=) Vauvahaaveet 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin. Tulin nyt tänne kertomaan kuulumiset läkäri käynnin jälkeen, jos jota kuta sattuu kiinnostamaan, mitä siellä sanottiin. Kaikki muuten ok, mutta sainpa kolmeksi kuukaudeksi Terolutit. Että niitä sitten nyt popsin heti tästä päivästä lähtien! Jospa ne auttais näihin mun megalomaanisen pitkiin kiertoihin! :) Muilla kokemuksia ko.lääkkeestä? Vissiin mitään sivuvaikutuksia ei ole tiedossa sen kummemmin?
Rookie: eikös aurinkoinen piha ole aika otollinen paikka harrastaa viherpeukalointia? :) Tietty, jos on yhtä kuuma ja kuiva kesä, kun mitä viime kesä oli, niin saapi olla koko aika kastelemassa kukka parkoja... Varjoisalle pihalle varmaan hankalampi keksiä kukkia. Puolivarjopiha on kyllä ehkä paras vaihtoehto??? Meidän takapiha on myös eteläpiha.. Ajattelin aika paljon laittaa sinne kukkia kasvamaan ja pensaita ja muita puskia. Sellanen pieni kasvihuone olisi myös kiva! Mutta en nyt ehkä heti ensimmäisenä kesänä ala kaikkia haaveita toteuttamaan. Pikku hiljaa hyvää tulee :) Ja sitten näkemällä oppii, että millainen se piha oikeasti on ja mikä kasvi siellä voisi tosiaan menestyä. Niin ja kasvimaan meinasin myös pykätä pystyyn! :D Joskus lapsena mulla oli kodin pihassa oma pieni kasvimaaan tynkä. Siellä kasvo porkkanoita, salaattia, ruohosipulia... :) Tietty lapsena ei aina jaksanut hoitaa sitä niin paljon kuin ehkä olisi pitänyt... Heh.. Olipa seassa siis vähän myös niitä ei-toivottuja-kasveja! :b

Palleroinen, noi Terot eivät auta ovulointiin mitenkään eli kannattaa varmaan tero-kiertojen aikana testata että tuleeko ovulaatiota vaiko ei. Tyhjennysvuoto niillä tulee joka tapauksessa muutama päivä vikan teron jälkeen, ihan sama oliko ovista vai ei. Mikäli ovista ei noiden tero-kiertojen aikana tule, kannattaa pyytää clomeja, pistoksia tms jotta saisit ovulaation aikaiseksi. Ja varmaan siinä vaiheessa pitäisi tehdä kunnollinen kierron kartoitus verikokeineen, jos sitä ei ole jo tehty. Kun kaikki ei mitenkään voi olla "täysin kunnossa" jos kierrot karkaavat, kyllä hormonitoiminnassa on silloin häikkää. Tämä siis vain ihan ystävällisenä vinkkinä :)

Huomenta Ellit.. nostelenpa meitä vähän ylös päin.

Kurkku kipee, ja kaaos päivä töissä.. ehkäpä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.

Mitekäs muut? Olisiko kenelläkään mitään uutisia ;)?

Huomenta huomenta! Juu ei ole uutisia, tässä vapaa päivää viettelen. =) Ja mietin alkaisinko siivoamaan vai mitä tekis? Ei nyt ole oikein sellainen kelikään, mikä kutsuisi pihalle sen pidemmälle kun koiran pissitys lenkille.

Mites vappua meinasitte juhlia? Me ollaan yleensä avattu terassikausi jonkun kaverin luona, mutta nyt taidetaan mennä porukalla syömään johonkin raflaan ja istua iltaa siellä. Ei jää kenellekkään sitä ihanaa siivoa seuraavaksi päiväksi.

Voi C81 toivottavasti et tule enempää kipeäksi!! Tota kurkkukipua on ainakin meillä päin ihan hirveesti liikkeellä. Kaveri oli just viikon sairaslomalla sen takia.

Kiva palleroinen, että sait lääkäriltä apuja kiertojen lyhentämiseen. Olikos sulla nyt mun kanssa jännäysaika suunnilleen samaan aikaan eli vapun tietämillä? Vai kenellä se oli (kanan muisti) ? Onko ilmaantunut mitään kivoja oireita? ;)
Mulla on ainakín suht samanlaisia tuntemuksia kun muissakin kierroissa. Mutta lämmöt on ainakin koholla(+37.1) toisin kun esim. viime kierrossa. Ovuloinko sitten viimeksi ollenkaan? Tiedä häntä..Mun tuurilla en. Silloin kun olisi siemeniä ollut sisällä koko ovisviikon, vaikka muille jakaa! ;)

Taustailen täällä vapaapäivän kunniaksi varmaan aikas tiuhaan.. =) Nyt syömään..taas..syöppökausi!!

