HAAVEISSA VAUVA 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulin moikkaamaan vanhoja alkumetriläisiä. Ikävä on.
Anteeksi että en saanut junaa pysäytettyä keväällä..mitä jos teille onkin tulossa kesävauvat.:) Toivon kovasti.

Halauksia kaikille, olette ihania!<3

Melli

No hei kurkkijat! :)
Melli, sua ei voi ainakaan syyttää yrityksen puutteesta sen plussajunan pysäyttämisen suhteen, kaikkesi annoit kyllä! Kiitos siitä. Ja voimia sinulle! Jotain hyötyä tuosta sun pakkolevosta, ei vauva palele ja villakuteita riittää.. ;)

Ja Mmintulle kanssa moi! Olette ilmeisesti päässeet hyvään alkuun tutkimuksissa. Käy täällä useamminkin kurkkimassa! Tsemppiä teillekin!

No mitä ihmettä se Vilukisun mies nyt meinaa?? Eikös se ollut kuitenkin ihan innoissaan raskaudesta? Tuli mullekin samoja ajatuksia kuin Liisaleenalle, josko km olisi pelästyttänyt miestäsi? Toivottavasti tilanne helpottaa. Voimia sinnekin! Ja koska tämä toimi viimeksikin, niin lataan sulle nyt vähän paineita ton syyskuuplussan suhteen.. Pakkohan se on jonkun ottaa! Ei stressiä! :)

Siitä päästäänkin Pahikseen, mikä tilanne?? Onko täti älynnyt pysyä poissa?

Miini: mitäs clomistin elämään kuuluu? Vielä järjissäsi? :)

Wilmalle tsemppiä masikseen, niin tuttua.. Meillä on vähän sama pulma ton jtp-taktiikan kanssa, en enää uskalla aloittaa liian aikaisin, jotta h-hetkilläkin vielä päästäisiin itse asiaan.. Mutta jotenkin on vaikea ajatella, että ovis voisi olla kovin paljon aikaisemmin, kun kierto on kuitenkin säännöllinen.

Mitäs muuta? Tiitillä pitää näköjään kiirusta! Hyvä niin, pysyy ajatukset kurissa. Sulla on jo piinaviikot menossa näköjään, ei kun oireita kehiin! :)

Missä Myy? Ja kenet unohdin?

ON: tänään on ovisplussapäivä eli pitäisi kellistää illalla mies. Eiköhän se onnistu, kun on molemmilla vapaailta. Ja Vilukisu osui kyllä täysin oikeaan tuossa, että mun miehelle sitä tsemppiä pitää toivotella.. meikäläisellä ei ole ongelmia tuon asian suhteen! :) Ainakaan toistaiseksi. Oon nyt koittanut olla puhumatta asiasta, mutta eiköhän se jo arvaa asianlaidan, kun illalla roikun housuissa.. :)

Mutta pakko palailla töihin. Aurinkoista keskiviikkoa!
Sinis kp13

Täällä mennään kp41/32 ja maanantaina jo luulin tädin tulevan kun ph-suojaan tiputteli muutama pisara verta (samoin eilen ja tänään)mut ei mitään ole tapahtunut.Alavatsaa vihloo ihan sikana mut orastava tissikipu on hävinnyt.Perjantaina testaan seuraavaksi ja jos sekin on nega niin tilaan kyllä ajan gynelle.Hermot on miehellekin ihan kireenä kun tilanne rassaa mua.Nyt en uskalla toivoa liikoja vaikka mahdollisuus plussaan onkin olemassa =).Jos joku teistä viitsii niin uuden ketjun vois avata *pahis katselee anovana ympärilleen*.Ettei taustailijat hermostu =)

...kukaan ei näköjän uskalla sitä uutta ketjua aloittaa..ehkä se on Pahiksen tehtävä...:)

Pahiksella näyttää muutenkin olevan jännät paikat...Hermoja raastavaa...kroppa tuntuu tekevän niin kuin itse haluaa...

