-------PIINAVIIKOT 26+27+28-------

Iines79 Ja meidän neidille 25päivä! =) Aika hyvä yhteensattuma, ja molemmat ollaan alettu nyt toista haaveileen.
Miten teillä tärppäs aikoinaan tuo esikoinen?Meillä kesti 1v3kk ennenkuin tärppäs ja yks alkuraskauden keskenmeno (rv5) ehti olla sinä aikana.

PalstaRotta: Meillä tärppäs esikoinen silloin aikoinaan yk 2. Eikä silloin ollut mitään tietoa mistään ovislimoista yms, kun tää palstailu ei ollut mulle tuttua puuhaa vielä silloin ;) . Kaiken järjen mukaan meillä ei olis pitänyt tärpätä niin helpolla, sillä mulla on tuota ylipainoa :whistle:, silloin oli migreenin estolääkitys & vahvoja särkylääkkeitä, antihistamiinit käytössä, join kahvia paljon, stressi työpaikan menetyksestä (olin saanut kenkää just edellisessä kuussa) eikä tietoa uudesta pysyvämmästä työstä. Eli siis paineita oli mutta niin se vaan tärppäsi. Nyt on tuo talo-projekti kesken ja KOVA stressi sen valmistumisesta & muutosta mutta toivottavasti ei hankaloita ihan hirveästi. Jotenkin mulla on semmoinen tunne, että esikoinen oli meillä se pieni ihme ja toista tehdäänkin pitkään ja hartaasti :/ .

Torstai 12.6.2008[color]

PalstaRotta..........kp 2/26-29.............yk4......................toinen
Talvis....................kp 5/30-31 (-46)....yk 3.....................esikoinen
Selis......................kp 5/30-34...........yk2.......................toinen
miracle..................kp 5/32.................yk3km:n jälkeen..esikoinen
Kaa........................kp 7/35................yk 08/07 alk.........esikoinen
umayya..................kp 8/31-38..........yk4.........................kolmas
kekkeri...................kp 11/28-30...........yk3........................nelonen
xAnnax....................kp 13/28-31..........yk7.......................esikoinen
Iines79..................kp 13/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 14/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 14/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 14/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 16/29-33.........yk 2........................toinen
Noppis...................kp 16/30?............yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 17/31-35..........yk6.........................toinen
Millukka.................kp 18/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 20/30-36..........yk6.........................toinen
[color]

Plussanneet[color]

[color]

Testauspäivät
4.7. Iines79
6.7. miracle, umayya
12.7. Selis
[color]

Muikkelis!
Mun taktiikka oli pysyä pois palstoilta kokonaan jos se auttais vaavin saamiseen, mutta täällähän olen taas.. joten mahtaisko päästä pinoon mukaan :| ?
Mulla menossa kp12/28-31 yk 7 ja esikoisesta haaveillaan täällä ihan päivin ja öin. :) Nyt on kyllä juhlia tiedossa kolmelle seuraavalle päivälle, joten ehkä kauheesti en kerkiäkään pyörimään. menee luppoaika miehen vikittelyssä, koska nyt eletään jänniä päiviä kierronkin suhteen! Nyt tärppää, ihan saletti!!!! =) =) Ja meillä kaikilla!

Huomenta,

Tää stressivapaa kuumeilu sopii mulle hienosti B) . Viime kierrossa kärsin koko kierron ajan mojovista selkä- ja alavatsakivuista mutta nyt ei ole kuin eilen ja tänäaamuna särkenyt selkää. Ja niistä limoista ja päänsärystä päätellen ovis on meneillään =) . Mä toivon, että kivut pysyiskin poissa.

Ja siis se stressivapaahan tarkoitti mulla kieltäytymistä ovistikuista ja greippimehusta. Mä muuten huomasin, että mulla se greippimehu ei kyllä toiminut niin kuin muilla. Mulla oli itseasiassa vähemmän limoja kun normaalisti. Eli taidan jatkossakin jättää kyseisen tuotteen nauttimatta.

Ai niin, mulle vois laittaa testipäiväksi 4.7.

