=) Vauvahaaveet 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta huomenta..
Ja tervetuloa Susa! Täällähän on heti vilkastunut kun ilmestyit kehiin.. piristät meitä :)

Tänen ei kummempaa.. viikonloppu meni kuntoillessa. iski lenkkeilykärpänen ihan tosissaan. Toivottavasti tää ylenpalttinen liikuntainnostus (1-2 krt päivässä lenkillä tai salilla) ei liikaa vaikuta kiertoon tai muuhun, kun eilen yritti jo tuhruilla.. ja tädin pitäisi tulla vasta viikon päästä.. äsh.. alkaa olla kierrot vissiin tosi sekaisin, ehkä ois syytä mennä kysymään kohta lekurilta teroja tai jotain että saisi tasaantumaan jos tästä rupeaa kovasti heittelemään.

Ihana auringonpaiste.. voi kun pääsisi ulos, eikä tarttisi istua sisällä toimistossa..

Maanantaita Ellit!
Täälläkin meni viikonloppu rauhallisesti työn ja mökkeilyn merketssä. Nyt ois ihana jäädä kotiin, kun ulkona on noin komea keli! Mutta töihin olisi mentävä. Tänään luulisi hiirenkorvienkin aukeavan puissa kunnolla, jos tulee lämmin päivä.Kun ovat saaneet vettäkin pari päivää.
Minä olen kanssa kuullut, että kierto lasketaan ekasta kunnon vuotopäivästä. Mutta sepä onkin aika haasteellista jos tuhruilee ja on muutenkin niukat menkat.

Nyt on vitävä koiruus pissille ja lähdettävä töihin..ei auta itku! ;)
Hyvää viikon alkua!!

Maanantaita Ellit!

Viikon päästä makoilen (toivottavasti) Kreetan auringon alla :) Sori, kun mä näin hehkutan tätä matkaa, mutta olen niin innoissani lähdössä ja odottanut tätä reissua kuin kuuta nousevaa... *anteeksanteeks* Mies eilen tokaisi, ettei sitä edes huvittaisi lähteä :( Laski vähän omiakin tunnelmia, kun toinen on tollasella mielellä lähdössä. Pyh. No, toisaalta ymmärrä sitä. Matkallehan lähtee miehen anoppi ja appiukko (eli mun vanhemmat), joten voiko sitä matkalta kovin paljoa tuossa tilanteessa odottaakaan :D Heh. Ja noi (appi)vanhemmat osaa olla välillä tooooosiii rasittavia.

Pyykkiä aloin jo pesemään matkalle ja matkalaukut on jo kaivettu esille. Kohtahan sitä voisi alkaa pakkaamaan :)

Voi kun joku nyt täällä saisi plussan aikaiseksi... C81: sun vuotohan on voinut olla oviksen aikaista vuotoa! Eikös sillonkin voi jotain pientä vuotoa tulla? Nyt vaan houkuttelet miehes vällyjen väliin! Eikös teillä ole ollut vähän riidan tapaista tässä lähipäivinä, niin voitte nyt ottaa pienen erän sovintoseksiä eli ss:ää kuten Salkkareissa taannoin se "Salla" sanoi. Tai kiinnittymisvuotoa!! Joo, sitähän se!! :D :D

Täälläpä elellään kp kolmosta. Matkalla voisi pupuilla! ;)

Nyt koiruuden kanssa lenkille.

Ovis mun mielestä jo oli ja meni aikaa sitten... taitaapi vaan nyt täti häröillä ja yrittää tulla ennen aikojaan kylään. Kieltäydyn jännäämästä enää liian aikaisin, viimeksi oli niin kova pettymys kun kierto vaan venyin ja venyi ja kaikenmaailman epämääräiset muka-haamut kiusasi.
Mutta voisi sitä ss:ää muuten vaan kyllä aina.. ;)

Oi Palleroisen matka kuulostaa niin hyvälle.. kelpaisi mullekin.. mutta mulla on lomat ja matkat vasta loppukesästä/alku syksystä, ja sittenkin vaan viileämmille seuduille.

Arvatkaas kenellä on työmotivaatio nollassa kun ois ihana keväinen päivä ulkona, ja lenkkeilemään tekisi mieli. Tällä viikolla on töiden jälkeenkin menoa joka ilta niin paljon ettei ole kyllä mitään mahkuja muuhun kun aamu lenkille.. Tulisipa jo kunnon kesä!

Heipparallaa!

Ihana ilma ulkona...oli mukavaa pyöräillä töistä kotiin.

Kyllä matkaa saakin hehkuttaa, onhan se luksusta arkeen verrattuna :) Itse olin pari kk sitten Kanarialla ja kyllä siitä vain kummasti sai uutta virtaa ja mukavia muistoja. Ja aurinkoenergiaa!

