HAAVEISSA VAUVA 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas toiveikkaana päivitin tuon listan omalta osaltani. Kymmenes kerta toden sanoo vai miten se nyt menikään.. :) Vai onko tää vasta yhdeksäs, oon jo tippunut kärryiltä.

Wilmalle onnittelut, kai niin voi sanoa? Eikös noi simppatulokset ole ihan ok?

Jokos Miini kävi onnelan jälki-istunnossa? :DD Joo, pitää varmaan sitä kokeilla sitten seuraavaksi..

Tiiti on kyllä mun esikuva tuossa jtp-taktiikassa! Täältä tullaan panoviikko.. Joo, on se mun mies ihan hauska, ainakin välillä. Meinasin kyllä jo huitaista tuon vitsin jälkeen.. ;)

UP:n jännäys sen kun jatkuu.. onko täti ollut aiemmin myöhässä? Toivotaan, että sä nappaat sen syysplussan! Tai sitten Prätkis hyökkää puskista sen syysplussan kanssa :)

Liisaleena on ihanan positiivinen :) Mulle iski nyt joku häveliäisyysongelma noiden kaalimatojen yms. kanssa.. nyt mietin, että kehtaanko mennä yksin sinne ostoksille vai en.. tekisi mieli ottaa mies mukaan, mutta toisaalta tekisi mieli yllättää. Ehkä mä olen rohkea ja menen yksin! Saa nähdä.

Ja halit myös muille, joita en nyt muistanut kommentoida..

).( vai pitäisikö laittaa (.).. Mä täällä pohdin, että lipittääkö greippimehua vai ei.. join viimeksi hyvin vähän ja silti oli kuulemma oikein kaunis limakalvo, joten nyt on jäänyt hyvin vähälle tuo juominen. Ajattelin sen sijaan panostaa tässä kuussa tuohon punaviiniin! :) Yllätys. Ja koitan myös nyt liikkua säännöllisesti, se tuppaa mulla olemaan vähän kausiluonteista.. tuolla toisessa ketjussa joku plussasi, kun kävi useampana iltana viikossa lenkillä. Tiedä sitten oliko sillä oikeasti mitään vaikutusta, mutta onpahan siitä muutakin hyötyä. Eilen jo vetäisin puolentoista tunnin reippaan kävelylenkin! Hyvä minä!!

Mäkin olen välillä miettinyt, että toisaalta olisi mielenkiintoista tietää teistä enemmän, toisaalta taas tää anonyymius on kanssa mukavaa. Tiitin kanssa ollaan ilmeisesti saman ikäisiä ja kait asutaankin samalla seudulla ja susta olenkin joskus miettinyt, että mitäs jos oletkin vaikka joku mun vanha koulukaveri? :) Ja teistä muista kanssa. Ja nyt kun olen täällä enemmän notkunut, niin pohdiskelen myös välillä teidän ammatteja ja muuta vastaavaa. Joo, ei oo muuta elämää näköjään.. ;) Mutta kivaa kun on tällaisia "mielikuvitus"ystäviä! :D

Mutta nyt syömään!
Sinis

Sinis meillähän oli alkumetreillä ketjussa se meilirinki jossa pysty jakaa tietoja vähän vapautuneemmin. Toisaalta hirmu kiva tietää ihmisistä vähän enemmän, toisaalta kiva kun voi kirjotella ihan anonyymisti. Jos haluut niin heitä meilillä, miini81@gmail.com. Muut myös. Liisaleenalla mun osoite jo olikin (vink*).

Ja rohkeesti sinne kauppaan vaan, ne on naisille suunnattu ja niistä ihmiset hakee polttari ja synttärilahjakamaa yms, sillä mäkin sinne kehtasin mennä. Se myyjä oli nuorehko nainen ja tosi kivan olonen. Mitä muuten on nuori? :S

ON eli (.) (ei Paksu mutta paksu): Tänään meen hakee clomit, hurraa. Tähänkö tosiaan on nyt tultu? Greippimehu on kaapissa asemissa. En meinaa mitään testailla rtesteillä kun menkat tuli ajallaan tai jopa etuajassa ja on ihan normaalit kaikin puolin. Huomenna alkaa siis hormoonit, jaiks. Mies ei oo kotona joten saan touhuilla rauhassa ja viettää iltaa suklaalevyn ja sinkkuelämien parissa, ihanaa... :) Mainittakoon että en ole hirveän paksu ja että tuo suklaa vaihtunee reipasteluun koiran kanssa kunhan lähemmäs ajankohtaa päästään. Ajatus on silti hyvä, ei tunnu kurjalle kun mies on lähdössä juhlii yksinään. :D

