J
Johkuna :)
Vieras
Jenny, pidän täällä teille varpaat ja peukut pystyssä! Toivottavasti teillä olis nyt tärpänny! bdbdbdbd Miten pystyt olemaan testaamatta?
Miten tytsy? bd bd bd
Nyt on menossa pp5 ja välillä on semmosta juilintaa vatsassa kuten aina hyvissä ajoin ennen menkkoja sekä vasemman puoleista hartiaa pistelly. Mulla aina joskus jompaa kumpaa hartiaa pistelee vähän aikaa ja sitten se menee ohi. Olen joskus lukenu, että joilla on endoa niin esiintyy hartiapistosta. En ainakaan usko, että olis tärpänny.
Miehen spermakin oli paljon huonompaa kuin viimeksi, mutta ymmärsin et inssi pystyttiin just ja just tekeen. Hoitajan mielestä ei kannata huolestua, koska miehen sperma kuulemma vaihtelee.
Talvilomakin on nyt sitten lusittu. Tosi nopeaa meni tämä viikko, mutta oli kiva käydä kotosalla. Onneksi ens viikon katkasee tiistain kurssi Hesassa.
Aurinkoista alkavaa viikkoa!
Johkuna
kp16/25-31
Miten tytsy? bd bd bd
Nyt on menossa pp5 ja välillä on semmosta juilintaa vatsassa kuten aina hyvissä ajoin ennen menkkoja sekä vasemman puoleista hartiaa pistelly. Mulla aina joskus jompaa kumpaa hartiaa pistelee vähän aikaa ja sitten se menee ohi. Olen joskus lukenu, että joilla on endoa niin esiintyy hartiapistosta. En ainakaan usko, että olis tärpänny.
Talvilomakin on nyt sitten lusittu. Tosi nopeaa meni tämä viikko, mutta oli kiva käydä kotosalla. Onneksi ens viikon katkasee tiistain kurssi Hesassa.
Aurinkoista alkavaa viikkoa!
Johkuna
kp16/25-31