Täytyy myöntää että kun eilen uhkasin lähteä ulkoilemaan pihalle niin vedinkin parin tunnin päikkärit sen sijasta :/ No, illemmalla otin itteeni niskasta kiinni ja kävin hölkkäilemässä. Nyt onkin sitten jalat kipeenä.

Mullekkin tuli heti kinnittymisvuoto mielee!! Nyt hirmuisesti peukkuja C:lle!!!!

Ja voi palleroinen miten ihana lomakohde teitä oottaakaan..tykkäsin kovasti, kun käytiin joku vuosi takaperin!! Eli hehkuta pois vaan, sehän on melkein parasta toi odottaminen aina ennen lomaa! Musta tuntuu, et meidän matkasta on jo vuosi, vaikka siitä on vasta pari kuukautta.

Mulla tulee kanssa välillä ihme hinkuja juoksemaan, mutta kuolisin varmaan ekan puolen kilometrin jälkeen.. Mut joskus pitäis kokeilla jossain syrjäpoluilla. =) Hölkkäätkö sä Susa pitkiäkin matkoja?

Nyt salkkareille..tiedän se on aika huono, mut pakko silti kattoa. ;)

Mä kans katon salkkareita :)

Olen minä ehkä 3 km yhteen putkeen hölkänny...jos pidemmälle olen lähteny niin sitten olen kävellyt välillä. Mutta en minä mitenkään säännöllisesti juoksentele että ei mulla mikään kovin hyvä kunto ole! Monesti alku onkin kaikkein hankalin...sitten kun lihakset lämpenee niin kyllä se siitä sitten lähtee :)

Myönnän, täällä katotaan myös Salkkareita! :)

Mulle iskee myös silloin tällöin hirvee hinku lähtee juoksulenkille. Jonkun aikaa sitä kestää, mutta sitten se yleensä jossain vaiheessa taas jää. Vuosi sitten sain jopa mieheltä sykemittarin lahjaksi, kun olin niin intopinkeenä lenkkeilyyn! Onhan tuota kyllä tullut käytettyäkin. Ajattelin joku kerta huvikseni ottaa sen ratsastustunnille mukaan, niin näkee paljonko kuluu kaloreita :)

Huomenta..
Heti alkuun (.) turha toivoa ees mitään ... kp1 tupsahti.. ja sattuu niin p*eesti! :( nyt alko tosiaan viskomaan kierrot täysin. Mie en ala mitään.. :'(

Nyt kaipais piristystä.. ketä jännätään seuraavaksi?

c 81 kp 1/ mitä-tahansa-maan-ja-taivaan-väliltä

Huomenta Ellit,

Nostelen meitä vähän taas :) taidan olla meistä se poikkeustapaus kun en katso salkkareita... paitsi viikonloppusin joskus tulee kateltua ne "koosteet" jos sattuu olemaan huono ilma tai huono happi ;)

Kuulostaa Palleroinen kyllä niiiiiiiiin ihanalle tuo loman odotus ja ylipäätään lomalle pääseminen, kateeks käy! Ois kans hiukan suunnitteilla kesän/syksyn aikaan pitkä viikonloppu jossain Euroopan metropoleista mun hyvän ystävän kans. Mukava semmonen tyttöjen viikonloppu siis edessä :) Saa nyt vaan nähdä millon ja minne suunnataan... Kovasti pitää tosin säästää vielä sitä ens talvenkin reissua varten mutta kai sitä jostain aina sen verran säästää. Pitääpä tarkistaa lotot, siitähän sitä yleensä niin hurjasti rahaa tuleekin ;))

Eilen kävi kyllä outo juttu, mulla on nimittäin nyt kp 14 ja eilen pupuiltiin (ai että tuo ON ihana termi!) ja vihlas ihan pirusti siinä kesken kaiken tuolla vauvantekokoneistossa. Mulla tekee joskus samalla tavalla sillon jos on menkat tyyliin seuraavana päivänä alkamassa ja alko hirvittään nyt että ei kai täti nyt jo oo tulossa, ja sitten seuraavaksi että mikä tauti mulla on (suunnilleen siis). Onko teillä sattunu koskaan tollasta vihlaisua / kipua kun oviksen aikaan ootte pupuilleet? Mietin siis että voisko olla oviksesta johtuvaa kipua tms... On varmaan pakko oman mielenrauhan vuoksi varata gynelle aika, kun mielikuvitus laukkaa aika vilkkaana.

Ja toinen juttu mistä piti kysellä että oliko teillä jollain endosta kokemusta? Mulla on niin laho pää etten muista... mut jos on niin millasia oireita siinä sitten on? Tieto lisää tuskaa ja tuntuu että kun oon selaillu netistä juttuja niin mullahan on about kaikki mahdolliset sairaudet.. :) Tota endoa mä oon miettiny jo jonkin aikaa että voisko mulla olla se kun aika monet oireet sattuu kohdalleen (runsaat kivuliaat menkat, vihlaisuja, toisinaan yhdyntäkipuja jne). Jep, gynelle pitää mennä mutta mietin vaan että onko kellään ollu vastaavaa?