Täällä vapaapäiväläinen lepää flunssaansa pois... Mies kävi lounaalla kotona...ja siihen sisältyi "jälkiruoka"...;) Nam, oli herkullista... (kysyin "eikö sulla ala olemaan kiire töihin? niin vastaus oli "aina on aikaa juoda kahvit...." )

Jaahans, Miini ravitsee itseään greippimehulla ja hormooneilla - kaikkeen me naiset joudutaan... Niin kuin esim Wilma, joka nyt parhaillaan juoksee lääkärissä jatkuvasti... Tuntuuko teistä ikinä naiset, että ajatukset pyörivät pelkästään tän vauva-jutun ympärillä... (tiedän jo vastauksen...:) ) Välillä itsekin tajuaa, että ei muuta miehelle höpötäkään, kun näitä juttuja mitä teiltä "kuulen" ja luen...mitä mun kropassa tapahtuu jne. Pitää ihan pinnistellä, että ei koko ajan näistä puhu -miestä alkaa varmaan ahistamaan...

Fiilikset on aika pessimistiset... Toisaalta pelottaa ajatus plussasta ja sit taas ahistaa, jos ei ikinä pääse kokemaan sitä onnea. Tuntuu vaan, että elämästä puuttuu jotain... Jos olis enemmän rahaa, matkustelisin koko ajan...sais uusia kokemuksia ja muuta ajateltavaa, mutta se ei ole todellisuutta...:(

Pakko on munkin sanoa, että ajattelen teitä paljon "mielikuvitusystävät" :) Teistä on tullu tärkeä osa mun päivää...aina pitää käydä kurkkimassa mitä milloinkin kuuluu...

Mut missä Prätkis!? Onkohan Frodolle tullut niin kova nälkä, että on syönyt tietokoneenkin...:)

Taidanpa lähteä vaimon töihin - ruokaa laittamaan. :) Kiva, joskus hemmotella miestä...

Niistä Sincityn kaupoista sen verran, että ne on tosi siistejä...verrattuna niihin kauppoihin joita täällä meillä päin on...onneks on netti keksitty.

Myy.

Joku kysyi et onko mulla ennen venyneet kierrot.Eka kierto pillerien lopetuksen jälkeen oli 36 päivää ja siinä ehdin testata 2 negaa.Siksi en nyt turhaan testaa vaan odotan kiltisti lauantaille,vaikka toki tekis mieli tietää myönnetään.Ostin eilen apteekista digitaalisen r-testin (clearblue),onkohan siitä mihinkään?Maksoi ainakin pirusti se 3kpl paketti.UP

Päivä poissa linjoilta ja vieroitusoireita!!!!Oon ollut tänään koulutuksessa, kuvitelkaa Parisuhdepäivillä (!) ja myös huomenna ja sit perjantainakin yks toinen koulutus. Ihan kivaa vaihtelua, mutta ei pääse nettiin ollenkaan...hehheh...

Täällä ollaan toivuttu tulosten aiheuttamasta shokista ja tunnemylleryksestä. Mies on ihan ok, mutta edelleenkin siinä uskossa, ettei nuo tulokset mitään tarkoita ja kyllä meillä luomuna vielä sitten joskus tärppää. Eilen sitteen riideltiin ihan kunnolla tästä kaikesta...Mies oli yhtäkkiä niin epävarma kaikesta: vauvasta, suhteesta, hoidoista yms. Ymmärrään, kyllä, että tavallaan totuus iski vasten kasvoja. Hän on aina toivonut, että lapsi vaan ilmoittaisi tulostaan ettei tarvitsisisi itse mitään päättää ja nyt onkin se tilanne ettei se lapsi noin vaan sitten tulekaan. No annan hänen toki tuntea ja reagoida miten itse tahtoo,pääasia, että reagoi jotenkin. Ja mä jos joku tiedän, että regointitapoja on niin monia...kaikki tunteet on tässä lapsettomuuskriisissä sallittuja (luen sellaista kriisikirjaa parhaillaan).

