vierailija
On mun mielestäOnko ne enää viime aikoina puhuneet että keväällä on tulossa Euroopan kiertue?
On mun mielestäOnko ne enää viime aikoina puhuneet että keväällä on tulossa Euroopan kiertue?
Joo toi vaan kuittaus sille jankkarille joka täällä väitti niin.Eihän ne missään nin ole sanonut. Ainoastaan, että omien keikkojen järjestäminen isojen kaupunkien ulkopuolella ei ole kannattavaa.
Onhan ne sanoneet, että suunnittelevat Balkanin kiertueen jälkeen kevään kiertuetta. Muistaakseni viimeksi siellä discordissa puhuttiinOn mun mielestä
Muistatko milloin? En itse muista kuin sen Bn maaliskuun kommentin mutta pakko olla myöhemminkin sanonut jotain vastaavaa.On mun mielestä
Ok kiitos!Onhan ne sanoneet, että suunnittelevat Balkanin kiertueen jälkeen kevään kiertuetta. Muistaakseni viimeksi siellä discordissa puhuttiin
Joo ja helposti tuonne kyllä kulkee.Mikä vika on Mikkelissä? Tuonne näyttää olevan tulossa muutenkin ihan hyvä kattaus isoja suomalaisia artisteja, joten mitä kitisette. Itseäni ei Joksut kiinnosta, mutta hemmetti soikoon miten typerän kiittämättömiä te olette, että saavat tuollaisen tilaisuuden.
CCC videolla ja Viisuissa yhdessä haastattelussa K:lla oli vaalea peruukki.Tarkoitetaan sitä K:lla joskus ollutta blondia peruukkia varmaankin.
Ihan sama vaikka kirjoitusvirhe tulikin. Joksuista ja Queen bändistä ei voi puhua samassa lauseessakaan. Vähän kaukaa haettu.Queens! Se on Queen. No tosta Stephanie musiikkivideosta ja Quennin I want to break free -biisin videosta.
No en olis kyllä heistä uskonut, huonompi juttu toi sijainti.Eihän ne suostu menemään peräkylien festareille.
Tyhmä. Toi oli kuittailua sille, joka väitti noin.Eihän ne missään nin ole sanonut. Ainoastaan, että omien keikkojen järjestäminen isojen kaupunkien ulkopuolella ei ole kannattavaa.
Helposti miten?Joo ja helposti tuonne kyllä kulkee.
Miksi toivot tällaista? Joksut menee sinne missä on kysyntää. Suuret festarit Suomessa vaihtaa artisteja joka vuosi. Joksujen suurin hype Suomessa on jo ohi ja uusia Viisuartisteja ulkomailta on kiinnitetty. Eikä kaikki isot Suomi artistitkaan joka vuosi ole isoilla festareilla vaan niitä vaihdellaan kun tarjontaa on niin paljon. K:kin on ollut nyt kahtena vuotena, joten voi olla että hänelläkin on välivuosi isoista festareista. K ehkä suuntaakin ensi kesänä enemmän ulkomaille.Tässä. Toivottavasti festari kaatuisi jo ennen aikojaan ja Joksut päättäisivät suunnata jonnekin vähän paremmalle paikalle. Ellei tämä sitten tarkoittaisi sitä, että he "keikkailevat Pohjolassa festareilla kesäkuukaudet ja talvet Euroopassa"Dinosaurock palauttaa festivaaliperinteen Mikkelin Visulahteen 2025 - KaaosZine
Vuonna 1987 aloitettu Dinosaurock sekä vuonna 2007 alkunsa saanut Jurassic Rock saavat seuraajansa, kun uudistettu Dinosaurock saapuu Mikkelin Visulahteen 15.-16.8.2025.kaaoszine.fi
Visulahteen on vaan 30 min pidempi ajomatka kuin Ruissaloon.No en olis kyllä heistä uskonut, huonompi juttu toi sijainti.
Mistä laskettuna, Ljubljanasta?Visulahteen on vaan 30 min pidempi ajomatka kuin Ruissaloon.
Ruissaloon on itseasiassa huonompi kävijöiden kulkea kun sinne pitää kävellä se loppumatka. Joksuille toki helpompaa ja pieni ero noilla kahdella. Kiva että pääsevät näkemään järvi-Suomea.Visulahteen on vaan 30 min pidempi ajomatka kuin Ruissaloon.
Joksuille lentokentältä kun saapuvat tänne.Mistä laskettuna, Ljubljanasta?
Ei Joksut mutta fanit täällä. Muista tämän keskustelun ja sen turhan ylemmyyden tunteen, joka oli ihan turhaa. T. EriEihän ne missään nin ole sanonut. Ainoastaan, että omien keikkojen järjestäminen isojen kaupunkien ulkopuolella ei ole kannattavaa.
Eikä pääse, junaakin joutuu vaihtamaan ja viimeinen juna lähtee kesällä poispäin tyyliin iltaseitsemältä eli pääseekö yöksi edes kotiin.Joo ja helposti tuonne kyllä kulkee.
Älä puhu peetä. Turkuun menee kahdessa tunnissa ja tuonne kestää lähes neljä tuntia matka.Visulahteen on vaan 30 min pidempi ajomatka kuin Ruissaloon.
Sellaisia ne kesäfestarit on, jätät välistä jos menee hankalaksi. Voihan tonne tulla lisävuoroja juniin vielä.Eikä pääse, junaakin joutuu vaihtamaan ja viimeinen juna lähtee kesällä poispäin tyyliin iltaseitsemältä eli pääseekö yöksi edes kotiin.
Mulle Google maps näyttää Hki-Vantaa - Visulahti 2h 28 min autolla.Älä puhu peetä. Turkuun menee kahdessa tunnissa ja tuonne kestää lähes neljä tuntia matka.
No molemmat on huonoja tää ja Provinssi.Olkaa nyt tyytyväisiä, että Joksut tulee Suomeen festareille eikä me tiedetä josko tulis vaikka toisillekin esimerkiksi. Kauheeta valitusta, kun Joksut menee Mikkeliin festareille ja täällä on toivottu Provinssia eikä sekään kovin keskeisellä sijainnilla ole