vierailija
Mitä h*mmetin väliä sillä on, että lauletaanko Joksujen biiseissä miehistä vai naisista?
Kiitos, nyt löytyi Kyllä ois riittänyt laittaa osakin, mutta jos tosiaan antavat koko tuoton niin todella hieno ele heiltä.Heti uusin postaus siellä
Kärppä aika harvoin jakaa näitä.Olen huomannut, että K ei ole yhtään mainostanut miten paljon People championilla on kuu kuuntelija, koska Sannin levy muutos jo kultalevyn 12 M ja Mirellan jo 6M, mutta me ei tiedetä kuinka paljon Klla on
En ymmärrä, miksi täällä joku ilmestyy heti kommentoimaan, jos joku on jotain mieltä Bojanista, että ”ei seksuaalista suuntautumista voi olettaa!” tai että ”et sinä tiedä Bojanin elämästä mitään!”.
Nämä kaikki keskusteluthan ovat vain olettamuksia ja seksuaalisen suuntautumisen arvailu on automaattisesti olettamista, miksi se pitää tulla erikseen sanomaan? Samoin en ymmärrä, mitä syytä on muistutella, ettemme tunne Bojania oikeasti, itse ainakin kun teen hänestä oletuksia minulle on aivan sama, jos joku on sitä mieltä, ettei hän voi olla sellainen, eikä oletuksen tekeminen tarkoita, että väittäisin hänen olevan selkainen. Kyseessä on minun oletukseni.
Kyllä mulla on oikeus olettaa hänestä mitä (lähtökohtaisesti positiivista asiaa varsinkin) haluan, niin kauan kuin kirjoitan suomeksi, enkä mene hänelle sitä sanomaan. Ei minua kiinnosta, meneekö se jonkun toisen kirjoittajan täällä mielestä oikein vaiko eikö.
Jos ei mene, voit esittää eriävän näkemyksen, mutta älä tule sanomaan, että mä vain oletan. Ei kiinnosta.
Hei haloo se on huumorilla tehty video, mikäli näin on päädytty tekeen. Ei kaikkia tarvitse ottaa niin tosissaan ja vakavissaanEi kai Joksut oikeasti tee tollasta musavideota, jossa Bojan on Stephanie? Näytti aika kauheelta Lisäksi mua häiritsis toi naiseksi pukeutuminen, jos ei ole sit vähintään bi ja nyt suhteessa Kärtsän kanssa. Meinaan minkäs videon Freddie Mercury julkaisikaan vielä ollessaan kaapissa..
No, niin oli se Queeninkin.Hei haloo se on huumorilla tehty video, mikäli näin on päädytty tekeen. Ei kaikkia tarvitse ottaa niin tosissaan ja vakavissaan
Ja sä aattelet heti, että Joksut ajattelee samalla tavallaNo, niin oli se Queeninkin.
En, vaan se saa miettimään, onko Bojankin suhteessa Jere Pöyhösen kanssa.Ja sä aattelet heti, että Joksut ajattelee samalla tavalla
Ja siis se ei toki haittaisi, jos olisi ketju samanmielisiä tätä miettimässä Tässä ketjussa se vain masentaa, kun täällä väitetään Boitsun olevan hetero, vaikka mikään ei näytä sille.En, vaan se saa miettimään, onko Bojankin suhteessa Jere Pöyhösen kanssa.
Näin shippaajat saavat tähänkin liitettyä jotain BoJereäEn, vaan se saa miettimään, onko Bojankin suhteessa Jere Pöyhösen kanssa.
No, Freddien kohdalla ainakin oli näin.Näin shippaajat saavat tähänkin liitettyä jotain BoJereä
Tietenkin on. They love togetherEn, vaan se saa miettimään, onko Bojankin suhteessa Jere Pöyhösen kanssa.
Joksut ei ole FreddieNo
No, Freddien kohdalla ainakin oli näin.
Ai Freddie oli suhteessä Kärtsän kanssa? No nyt tuli aikamoinen paljastus!No
Talvi näyttää jännät ajat. Jos K&B lomailevat taas kaksistaan, niin sitten uskon jo suhteeseen, vaikka Jerellä ilmeisesti onkin se nainen. On myös heitelty ilmaan arvaus, että Bojan menisi Jenkkeihin. Jos ei mene, niin sen ulottuvuuden voi lopullisesti kuopata nekin, jotka siihen uskoivat : )Tietenkin on. They love together
Sitä Queenin musavideon ideaa ehdotti bändin rumpali, joka on hetero. Ja siinä videolla ihan kaikki on pukeutuneet naisiksi ja kyseessä on parodia Coronation Streetistä. Naiseksi pukeutuminen ei ole mikään homojen juttu.No
K ei yleensä tuo noita esiin. Joskus tosi harvoin on somessa nostanut, kuten silloin kun CCC oli 100 milj. ja Trafikista. Muuten ei laita biisien striimitilastoja eikä myöskään noita jatkuvia striimauskehotuksia.Olen huomannut, että K ei ole yhtään mainostanut miten paljon People championilla on kuu kuuntelija, koska Sannin levy muutos jo kultalevyn 12 M ja Mirellan jo 6M, mutta me ei tiedetä kuinka paljon Klla on
Ei sitä silloin kasarilla kun se julkaistiin kukaan osannut ajatella miksikään muuksi kuin vitsiksi. Se vaan, että taitaa itse biisi kertoa silti Freddien kaapistatulohaluista.Sitä Queenin musavideon ideaa ehdotti bändin rumpali, joka on hetero. Ja siinä videolla ihan kaikki on pukeutuneet naisiksi ja kyseessä on parodia Coronation Streetistä. Naiseksi pukeutuminen ei ole mikään homojen juttu.
Talvi näyttää jännät ajat. Jos K&B lomailevat taas kaksistaan, niin sitten uskon jo suhteeseen, vaikka Jerellä ilmeisesti onkin se nainen. On myös heitelty ilmaan arvaus, että Bojan menisi Jenkkeihin. Jos ei mene, niin sen ulottuvuuden voi lopullisesti kuopata nekin, jotka siihen uskoivat : )
Porukallakin voinevat tietty lomailla, tai ehtishän tuossa K&B tehdä sekä etän. Lomailla yhdessä porukalla ja kaksistaan.
Outoa olisi kyllä, jos nähtäisiin uusi kahdenkeskinen loma. Mutta se ois kyllä niin ihanaa!
Ei vaan sinulle on komposti 2.Ystävällisesti, täältä löytyy ketju