No anyway, eilen oli siis paska ilta ja pelkäsin jo, että kaikki loppuu tähän, mutta tänään sitten jo parempi päivä. Päätettiin panostaa suhteeseen enemmän ja ottaa nämä hoidot niinkuin ne eteemme tulevat ja toivoa vaan parasta. Ei saa luovuttaa...

Tulokset oli kuiteskin kaikista kommenteista (mm.blogissani) päättellen ihan ok, ettei ainakaan huonommasta päästä. Toivoa siis vielä on ja periksi ei anneta. Toivon nyt siis, että siihen inssiin pääsisi jo tässä kierrossa, muttaa saattaa olla, että liian kiire tulee.

Pahoittelut kaikille jotka ovat joutuneet taas tädin hyökkäyksen kohteeksi!!!Grrr...Myy olet oikeassa siinä, että kyllähän näitä vauvajuttuja tulee mietittyä a i v a n liikaa.....Itse koetan kyllä nyt kohdistaa energiani enemmän vaikka tuonne liikunnan puolelle. Just luin "Lapsettomuus kriisinä" kirjastakin kuinka lenkkeilyllä ja aerobisella liikunnalla on positiivinen vaikutus koko psyykkeeseen. Ei taida auttaa hevon paskan vertaa itsesäälissä sohvalla makaaminen. Sitä raskautta odotellessa vois tehä jotain hyödyllistäkin...vai??

Tsemppiä ja voimahaleja täältä. Tänään oli ihan ok päivä...tämmöstä vuoristorataa tämä siis on. Aina...
T.Wilma
http://blogit.wilma.fi

P.s. Sori tää pituus...

Otin vapauden korjata ton Wilman blogin osoitteen, Wilmalla oli mennyt sanat väärään järjestykseen:

http://wilma.blogit.fi/

Itse en ainakaan tuolla toisella osoitteella päässyt perille. Ja nyt lukemaan Wilman kuulumisia, palaillaan!

Mäkin Pahista jännäilen, mutta sillä taitaa olla todella hyvä itsekuri, jos digitaaliset pysyy pakkauksissaan lauantaihin saakka! db db db db db db db db db db db db!!!!!

Mäkin menen kohta lukemaan Wilman blogia. Vaikka riitoja tulee, niin toisaalta hyvä, että pystytte keskustelemaan asiasta. Tää on varmasti tällä hetkellä miehellesi isompi ja vaikeampi juttu kuin sulle, sähän olet omalta osaltasi tähän jo jotenkin täällä valmistautunut. Tai siis en tarkoita, että olisi sulle helpompaa, mutta mies joutuu nyt miettimään asioita uudelleen ja ehkä ekan kerran vasta ihan tosissaan, eiköhän se siitä tokene! Ei ole helppoa varmasti, voimia teille! Mä huomaan samaa meillä, mä oon tätä asiaa tässä prosessoinut jo kuukausi (ellei vuosi) tolkulla, ensin ilman todellista yritystä ja nyt sitten kun sitä vauvaa ei kuulukaan, niin enemmänkin pohtinyt kaikenlaisia vaihtoehtoja ja mies selvästi alkaa vasta nyt heräämään koko ajatukseen.. Ja käsittelee asiaa omalla tavallaan. Hyvin erilailla kuin minä ja sekös välillä ottaa mua päähän.. mutta miettii kuitenkin. Tulipas taas sekava sepustus.. Mutta siis mitäköhän yritin sanoa? Katosi ajatus jo itseltäkin..

(.) Panoviikko korkattu! :) Tästä se taas lähtee.. olen nyt (tälläkin kertaa..) päättänyt ottaa rennommin tän koko sekstailun.. viimeksi hermoilin sitä ajoitusta ihan liikaa ja se taatusti vaikutti myös miehen intoon. Nyt koitan olla vaan tosi rento, ihana ja kaikinpuolin vaan "haluttava" hah..:) Eiköhän se siitä. Olen myös vakaasti päättänyt urheilla ja tehdä enemmän asioita, oon ollut viime aikoina jotenkin tosi väsynyt ja se vaikuttaa kaikkeen. Jää menemiset vähemmälle ja sitten mielialakin alkaa synkkenemään.. Mutta nyt on toisin! ;) Katsotaan asiaa sitten viikon päästä..