Huhuu!!!! Onko kaikilla kaaos töissä vai miksi näin hiljaista?? Aajaa!?

Tuli tuossa mieleen, että onko teistä kukaan käynyt koskaan ennustajalla? Minä olen pariin otteeseen ja täytyy sanoa että suurin osa on pitänyt pelottavan paljon paikkaansa!! Tämä kaikki tuli mieleen siitä kun kävin äsken ellien ennustuspalstalla kysymässä saadaanko koskaan lasta.. =) tiedän kyllä, että sinne joukkoon mahtuu vaikka mitä valehtelijaa, mutta uskon ajatukseen että joillakin on lahja ennustaa tulevaa.
Ennustaja(porukka käy kaukaakin hänen luonaan) jolla olen käynyt sen kaksi kertaa sanoi viimeksi puoli vuotta ennenkö tavattiin mieheni kanssa, että näkee minulla tytön ja pojan. Toisesta ei ollut varma onko oma vai muuten läheinen. Sanoi molemmilla kerroilla samanlailla. Ennustuksien välillä oli noin seitsemän vuotta. Mutta vielä viimeksikin sanoi kun kysyin silloin kauhuissani että ei kai vielä? (tyhmä minä)Niin nauroi että siihen menee vielä aikaa!! Kohtalon ivaako!!?
Joka tapauksessa nyt tämä ellien "ennustaja" laittoi minulle ,että saatte lapsen, mutta se vaatii toisen käyntiä lääkärillä. Ei mitään vakavaa. Jännää!!
Kai tässä on kohta rohkaistava itsensä ja soitettava sinne lekurille.. =)

Et tämmöiseen pohdintaan sitä tällä kertaa on vapaapäivä aamunsa laittanut.. kai sitä jostakin yrittää jotain lohtua vielä löytää. :)

Nuka 24-25/29
pari vuotta yritystä takana

Heips.. kaaosta on ja kohta pitäisi poistuakin. Tajusin juuri että voisi kokeilla munkkitippoja tähän kurkkukipuun.
En ole ikinä käynyt ennustajalal mutta mieli tekisi. Tulevalle anopille oli joskus ennustaja kertonut lastenlasten määrän, ja koska me ollaan enää ainut vaihtoehto, pitäisi sen mukaan meille tulla aika 'läjä' muksuja. Kelpaisi mulle kyllä :)
Noh, nyt takaisin työn pariin tai ei tule mitään..

Minulle vinkin antanut: jep, olikin tiedossa toi, ettei Terolut auta ovuloimiseen. En tiedä jaksanko alkaa kyttäilemään ovista. Hirvee homma.. Meillä yritystä "vasta" puoli vuotta takana, että ei lääkäri vielä ala tekemään muuta, kun noi Terot nyt määräsi, jos niiden avulla saataisiin mun oma hormonitoiminta ns. heräämään ja kierrot vähän normalisoituisi. Lääkäri arveli, että usemman vuoden e-pillereiden käytön jälkeen omat hormonit ei tajua lähteä kunnolla toimimaan ja niitä voi noilla teroilla herätellä. Lääkäri sano, että sitten kun yritystä alkaa olla lähemmäs se vuosi kasassa, niin aletaan tekemään lisää tutkimuksia. Eli vielä ei oteta mitään verikokeita tms. Tietty, jos ton 3 kk:n terojen käytön jälkeen kierrot edelleen on piiiiitkiä, niin meen tietty takas lääkärille. Siinä tapauksessa varmaan aletaan jo jotain testejä katselemaan, kierron kartoitusta verikokein tms.?! Eikä mulla nyt mitään paniikkia vielä asian suhteen ole. Lähinnä häiritsi noi pitkät kierrot ja tietty harmittaahan se aina, kun ne menkat sieltä vaan kerta toisensa perään alkaa. ketäpä ei harmittaisi, jos vauvaa yritetään ja odotetaan! :) Lääkäri toivotti molemmille, siis mulle ja miehelle (mies ei kyllä ollut mukana lääkärillä), kevättä rintaan ;)

Mä en ole koskaan käynyt ennustajalla, eikä ole tarvetta käydäkään. Mä en oikein usko tollasiin juttuihin, niin kun vaikka horoskoopitkin.

