=) Vauvahaaveet 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokos kaikki on taas lähtenyt viikonlopun viettoon, kun on näin hiljaista? Mikäs on Nukan tilanne? bd

Pitäis lähtee kauppaan ruokaostoksille.. Plääh.. Mä en ole kovin innostunut ruokakaupassa kävijä. Nyt tähän aikaan päivästä se on ihan ok, mutta kamalaa sinne on mennä just ruuhka-aikaan! Hirveetä hermojen kiristelyä.

Palleroiselle: Syön juu noita teroja epäsäännöllisten kiertojen takia. Nyt on ehkä ovis aika tullu kivuliaax, tai kyllä tunnen ne vihlasut oviksen aikoihin (en tiiä johtuuko se noista teroista). Oon ovuloinnu ennen terojakin jo kyllä tai silloin tikutin mutta nyt en oo käyttänny tikkuja. Mut ei mulla esim. rinnat oo kasvannu tai mitään tollasia ulkoisia havaintoja en oo tehny. Mut kyllä halut on mullakin kasvannu ja oon "märempi". Tälläsiä oireita mulle on tullu lisää.

Prinressa viilaajista

Ai, sä prinressa olit ehtinyt jo tänne vastaillakin! :) Kiitos. Vähän siis samanlaisia juttuja havaittavissa noista teroista meillä... Oviksen suhteen mulla on myös ollut tollaisia vihlontoja ja pieniä kipuja aina oviksen aikoihin, mutta en ole koskaan saanut selville, johtuuko ne oviksesta vai jostain muusta, mutta aina ne on just n. puolen välin tienoilla kiertoa ja sitten ne lopppuu. Ovista en ole onnistunut koskaan bongaamaan tikuilla. Nytkin olen yrittänyt, mutten ole (varmaankaan) bongannut :(

nostellaanpas taas..
Ei kyllä ole oikein asiaa. Paitsi että rohkaisuin minäkin kysymään ennustajalta. sanoi että vielä pitää kauan odottaa. Joten turhapa tässä on edes jännätä.. Kai se sitten joskus tulee jos niin sanoo.

Pikaisesti..aivan normaali menkkoja ed. olotila.Lämmöt on kyllä tällä kertaa pysynyt siellä 37 eli kai olen sitten ovuloinut, mutta sehän ei riitä!

Tulen ilm. viimeistään maanantaina missä mennään.
Hyvää viikonloppua kaikille!!

Nuka Kp27-(28)/29
Just alkoi pistämään niskaankin liian tutusti. =( Kuuluu mun menkkoihin..

Viikonloppuja! Tulin kurkkaamaan ja moikkaamaan, jos joku sattuu käymään lukaisemassa ketjua näin viikonloppuna. Ei mitään kummempia täällä. Mites muiden päivä? Nukalle edelleen vaan jaksan peukuttaa :) bd bd bd bd bd bd bd bd Jospa se nyt tärppäisi! :D

Mä tässä oon pohtinut, että kuinka ärsyttävää on kun ei tiedä ovuloinko mä vai en. Sitten ihan turhaan hulluna pupuilee, jos ei tapahdukaan mitään. Ainahan sitä pupuilla voi muutenkin.. ;) Ja parempihan se olisikin pupuilla ihan muut mielessä, kun vauvaprojekti. Mutta minkäs sille mahtaa, että tämä asia nyt tahtoo pyöriä päässä melkein 24/7. Tänään taas olen nähnyt paljon (sattuneesta syystä..) lapsia ja voi että (voisipa melkein sanoa) kun koskee sisimpään, kun ei ole omasta lapsesta tietoakaan :( Miten ne toiset vaan tulee raskaaksi... Ties kuinka monetta kertaa. *huokaus* Enkä tarkoita, että se minulta olisi pois, vaikka toiset lapsia saavat, mutta miettii vaan, että tasan ei käy onnen lahjat. Voi masennus. Onneksi on jotain mitä odottaa.. se matka ja muutto uuteen kotiin! :)

Kp jotain 18

Sulle mä nyt nuka sen plussan jo soisin. Kuten tietty kaikille täällä, mutta sä olisit yritysajan perusteella kyllä kärjessä.
Jos ne ei tällä kertaa tuliskaan?? Hurjan paljon plussaonnea ja se että ovulaatio on (ilm?) tapahtunut on hyvä.

Kivaa vappua ja sunnuntaipäivää kaikille!

