Vauvahaaveet 14 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuka74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jenny, pidän täällä teille varpaat ja peukut pystyssä! Toivottavasti teillä olis nyt tärpänny! bdbdbdbd Miten pystyt olemaan testaamatta?

Miten tytsy? bd bd bd

Nyt on menossa pp5 ja välillä on semmosta juilintaa vatsassa kuten aina hyvissä ajoin ennen menkkoja sekä vasemman puoleista hartiaa pistelly. Mulla aina joskus jompaa kumpaa hartiaa pistelee vähän aikaa ja sitten se menee ohi. Olen joskus lukenu, että joilla on endoa niin esiintyy hartiapistosta. En ainakaan usko, että olis tärpänny. :( Miehen spermakin oli paljon huonompaa kuin viimeksi, mutta ymmärsin et inssi pystyttiin just ja just tekeen. Hoitajan mielestä ei kannata huolestua, koska miehen sperma kuulemma vaihtelee.
Talvilomakin on nyt sitten lusittu. Tosi nopeaa meni tämä viikko, mutta oli kiva käydä kotosalla. Onneksi ens viikon katkasee tiistain kurssi Hesassa. :)

Aurinkoista alkavaa viikkoa!

Johkuna
kp16/25-31

täällä menee silleen että täällä menossa kp 27/28-29 ja testinnkin jo tein mutta taidan tulkita puhtaaksi negaksi. kyllä siinä jokin haamuviiva tai viivanpaikka näkyy mutta silti. tulkitkaa te=)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1883707.jpg

Onnea Tytsy!

Haikarahan sinne on kevätlennolla löytänyt! :)

terveisin Ex-vauvahaaveilija, nykyinen äiti, tuleva vauvahaaveilija
Maria

Paljon terkkuja ja tsemppiä myös muille!

tänään testattu nega. mietin että saatto olla että eilinen oli herkempi ku tän aamun.. saad nähdä. välillä kyllä on menkkajomotuksiakin ja tuntuu et alkaa mutta ei ala onneksi :) no tänään onkin 28/28-29 joten voihan se olla että täti kurvaakin paikalle.

*maria taidankin muistaa sinut kirjoittelin varmaan samaan aikaan vauvahaave ketkussa ku minä esikon aikaan. neiti on nytte vuos ja 2kk :)

Kyllä siinä munkin silmään jotain viivaa näyttäis olevan... bd bd toivotaan parasta! Meinaatko nyt odotella vai testata huomenna? Suosittelisin hakemaan Clearbluen testin, sillä luulis jo näkyvän noilla kiertopäivillä.

Susa

varmaakin jälleen huomenna sitten testaillaan.. oon niin malttamaton.. mutta en tiiä vaan millä testilla halvimmalla ku ei oo nyt varaa ku tuli yllättäviä laskuja :'(

menkat ne sit alkoi t'nään menossa jo kp9. oisko se testi sit ollut viallinen mihin haamun sain ku menkat alkoi sit kummiski..

plussatuulia kaikille. minne muut on hävinnyt muutes

Nostan teitä ylös kun käyn kurkkimassa uutisia. Täällä alkaa vauvakuume valtaamaan mielen pian taas.. Kohta tulen varaan takaisin teidän kanssa kirjoittelemaan - jos vaan miut tänne huolitte?

Kävinpä kurkkimassa teitä piiiiitkästä aikaa mutta niin on hiljainen ketju...... joten samalla tulee sitten nostettuakin ettette hautaudu kovin kauas.

Mukavaa alkuKESÄÄ ( hui ) ja plussapuhureita!

Aaja76 & Minttu 6 kk.... Niin se aika rientää...............

Joo...mitenhän ketjun "emo" jakselee..? Olen myös monesti miettinyt. Terkkuja myös muille ketjulaisille! Jossain vaiheessa palaan minäkin taas tälle puolelle...

Lämpimin ajatuksin; Maria & poika 8 kk

Yksi haaveilija ilmottautuisi mukaan.. :) Olen 23.v ja esikoinen täytti pari viikkoa sitten vuoden, joten toinen saisi tulla. Minun ongelmani ovat hyvänlaatuiset kystat: molemmista munasarjoista poistettiin sellaiset vajaa vuosi sitte. Nyt selvisi että uutta pukkaa.. :( Leikkaus olisi neljän kuukauden päästä aikaisintaan, joten lekuri sanoi että sen verran on aikaa raskautua onnettomilla munasajojen rippeilläni.. Onko ehdotuksia miten tulee varmasti raskaaksi (heh heh) :D :D

gerritsen84 kp 10/28

Täällä on nykyisin todella hiljaista! Gerritsen olet jo varmaan jossain muussa ketjussa mukana, mutta kaikesta huolimatta tervetuloa myös tänne! Jospa tämä ketju hiljalleen virkoais...