Mulla on kyllä eilisestä lähtien, kun alotin noi terot, särkenyt päähän.. Voiskohan se johtua noista Teroluteista kuitenkin?! Vaikka sanottiinkin, ettei niistä juuri mitään haittavaikutuksia tule. Jospa tämä tästä ohi menisi.

Et kai c81 meinaa tulla kipeäksi ihan kunnolla? Toiv. et! Vähän ne munkkitipat on pahoja! Yöks :b Mä huomasin kans, että meidän vanha ketju on nostettu ylös. Kuka lie... Eikä siellä tosiaan mitään tekstiä ole. Omituista...

Pitää vielä sanoa, että se lääkäri, jolla kävin sanoi kierron ekasta päivästä sen, että eka päivä on se päivä jolloin alkaa kunnon vuoto, eli tuhru ja tuhnu päivät ei vielä ole uusia kiertopäiviä. Laskenpa nyt itse sitten sen mukaan kiertopäiväni. Ja oli ihan ammattitaitoinen, kokenut naistentautien lääkäri, ei mikään kandi tms. terveyskeskukselta -> ei sillä etteivätkö hekin osaisi ja tietäisi jotain.

t.palleroinen kp 14 (pitäis varmaan pöllyytellä lakanoita!!)

..eli tosiaan lahopää! Ei meillä palleroinen sit jännätä samaan aikaan.. :) Kuulosti muuten ihanalta noi sun kasvimaat!! Mulla on aina sellainen pieni yrttimaa just omiks tarpeiksi. Voi kun se kesä tulis jo!!

Sanoppa Nuka älä muuta; tulispa jo se kesä! :) Sais möyriä mullassa ja katsella mitä sieltä maasta taas nousee -vai nouseeko mitään! :D

Meninpä sitten ja tilasin mammaksilta ovulaatiotestejä.. Jos jaksais kuitenkin tikuttaa.. Tietäis sitten taas vähän enemmän omasta kropastaan. Paitsi, että tässä kierrossa voi olla myöhästä tikuttaa.. Meneehän siinä pari päivää jo ennen kuin ne tikut saapuu postin mukana. No, seuraavassa sitten. Ja taitaapa mulla olla pari tikkua jälellä tuolla entisiäkin!

Kysymys Palleroiselle? Mistä kp:stä alkaen sun pitää ottaa noita teroja, kun kirjoitat että kp14 että olet jo päivää aikaisemmin aloittanut terot? Yleensähän ne aloitetaan aikaisintaan kp15 sillä joskus ihan liian aikaisin otettuna ne saattavat jopa estää tai ainakin heikentää ovulaatiota.

Huomenia,

Täällä hirveä kiire töissä, ei meinaa ehtiä yhtään ees lukemaan näitä saati sitten kirjotteleen... no toivottavasti jossain välissä rauhoittuis tää tahti.

Tänne tulikin täti (jo?) tänään vierailulle =( Eli saa säästellä testin tekoa taas hamaan tulevaisuteen. Kp 27 (kait) vaihtui siis kp1:ksi ja näin ollen mun ihmeellset fiilarit oli kuitenkin enne tädin tulosta. Oisko sitten ollut outoja tuntemuksia kun on pitkän tauon jälkeen ekat luomumenkat? No joo mutta näin siis täällä, hiukan kyllä harmittaa mutta muistaakseni joskus vannoin etten vaivu epätoivoon ainakaan puoleen vuoteen :) Eli jatkan lujaa täällä haaveilua!

Noista ennustajista, en oo ikinä käynyt mutta haluttais kyllä! Tai toisaalta ehkä vähän hirvittäis mennä mutta toisaalta kiinnostais ihan älyttömästi... Horoskooppeja tulee kyllä luettua ja oon tehny tähtikarttojakin eli oon kait sarjassamme huuhaa-hömppiä :) Sanotaan näin että lähisuvussa on niin paljon selittämättömiä juttuja tapahtunut, että mä uskon vähän väkisinkin kaikenlaiseen yliluonnolliseen. Tuota ennustajaa oon miettinyt monta kertaa mutta en oo vielä saanut aikaiseksi käytyä. pitää kyllä ehdottomasti olla sellanen kasvotusten tapahtuva sessio, niihin puhelinpalvelu-ennustajiin mä en pysty uskomaan että ne ois kaikki ainakaan ihan "oikeita"...

