.......................toinen
Ouska....................kp 14/28-86..............yk4......................esikoinen
neiti21wee............kp19/28-29..............yk4.......................toinen
Rouva Pikkumyy.....kp 20/29..................yk4(km2/08)........
Kaa........................kp 21/35..................yk 08/07 alk.........esikoinen
xAnnax..................kp 26/28-31..............yk7......................esikoinen
Iines79..................kp 26/28-30.............yk2.......................toinen
Chessa..................kp 27/36-40.............yk3.......................kolmonen
Eeeva....................kp 27/28...................yk1......................toinen
kukkavanamo........kp 27/26-32.............yk2.......................toinen
Kuumeilija..............kp 27/26-35.............yk 5 ....................esikoinen
papaijaa81............kp 28/28-30.............yk8.......................esikoinen
Noppis...................kp 29/30?................yk 2.......................toinen
Tuulia79................kp 30/31-35.............yk6........................toinen
Hilipatuinen...........kp 30/29-33.............yk 2.......................toinen
Millukka.................kp 31/30-34.............yk.1 km:n jälkeen..viides
hapamperi............kp 34/33-38.............yk1.........................toinen
Lumikuningatar.....kp 33/30-36.............yk6........................toinen
Mimmukka81.........kp 34/30-50.............yk6........................esikoinen
[color]

Plussanneet[color]

[color]

Testauspäivät
27.6. Eeva
28.6. papaijaa81
28.6. hapamperi
28.6. kukkavanamo (26.6.!!) ;)
29.6. Hilipatuinen
29.6. Iines79
[color]

Tädin yllättämiä: :hug:

Heippa!
Eeva mun kp on tänään 28 ja testauspäiväksi voisi laittaa 28.6.

Tosiaan ensi lauantaina täytyy testailla (mikäli se silloin enää aiheellista on) kun meillä on yhdet juhlat silloin. Silloin on sitten kp 37 ja mullahan se kierto on vaihdellut 33-38 päivän välillä.

Oireita saisin kehiteltyä itelleni vaikka kuinka ja paljon :D mutta kai se on vaan oman pään sisällä. Munasarjojen kohdalla nippailee, väsyttää (oon kyllä nukkunut tosi huonosti :D ) ja eilen meinasin oksentaa kesken iltapalan, mutta luulen että sekin johtui enemmän iltapalasta itsestään :D

Oikein hyvää juhannusta nyt jo kaikille! Mä vietän jussini tiiviisti töissä (esim. tänään 7-22).

oireita täällä on kanssa vaikka millä mitalla.. joka kuukausi tähän aikaan saan aikaiseksi sen iänkaikkisen pahoinvoinnin :D uutena oireena on flunssa-oireet, tukkoisuus, mahan nippailu, käsittämätön väsymys ja jatkuva vessassa ramppaaminen.. tää on käsittämätöntä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja papaijaa81:
oireita täällä on kanssa vaikka millä mitalla.. joka kuukausi tähän aikaan saan aikaiseksi sen iänkaikkisen pahoinvoinnin :D uutena oireena on flunssa-oireet, tukkoisuus, mahan nippailu, käsittämätön väsymys ja jatkuva vessassa ramppaaminen.. tää on käsittämätöntä :LOL:
Hei joo, mä ramppaan kanssa vessassa (tosin oon juonutkin normaalia enemmän :LOL: :LOL: ) ja suuta kuivaa ja tukossakin oon (siitepölyallergia ei tietenkään vaikuta siihen...) :LOL: :LOL: :LOL:

tää on kamalaa kun oireita kehittelee niin paljon... :saint: ja hetkittäin vaihtuu olo siitä, että on aivan varma raskautumisesta ja toisessa hetkessä taas varma että täti on tulossa :/
miehellä alkaa olee hermot riekaleina tästä mun sättäämisestä, osaa kyllä tosi hyvin rauhoitella mua.. :saint:

