Moi kaikki!
Kivasti tullut kirjotuksia vaikka olin vain päivän pois... =)
Voi vilukisu, toivottavasti saatte asiat ratkaistua miehen kanssa! Ehkä se ei kuitenkaan tosiaan niitä enää sillon muistakaan...

Ehkä se testi on lauantaina paikallaan?
Kiva kun Tiitillä pitää kiirettä, muuten odottavan aika on toooosi pitkä.
Liisaleenalla on hyvä taktiikka, mäkin luulen että juuri niistä syistä oletkin just nyt raskaana!
Myy periksi ei anneta eihän! En tiedä tuleeko se plussa silloin kun vähiten odottaa ja pohtii, näytä sä meille se, kp?
Melli luin sun vointeja odotuspuolella, voi koita kestää. Varmaan hajoo pää kun ei pääse liikkeelle. Koita nauttia syksyn kauniista auringonsäteistä, kohta sulla on vauva sylissä!
Mintulle terkkuja ja plussatuulia, miten sulla on lähtenyt hoidot käyntiin? Kirottele ihmeessä tänne ainakin aina välillä.
Wilma miten meni aukiolotutkimus? Millanen se oli? Mitä seuraavaksi?
Toivottavasti UP vielä saa sen plussan, onhan noita ettei testit heti näytä. Vähän inhaa kun kierto noin venyy muuten nimimerkillä kokemusta on kp48sta. Korkkaa sä vaan se uus ketju eihän me muut mitään saada aikaseks. Ja korkkaa vaan myös se eka syysplussa (huomatkaa positiivisuus)!
Sinikselle oikein erityisen hauskaa iltaa

Iso plussapuhuri sinnepäin!
Ketä mä nyt unohdin

Voi apua meitä on niin paljon... (Kivaa!)
ON: Täällä alkaa olo normalisoitua, vihdoin! Sain ihme kiukkukohtauksia ja raivareita mitä ei oo tapahtunut aikoihin! Ja kalenterista havaitsin että koko 5 päivää mulla särki pää. Nice. Mutta nyt alkaa elämä voittaa taas! Mietin koska pitäis alkaa tikuttaa... Pääsis tositoimiin. Viikonloppuna pikalomalle, awwwww.......
Ainiin, tutkimuksiin joulukuussa. Toivottavasti ei enää tarvi