Mutta nyt on pakko alkaa taas töihin... Nukalle hirrrrrrrrrrmuisesti peukkuja että tädin sijaan tuleekin kauan toivottu plussa :))

-rookie-
kp1/27-28 (näköjään)

kunhan tulin nostelemaan..

Rookielle pahoittelut! Ja ikävä kyllä mulla ei ole pienintäkään uskoa siihen että olisin minäkään raskaana. Tällä kertaa uskon kovasti ellin ennustajaan, että minun pitäisi käydä ensiksi siellä lääkärin puheilla! ;)
Ja olen samaa mieltä ennustajista, että joukkoon mahtuu myös paljon huijareita!!

Päivän jatkoja!

Heipä hei!

Joku olikin ihmetellyt, miksi oln aloittanut jo terot, vaikka ne aloitetaan yleensä vasta kp 15, mutta mulla onkin oma syyni ja lääkärin kanssa sovittu juttu, että aloitin jo niiden syönnin kp 13. Ollaan nimittäin lähdössä parin viikon päästä reissuun ulkomaille ja halusin varmistaa ettei menkat olisi just (alkamassa) ulkomaan reissun aikana.. Lääkäri sitten sanoi, että voin alottaa terot jo heti, niin menkatkin todennäköisesti (ainakin pitäisi) ehtii olla ennen reissuun lähtöä. Että siksi näin. Muutenhan olisin aloittanut terot kp 15. Jos tosta nyt tämän kierron ajaksi jotain haittaa on mun ovulointiin niin ei voi mitään. En kuitenkaan mielelläni reissussa halua vaippojen kanssa kulkea.

Mites muiden päivä on sujunut? Mä vaihteeksi olen hoidellut asioita koko päivän. Pupuiltu ollaan :) Eilen tein ovistestin ja näytti taas sellasta epämääräistä.. Ei ota varmaksi selvää olisiko viiva tummempi kuin testiviiva vai vähän haaleampi. Tiiä sitten mitä tarkottaa! Aikasemminhan mulle tuli just samalla lailla parin päivän ajan ja sitten kun kolmantena tai neljäntenä päivänä testasin, oli viiva jo ihan haalee! Onkohan mulla nyt sitten hedelmälisyys parhaimmillaan nyt vai tässä lähipäivinä... Ota tästä nyt taas selvää. Tänään pitää vissiin taas testailla, kunhan selviydyn kotiin.. Ollaan anoppilassa vaihteeksi.

Mites c81 päivä? Ja Nukalle hirrrrrmusti peukkuja!!!

Hiljaista on kun huopatossutehtaalla!!

Palleroisella on reissu tiedossa.. kuulostaa ihanalta!
Ei minulllakaan nyt ole oikein mitään turistavaa, jotenkin on vähän masentunut/saamaton olo. Varmaan taas jotain itsesuojelua, kun menkat lähestyy.
Taidan mennä vielä köllöttelemään, kun tuli herättyä niin aikaisin..

Nuka Kp 26-27/29

Heipsan - nostelen ettei ihan tiputa. Oli eilen niin kiiruspäivä töisä, etten ehtinyt kun käydä teidän kuulumiset lukemassa :) Pahasti työ haittaa harrastuksia!
Tänne ei kuulu yhtään mitään mainitsemisen arvoista..

Mitäs muut? Kovin on hiljasita, ei taida kukaan vielä oikein jännäilläkään?

Moi!

Kiirettä pitää täälläkin... mutta nostellaan taas vähän :) Taitaa olla seuraava jännättävä sitten palleroinen, vai onko C mikä tilanne?? Kun kerran Nuka ilmoitti ettei "saa" jännätä, höh... siis kun ois ollut mukava jännätä jo nyt :)

Oma (.) eli varattiin se matka nyt joka tapauksessa, hölmöltä tuntuu kyllä jo näin aikaisin ens talven matkoja miettiä (yleensä oon todella ex tempore tyyppI!) mutta pakko oli varata jo nyt että saatiin just se matka mikä haluttiin (iso porukka, tarkkaan rajattu aika koska voitais mennä ja tää oli halvin vaihtoehto)... Saa nyt nähdä että miten meidän käy lopulta, että päästäänkö lähteen :) Nimittäin jos vaavi tahtoo tulla niin sitten tulee ja mietitään matka uusiksi sen mukaan sitten että olisinko matkustuskunnossa vielä vai pitääkö jättää reissu väliin. Kaukoloma siis on edessä helmikuussa eli jännäksi menee kyllä! Ei voi oikein edes hehkuttaa että loma edessä, kun ei tiedä että tuleeko lähdettyä loppujen lopuksi :) No mutta kesälomahan on jossain välissä kuitenkin... Tosiaankaan kun ei voi tietää koska tulee raskaaksi (tai tuleeko edes, sekään kun ei ole itsestäänselvää..), niin edetään sen mukaan sitten että jos raskaudun niin sitten mietitään prioriteetit uusiksi :)