Vilukisun mies on varmaan säikähtänyt... Ei se mies ainakaan vaihtamalla parane - mieti mikä historia teillä takana! Kyllä rakkaus voittaa, kunhan annatte tilaa sille.. Tämä elämä välillä menee niin kuin menee...eikä siihen aina voi omilla teoilla vaikuttaa, mutta älkää nyt sentään erotko - maailma olisi silloin varmaan pahempi paikka teille molemmille. Itse olen niin rakastunut omaan kultaani ( vihillekin hänen kanssaan astellut), meilläkin on ollut vaikka minkänäköistä ongelmaa ja tää vauva-juttu stressaa molempia (tietty), mutta yhdessä ollaan päätetty pysyä. Olemme vahvempia kahdestaan...

Sinikselle kivaa panoiltaa!! ;) Aika läpinäkyvää varmaan miesten mielestä "välillä" tää meidän homma... Ei ihme, jos tulee stressiä... "miehelläkin on tunteet :D" Meillä mies on kyllä aikas helppo nakki...tiedän muutaman kikan...

Miinin hormoonien värittämä elämä kuullostaa kyllä melkoiselta...ehkä itse en välttämättä halua kokea samaa. Itsestä tuntuu, että pillerit lopetettuani seksielämä parani ainakin 100%...muita haittavaikutuksia (finnit) on, mutta muuten elo ilman pillereitä on ihan ookoo.

Tiitillä busy life.... eikös ihan mukava, kun vauva-jutut ei ole koko ajan mielessä...?

Voih, mä tunnen Wilman masiksen...mitähän niissä tutkimuksissa on selvinny?? Tulethan kertomaan...pitää varmaan poiketa sinne sun blogiinkin...

Oma fiilis on aika pessimistinen, mutta ei olla millään tasolla luovutettu, on vaan hyväksytty tosiasiat. odotellaan josko tässä jotain tapahtuisi... Kp on jotain.

BB:sta sen verran, että se Cheryllin kiusaaminen on ihan ala-arvoista...vaikka tyttö vaikuttaa tosi yksinkertaiselta ja suoraan sanottuna tyhmältä (eihän se osaa edes kunnon lausetta muodostaa), mutta ei todellakaan ansaitse mm. Miian alatyylistä kohtelua... Mulla on vähän maku mennyt koko sakkiin. Valittaavat vaan, hitto, miten ärsyttävää - itse ovat hakeneet taloon ja niille maksetaan siitä!!!! IDIOOTTEJA KOKO SAKKI!

Myy.

Tervehdys taasen!

Pahis: Ei tarvii pyydellä anteeksi ON juttuja. Kaikki täällä tietää että kun on noin hermoja raastavat hetket menossa, ei muuta päähän mahdu. (Ja ainakin mulla pää on niin hatara, että jos on tullut useampia viestejä luettavaksi, niin siinä matkan varrella lukiessani unohdan puolet mitä päätin kommentoida! Eli kaikkien teidän viestit kyllä luen ja elän mukana vaikken muistaisi kommentoida!!!!!)
Olen muuten edelleen sitä mieltä että pahiksen ovis myöhästyi, ja se maanantain tihru oli jotain kiinnittymisvuotoa tms. Eiks se täsmäis siihen ovisplussaan? Tsemppiä ja plusssaaaa!!!!!

Sinis: No ei se ollut ihan onnessaan siitä raskaudestakaan. :( Sillon oli vähän samantapainen "säikähdys" reaktio alkuun, mutta sitten se kyllä sopeutui ajatukseen ja suri kyllä km.
Olin nyt ehkä vähän typerys, mutta hätäpäissäni lupasin miehelleni että käytetään sit seuraava kuukautisväli ehkäisyä. Mutta että hän joutuu siitä kyllä sit huolehtimaan. Sen verran olen kyllä kiero, että epäilen tuleeko ukko kortsuja hankkineeksi/käyttäneeksi, mutta toisaalta oon lupautunut olemaan loukkaantumatta jos niin tekee. Ja sit taas toisaalta eipä oo täti vielä km jälkeen antanut merkkejä itsestään (ei kyllä raskauskaan), eli tiiä sit milloin kumeille olis tarvettakaan. Lauantaina olis aika railakkaat bileet tiedossa, pakko ehkä testata silloin aamulla oli oireita tai ei, jos täti ei yllätä sitä ennen. Mielipiteitä????

