Vauvahaaveet 14 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuka74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei kaikki, ja mun puolesta ainakin terevtuloa Heituli. kovin hiljainen on tämä ketju ollut, mutten luovuta. En osaa muuallekaan mennä kun esikoisesta täällä haaveilin!!
Täällä kp 34/34. Ei oireen oiretta. ja testata en aio enenn ensi viikkoa, jos vaan hermot kestää. Enpä usko että se näin äkkiä napsahtaisikaan kohdalleen..

Täällä sit alko menkat :( jotenkin sen sai arvata kun kaksi päivää olen ollut todella kiukkuinen :/ eli kp 1/29 meneillään.
Täytyykin tässä kierrossa ottaa greippimehut mukaan ja ostaa foolihappoa :)

c 81: Pidän peukut pystyssä että tulisi iloisia uutisia!!!

Voi harmi heituli :( *hali* Mie yritän vielä malttaa.. ihmettelen vaan kun ei oireitakaan ole, niin mikäs sitten. Esikoisesta jotenkin vaan 'tiesin' että tärpäpsi, nyt ei ole mitään tunnettakaan. Eli tätiä odotellaan..

Moikka taas...

No nyt sitten kävin apttekista raskaus-vitamiineja... Niiden uskoin auttavan esikoisenkin alkuun saattamisessa. Kohta varmaan jääkaappi pullottaa greippimehua.

Tosiaan mennään sillä periaatteella, että tärppää jos tärppää... Laskeskelin että jos samantien tärppäis niin olisin keväällä matkan (thaimaan reissu) aikoihin puolessa välissä. Olen lueskellut kaikenlaista tietoa mitä olen googlettamalla hakusanalla raskaana thaimaassa löytänyt ja tullut siihen tulokseen että ei se raskaus olisi este (ehkä vähän hidaste :) Järki vaan päässä mitä suuhunsa laittaa... Ja lennoilla tukisukkaa jalkaan ja välillä liikuskelua niin eiköhän se siitä. Tosin tuo esikoinen silloin 1,5v ja sylissä, mutta onhan se iskäkin apuna... Kuulostaako mahdottomalta?! =)

No kp:stä ei ole oikeastaan mitään hajua, mut menkkoja odottelen piakkoin. Kohta kun pääsis uudelle kierrolle ja jos heti tärppäis niin sattuis hyvin + isänpäiväksi.

Lena, kp? (uudishaaveilija)

~Lena~: Onko nuo raskaus-vitamiinit minkä nimisiä? Ja tuosta greippimehusta... onko väliä missä vaiheessa kiertoa sitä alkaa juomaan?
Jos ottais kaikki "järeät" aseet heti käyttöön jos niitä apua olisi...vieläköhän hakisi kirveen sängyn alle :D

c 81: Pidän peukut edelleen pystyssä josko se vauva olisi tuloillaan, eihän kaikille oireita heti tule :)

Heituli: ne on multi-tabs raskaus-monivitamiinia, myydään apteekissa. Greippimehua join esikoista "duunatessa" heti kierron alusta ainakin ovikseen saakka. Ehdinköhän juomaan 2 kiertoa ja ei ollut ainakaan epäselvää milloin ovis oli. Siitä neiti sitten sai alkunsa =) Tosiaan ennen sitä ei ollut mitään tietoa o:sta ilman jotain laskureita, mutta sitten kyllä tää "lima" oli selvästi huomattavissa. Kuullostaa varmaan todella mielenkiintoiselta ja mies rukka oli tällöin varsinkin "tosi innoissaan" noista limajutuista kun ei niin ollut tietoinen kaikesta tuollaisesta. Ymmärrättehän? Miehethän voi varmaan ajatella varsinkin jos eivät ole asioista selvillä että "roiskaisu" vaan ja emäntä raskaana. NO JOPA TULI TEKSTI =)

Joka tapauksessa vaikka se g-mehu alkuun maistuukin aika hirveälle niin mulle tuli siihen sitten ihan himo loppujen lopuksi. Minä join sitä joka pvä n. ½l. Hyvää teki hampaille =) No Mutta toiv. tästä hyötyä.

heipsan.. täällä edelleen tätiä odotellaan, eilen testain negan, ja luulenpa ettei se kroppa olekaan kunnolla viel 'käynnissä' , ja odotella saakin. tulis nyt ees täti sitten että sais uuden yrityskierron käyntiin. Kp on jotain 38/34(mikäli vanhoilla kiertopituuksilla mennään..) Esikoisesta plussasin 36/34 .. niin pitänee kokeilla vielä viikonloppuan jos ei mitään tapahdu. Enpä kuitenkaan tärppiin usko..

bd bd muille!

~Lena~: Kiitoksia tiedoista! :D täytyykin mennä noita vitamiinia ostamaan ihan näinä päivinä ja samoin tuota greippimehua.

c 81: Toivottavasti menkat alkaa piakkoin. Onneks itsellä kierto nyt ihan normaali, vuos sitten heitteli vielä ihan älyttömästi.

