-------PIINAVIIKOT 26+27+28-------

Minä olen räkätaudissa ja kuumeessa!

Tuntuuko minusta vaan vai onko nuo kiertopäivät päin pe**että? Vaikea päivittää ku vaihtu päivittäjä kesken kaiken :)

Mulla ei mene mikää ruoka alas ja olo on samanlainen kuin esikoisen alkuraskaudessa. Johtuisko flunssasta olo vai flunssa jostain muusta? Minä hössötän taas :D

Tilasin netistä 4 raskaustestiä :)

Luin tuolta raskausoire pinosta että oireena voi olla nesteen tulo rinnoista joten minähän heti tissejä puristelemaan ja nestettähän sieltä tulee! Ihan pari pisaraa kirkasta, mutta tulee kuitenki.. :D :heart:

*muoks* nyt se oli jo ihan maidon väristä :D

Räkätauti täälläkin vaivaa....

Eeeva mulla tuli rinnoista valkoista ja kirkasta nestettä kanssa tossa viimeviikolla. :)

http://metku.net/~pesu/faq.php Tuolta sivustolta löytyy mielestäni oikeastaan kaikki mitä pitää raskaaksi yrittäessä tietää :)

Hilipatuinen: Kiitti osoitteesta :) Sain sieltä lisätietoa tuosta reesustekijästä vai mikä se oli. Mulla nimittään veriryhmä O- joten piikin takapuoleeni sain synnytyksen jälkeen.

Selis: Jospas se flunssa enteilis jotain :)

Tämä menee mulla nyt samalla kaavalla ku ekan kanssa. Rinnat ei olleet sillonkaa arat ku vasta myöhemmässä vaiheessa.

Täälä oli sitä galluppia mitä ehkäsyä jne. Meillä on aina ollu kortsut käytössä ennen esikoista ja jälkeen myös. Esikoinen tais tärpätä kolmannella kierrolla ja meillä oli tulee jos on tullakseen asenne. Mun mielestä tärppäs nopeesti kun olin töiden takiakin paljon pois kotoota.

Täällä on ahkerasti käyty lukemassa kuulumiset, mutta en ole sit kerinny kirjottaan mitään. Töissä on aika kiirettä ja illat menee sit uhmaikäsen kans taistellessa. Illat voi olla kyllä senkin takia hieman vaikeita kun ei kuulema nuku päikkäreitä päiväkodissa. Sen sitten tietää mitä kiukuttelua se on kun tyttö on tosi väsynyt illalla.

Mulla varmaan testauspäivä on 29.6 tai 30.6. Pitää vähän kattoa miten on töitä ja miten kerkeää testaamaan. Noilla päivillä on kp kuitenki jo 37-> joten varmaan jotain näkyis. Oviksesta en tiiä onko ollu jo. Mitään limoja en ainakaan ole huomannut. Rinnat on hitusen hellät, johtusko liiallisesta pupuilusta. :LOL:

Nyt mä kuitenki siirryn sohvalle kattoon peliä vähääks aikaa ja sit nukkuun. Huomenna on kuitenkin työ-/tarhapäivä. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Eeeva mulla ei oo ollu vielä ees ovista, et tää on kyllä ihan tavallinen flunssa :ashamed: . Sulla on kierto siinä vaiheessa et sullahan se vois tarkottaa jotain ;)
Enpä älynny tuota tarkistaa :D

Ajattelin että jos päivitän nuo tiedot aina joka toiselle sivulla niin ei heti menis tukkoon tämä ketju?

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mie taidan poistua tästä pinosta ko on vähä turhan isoks pino laajentunu noide monien vkojen myötä.. ni ei muuta ko mukavat jussit kaikille ja moro moro :)
Älä poistu, tai avaa sitten uusi pino, joka on vaan tietyn viikon. Mustakin oli kyllä hauskempaa jännätä vaan yhden viikon porukan kanssa, tuli jotenkin sellanen "tiiviimpi" tunnelma. Mutta varmaan löytyy porukkaa viikon pinoon, jos joku sellaisen vaan näppäränä tekee.

Hauskaa juhannusta :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mie taidan poistua tästä pinosta ko on vähä turhan isoks pino laajentunu noide monien vkojen myötä.. ni ei muuta ko mukavat jussit kaikille ja moro moro :)
Älä poistu, tai avaa sitten uusi pino, joka on vaan tietyn viikon. Mustakin oli kyllä hauskempaa jännätä vaan yhden viikon porukan kanssa, tuli jotenkin sellanen "tiiviimpi" tunnelma. Mutta varmaan löytyy porukkaa viikon pinoon, jos joku sellaisen vaan näppäränä tekee.