Halituksii,
Vilukisu

Moi kaikki!

Kivasti tullut kirjotuksia vaikka olin vain päivän pois... =)

Voi vilukisu, toivottavasti saatte asiat ratkaistua miehen kanssa! Ehkä se ei kuitenkaan tosiaan niitä enää sillon muistakaan... ;) Ehkä se testi on lauantaina paikallaan?

Kiva kun Tiitillä pitää kiirettä, muuten odottavan aika on toooosi pitkä.

Liisaleenalla on hyvä taktiikka, mäkin luulen että juuri niistä syistä oletkin just nyt raskaana!

Myy periksi ei anneta eihän! En tiedä tuleeko se plussa silloin kun vähiten odottaa ja pohtii, näytä sä meille se, kp? :)

Melli luin sun vointeja odotuspuolella, voi koita kestää. Varmaan hajoo pää kun ei pääse liikkeelle. Koita nauttia syksyn kauniista auringonsäteistä, kohta sulla on vauva sylissä!

Mintulle terkkuja ja plussatuulia, miten sulla on lähtenyt hoidot käyntiin? Kirottele ihmeessä tänne ainakin aina välillä.

Wilma miten meni aukiolotutkimus? Millanen se oli? Mitä seuraavaksi?

Toivottavasti UP vielä saa sen plussan, onhan noita ettei testit heti näytä. Vähän inhaa kun kierto noin venyy muuten nimimerkillä kokemusta on kp48sta. Korkkaa sä vaan se uus ketju eihän me muut mitään saada aikaseks. Ja korkkaa vaan myös se eka syysplussa (huomatkaa positiivisuus)!

Sinikselle oikein erityisen hauskaa iltaa ;) Iso plussapuhuri sinnepäin!

Ketä mä nyt unohdin :o Voi apua meitä on niin paljon... (Kivaa!)

ON: Täällä alkaa olo normalisoitua, vihdoin! Sain ihme kiukkukohtauksia ja raivareita mitä ei oo tapahtunut aikoihin! Ja kalenterista havaitsin että koko 5 päivää mulla särki pää. Nice. Mutta nyt alkaa elämä voittaa taas! Mietin koska pitäis alkaa tikuttaa... Pääsis tositoimiin. Viikonloppuna pikalomalle, awwwww....... ;)

Ainiin, tutkimuksiin joulukuussa. Toivottavasti ei enää tarvi ;)

Tervehdys!
Meen ihan sekaisin kun täne oli tullut niin paljon kirjoituksia...En osaa nyt sanoa mitään muiden juttuihin tai BB-talon asukkaisiin kun tänään oon saanut niin paljon infoa tästä omasta tilanteesta.

Eli...hyvät uutiset on, että röörit toimii ja mitään tukoksia ei ole. Huonot uutiset....mun alkukierron verikokeet ok, mutta loppukierron kokeissa on tuo FSH-hormoni aivan liian korkea, eli 15 (kuun pitäisi olla alle 10) joka tarkoittaa sitä, että mun munasrajt saattavat olla hiipumaan päin. En voi täysin tajuta, tätä, että onko mulla nyt 28-vuotiaana alkamassa vaihdevuodet ja lapsentekomahikset oli nyt sit tässä??? Kuulemma nämä arvot voivat vaihdella kuukausittain eli ensi keirrosta katsotaan ne taas ja verrataan, toivon siis sydämeni pohjasta, että tämä arvo johtui nyt jostain stressistä tms. ja ensi kerralla ne ovat alhaisemmat. Muuten kaikki ok, ovis on ajallaan ja tapahtuu, mutta ne munarakkulat kypsyvät siis liian aikaisin. Nyt kp10 siellä oli jo kaksi 16mm follia. Eli tässä siis ongelma...Kummassakin siis vikaa...

Pää hajosi lääkärillä, itkeä porasin ja miehen kanssa kauhea riita eilen illalla sekä tänään. Tämä kaikki saa sen miettimään, että haluaako tätä ja onko nyt lapsen aika. Parisuhde on ihan kriisissä ja sen huomasi lääkärikin joka ehdotti meille, että mentäis jollekin puhumaan. No ei ihan tyhmä idea...