Päivitetty! :) Mulla hävis oireet ku tein eilen testin vaikka testipäivään on vielä ikuisuus :D Oli vaan ihan pakko kokeilla ku tuli 4 testiä postista :LOL:
Mutta huono olo on poissa. Tukkoisuus ja jano on kai vaan jäljellä. Mutta en aio nyt sitä murehtia :)

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!

mä tilasin kanssa testejä.. ja tiedän jo etukäteen että aiankin yks pitää koittaa heti, vaikka testipäivään on vielä matkaa vaikka miten...mulla on alavatsakivut enää oireina, kaikki muut ovat häipyneet.. kai..

tänne ei mitään uutta. Sietämätön väsymys vaikka olen nukkunut kuinka ja flunssa jatkuu aina vaan. Rinnat eivät ole arat mutta tuntuvat kuitenkin paisuneet ja nestettä tulee edelleenkin...

KOvasti tekisi mieli testata kp 29/29-33 jo mutta yritän malttaa mieleni =)

toihan kuulostaa sitten hyvältä, että oireita on.. mä kanssa koitan malttaa mieleni testaamisen suhteen, mutta pelkään tuloksen katsomista... isosti ihmetyttää noi alavatsakivut, mutta voihan nekin olla täysin kuviteltuja... :|

Tervehdys typyt! Ja pikkasen myöhässä jussit kaikille :LOL: En oo kerenny ollenkaan koneella käymään :)

Täällähän alkaa jo testi- ja jännäpäivät lähenemään kaikille! Nyt vaan toivotaan kunnon plussasaalista :)

Kopioin nyt toisesta pinosta ku en jaksa runoilla :LOL:
(.) Tästä kierrosta tulee kyllä todella pitkä tai sit menkat alkaa kohta.. en oo yhtään perillä kropastani tässä kierrossa.. En siis ole varmasti vielä ovista bongannut tässä kierrossa.. Luulin sen olevan n. kp 16, mutta epäilen nyt sitä vahvasti.. Kn on koko ajan kellonajasta riippuen ollut sellainen melkein pehmeä, muttei kuitenkaan, aamuisin supussa mutta iltaisin auki.. hmm.. Kaipa tää on sitten sellainen yksi viidestä- kierto, eli ovista ei tapahdukaan :) No mutta saapahan hyvillä mielin sitten ensi viikonloppuna lähteä viihteelle, juhannus kun meni töiden parissa :(

itseäni lainatekseni:

hyvät jussin jatkot tai oikeastan jo loput kaikille...

huomasin juuri et kohta saa alkaa peittoja heilutella.. mulla on vaan ongelma. tai oikeastaan tietämättömyyttä.. auttakaa

eli lääkäri määräsi mulle seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi terot 15.-24. kp:lle.. no mut jos nyt sattuisi vahingossa että peittojen heiluttelu tuottaisi tulosta niin miten nuo terot vaikuttaa siihe.. tekeekö terot toisin sanoen aina menkat eli jos olisin raskaana saisin keskenmenon??

toivottavasti joku tajusi sepustuksestani jotain ja osaisi vastata... asia vaivaa kovasti!

Talvis Onko sulla oikeesti kiertopäivä 115? Imetätkö kenties?
Ouska Tuota samaa mäkin aikoinaan mietin kun terolutteja söin ja esikoista yritin. Kävi kuitenkin niin että tärppäs vasta sen jälkeen kun lopetin puolen vuoden terolut-kuurin. Yks kierto tuli kuurin jälkeen ja sit tärppäs.
Itsellä ei mitään kummempaa, kun kiertopäiviäkin on vasta 12. Huomenna alan tikutteleen ovista, vaikka se tod.näk. tulee vasta kp16-18, jos on tullakseen.

Aamupäivää,

Mikäs joukkoryntäys täällä on muihin pinoihin. Mä oon täällä varmaan kohta yksin löpisemässä...

Nyt onkin meidän pinon eka piinaviikko! Täällä panikoidaan jo ihan täysillä. Siis ihan postiivisessa mielessä :) . Tänään kp 24 enkä ole vielä testannut vaikka testejä kaapista löytyykin.