Tulihan taas naputeltua, pitää alkaa töihin tälle päivää ettei mene ihan höpöksi :)

Mukavaa päivää kaikille!

-R-

Just lukasin C:n kirjotuksen, voi harmi =(
*tsemppihali sinne*

Positiivistahan kuitenkin on se ettei tällä kertaa taas venyny äärilleen kierto, eli pääsee taas nopeemmin yrittään plussaa :))

Juu, kyllä tää tästä. Tiesinkin ettei täsäs kuussa jännättävää olisi kuitenkaan, ei tippunut niin korkealta.

Mutta Rookie, mulle ainakin tulee oilin aikana tuollainen vihlaisu. Sittenhän teidän pupuilut sattui kaikista parhaimpaan mahdolliseen aikaan jos kerran kesken kaiken se tuli :) Nyt vaan iso *plussa puuuuuuuuuuuuh-allus*

Heipsan!
Täällä olis kans yks vauvahaaveilija,yritys olis alkamassa vasta tuossa syksyn puolella..Menispä aika nopeaa..Nyt on taas vauvakuume nostanut päätään kovasti..

Kiitti C :) mutta en usko että on puhurista apuja nyt kun keskeytettiin... koitetaan nyt varoa kesän yli että pääsee lomaileen talvella (itsekästä kyllä tiedän...). Ehkäisyä tosin ei käytetä joten tässä vauvakuumeessa pienenpieni toivonkipinä aina elää että mitä-jos-sittenkin ja ns. vahinko ei ois vahinko kuitenkaan :)) otollisin hetkihän tuo eilen tosiaankin oli eli ehkä kuitenkin minä jännään seuraavia menkkoja vaikken muka jännääkään. Siis pienessä mielessä aattelee aina toisin kuin järki sanois!

Täällä kans yksi vauvakuumeilija ilmoittautuu tähän ketjuun. Olen käynyt noin vuoden verran teidän juttuja lukemassa, mutta en ole koskaan saanut vaan aikaiseksi ite mitään kirjoitettua. Enempi olen tuolla toisella vauakuumeitten keskustelupalstalla pyörinyt.

Olen vielä 29v, avokki 33v. ja asutaan Pohjois-Pohjanmaalla. Yritystä takana jo 04/06 ja esikoista toivotaan. Tutkimukset on sen verran käynnissä, että s-proge on otettu viime kierrossa ja nyt tässä kierrossa vielä pitäs käydä. Sen jälkeen katsotaan mitä tehdään. Ilmeisesti minulta löytyy vielä lievää PCO:ta. Miestä ei tässä vaiheessa tutkita, koska edellisessä suhteessa on simppatesti otettu ja se on ollut silloin priimaluokkaa. :) Nyt on menossa kp15/26-30 ja ovistestissä tasavahvat viivat tuli kp 12. Pupuiltu ollaan, mutta sekin alkaa maistua jo puulta. :( Täytys nyt saaha jotain muuta ajateltavaa, mutta tää vaan pyörii mielessä koko ajan. Jopas tässä tulikin oma napaa..

C81 pahoittelut tädin tulosta :(

Lisää haaveilijoita! Kivaa! Nyt alkaa jutut vilkastumaan! Sydämellisesti tervetuloa Johkunallekin!

roikun täällä taustalla koko ajan tänään kun työmotivaatio on nollissa.. väsyttää.. ei ehtinyt ajoissa nukkumaan, ja jäi yöunet vajaaksi, minä olen sen verran ekrsa vielä että kaipaan 9-10h yöunet.. mielellään ilta yhdeksästä aamu kuuteen/seitsemään ja sitten heti aamulenkille. Meillä meinaaki pupuilut kaatua siihen kun nukutaan eri aikaan. Avokki on yökukkuja joka nukkuisi vaikka puoleen päivään.

Johkuna - ootteko kokeilleet mitään viikonloppureissua tms missä saisi ajatukset vaavinteosta pois - ja jos vaikka romantiikkakin alkaisi enemmän kukkimaan ;) Alkaisi taas pupuilut kiinnostaa.