Perjantai 13.6.2008[color]

miigu123..............kp2/30-32................yk7.................toinen
Ouska...................kp 2/28-86...............yk4................esikoinen
PalstaRotta..........kp 3/26-29.............yk4......................toinen
Talvis....................kp 6/30-31 (-46)....yk 3.....................esikoinen
Selis......................kp 6/30-34...........yk2.......................toinen
miracle..................kp 6/32.................yk3km:n jälkeen..esikoinen
Kaa........................kp 9/35................yk 08/07 alk.........esikoinen
kekkeri...................kp 12/28-30...........yk3........................nelonen
xAnnax....................kp 14/28-31..........yk7.......................esikoinen
Iines79..................kp 14/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 15/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 15/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 15/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 17/29-33.........yk 2........................toinen
Noppis...................kp 17/30?............yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 18/31-35..........yk6.........................toinen
Millukka.................kp 19/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 21/30-36..........yk6.........................toinen
[color]

Plussanneet[color]

[color]

Testauspäivät
4.7. Iines79
6.7. miracle
12.7. Selis
[color]

Täällä onkin vähän hiljaista. Mä olen yli-innokas kuumeilija, kun pääsin niille piinausviikoille :LOL: . Tulossa lyhyt kierto, sillä ovis on selkeästi ollutta ja mennyttä. Tänään siis dpo1. Nyt sit vaan jännäillään.

Lauantai 14.6.2008[color]

miigu123..............kp3/30-32................yk7.................toinen
Ouska...................kp 3/28-86...............yk4................esikoinen
PalstaRotta..........kp 4/26-29.............yk4......................toinen
Talvis....................kp 7/30-31 (-46)....yk 3.....................esikoinen
Selis......................kp 7/30-34...........yk2.......................toinen
miracle..................kp 7/32.................yk3km:n jälkeen..esikoinen
Kaa........................kp 10/35................yk 08/07 alk.........esikoinen
kekkeri...................kp 13/28-30...........yk3........................nelonen
xAnnax....................kp 15/28-31..........yk7.......................esikoinen
Iines79..................kp 15/28-30...........yk2.........................toinen
Chessa..................kp 16/36-40...........yk3.........................kolmonen
kukkavanamo........kp 16/26-32...........yk2.........................toinen
Kuumeilija.............kp 16/26-35...........yk 5 .......................esikoinen
Hilipatuinen............kp 18/29-33.........yk 2........................toinen
Noppis...................kp 18/30?............yk 2........................toinen
Tuulia79................kp 19/31-35..........yk6.........................toinen
Millukka.................kp 20/30-34..........yk.1 km:n jälkeen...viides
Lumikuningatar.....kp 22/30-36..........yk6.........................toinen
[color]

Plussanneet[color]

[color]

Testauspäivät
4.7. Iines79
6.7. miracle
12.7. Selis
[color]

Tääl täti läks pois tuossa kp5 kohilla, oisko sillo ollu vihon viimone tiputtelupvä. Ja annoin sille vain menolipun, joten ei oo tulos ennee kiusimaan mua ko mie aion lussata! B) toiveajattelua(ko)? :LOL: voipi olla :kieh: mut positiivisin mielin eteenpäin!

Hääpuku tilattu, siin samal saan vannhameen, hunnun sekä hartiahuivin, voi jessus mite upeaa! Ja miehen äit lupautu maksaan sen, ku haluaa välttämät osallistua hääkuluihin! Ihana tuleva anoppini! Ny o tuas niin olo, et mikkään ei voi mun onnellista elämää pilata, must tulloo rva ja saan maailman upeimman miehen :heart: :heart: näillä eväillä siis plussaa ja sitä unelmien satumaata kohti!

PalstaRotta, tarkotakko ny siis menkkojen pituutta vai kierron pituutta? Menkat o aina ollu et joku 4-5pvää mut tuollon aiemmin alkoi tuhrulla kuten km:n jälkeenkin. Viimeks menkat alko tuhrulla myös mut onneks vain pvän tuli tuhrua ko aiemmin pahimmillaan tuhrutti pari pvää niin et välissä saatto olla päiviä jollon ei vuotanu (ja sillon sitä miettiki et oisko raskautunu :p)

Heissan vaan kaikille :wave:

Mä olen nyt kyllä todella ymmälläni :eek: Eilen illalla kun tulin saunasta niin tulin puristaakseni oikeaa rintaani ja siitä tuli Maitoa :eek: :eek: Ja aamulla tulee myös. Testin tein rfsu:n ja se oli nega. Eli missäköhän mennään osaako joku auttaa? :)

Yhteistyössä