Oireita on ja se tässä jännittääkin. Valkkaria tulee juoksemalla eikä kunnon (menkka)migreeniä ole vielä tullut :eek: . Juhannuksena nukahdin joka päivä päiväunille ja silti nukuin kunnon yöunet. Nälkä on koko ajan kova, selkää jomottelee ajoittain. Kp 22 oli järkyttävän kamalat maha- ja selkäkivut. Heräsin aamuyöstä kipuihin ja jouduin ottamaan Panadolin. Samaan aikaan oli tosi huono olo. Nyt ne on pois eikä mistään oikein jomottele. Omituista. Mutta, vielä pitää malttaa odottaa testailuja. Mulla vois sitä testipäivää aikaistaa vaikka 29.6 :saint: .

Mukavaa päivänjatkoa!

Ai niin, onhan mulla tällä hetkellä oireita. Finnit. Mulla on ihan älyttömästi finnejä. Mielestäni en oo syönyt rasvaisia ruokia, suklaata en ole syönyt mutta finnejä on otsassa, nenässä :x , leuassa ja rinnassa/olkapäissä. Mulla ei normaalisti ole kuin yks hassu pieni finni jossain mut nyt on megakipeitä ja kokoisia naama täynnä :eek: |O :x :headwall: .

Eeeva: Täällä kohtalontoveri :wave: . Täällä myös jännätään ihan tajuttomasti :D .

Ois niiiiiiiin kätevä ku vois heti hässimisen jälkeen testata että tärppäskö ja sitte se katoais mihinkään vaan pysyis onnellisesti massussa oikeille viikoille ja sitte helpolla nopealla synnytyksellä paikkoja repimättä ulos :D

Eikä ois koliikkia olemassa :D

Iltaa kaikille!

Iines, kuulostaa kyllä tosi lupaavilta noi sun oireet. Itse muistan esikoista odottaessa se valkkarin määrä ja vetisyys oli jotain ihan järkkyä. Ilman pikkuhousunsuojaa ei voinut mihinkään lähteä. Se on vielä sellainen oire, jota ei oikein voi kuvitella. Ihmettelen kyllä jos et ole raskaana!

Mä olen jännäillyt nyt kyllä tosi maltillisesti. En ollut edes kiertopäivistä oikein perillä ennenkuin katsoin täältä... Tätihän vois tulla jo vaikka huomenna kylään, kääk. Toivotaan, että tajuaa pysyä poissa. Ei ole kyllä ollut mitään oireita, joten ei toiveet ole kovin korkealla. Täytyy varmaan ens kierrossa tikutella jos nyt ei tärppää.

Eeeva jos viitsit mulle laittaa testauspäiväksi 28.6. Siis jos pääsen sinne asti. Voi kyllä olla, että joudun testaamaan jo torstaina kun mulla on silloin hammasröntgen. Tietääkö kukaan voiko röntgenistä olla haittaa jo näin varhaisessa vaiheessa? Että uskallanko ollenkaan mennä jos on mahdollisuus olla raskaana?

iines Mulla oli kanssa esikoista odottaessa se valkkari tosi hyvä oire, sitä nimittäin tuli ja reilusti =)

Eeeva saat taas korjata mun kiertopäiviä :) Tänään menossa kp 28, eli nyt sitten alkaa se jokusen päivän jännääminen että tuleeko ne menkat vai ei =)

Kukkavanamo Soita hammaslääkärii ja kysy siitä röngtenistä nii selviät kaikista helpoimmalla :)

Kaa
Missä hemskutissa on mun ovulaatio!!!!! :kieh: |O |O

Joo, ei siis mitään tuntemuksia että olisi edes tulossa. Pitäis olla (jos on ollakseen) tässä parin päivän sisällä. Taitaapi taas tulla ovuloimaton kierto... *kieh, kieh, ärsyttää!!!*

Yhteistyössä