Tämä kierto mennään luomuna ja mitään tärppejä ei kannata edes odottaa kun tilanne on mikä on:mummon munasolut ja epänormaalit siittiöt. Ensi kierrossa sitten jos näyttää, että olis kypsiä munia voi sitä luomuinssiä koklata, jos kummatkin on sitä mieltä. Ja siitähän tässä kiistellään...mies haluis vielä odotella ja mä taas en. Tästä ei kyllä tule lasta eikä paskaakaan...Siltä nyt tuntuu. Nyt pitäis osata olla vaan chillisti ja stressaamatta, et jos ne arvot vaikka laskis. Lääkäri antoi luvan akupunktioon, joten sitä aion nyt kokeilla stressinpoistoon...

Tänään miehen kanssa treffeille.... katotaan mitä siitäkin tulee.

T. Wilma joka lähestyy vaihdevuosia ilmeisesti??

Voi Wilma....
Mä niin tajuun just ton kriisipuolen tossa hommassa, Miten noi miehet voikin olla noin uuveloja etteivät tajuu ettei mahikset ainakaan kasva odotellessa. Mä oon kans 29 vee, ja kun tässä on tullut jo huomattua ettei raskautuminen meillä ihan helposti käy, ärsyttää miehen toiveet "lykätä lapsen yrittämistä" ihan suunnattomasti. No joo, ei meidän tilanne kovin sama oo, mutta siis ymmärrän että käy parisuhteen päälle.

Olihan noissa sun uutisissas hyvääkin, ei oo tukoksia ja tuokin sana "saattavat" pisti silmään, eli ei mikään lopullinen tuomio kuitenkaan. :)

Koetahan jaksaa murunen,
Vilukisu

Voi Wilma!! Parisuhdekriisinkin se vielä kaupan päälle teki... Älkää nyt vaan luovuttako, kun olette näin pitkälle päässeet. Moni pariskunta (mies) ei suostu lääkärille edes lähtemään tutkimuksiin ja sun mies sentään spekut pisti purkiin. Miehet taitaa säikähtää näitä juttuja - eli taas huomataan, että meidän naisten pitää olla fiksumpia näissä asioissa. Tsemppiä Wilma teille kovasti! Se on semmonen juttu, että tää vauva-homma joskus paisuu vähän liikaa...(ikävä kyllä) elämä on muutakin... Otatte päivän kerrallaan...ja nyt ei vielä todellakaan luovuteta. Ja mitä ne lääkäritkin tietää...:) Menkäähän treffeille ja olkaa rakastuneita - muistatkos vielä mihin miehessäs rakastuit?? ;)

Meillä mies lähti aamuvarhain seminaariin...ja tulee huomenaillalla...eli yö pitää nukkua ihan yksin...ja se on aina yhtä kurjaa. Saan joskus yöllisiä paniikkikohtauksia (stressi), toivottavasti ensi yö menee pelkästään nukkuessa. Simpat keräsin jo mieheltä varmuuden vuoksi eilen...ja sit vois seksiviikonloppua virittää loppuviikoks...

Mut onhan tää siis tätä...(tätiä) Tiukat mammat-projekti on saanut vähän vauhtia, kun olen alkanut tass salilla käymään - kolmesti viikossa on tavoite + iltalenkit.

Vauvakuumetta ei ole - on vain sellainen tyhjä fiilis...?... "Et oishan se kiva, jos meillekin.." Mut ajatukset pyörii vauvan ympärillä koko ajan, tavalla tai toisella...

Myy. Kp 13

Jaa, tästä tuleekin mun yksinpuhelua, mutta menkööt, kun omaa napaa piti eniveis päivittää...