ON: Ei sitten tärpänny 1.ivf/icsi, mutta pakkasessa olisi vielä 5 alkiota. Nyt sitten odotellaan elokuuta ja ekaa passia. Toivottavasti edes yksi alkio kestäisi sulatuksen ja haluaisi myös kiinnittyä. Nyt täytyy vaan nauttia kesälomasta. =) Olisi kiva kuulla myös muiden kuulumisia. Yritän aina välillä käydä kurkkimassa...

Johkuna
kp6

Iso hali Johkuna... <3 Toivotaan parempaa onnea ensi kerralla.

Mie alan soluttautua takaisin tänne, jos sopii.. vauvakuume nostaa pahasti päätään taas..

c81 kp ei mitään , kun ei hormonit ala hyrräämään vieläkään :S

Lukeekohan tätä ketjua enää kukaan...? Hiljaista on :(

Rakas tyttäremme syntyi 13.8.08 ja mitat 3495 g/48 cm. Kotona ollaan oltu vajaa viikko ja vauvan tahtia opetellaan :)

Susa ja neiti 1 vko 2 vrk

Tulinpa lukemaan pitkästä, pitkästä aikaa tätä ketjua...

Heti ensimmäiseksi onnittelen Susa78 Tytöstä! ONNEA!

Täällä vielä kesällä ollut "vanhoja tuttuja", Nuka oli jännäämässä jo minun kanssa, C81 tuli niihin aikoihin kun plussasin... Onnea myös C81 tytöstä! Susan ja tytsynkin muistan hatarasti.

Jos joku minut muistaa niin kuulumisia tänne hiljaiseen ketjuun...

Meillä on nyt reipas 1-vuotias tyttönen ja tänä kesänä menimme naimisiin. Nyt sitten minua alkanut taas pikku hiljaa vauvakuume vaivaamaan. Ensin pitäisi kyllä tehdä ensi maaliskuussa yhdistetty hää/perhe matka ulkomaille, joten vähän yritän jarrutella tätä kuumetta. Talon hankintasuunnitelmiakin olisi... Katsellaan...

Yritetäänhän vähän virvoitella tätä ketjua niin päästään taas tänne jännäilemään kun aika koittaa... Vielä ei ole greippimehua jääkaapissa :)

~lena~ ja tyttö 1V

Heippa! Minäkin tulin pitkästä aikaa moikkaamaan tänne! Melko hiljaiseksi näyttää olevan ketju kuihtunut. Meillä on tuo 1v 2kk vanha poika (joka on toooosi rasittavassa iässä ja nukkuu yöt huonosti ja olen aivan poikki siksi) ja toista odotellaan syntyväksi marraskuun lopussa. Tulee melko pieni ikäero noille poitsuille, aluksi varmaan tosi rankkaa mutta kaipa se siitä sitten joskus vuoden päästä helpottaa tai jotain. Ehkä ;)
Mulla tuo miekkonen on jo hieman iäkkäämmän puoleinen niin siksi ihan tarkoituksella aloitettiin tämän toisen (ja luultavasti viimeisen) puuhastelu jo esikon ollessa 8kk. Vauvakuume oli juuri alkanut ja heti ekasta kierrosta se sitten tärppäsikin yllätykseksemme. Nyt välillä tuntuu että liian pian tulossa kun ton esikoisen kanssa tosiaan on välillä melko rasittavaa ja sairastellut on paljon myös. Aivan mahdottoman suloinen poika hän on mutta myönnettävä se on että kyllä tämä äitiys myös rankkaa on ajoittain.
Toivottelen teille paljon vauvaonnea kaikille!

Eva

Onnea Susa!
Onko keskustelu kuihtunut? Mie haluan takas!!! Täällä menossa yk1.. kp 31/34 (?) ja yritän malttaa mieleni ens viikolle testailunkanssa kun luulen että on vasta dpo10. Eikä ole yhtään 'tärpännyt' olo. Eli oottelen oottelen, josko mitään ei ens vkoon mennessä oo tapahtunu, niin testaan.
Eikö kukaan muu täällä enää kuumeile??? Lena.. osta se greippimehu purkki vaan, ja tuu mukaan!
C81

Heippa!
Vieläkö mahtuisi yksi vauvakuumeilija mukaan?

Minä, Heituli, olen vm.-83. ja mies vm. -82. Elokuussa (-08) menimme naimisiin ja yhdessä ollaan oltu jo kohta 7 vuotta.
Pari kuukautta sitten päätettiin että vauva saa tulla jos on tullakseen.

Meillä yritystä takana kaksi kuukautta ja parin/kolmen päivän päästä jännäillään alkaako kuukautiset vai ei :)
Oireista en osaa sanoa onko niitä vai ei :/ viime kuussa luulin olevani raskaana kun niin tarkkaan kroppaa kuuntelin ja pettymys olikin suuri kun menkat alkoi.
Nyt olen yrittänyt hillitä itseäni ja odottaa tulevaa :)

Yhteistyössä