Palleroinen: onko tuo 3kk Terolut-kuuri sellanen ihan normaalipituinen kuuri? Onko sen aikana sit mahdollista raskautua (siis täältä tulee näitä tyhmiä kysymyksiä, sori!) vai vaikuttaako se siis mitenkään "rajoittavasti" siihen hommaan...? Siis kun niidenhän pitäis vaikuttaa siihen kierronpituuteen mun ymmärtääkseni, niin mietin sitten omassa pikkupäässäni että onko se kuuri sit sellanen minkä aikana ei sais tai vois raskautua jotta se kierto saatais kohdalleen... Mutta eihän siinä ois mitään järkee eli ei kait ne rajoita millään tapaa? Kuten huomaatte, mulla ei oo MITÄÄN kokemusta näistä :)

Ootko C81 parantunut jo, eihän ole kurkkukipu yltynyt pahemmaksi? Kokeilitko niitä droppeja (munkkitippoja vai mitä ne oli...?) Ja joko sua kohta jännätään?? :)

Vapusta sen verran että ei mitään suunnitelmia... maanantai menee töissä mut en varmaan kyllä täyttä työpäivää tee. Jospa jotain vappulounasta suunnittelisi, joko ulkona syömässä tai ihan kotosalla... Toivottavasti ei nyt kuitenkaan tulis niin kylmä vappu kuin miltä kuulostaa. Tosin nuo sääennusteetkin näköjään muuttuu koko ajan, mä haluan sen ihmesammakon kertomaan nyt että millanen ilma on luvassa, ei muihin voi luottaa ;)

-R-
kp2 ja maha on NIIN kipeänä...=(

Ja Rookiellakin matka tiedossa, vaikka vähän kauempana. Onpahan mitä odottaa!! Varmaan oli ihan hyvä ratkaisu. Eihän sitä voi elää ollenkaan, jos koko ajan miettii raskautumista.Minulla on kyllä sellainen kutina, että matka siirtyy tai kolmas osapuoli lähtee mukaan ;)
Tässähän tulee taas ihan matkakuume teidän kanssa!!

Aajaa tulin huhuilemaan! Onko meille neuvola terveisiä? =)

Hei taas.. Kurkkukipu helpotti, ne munkkitipat auttoi.. ja pupuilu. Se auttaa kaikkeen :)

Mie en tiedä yhtään milloin vois mua jännätä - oon yrittäny unohtaa koko kp:t kun viimeksi kierto venyi ihan ihme pituuksiin, niin en luota mihkään. Taisi ovis olla viikko sitten, ja pupuilu ei tainut ihan oikeille päiville sattua. No, ehtiipä tässä. Kesä tulee, ja jos sitten... Yritän olla stressaamatta jos se auttaisi! (hah.. varmaan onnistuu.. eiköhän se kohta taas ole valeraskaus päällä)

Kivaa kun Rookie sai varattua matkan.. mie jo oottelen kesää ja syksyä, olisi 1-2 Euroopan sisäistä alle viikon matkaa tiedossa :)

Määki pelkäsin valereskautta.. Mut ei se ollu kun ihan Oikee Raskaus. Pikkiriikkinen sydän siellä sykki ja lääkäri sanoi et kaikki on just niin kun pitääkin. Arvatkaa keneltä pääs itku? Vauveli on nyt kokonaista 5 mm pitkä, iästä tippu yks päivä pois eli eletään nyt rv 6+3.

Voi tsiisus et tämä on ihanaa! Nyt taas kestää tätä pahaa oloakin paremmin, vaikka olis se silti kiva syödä jotain oikeeta ruokaa.. Joten menen yrittämään pystynkö mä ees kokkaamaan. Eilen oli sellanen olo tähän aikaan etten voinu aatellakaan ruuan laittoa.