Eli yöllä rulluutti sellainen kuplajuna masussa, että olin varma että aamulla japani liputtaa. Mutta ei mitään!Taas kerran vähän hankalaa tää kun ei yhtään tiedä milloin tätiä odottais olemaan saapumatta?!! ;)
Päätin kuitenkin olla testaamatta lauantaina jos ei tätiä näy. Otan vaan sit kohtuudella. Kun ei ole mitään r-oireita, vain tuota lurinaa masussa ja tissit vähän turvoksissa mutta ei yhtään kipeät. Lämmöt koholla niin kuin joka kierron loppupuolella. En jaksa taas aloittaa turhaa testirumbaa. Ja vähän pelottaa jo ssaisin turhia plussia, kun viimeksi verestä mitattuna veressä oli se 4.4 r-hormoonia. (tosin siitä jo kaksi viikkoa ja herkimpiinkin testeihin pitäis kai olla kymmenen?)

Noh tällaista. Hermoja raastavaa kun ei tiedä yhtään mitä tuleman pitää. Pakko myöntää että täti tulee olemaan taas kerran pettymys jos saapuu, niin kuin todennäköisesti käy. (koska emme ole osoittaneet mitään erityistä aktiivisuutta tässä kierrossa, toivoni on sen yhden oviskerran varassa...)

Kirjoitelkaahan muut väliin niin sais ajatukset omasta navasta!

Myy, juu muistanhan mä...:) Eiliset deitit oli kivat ja juteltiin sit kuiteskin vähän aiheesta ja sen vierestä, mutta silleen ihan rakentavasti. Tänään tosiaan kokeillaan akupunktiota ja sitä onnyt 3krt ennen ens ti ovista, miehen täti tekee. Se oli kysellyt joltain kollegaltansa joka tietää vähän enemmän ja sanoi, että ainakin Singaporessa on saatu hyviä tuloksia akun avulla!!!Ihan sama mikä auttaa, kunhan joku vaan auttaisi! Oon nyt myös lukenut paljon siitä kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja epäilen vahvasti, että mulla saattais olla se. Se vaikuttaa niihin hormoneihin meinaa...Ja mun äidillä&mummilla on se. Se selviää sitten siitä verikokeesta. Aion nyt kuiteskin soittaa puhelintunnilla lääkärille ja kertoa, että meillä sitä on suvussa. Jos vaikuttais?? Jos sen sais hoidettua saattais ne arvot parantua ja mahikset raskautumiseen nousta!!!

Tänään olen siis optimistinen!!Täynnä kiukkua...mähän saakeli voitan tän taistelun!

Vilukisu, kuullostaa hyvältä!bdbdbd

Kirjoitettiin sitten äsken ristiin Myyn kanssa, siitä omituiset yksinpuhelu juttuni. Kateeksi käy tuo Myyn panostus TM projektiin. Mä oon ollut niin onnellinen jos oon saanu käytyä kas kertaa viikossa salilla plus lenkit.

Kiinnostavalle kuulostaa tuo akupunktio. Minäkin olen kuullut hyvistä tuloksista, tosin en lähipiiristäni, lähinnä olen tainnut lukea jostain. Mielenkiinnolla odottelen kuulumisia ja kokemuksiasi Wilma!

Miksi Wilma lääkärin mukaan sun munikset kasvaa liian aikaisin? Mä kävin ultrassa kp11 ja siellä oli silloin 19mm, joka sitten muutaman päivän päästä irtosi eikä siinä ollut lääkärin mielestä mitään ihmeellistä. Sulla siis kp10 16mm eli varmaan aika sama. Ja meidän kierrotkin vissiin suht saman mittaisia? Vai liittyikö se tohon, että niitä on kaksi? Jäin vaan miettimään.

Mä kanssa vähän pelkään sitä, miten tää vaikuttaa meidän parisuhteeseen. Mies kyllä haluaa lasta, mutta selvästi sitä inhottaa tämä kalenterin kanssa sekstailu. Eilen ei ensi meinannut onnistua.. mutta myöhemmin sit kuitenkin. Mutta huomaan siitä, että kiltisti se tulee mun käskystä hommiin ja kai se ihan kivaakin on, mutta jossain alitajunnassa jyskyttää koko ajan, että tätä nyt tehdään vaan sen siittämisen takia.. Raivostuttavaa, että tilanne on mennyt tällaiseksi. Eilen jo lähdin itsekseni lenkille itkeskelemään sitä, että ei tästä tule ikinä mitään, kun ei pystytä oikeaan aikaan olemaan liikkeellä. Mutta pystyttiin siis kuitenkin. Ja onneksi asiasta pystytään puhumaan ja vitsailemaan, vaikkei se aina sillä hetkellä juuri nauratakaan.. Mutta tänään en kyllä ehkä enää uskalla vongata.. vaikka ehkä pitäisikin ;)

Mutta tänään siis hedelmöittyy meidän vauva, näin olen päättänyt ja nyt loppuu tää tällainen pelleily. Piste.

