juu ja sit ottaa vaan quote vai mikä lie toiminnon ni ei näy et ois lainattu mut siit ku lainaat ni ainaskii tajuat ja huomaat sen millälail värit saa näkösälle
Moikkka!Alkuperäinen kirjoittaja hapamperi:Heipsan! Mä voisin tähänkin pinoon loikata mukaan. Eli kp24/33-38, yk1 ja toinen lapsi haaveissa. Kuluneen viikon aikana (viimeksi eilen) on lähetetty ekat soturit matkaan ja nyt sit päästään mukaan jännäilemään.
Mä voisin tänne laittaa saman gallupin kuin tuonne toista kuumeilevien pinoon. Eli siis...:
Mikä ehkäisy oli käytössä ennen kuin aloitte vauvayritykseen?
Mikä ehkäisy oli käytössä ennen esikoista/muita lapsia (mikäli sellaisia jo on)?
Kuinka nopeasti aikaisemmat lapset on tärpänneet?
Meillä siis yksi lapsi ennestään ja tärppi tuli silloin toisesta kierrosta yhdistelmäpillereiden lopettamisen jälkeen (kierto silloin oli n. 45 päivää eikä mitään hajua koska ovis oli). Nyt ollaan puolisentoista vuotta oltu luomukierroilla eli ensin oli kumit käytössä ja vuoden verran sitten ollaan menty vähän venäläisellä ruletilla eli ehkäisynä keskeytetty. Hyvinpä näytti sekin toimivan
Nyt ei oo tälläkään kertaa oikeestaan kauheesti käsitystä siitä milloin se ovis nyt ihan varmasti on, mutta en mitään tikutteluja ajatellut vielä alkuun aloittaa. Kierrot on nyt viimeisen vuoden olleet ekan kerran mulla säännölliset. Vaihtelua sen viitisen päivää.
Hii, vähänkö tää on taas jännää!!! Jotenkin ihana tunne kun tietää edes pääsevänsä jännittämään menkkoja