Plumpsis tänne! Jos täällä joku sattuu vielä linjoilla olemaan... Varmaan vappusimat nielaisseet jo suurimman osan porukoista
Nuka: olenhan mä tikuttanut tässä(kin) kierrossa, muttei ole selvää varmuutta onko sitä ovista vai ei

Parina päivänä sain taas sellasen vahvemman värisen viivan tikkuun. Sen jälkeen on taas ollut haaleita. Lämpöjä en ole koskaan mittaillut -> liian laiska siihen olen mä.
Onko sillä muuten jotain väliä mihinkä vuorokauden aikaan sitä ovista tikuttaa? Ilmeisesti paljoa ei saisi juoda ennen tikutusta, koska se laimentaa sitä hormonia.
C81: oi teillä on ihan oikeita pupuja, jotka pupuilee (?)! Ihanaa! Puput on niiiiiin söpöjä

Meilläkin kotona on joskus muinoin ollut kaksi pupua ja itelläni oli kerran luppis pupu

Nyt olen miehelle vähän puhunut, jos ottaisi tuonne uuteen kotiin pupun tai pari, kun olisi pihaa missä loikkia ja niittää ruohoa
Meillä on kans jotain muita huonekaluja Ikeasta ja ollaan oltu kyllä tyytyväisiä, ei valittamista. Miettii vaan tuota sohvaa, että kestäiskö se minkä aikaa. Eihän sen tietty koko loppu elämää tarttekaan kestää! Saa sitten taas vaihtaa uuteen, kun kyllästyy tai sohva leviää.
Rookie: mä mietin kans tuota, kun sohva on kasattava, niin miten sen kankaan saa lopuksi siihen istumaan hyvin... Jos tuleekin samanlainen susi sohva, kuin tutuillasi. Ja meillä on ihan kiva matka lähtee palauttamaan sohvaa... Kun ei ihan Ikean naapurissa asuta. Heh.
Nukalle peukutukset edelleen

bd bd bd bd bd bd Jospa sieltä pärähtäisi tosiaan vappuplussa! bd
Täällä kp *siis miten mä en muista näitä millonkaan kaivelematta...* 20 Teroja vielä 3 syömättä. Katotaan alkaako sitten tätiä kuulumaan! Nyt oikeastaan toivon, että tulis ja äkkiä, koska on se matkalle lähtö ja en tod halua sitä matkaa viettää tätin kanssa.
Klara vappen dricka bara vatten!