Tänään minäkin siis olen optimistinen ja päättäväinen, koska sain eilen.. :)

Myy kirjoitit kauniisti! Pitääkin järkätä kunnon treffit, välillä meinaa unohtua tässä arkitouhussa. Ja pitää siis mennä salille, kun kerran te muutkin käytte..

Ja Vilukisulla rulluuttaa kuplajuna masussa! Hyvä hyvä!!! Toivottavasti junassa on matkustaja mukana! :)

Sinis

Sinililjan pohdinnat pakkoseksistä kuulostaa niin hemmetin tutuille. Mä olen myös huomannut miehessäni ihan samoja "oireita". Vaikka ääneen ei asiasta ole puhuttukaan, niin luulen että sitä ärsyttää tää kalenteri kourassa sekstailu. Meilläkin on joskus meinannut jäädä onnistumatta, mutta myöhemmin ollaan viety homma loppuun. Toivon sydämestäni, että teillä ja meillä tärppäisi eikä ongelmaa vielä tästäkin asiasta pääsisi syntymään.

Joskus aikaisemminkin olen kirjoitellut pakkoseksistä ja siitä etten tiedä itsekään haluanko seksiä ovulaatioviikolla vain halun takia vai vauvan takia. Toivon ettei miehelle tule koskaan sellaista tunnetta, että haluan häntä vain siitosmielessä, tämän olen hänelle kyllä sanonutkin, mutta toivon myös että hän sen uskoo vaikka välillä edes itse en tiedä kumpi pistaa haluamaan, oikea halu vai oikeat päivät? Miten joku voi saada lapsen alulle ilman tälläistä suunnittelua, stressaamista ja pakkoseksiä???

Toivottavasti Wilman ja miehen välit korjaantuu ja hommat lähtevät rullaamaan. Milloin menet kilpirauhaskokeeseen? Muista että se pitää ottaa aamulla ennen kymmentä.

Miten Vilukisu malttaa olla testaamatta? Toivottavasti teilläkin asiat selkenee ja miehesi jättää ehkäisyt kauppaan. Mä olen samaa mieltä kuin muutkin: miehesi käytös kuulostaa paniikilta.

Myylle tsemppiä yksinäiseen yöhön. Huomenna on ihanaa saada kultsi taas viereen kun yhden yön on sitä saanut kaivata. Yhdessä nukkuminen on kyllä ihanaa ;)

Mulla on tullut taas niitä hikipuuskia aamulla joten kaipa sitä menkkoja taas odotellaan. Höh taas. No onneksi mieli oli tässä kierrossa parempi ja ainakin vielä en ole vaipunut masennuksen syövereihin... Katsotaas miten käy ensi viikolla kun täti kurvaa pihaan.

Mukavaa loppuviikkoa, ihanaa kohta ollaan jo viikonlopussa.

*Tiiti kp21/27

Niinpä, kyllä minäkin eilen mietin, että himottaako oikeasti vaiko vaan siksi, että tiedän ovulaation olevan tänään. Ja pääsyin aluksi jälkimmäiseen, lopuksi ensimmäiseen.. ;)
Eilen siellä lenkillä kyllä ajattelin, että on se niin väärin, että jotkut vaan onnistuu tässä heti ilman että pitää mitään tällaista edes ajatella. Mun yksi hyvä ystävä kysyi tässä yksi päivä asiasta ja kun vähän sitten näitä pohdintoja kerroin (siis että pelkään ettei tää kohta enää onnistu siksi, että ei harrastella oikeaan aikaan), niin hän alkoi samantien nauramaan ja sanoi, että älä nyt höpsi, eihän noin voi käydä. Eli aivan käsittämätön ajatus/pelko ilmeisesti hänen mielestään. Niinpä. Keskustelu loppui siihen. Mutta mitenpä hän voisikaan tällaista ymmärtää, kun on itse tullut kolme kertaa raskaaksi ekasta tai toisesta kierrosta. Ja taisivatpa he jättää jonkun kierron väliinkin sen takia, että lapsen syntymäaika olisi huono.. ja seuraavasta sitten jo taas tärppäsikin. Mutta eihän sitä voi tietää, jos ei ole asiaa itse joutunut kokemaan.