Heip, ajattelin täältä nyt teiltä arvon Ellit kysäistä, että onko teillä kellään kokemusta Ikean sohvista? Ollaan harkittu sellaisen ostamista, mutta onkohan ne kovin hyvä laatuisia? Lysähtääkö ne heti kasaan? Jonkinlaista kangassohvaa siis ajateltiin.. Yks malli olisi siellä tosi kiva ja edullinenkin, mutta kannattaako ostaa? :)

Hei vaan kaikille,

Palleroinen noista Ikean sohvista mulla ei oo itelläni kokemusta, mutta kaverit oli ostamassa muutama vuosi sitten sieltä sohvaa heikoin tuloksin; kaksi kertaa kantoivat sohvan kotiin ja palauttivat, koska kangas tai saumat meni vähän vinksin vonksin... Mutta saattoi olla täysin sattumaa, parilla muulla kaverilla on ihan OK sohvat sieltä :) Nää kyseiset kaverit eivät enää kolmatta kertaa vaan jaksaneet kantaa sitä sohvaa sieltä kotiin, vaan siirtyivät sit suosiolla Askoon (tai Iskuun, en muista:).

Nuka, mikä tilanne?? plussaa puhaltelen täällä *puuuuuuuuuuuhhhhhh*

C81 älä anna "ennustajan" kommenttien masentaa, yrittänyttä ei laiteta :) Eikä ne ennustukset aina toteen käy, eli positiivista mieltä sulle aj plussatuulia hirrrrrmuisen paljon!

Täällä täti häipyi kuvioista (luojan kiitos, oli niin megalomaanisen kivulias visiitti että itkua jo tuhersin yhtenä päivänä..) joten pääsee taas pupuileen :) Tuo on musta jotenkin vaan niin hyvä termi, hymyilyttää koko sana!

Jospa tekis nää vähäiset duunit alta pois, ja lähtis sitten juhlistamaan vappua. Tosin ei ole edelleenkään mitään muita suunnitelmia kuin popsia nakkeja ja perunasalaattia iltasella :) Heräsin tänään jo viiden jälkeen joten saattaa uni maistua illalla, turha siis edes suunnitella mitään biletystä!

Hauskaa Wappua kaikille :)

-R-
kp 6/27(tai 28)

Huomenia.

Rookielle onnittelut tädin karkottamisesta! Maistuu vappu paremmalta, vaikka ne puput kyllä perinteisesti kuuluu pääsiäiseen ainakin meillä päin!! ;)

Palleroiselle en osaa sanoa ikean sohvista mitään. Lipastoja ja hyllyjä on testattu eikä ole valittamista.
Oletko tikuttanut tässä kierrossa? Lämpöjen nousu kertoo kyllä mulle aikas hyvin olenko ovuloinut. Esim. viime kuussa tuskin olin.

Vai hurahti C81.kin ennustajaan! Oliko se Ellien ennustaja vai "oikea"? No joka tapauksesa älä liikaa sitä mieti ja lupasihan se joka tapauksessa lapsen( no joo ei taida lohduttaa)! Mut ei ne tosiaan aina paikkaansa pidä.

Minä kyllä yritän kokoajan luvata itselleni, että soitan sinne yksityiselle tästä endosta lähiaikoina. Koska tunnen, että se on kasvanut tai levinnyt.

Oma ).( Lämmöt tosiaan laski ja rinnat alkoivat "normaalisoitumaan" eilen eli nyt eivät ole enää kipeät. Eli tuttu rata ja se alkaa häämöttämään taas loppusuoraa. Mutta en nuolaise ennenkö tipahtaa! Eli vielä ei ole tätin autoa näkynyt, mutta hurina kyllä kuuluu. Sattuuhan niitä ihmeitä paremmissakin piireissä! ;)

Ja kiitos Bellamariia peukuista! Tuntuu kivalta kun joku muistaa.. =)

Nyt oikein hauskaa Wappua kaikille ja olkaahan ihmisiksi! ;)

Nuka Kp 30(31)-29
HUOM. (Pisin kierto on joskus ollut 34.)

Vappuaamua!
Täällä oli maa lumessa kun heräsin. Ei ole kovinkaan vappuinen sää..

Nuka: Ihan ellien ennustajaan hurahdin.. eli jos se pitää paikkansa saa vielä kauan kauan haaveilla.. TUntuu että taas joka puolella on vaavamasuja.. ja omaa kovasti kaipaisi. Mies aiemmin lupasi että nyt kesän alussa aletaan kunnon yritys. Saa nädhä pitääkö lupauksensa.
Mie peukutan siuu kovasti :) Toivotaan että tulisi vappuplussa..