Nyt on meneillään kp 5 ja menkat vaan jatkuu :/ eikä näytä ollenkaan että ne loppuis >:( pitää katsoa käynkö tänään vai jätänkö lauantaille tuon apteekin reissun. Vois niitä vitamiineja pikku hiljaa ruveta popsimaan.

Huomenta,

jee kp 1! Nyt sitten voi tästä kierrosta alkaa taas jännäilemään. Niinhän se oli tarkoitus että tulee jos on tullakseen, mutta eihän musta ole sellaiseen... Eli siis kaikki kikat käyttöön hetimmiten mm. greippi ;).

Palaillaan, nyt sitten plussataan isänpäivä plussat OK?

Lena kp 1/27

Plussataan ihmeessä isänpäivä plussat.. Mie oottelen sitä kp1:stä.. en tiedä tuhlaisko yhden tikun vielä pisuttamalla siihenkin, mutta luulen, että kun on vähän stressiä ilmassa, niin se sekoitti pakan, ja plussasta on tähän väliin turha haaveillakaan.

Ihanan syksyistä vkonloppua kaikille!!

-Cee-

c 81: Toivottavasti olisit raskaana, pidän peukut pystyssä! Ainakin testi kuulostaa lupaavalta!! :)

Täällä kp7 meneillään ja vieläkin menkat >:( ikinä ei näin pitkään ole menkat viipynyt. Onko muilla tullut vuodon alussa sellaista klimppistä vuotoa? Kuulostaapa ihanalle... Minulla nimittäin tuollaista vuotoa on ollut melkein koko menkkojen ajan..
Ja aivan hirveät menkkakivut siinä sivussa :/

Ja isänpäivä plussa kuulostaa hyvälle :) Joten kaikille plussasäteitä oikein paljon!!!

Voi Heituli, toivotaan että helpottaa pian :(
Tää on melkeinspä noloa (suututte varmaankin) mutta mie hylkään teidän saman tien.. Kävi nimittäin ihme ja kumma, ja kunnon plussa pärähti. En uskalla vielä iloita, kun on km takana. Kroppa vihdoin siis lähti oiekasti nyt käyntiin, periaatteessa keväästä asti ollut kova yritys turhaan.
Jospa nämä plussatuulet tarttuisi ja vetäisi teitä useamman mukaan.. <3

bd bd bd

c 81: Oikein paljon ONNEA plussasta!!!!
Toivottavasti tuo plussatuuli tarttuisi myös meihinkin!!

Menkat on vihdoin ja viimein lusittu, eli nyt pääsee kunnolla yrittämään. Joten toivottavasti onnistuisi tässä kierrossa :)

Onnee vaan C:lle, uusiohaaveilija ;o)

Missähän tosiaan Karpalo on....?

Meille kuuluu sellasta että talo on ostettu ja muuttotohina täydessä käynnissä. Ens viikolla saadaan avaimet. Minttu on jo 10kk ja kävelee tukea vasten haparoivasti.

Syksyn jatkoja! ja nyt hyvää yötä... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Onnea C:lle!

Täällä uusi kierto lähtenyt käyntiin... Nyt vain joku pahuksen flunssa yrittää iskeä, lämpöä, kurkku kipee... Inhottavaa!

Ensimmäinen greippimehu tölkkikin on korkattu... Kyllä mä meinaan tästä kierrosta plussata =) Se tosiaan siitä tulee jos on tullakseen periaatteesta...

Minä jatkan potemista, hyvät päivän jatkot kaikille!

Lena kp 6/27?

Alkuperäinen kirjoittaja ~lena~:
Onnea C:lle!

Kyllä mä meinaan tästä kierrosta plussata =) Se tosiaan siitä tulee jos on tullakseen periaatteesta...

Lena kp 6/27?

Heh! :) mulla samanlaiset fiilikset, että kaikkeni annan että lapsi saataisiin mahdollisimman pian alulle, vaikka aluksi meilläkin että tulee jos on tullakseen ;)

Kp11 meneillään ja kaiken jären mukaan kolmen päivän päästä olisi ovulaatio tuloillaan. Hiukan nappailee jo alavatsaa, joten täytyykin puuhailla makkarin puolella ahkeraan :D

Voi minua... Tänään tuli postissa ovulaatio testit. Koskaan en ole moisia kokeillut, mutta nyt on taas niin malttamaton olo. Sunnuntaina pitäs kai ohjeiden mukaan alkaa tikutella. Jaa-a, saas nähdä löytyykö ovis ja saisko "varmantärpin" =) Eli todella romanttista menoa luvassa ens viikolle. Taidan jättää miehelle kertomatta koko testauksen. Eipähän tule suorituspaineita =).

Malttamaton lena 7/27

Kerrospas ~Lena~ sitten miten nuo testit toimii. Itse en ole vielä sellaisia ostellut ja saa nähdä tulenko ihan heti vielä kokeilemaan.

Onko kellään seksin jälkeen tullut veskipaperiin (noin) kierron puolessa välissä punertavaa, ei niinkään verta, mutta melkein paperiin? Itsellä ei ole koskaan tullut, ja nyt ihmettelen että mitä ihmettä...
Mulla on muutenkin parin päivän ajan nappaillut alavatsaa ihmeellisesti, ihan kuin menkat olisi alkamassa...

