Oi, ihanaa! Tänne on tullut kaksin kappalein uusia Ellejä!

Jipii! TERVETULOA Rosy ja Johkuna

Tosi mukava saada vähän uutta verta tänne. Ei sillä, että vanhat tympäisisi

Mutta on nyt meitä vähän useampi täällä.
Rookie: mulle tuli myös mieleen ovis tosta sun kipukohtauksesta. Jospa se olisi sitä

Ja olitte JUURI oikeaan aikaan pupuilemassa (-> aivan ihana sana! Hih

) Eihän se keskeytetty yhdyntä todellakaan ole 100% varma! Että bd bd bd bd vaan! Ja plussa *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh* tuulia sulle!
C81:lle pahoittelut tädistä

Mutta onhan se tosiaan hyvä puoli, että nyt se tuli ajoissa ja pääsee nopeemmin uuteen yritykseen. Mikään ei ole niin rasittavaa, kun, että se pahainen eukko viivyttää ja viivyttää tuloaan ja koko ajan miettii, että 'entä jos sittenkin', vaikka testi näyttää selvää negaa

MUR. Mähän tosiaan sain ne Terolutit mun epäsäännöllisiin kiertoihin. Nyt on ensimmäinen kierto takana ja tätihän tuli heti seuraavan päivänä, kun terot oli loppu siltä erää. Kannattaa varmaan sunkin käydä gynellä tarkistuttamassa asiat.
Tuosta reissuun lähdöstä, kun kirjottelitte, että jos se toisi vähän uusia tuulia pupuiluun ja muutenkin romantiikkaa, niin mä kyllä myös odotan sitä tuolta meidän tulevalta reissulta. Jos voisi pupuilla siellä unohtaen hetkeksi kokonaan tän vauva projektin! Se lääkärikinhän sanoi mulle, että pienikin stressi pitäisi saada pois... Ja että se on tietty hankalaa, kun joka kuukausi odottaa ja jännittää, että tuleeko ne kuukautiset vai ei.

Pitäis ottaa vaan ihan rennosti. Helpommin sanottu kuin tehty!
Oma ).( Täti vissiin alkaa pikku hiljaa poistumaan takavasemmalle. Toivotanpa sen samantien pysymäänkin siellä!!! Tänne ei tartte enää tulla! ÄRRR JA MURRR.