Palleroinen: En ole ostanut Ikeasta sohvaa, mutta itelle on käynyt huono säkä aina Ikea-ostosten suhteen. Kyllähän siellä on ihan hyvääkin kamaa. Ja onhan niissä palautusoikeus jos on susi.

Rookie: Mie oon ainakin 'pupuilun' kannalla (siis sanana) kun olen muutenkin pupu-ihminen. Meillä niitä pitkäkorvia vilistää, niin on ihan oikeaa mallia..

Plääh, nyt takaisin töihin..

Mukavaa vappua! Ottakaahan kohtuudella simaa ;)

Plumpsis tänne! Jos täällä joku sattuu vielä linjoilla olemaan... Varmaan vappusimat nielaisseet jo suurimman osan porukoista :)

Nuka: olenhan mä tikuttanut tässä(kin) kierrossa, muttei ole selvää varmuutta onko sitä ovista vai ei :( Parina päivänä sain taas sellasen vahvemman värisen viivan tikkuun. Sen jälkeen on taas ollut haaleita. Lämpöjä en ole koskaan mittaillut -> liian laiska siihen olen mä.

Onko sillä muuten jotain väliä mihinkä vuorokauden aikaan sitä ovista tikuttaa? Ilmeisesti paljoa ei saisi juoda ennen tikutusta, koska se laimentaa sitä hormonia.

C81: oi teillä on ihan oikeita pupuja, jotka pupuilee (?)! Ihanaa! Puput on niiiiiin söpöjä :) Meilläkin kotona on joskus muinoin ollut kaksi pupua ja itelläni oli kerran luppis pupu :) Nyt olen miehelle vähän puhunut, jos ottaisi tuonne uuteen kotiin pupun tai pari, kun olisi pihaa missä loikkia ja niittää ruohoa :)

Meillä on kans jotain muita huonekaluja Ikeasta ja ollaan oltu kyllä tyytyväisiä, ei valittamista. Miettii vaan tuota sohvaa, että kestäiskö se minkä aikaa. Eihän sen tietty koko loppu elämää tarttekaan kestää! Saa sitten taas vaihtaa uuteen, kun kyllästyy tai sohva leviää.

Rookie: mä mietin kans tuota, kun sohva on kasattava, niin miten sen kankaan saa lopuksi siihen istumaan hyvin... Jos tuleekin samanlainen susi sohva, kuin tutuillasi. Ja meillä on ihan kiva matka lähtee palauttamaan sohvaa... Kun ei ihan Ikean naapurissa asuta. Heh.

Nukalle peukutukset edelleen :) bd bd bd bd bd bd Jospa sieltä pärähtäisi tosiaan vappuplussa! bd

Täällä kp *siis miten mä en muista näitä millonkaan kaivelematta...* 20 Teroja vielä 3 syömättä. Katotaan alkaako sitten tätiä kuulumaan! Nyt oikeastaan toivon, että tulis ja äkkiä, koska on se matkalle lähtö ja en tod halua sitä matkaa viettää tätin kanssa.

Klara vappen dricka bara vatten! :D

Heippa tännekin pitkästä aikaa! Oon kyllä taustaillut koko ajan ja lukenut teidän kuulumisia. Aajalle ihan hirmuisesti onnea!!!! Tosi mahtavaa! :) :) Ja peukkuja pitelen teille kaikille muillekin! Ei kantsi liikaa uskoa mihinkään ennustajiin, mä olen ainakin tooooodella skeptinen sellaisten suhteen.

Mulle ei mitään ihmeempiä kuulu. Odottelen että maha alkaa kasvamaan... ;) Nyt on viikkoja kasassa 10+6. Ultraan pääsen ensi viikolla, ei jaksais ollenkaan odottaa! Sitten kun näkee että onko kaikki kunnossa ja voiko alkaa kertomaan asiasta ihmisille... Vähän on huono olo vaivannut erityisesti iltapäivisin ja iltaisin, mutta ei kyökkimiseksi asti. Onneksi.

Ikean sohvista sen verran, että meillä on niitä kaksikin kappaletta. Toinen on Klippan-sohva, eli sellainen tosi halpa, mutta osoittautunut oikein hyväksi. Se on tosi napakka, eli ei ole lötsähtänyt. Irtopäällistä vaihtamalla väriäkin voi vaihtaa ja saa sen pysymään siistinä kun välillä pesee... Toinen sohva on nahkasohva, en nyt nimeä muista, mutta sekin on tuntunut ihan hyvältä. Hinta-laatu-suhde on ainakin kohdillaan. Katseltiin nimittäin nahkasohvia Iskusta, ja maksoivat yli 4000 euroa, joten tämä Ikean n. 1400 euron sohva tuntui oikein sopivalta... Eli mulla on vain hyvää sanottavaa. En sitten tiedä millaisia semmoiset pehmeämmät sohvat on. Luulisin kyllä, että ne käytössä vähän rupsahtaa, oli ne sitten ostettu mistä tahansa...

