HAAVEISSA VAUVA 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enhän mä millään malta pysyä poissa :D
Elikkäs käytiin eka yksityisellä jossa lääkäri ultras mut ja löydettiin pcos. Muistan että ennen pillereitä jotkut kierrot oli pitkiä mutta aika puskasta kuitenkin tieto tuli. Siihen sitten sain clomit. Samalla mies purkitti spermat ja tuloksena hieman alentunut siittiöiden määrä. Nyt sitten varattiin yleiselle puolelle lääkäriaikaa että josko vaikka jo inssiin pääsis kun kerta molemmissa vähän vikaa..huoh.
Mulla myös siis clomien oireet tosi vahvat. En oo viikkoon saanu kunnon yöunia kuumien aaltojen takia ja tänään on koko päivän huimannut. Vähän arveluttaa syödä tälläsiä hormooneja mitkä saa kropan ihan sekaisin mutta jos tulostaa syntyy niin kaippa se on pakko!

Pakkoseksistä: Yritän kovasti asennoitua seksiin aina eroottisesti mutta valitettavasti usein se on vaan juuri sitä vauvan tekemistä. Kaippa se on hyvin kausiluontoista ja tällä hetkellä ainakin pirun hyvää :D Ehkä mua ainakin piristi tieto että hoitoihin mennään eikä enää niin tartte jännittää....

Liisaleena: Varasitko ajan yksityiseltä vai yleiseltä? Meillä ollut niin nihkeää tuolla yleisellä että oikein laittaa raivoistumaan! Tappelemalla siis saatiin vihdoin aika....

Yhteistyössä