Mutta mistä tää nyt tuli? Munhan piti olla tänään niiiiiiin positiivinen.. :) Ja olenkin, kyllä tämä tästä. Lupailin jo miehelle, että ensi kuu on sitten pakkoseksivapaata, koska olen ovisajan matkoilla.. Taisin olla huomaavinani pientä innostusta miehen kasvoilla.. ;)

Ja nyt hus hikipuuskat! Teitä ei täällä kaivata.

Vai, että pakkoseksiä... Ja miehet kokee olevansa siitosoreja...sitähän se välillä on. Mäkin eilen nukkumaan mnetyä ja valojen jo ollessa pois päältä...kuiskasin miehelle, että "eikö me tehdäkään mitään?!...mulla saattas olla ovulaatio tässä lähiaikoina" Säikähdin itsekin, kun sanoin sen ääneen, mutta miehen siihen vaan tuumasi naurua äänessään "niinkö?". Eli mies ei koe tilannetta huonoksi. Mä vaan kun olen tällainen tuuliviiri, niin mun halut jo ehti häipyä, mutta menin kuitenkin mukaan (itsehän aloitin ja se oviksenkin "vaara") ja kivaahan se lopulta oli... Mut siis "välillä" meinaa olla korvien välissä jotain vikaa...:D

Kaikille tsemppiä! Ollaan kaikki melkoisia tuuliviirejä, mut silti niin Ihquja!

Myy.

Hola!

Mulle käy itelleni välillä niin että oletetun oviksen aikaan mä en pysty, tai siis pystyn mutta pakottamiseks menee. Mulle seksi on paljon parempaa alku- ja loppukierrosta. Ihan hullua! Se paine ei vaan tee hyvää ja ihan hullua että mä sellasta asiasta edes otan koska meillä on ihan aktiivinen seksielämä muuten. :/ Ymmärrän siis omakohtaisesti mitä se pakkoseksi on. Munkaan miestä ei haittaa, tuntuu että se vaan innostuu jos vihjailen että vauvaa pitäis alkaa oikeesti tekemään ja aina välillä itekin kyselee missä vaiheessa kiertoa mennään. Ja mä luulen että se tietää sen jopa kysymättäki, sellanen se mun mies. <3

Jee kerrankin lyhyt kommentti, taidankin päättää tähän.

Joo kun teidät löysin niin kivahan se on teitä seurata myös! Ja tässä ketjussa on niin ihanan positiivinen viba mitä tuolla lapsettomuuspuolella ei oiken enää nää. Kiva lueskella ja tsemppailla tietenkin teitäkin.
Miini: Mäkin juurikin clomikuurilla ja sain myös aika kivat sivuoireet (pahoinvointi, kuumat aallot, päänsärky). Tässä nyt sitten jännätään miten ovis tulee vai tuleeko. Tiiätkö pitäskö sen tulla normaalisti 14 pv vai koska mun normaali kierto on jotain 34 päivää et tulisko se sitten siellä 20pv kieppeillä vasta? Ja oliko sulla joku diagnoosi esim. pco?