C:lle onnittelut plussasta! :) Jos enää mua muistatkaan.Kirjoteltiin jossain vaiheessa samaan aikaan. Tulin kurkkimaan mitän tänne kuuluu ja osui hieno uutinen silmiin:) Plussatuulia muille:)

Moikka,

olen nyt sitten yrittänyt bongailla ovista noilla tikuilla -> tuloksetta. Ohjeiden mukaan tikutuksen aloituspäivä oli eilen, mutta minä malttamattomana testasin/ kokeilin jo perjantaina. Nyt sitten tulikin ongelma...

Perjantaina sain sellaisen tod. haalean haamun, jota pidin vaan viivan paikkana. Samoin eilen. Ajattelin että negojahan nuo kerta täytyisi olla yhtä tummat viivat kun kontrolli. No mutta tänään kun tikutin niin katos se viivanpaikkakin.?!?

Mitäs ihmettä?! Siis onkohan ovis mahdollisesti jo ohi vai mitähän tämä on? Aika aikaisin on ollut jos näin on.

PRKL kun menin ostelemaan moisia tikkuja, jotka tuo näköjään vaan päänvaivaa... Eihän niitä tarvittu esikoistakaan yritettäessä. Ajattelin että helppo juttu, nyt tikut käyttöön ja "varma plussa". NO EI IHAN SILTÄ NÄYTÄ. 4kpl jäljellä katsellaan...

Noin niinkuin laskureiden mukaan ovis olis nyt tällä viikolla, ihan näinä päivinä... Mutta oma olo ei ole yhtään sen mukainen tai siis nämä ihanat limajutut...

Kylläpä on hankalaa. Toivottavasti tärppäis pian kun tää on niin rasittavaa tällainen odottelu/ pohdiskelu aika...

Jos joku tietää paremmin noista ovistesti jutuista niin otan kiitollisena tietoa vastaan.

Päivänjatkoja

Omanapa pohdintoja (sori)

Lena 11/25-28

Alkuperäinen kirjoittaja ~lena~:
Jos joku tietää paremmin noista ovistesti jutuista niin otan kiitollisena tietoa vastaan.

Päivänjatkoja

Omanapa pohdintoja (sori)

Lena 11/25-28

Miekin yritin niiden kanssa jotain bongata, mutta pelkkää nega akoko ajan sain..ja luovutin. Ei mun hermot kestä. Oon luottanu vaan greippimehuun, sitä juopotellessa on ne oviksetkin bongannut sitten. Ootko kokeillu sitä??

Ja Thelma!! Kiitos! Kyllä mie siut muistan oikein hyvin!! :) Kiva kuulla 'vanhoista tutuista' :)

Greippimehu on kyllä tuttujuttu... Siihen luotin esikoisen alkuun saattamisessakin ja nyt on tullut juotua tän kierron alusta asti päivittäin pari lasillista. Eipä vaan vielä näy tuota tulosta ;) eli limajuttuja... Jeps, mielenkiintoista.

No josko se ovis olis vielä kuitenkin eessäpäin. Tosin pitäis innostua/ kunnostautua noissa petipuuhissakin kun vitamiinit ja greippimehu ei taida oikein yksin riittää...
Sitä aikaa vaan ei nykyään ihan vaan niin helposti löydy ja jos löytyy niin sitten molemmat ihan väsyneitä... Jees, tälläistä taaperoperhe arkea =)

Palaillaan

Lena

Vielä piti palailla kyselemään, että mitkäs ne heitulin tuntemukset on?

Kun kirjoittelit siitä veriviirusta niin voisiko olla mahdollisesti kiinnittymisvuotoa? Sopisiko kiertopäivät siihen? Itse en esikoisen aikaan kyllä sellaista huomannut, mutta kyllähän näiltä palstoilta saa paljon sellaisesta lueskella...

~Lena~: Onpas kummallisia nuo ovistestit o_O. Vaikka tikkujen mukaan ovista et olisi bongannutkaan, niin toivon todella että olisi kuitenkin tärppi tullut :)
Enpä taida kyllä itse niitä ihan heti ruveta kokeilemaan, menettäisin varmasti hermoni niitten kanssa.

Omaa napaa: Itse onneks oon ovikset bongannut/huomannut selvästi. Ja touhuttu on siihen malliin että on ihme jos ei tärppää. Vielä pitää pari päivää hommailla makkarin puolella ;)
En osaa sanoa suuntaan enkä toiseen olisko voinut olla kiinnittymisvuotoa, toivottavasti ;)
Mitään sen kummempia oireita ei ole ollut, kuin että alavatsaa/kohtua on silloin tällöin juilinut jonkin verran.
Ja nyt sitten tais iskeä vielä kaiken lisäks flunssa :( tämän päivää on nokka vuotanut kunnolla ja poskionteloissa tuntuu painetta >:(
Toiveet on kuitenkin korkealla että tärppi olisi tullut. Saa nähdä.

Yhteistyössä