Johkunalle myöskin tervetuloa! Mahtava juttu kun saadaan lisää haaveilijoita tähänkin ketjuun :))

C: tuo sun viimeisin kommentti ei ainakaan helpottanu yhtään sitä pienenpienen toivonkipinän poisajamista ;)) Eli todennäkösesti täällä on yks tikkuun pissailija tuossa 2 vko päästä! Tai oikeestaan ton "todennäköisesti" voi jättää koko lauseesta, mä luulotautisena jännään niin paljon (vaikken myönnäkään ku teille:D) että mitä jos kuitenkin joten teen takuulla testin jonain päivänä tuoss 22.5. kieppeillä :)

Samaa ehdottelisin Johkunalle kuin C:kin, eli pieni maisemanvaihdos vois olla hyvä idis - viikonloppulomalle vaikka kylpylään tms? Ottas ihan loman ja kahdenkeskisen ajan kannalta reissun :)

Taas töiden pariin, taustailen aina välillä kuitenkin... :)

rookie
kp 14/27(28)

Tuo olis hyvä idea lähtee käymään jossain. Olen sitä joskus ehdottanutkin, mutta avokki ei oikein lämpene näihin reissuihin. Ollaan ehkä molemmat enempi kotona viihtyvää sorttia, mutta kohta tässä on pakko tehdä jotain. Jospa tuota kesällä sais johokin lähdettyä. Avokki osti tuossa muutama viikko sitten moottoripyörän ja on ehdottanu, että silllä vois lähtee kesällä johonkin reissuun. Mie en vaan uskalla olla siinnä kyydissä, eikä siihen voi ottaa juuri mitään tavaraa mukaan. Mullahan on aina monta kassia mukana, kun ei voi koskaan tietää mitä tarvii.. :) Täytyy vaan alkaa harjoitteleen kyydissä olemista. Nyt täytyy alkaa ruoan laittoon, siivoamaan ja pyykin pesuun. Siinnähän tämä vapaa päivä meneekin...

Oi, ihanaa! Tänne on tullut kaksin kappalein uusia Ellejä! :) Jipii! TERVETULOA Rosy ja Johkuna :) Tosi mukava saada vähän uutta verta tänne. Ei sillä, että vanhat tympäisisi :) Mutta on nyt meitä vähän useampi täällä.

Rookie: mulle tuli myös mieleen ovis tosta sun kipukohtauksesta. Jospa se olisi sitä ;) Ja olitte JUURI oikeaan aikaan pupuilemassa (-> aivan ihana sana! Hih :) ) Eihän se keskeytetty yhdyntä todellakaan ole 100% varma! Että bd bd bd bd vaan! Ja plussa *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh* tuulia sulle!

C81:lle pahoittelut tädistä :( Mutta onhan se tosiaan hyvä puoli, että nyt se tuli ajoissa ja pääsee nopeemmin uuteen yritykseen. Mikään ei ole niin rasittavaa, kun, että se pahainen eukko viivyttää ja viivyttää tuloaan ja koko ajan miettii, että 'entä jos sittenkin', vaikka testi näyttää selvää negaa :( MUR. Mähän tosiaan sain ne Terolutit mun epäsäännöllisiin kiertoihin. Nyt on ensimmäinen kierto takana ja tätihän tuli heti seuraavan päivänä, kun terot oli loppu siltä erää. Kannattaa varmaan sunkin käydä gynellä tarkistuttamassa asiat.

Tuosta reissuun lähdöstä, kun kirjottelitte, että jos se toisi vähän uusia tuulia pupuiluun ja muutenkin romantiikkaa, niin mä kyllä myös odotan sitä tuolta meidän tulevalta reissulta. Jos voisi pupuilla siellä unohtaen hetkeksi kokonaan tän vauva projektin! Se lääkärikinhän sanoi mulle, että pienikin stressi pitäisi saada pois... Ja että se on tietty hankalaa, kun joka kuukausi odottaa ja jännittää, että tuleeko ne kuukautiset vai ei. :( Pitäis ottaa vaan ihan rennosti. Helpommin sanottu kuin tehty!

Oma ).( Täti vissiin alkaa pikku hiljaa poistumaan takavasemmalle. Toivotanpa sen samantien pysymäänkin siellä!!! Tänne ei tartte enää tulla! ÄRRR JA MURRR.

Siis täällähän on "bileet"!!!! Tervetuloa kaikille!
Luin pikaisesti tekstit lävitse(yllätys taas kiirus). Joku kyseli endosta.. minulta löytyy.. =( menkat ovat kyllä niukat, eikä kivuliaat. Mutta repäisy kipuja on tullut. Ne alkavat yleensä ovulaation jälkeen ja kestävät noin viikon tai kaksi. Myös niska/kylki pistot on tuttuja päivää ennen menkkoja. En tiedä mitkä näistä johtuvat endosta, mutta tällaisia oireita täältä löytyy. =)

Pahoittelut C:lle!!! *tarjoaa suklaata*

Täällä pitääisi alkaa piristymään makkarin puolella, mutta joku kevätväsy on iskenyt. Nyt on lähdettävä moikkaan kummipoikaa.. Moi!

Nuka Kp 9/29

Yhteistyössä