Hauskaa juhannusta :wave:
juu samaa mie mietin ko sillai ois tunnelma tiiviimpi ja pääsis paremmin siihe hommaan mukaan ja osais paremmin kunkin kohalla samaistua :D Ko jos liiaksi o porukkaa ni ei meinoo pysyy peräs kuka on kuka.. :p

Heippa!
Myös minut saa poistaa pinosta, olen myös tykännyt kuumeilla vain viikkopinossa, koska kaikki suurinpiirtein samoissa vaiheissa ja siinä ehtii jo "tutustua" paremmin. Ei haittaa jos nimi jää pyörimään, koska kyllä kumminkin luen teidän kuulumisia, mutta tuskin kirjoittelen, eli poistaa saa, ellei o liikaa vaivaa. Mukavaa juhannusta koko porukalle, toivottavasti saatta hurjasti plussia!

kekkeri

Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Heippa!
Myös minut saa poistaa pinosta, olen myös tykännyt kuumeilla vain viikkopinossa, koska kaikki suurinpiirtein samoissa vaiheissa ja siinä ehtii jo "tutustua" paremmin. Ei haittaa jos nimi jää pyörimään, koska kyllä kumminkin luen teidän kuulumisia, mutta tuskin kirjoittelen, eli poistaa saa, ellei o liikaa vaivaa. Mukavaa juhannusta koko porukalle, toivottavasti saatta hurjasti plussia!

kekkeri
Minä taas en halua sitoutua tähän tai muihinkaa palstoihin kovin paljon ku ylimäärästä aikaa ei ole. Joten erilaisille ihmisille erilaiset pinot :D

Papaijaa81 Sehän on yksi yleinen oire, että on flunssainen olo! Toivotaan parasta! ++

Musta tää on just hyvä pino. Aina kun oon jossain pienemmässä ollu, niin yksin oon jääny oottelemaan tädin tuloa, kun muut siirtyny jo uuteen kierrokseen. Ihan kiva, että on sitten jotain seuraa, kun kierrot taas venyy! Eli erilaisille ihmisille tosiaan eri pinot.

).( Mul on aika herkät rinnat. Ne ei yleensä hirveästi kipuile. Oon huomannu, että joskus oviksen aikoihin saattaa kipeytyä. Toivottavasti hyvä merkki!

Huomenna lähdemme maalle, joten edessä on monen päivän nettivieroitusaika. Toivottavasti on hyvät ilmat! Sanon jo nyt kaikille Hyvää juhannusta! Toivottavasti juhannusyö tuo plussaisia uutisia! :heart:

no hyvä kuulla.. unta on riittänyt vaikka muille jakaa... kiire tulee varmaan töihinkin mutta tänne piti vielä tulla kurkkimaan ennen lasten paimentamista :D hieno päivä onneks tulossa niin tehdään jotain superrrrkivaa päiväkodissa! :) hyvä päivä tulossa, juhannus ja kaikki (vaikka mies onkin töissä koko jussin..)
uusia perunoita, silliä :p

Huomenta,

Omituinen olo jatkuu täälläkin. Rintoja särkee hetkittäin (tosin niin särki viime kierrossakin :/ ), alavatsalta juilii hetkittäin ja valkkaria tulee lotisemalla :eek: . Eilen illalla lämpö huiteli 37,3 paikkeissa. Aamulämmön mittaamiseen mulla ei aika riitä (aamut on meillä aika hektistä toimintaa) mutta kyllä mä yleensä muutoksen huomaan iltalämmöissäkin. Tää on huomattava muutos, kun normaali on mulla n. 36,5. Viime lauantaina eli kp 15 lämpö romahti 36,1. Sen jälkeen se sahas joka päivä edestakaisin ja nyt nousi hurjan nousun. Omituista... Eli kai se ovis on tapahtunut, en vaan tiedä ehtikö simpat mukaan, kun sunnuntain jälkeen "luovutettiin" tästä harjoittelusta ;) .

Tuskinpa nää on kuitenkaan raskausoireita, kun oviksesta on noin vähän aikaa. Mutta jännäilenpä kuitenkin.

Ja mitä tähän pinoon tulee, niin mä ajattelin pysyä mukana. Musta on taas kiva, että viikkopinossa on paljon viestejä, niitä on ihana lukea. Pienet hiljaiset pinot ei ole mun mieleen.

Yhteistyössä