Minä taas toiveikkaana päivitin tuon listan omalta osaltani. Kymmenes kerta toden sanoo vai miten se nyt menikään..

Vai onko tää vasta yhdeksäs, oon jo tippunut kärryiltä.
Wilmalle onnittelut, kai niin voi sanoa? Eikös noi simppatulokset ole ihan ok?
Jokos Miini kävi onnelan jälki-istunnossa?

D Joo, pitää varmaan sitä kokeilla sitten seuraavaksi..
Tiiti on kyllä mun esikuva tuossa jtp-taktiikassa! Täältä tullaan panoviikko.. Joo, on se mun mies ihan hauska, ainakin välillä. Meinasin kyllä jo huitaista tuon vitsin jälkeen..
UP:n jännäys sen kun jatkuu.. onko täti ollut aiemmin myöhässä? Toivotaan, että sä nappaat sen syysplussan! Tai sitten Prätkis hyökkää puskista sen syysplussan kanssa
Liisaleena on ihanan positiivinen

Mulle iski nyt joku häveliäisyysongelma noiden kaalimatojen yms. kanssa.. nyt mietin, että kehtaanko mennä yksin sinne ostoksille vai en.. tekisi mieli ottaa mies mukaan, mutta toisaalta tekisi mieli yllättää. Ehkä mä olen rohkea ja menen yksin! Saa nähdä.
Ja halit myös muille, joita en nyt muistanut kommentoida..
).( vai pitäisikö laittaa (.).. Mä täällä pohdin, että lipittääkö greippimehua vai ei.. join viimeksi hyvin vähän ja silti oli kuulemma oikein kaunis limakalvo, joten nyt on jäänyt hyvin vähälle tuo juominen. Ajattelin sen sijaan panostaa tässä kuussa tuohon punaviiniin!

Yllätys. Ja koitan myös nyt liikkua säännöllisesti, se tuppaa mulla olemaan vähän kausiluonteista.. tuolla toisessa ketjussa joku plussasi, kun kävi useampana iltana viikossa lenkillä. Tiedä sitten oliko sillä oikeasti mitään vaikutusta, mutta onpahan siitä muutakin hyötyä. Eilen jo vetäisin puolentoista tunnin reippaan kävelylenkin! Hyvä minä!!
Mäkin olen välillä miettinyt, että toisaalta olisi mielenkiintoista tietää teistä enemmän, toisaalta taas tää anonyymius on kanssa mukavaa. Tiitin kanssa ollaan ilmeisesti saman ikäisiä ja kait asutaankin samalla seudulla ja susta olenkin joskus miettinyt, että mitäs jos oletkin vaikka joku mun vanha koulukaveri?

Ja teistä muista kanssa. Ja nyt kun olen täällä enemmän notkunut, niin pohdiskelen myös välillä teidän ammatteja ja muuta vastaavaa. Joo, ei oo muuta elämää näköjään..

Mutta kivaa kun on tällaisia "mielikuvitus"ystäviä!
Mutta nyt syömään!
Sinis