Ihanaa vappua kaikille, ja paaaaaljon plussatuulia! :D

Voi harmi Nuka =( pahoittelut tädin saapumisesta... Positiivistahan siinä tosin on aina se että aina se kuitenkin häipyy maisemista jossain välissä ja taas pupuillaan ;)

Ei ole mun ysätävä vieläkään "jakautunut", menee jo ...hetki... viikon yliajalla, hitto että mulla on maha sekasin jännityksestä! Siis en tajua miksi mulla jännittää, enhän mä ole menossa synnärille :) Ja huomenna ois tarkoitus mennä nuuskuttaan 2 vko ikäistä nyyttiä, voi itku mä tiedän jo nyt että se on ihana se vaavi, ja tulee entistä kauheempi kuume taas. Mutta mutta, täytyy nyt pupuilla kesän yli vielä "sievästi" ja pientä varovaisuutta oletettavasti käyttäen... eli ts. jos sattuu että tärppää niin sou not ja ihana juttu, mutta hiukan varovaisesti jotta siis pääsee lähteen sinne reissuun yhtenä kappaleena - toivon mukaan kuitenkin vatsanseutu nätisti pyöreänä :) Inhottavaa aatella noin, sillä tiedän niin hyvin ettei raskaaksi vaan tulla... mutta joka tapauksessa :)

Meni höpinäksi, joten häivyn linjoilta ja menen jännittään tuota peliä... paitsi että Leijonat on tehneet maaleja aina kun en oo katsomassa, eli taidan pysytellä taustalla loppuajan ;)

-R-
kp 7/27-28

ai niin unohdin sanoo vielä noista Ikean jutuista, siis meillä on paljon huonekaluja sieltä mutta sohvia ei ole (lähinnä siksi kun kavereilla kävi huono tsägä), ja oon kyllä tosi tyytyväinen noihin pöytiin ja hyllyihin jne :) Eli uskon että on siellä hyviäkin sohvia varmasti, mutta niitä "sattumia" vaan osui just mun kavereiden kohdalle ja peräkkäin, eli kai siinä oli vähän huonoa tuuriakin.

Tsekatkaa Palleroinen ne laatikot ennen kun viette kotiin saakka, että saumat on suorassa :) helpompi silleen, kuin että raahaatte ne eka pitkän matkaa kotiin ja sit jos vasta iellä huomaatte ettei olleetkaan hyvät, niin se ottaa vaan päähän.

Mukavaa (lyhyttä, jes) työviikkoa kaikille :)

-R-

Pahoittelut tädistä Nuka :( Pää pystyyn ja uuteen kiertoon.

Onneksi on näin lyhyt työviikko, mies nyppii taas ihan tosissaan. Ollaan niin eri planeetalla ettei taas vaan pysty ymmärtämään miesten ajatuksen juoksua..

Huomenta,

C: ikävä kuulla että on huono päivä =( älä siitä masennu kuitenkaan, eihän miesten ajatuksen juoksua voi ymmärtää kukaan nainen :) Ne kun on sieltä Marsista, vai miten sitä sanotaan...

Mukavaa päivää kaikille, mulla ei oo asiaa nyt yhtään, eilen meni höpöttämiseksi joten pidän nyt lyhyenä tän viestin ;)

-R-
kp 8/27-28

Meinasin just tulla nostelemaa, oon välillä taustaillut ettei kyllä ole taineet muut oikein vapusta selvitä kun niin hiljaista on ;)

Tänen ei mitään uutta. Paitsi kun muutamankymmenen tekstarin tappelun kävin ukon retaleen kanssa, niin meinaan jo leppyä. Hemmetti. Onneksi ei ole (kai) ovis aika, niin voi ainakin vähän vielä kiukutella.. Jännityksellä oottelen kuinka pitkä kierto tulee tällä kertaa nyt taitaa olla about kp26.. eli jos ois normaali, niin enää 8 pvää jännättävää, mutta jos menee niinku viimeksi, niin parikymmentä päivää ainakin vielä tädin tuloon. Saas nähdä kui käy..

Yhteistyössä