Joo meen teitä häiritsemästä mutta hei kaikille tooooosi paljon voimia! Joskus sitä ihan unohtaa itsensä kaiken tämän haaveilun alle <3

Minttu elä mee mihinkään! Mulla todettiin PCOS, onkohan se ihan sama juttu? Todettiinko sulla jotain? Ootko seurantaultrassa, muistelisin että et? Mä en ole. Eikä mulla oo oikein tietoa tosta oviksestakaan, lekuri vaan käski mittailla lämpöjä niin näkee niistä sitten jälkikäteen. Mä kyllä ajattelin tikuttaa mut mietin kanssa kiivaasti koska pitäis alottaa! Mulla on kierto 29-33 nykyään. Mulla sitäpaitsi on noi lämmöt muutenkin liian alhaalla, hitto tänään voisin kyllä hakee toisen kuumemittarin niin voisin verrata, mies sai eilen jopa alemman aamulämpötilan kun minä (35.4 ja 35.3!) joten se vika vois olla siinä vekottimessakin. Sorry guys clomilöpinää... Mä en vaan osaa sinne lapsettomuuspuolelle siirtyä vaan tykkään haaveilla. Tosin lueskelen siellä yhä vaan useammin nykyään.

Mintulle vielä, mulle ne oireet oli tosi rankat ottaen huomioon että annos on vielä pienin mahdollinen. Tosin mulla jo pilsut aikanaan vaikutti mielialoihin. Mietin kuurin aikana ihan tosissani uskallanko enää toista kuuria alottaa. No, pari päivää jälkeenpäin ja edelleen kuumista aalloista kärsivänä tiedän jo uskaltavani. Mutta jos sanottaisiin että tuplaa annos...?!

Oliko Minttu sulta tutkittu jotain muuta jo? Tai onko tietoa simpoista? Meillä ei vielä niistäkään, varmaan ens menkkojen aikana (hope NOT) suoritetaan se purkitus.

Jesh, kiva kun mminttukin käy täällä ja Karkki myös. Oon käynyt jonnin verran tuolla lapsettomuus-puolella lukemassa juttuja, mutta odotuspuolelle en oo viitsinyt pitkään aikaan kurkkia. Nyt piti kyllä käydä karamellin kuulumiset lukemassa, kurjaa varmasti tuollainen pakkolepo…

Meilläkin oli jossain vaiheessa vähän sellasta pakkoseksiä, ja mua ärsytti suunnattomasti jos mies ei alkanut mun vonkaukseen mukaan… Tai sitten jos hommat loppui kesken niin se oli vielä kamalampaa- tuntu että mies panttais tahallaan siemeniään. Sitten kerran aloin oikein itkemään sitä ja juteltiin asiat halki, nyt on pari kuukautta mennyt oikein mukavasti. Että vähän kausittaista tuo seksistressaaminen meillä. Nyt tähän kiertoon lanseerasin miehellekin panoviikon, mistä monet täällä palstalla puhuu :) Sanoin siis hyvissä ajoin, että tuolla viikolla pitää sittten harrastaa petigolffia vähintään joka toinen päivä. Ja hyvin meni viesti perille!

Mulla ois vielä viikko jännäyspäivään, mutta saattaapi tuo täti tulla jo aiemmin, on vähän sellanen fiilis… Tai en tiiä, alavatsassa jotain outoja tuntemuksia, mutta en osaa erottaa onko ne menkkakipuja vai tuliko ne pilateksesta vai jotain muuta kenties :)

Hei naiset..Miini ja Minttu - pysytte kuulkaas täällä :)... Clomi-juttuja tai ei...kaikki jutut kelpaa... Joo, tässä jengissä on kyl hyvät fibat. Saa olla just sillä tuulella, kun haluaa, porukka tuntuu ymmärtävän tosi hyvin - eli samalla aaltopituudella ollaan.

Myy.

Tuli tässä vielä mieleen, kuin luin Liisaleenan juttua, että pitäsköhän niille miehille seksikalenteri tehdä...niin ainakin tietäävät...:D Eipähän tarvitsis vongata ja tehdä itsestään ihan hölmöä...:D

Onhan se niin, kun yritystä on takana jo useampi kuukausi, niin let's get real.. sanon sen ääneen: seksiä harrastetaan OSITTAIN (tai jopa pelkästään) siksi, että tuloksena olisi V.A.U.V.A. Mutta miehillä täytyy tietty säilyä illuusio jostain muusta...joku saattaa jopa säikähtää suoraa puhetta...Voi noita miehiä... You get my point..

Myy...joka lähtee kohta kotiin...yksinäiseen kotiin..*nyyh* ;)

Yhteistyössä