Onnea Aaja! Ihanaa :))))) Nyt vaan kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan! bd :D Ihana oli kyllä kuulla noin mahtavia uutisia.

R: Joo, Terolut 3 kk:n kuuri on vissiin aika yleinen, jos kierrot heittää härän pyllyä. Näin mä ainakin olen ymmärtänyt. Kyllä kuurin aikana saa pupuilla ja yrittää raskautta. Jättää vaan sitten kuurin kesken, jos niin onnellisesti kävisi, että plussa tulisi. Periaatteessa noi terot ei ole mikään hoito siihen, kun ei ole tullut raskaaksi. Niillä vaan yritetään saada kierto normaaliksi. Ja kun kierron pituus kertoo vähän myös ovuloimisesta... eli jos on mega kierrot, niin tuskin ovuloi... Eli kun kierrot saadaa kohdilleen niin sitä kautta mahdollisesti myös ovulaatio alkaa tapahtumaan! Ja sitten on myös tietty mahdollisuus tulla raskaaksi :) Toivon todella, että mä nyt ovuloisin, jos en sitä kerta ole tehnyt aiemmin. Ettei tartteis ottaa peliin "järeämpiä aseita". Toiv. kaikki nyt lähtisi menemään oikein... *huokaus* ja mun oma hormonitoiminta tajuaisi alkaa toimimaan niin kuin sen kuuluukin. Lääkäri sanoi, ettei teroista ole haittaa, vaikka sattuisin tulemaan raskaaksi ja söisin niitä yhtäaikaa vähän aikaa. Huh. :) Kun jotkut sen takia niitä pelkää ja karttaa, että ne tekee sikiölle heti jotain haittaa, mutta ei vähäisestä käytöstä tule mitään. Ainahan ei tietty voi olla 100% varma, mutta mistäpä voisi?!

Hienoa, että c81 selätit kurkkukivun! :)

Ja kyllä mä nyt ainakin vähän sua Nuka jännään... :) Jos sulla on jo kp 29! Hirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmusti peukutuksia täältä!!!!!!!!!!!!!!! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd :D

Juu mä kans kyllä silti jännään Nukaa, vaikkei muka pitäis... pitäähän sitä meilläkin JOKU aina olla ketä jännätä :) peukkuja täältäkin!

C: ihana kuulla että sulla/teilläkin on reissuja tiedossa :) Se on aina niin mukavaa kun on mitä oottaa, mulla ainakin menee aika etenkin töissä paljon paremmin kun laskee päiviä siihen kun on joku reissu edessä!

Ja voi ihanuus Aaja, mulla meinas tulla tippa linssiin kun luin tuota sun neuvolakeikkaa :) hirrrrrrrrrrrrrmusesti vaaviliimaa nyt!!

Mä oon tässä yrittänyt saada kiinni mun hyvää ystävää tänään mut ei ole puhelin päällä, eilen oli laskettu aika eli oiskohan tuo synnärillä :)) IIK! Siis mä oon jännittänyt tätä tapausta jo kohta kuukauden, ja olin ihan satavarma että vaavi tulis etuajassa, mutta nyt siis 1 päivä jo "yliajalla"... Hurjaa :)

-R-

Ihanaa Aaja, hyvä ettei täälläkin tullut itku! ONNEA!!

Ja rookie mulla on Kp26 korkeintaan 27(tuhrut sekottaa tarkan päivän) viimiset kierrot on ollut suunnilleen sen 29. ;)

Nukalla silti vaan bd :)

Pakko myöntää, että mä ootan jo malttamattomana meidän matkaa! Vielä reilu 2 viikkoa odottamista. Kääks! Mua jännittää jo lentomatka -> mua jotenkin pelottaa lentää. Se on ihan kidutusta, mutta sitten on ihanaa, kun pääsee perille! :) Oi että.. hmm... Vois vaikka pupuillakin reissussa ihan kunnolla ;) Mies kyllä odottaa aavistuksen kauhulla matkaa nimittäin anoppi lähtee myös mukaan... Meitähän siis on lähdössä iso porukka sinne, mun puolelta.

Mä en mikään himo ulkomaan matkustaja ole, mutta sillon tällön on kiva käydä jossain. Minnekään kaukomaihin tai rapakon tuolle puolelle on edes uskalla haaveilla lähteväni, kun se lentomatka on niihin niin tuskallisen piinaavan pitkä. Tulisin hulluksi! :D Mutta Euroopassa ja Pohjoismaissa on kiva reissata!

Yhteistyössä