Nyt hommiin!
Sinis

Voisiko joku nyt huitaista mua?? Ja kieltää menemästä tuonne odotuspuolelle?? Jotenkin mä ajaudun sinne ihan liian usein ja sitten alkaa välillä väkisinkin harmittamaan.. ihanaahan se on lukea muiden hyviä uutisia, mutta ei se kyllä yhtään helpota tätä omaa tilannetta.. Olisin niin mielelläni samassa tilanteessa. Ja huomaan välillä ärsyyntyvän raskausvaivojen valittelusta ja ajattelen, että olkaa hiljaa ja tyytyväisiä.. Ja tiedän kyllä, että tää on ihan naurettavaa, koska sitä vartenhan tuo palsta on, että sinne voi kaikkia tuntojaan purkaa eikä se kuulu mulle. Ja omapa on vikani, mitäs menen sinne kurkkimaan.. Nyt en enää mene. Häätäkää mut pois sieltä! :)

Sinis, jonka piti olla niiiiiiiiin positiivinen ja rento.. ei kauaa kestänyt! ;D

Luin jostain, että negatiivisia tunteita ei pitäisi peitellä ja estellä, mutta ei kuitenkaan pidä antaa niiden ottaa valtaa kokonaan. Siis siinähän menee kauheasti energiaa jos koko ajan pyörii itsesäälissä tai on kateellinen (tämän vauva-asian kanssa). Olen kohtalaisella menestyksellä koittanut sellasta taktiikkaa, että annan itselleni jonkin verran aikaa kateudelle ja ilkeille ajatuksille (esim. viitisen minuuttia), sitten vaan lopetan ja alan tehdä muita juttuja. Se toimii yllättävän hyvin. Sama juttu kun menkat alkaa, jos itkeä pirauttaa kunnolla ja ottaa kaikki ne paskat tunteet vastaan, niin sitten voikin taas unohtaa ne pitkäksi aikaa...

Meilläkin on sitten nyt lääkäriaika varattuna, tosin se on vasta kuukauden päästä. Kysäisin siis terkkarilta, että joko pitäisi käydä "tarkistuttamassa paikat", kun vauvayritystä vuoden verran takana. Se sanoi, että monilla menee toisen lapsen odotuksessa vähän kauemmin, mutta voidaanhan tuo aika varata... Mies pitää ottaa mukaan, koska onhan tämä yhteinen asia ja siittiöiden määrä/laatu on voinut muuttua tässä viiden vuoden aikana (huh, onko siitä tosiaan noin kauan kun esikoista yritettiin...) Taisi kyllä puhua pötyä tuosta toisen lapsen odottelusta, ainakin tällä palstalla tuntuu useimmat toisen lapsen yrittäjät plussaavan parin kuukauden sisällä.

Mailirinkiä voisi tosiaan elvyttää, mullekin saa postitella liisaleena82@gmail.com

Musta tuntuu, että täällä palstalla nää valitukset korostuu ja jos meitä täältä vaan lueskelee, niin saa kyllä varmasti hyvin negatiivisen, katkeran yms. kuvan! Mutta välillä iskee epätoivo, kateus ja kaikkia muita mukavia tunteita ja kyllä ainakin mua helpottaa, kun hetken niissä vellon ja surkuttelen "kohtaloani" ja sitten taas jatkan elämää. Ja kuten näkyy, niin hyvin sujuu.. taas täällä :) Mutta tämän selitän nyt sillä, että olen vähän kipeä enkä pysty näköjään työntekoon.. taidan suosiolla lähteä kotiin, ei tässä tehokkaan työntekijän esittämisessä ole mitään järkeä.. Eihän? :)

Ihanaa, huomenna on jo perjantai! Mä olen jotenkin väsynyt, osin varmasti liittyy tähän pieneen jatkuvaan flunssaan, osin syytän tota ankeaa säätä!! Miten ihmeessä sitä jaksaa koko pitkän talven, jos on jatkuvasti näin harmaata? Viime talvi on vielä liian hyvin muistissa.. Mutta ei se mitään, me positiiviset emme siitä(kään) lannistu!!! :)

Ai niin, onhan mullakin se meiliosoite olemassa, pitääkin alkaa muistelemaan salasanaa..

Se siitä rautaisesta itsekurista. Päätin tässä hiljaa mielessäni, että jollei huomisaamuun mennessä mitään ole tapahtunut täti-rintamalla niin digitaaliset testit kaivetaan paketista ja pannaan koetukselle (viis hintavuudesta) =)
Eli Wilmakin pääsee kuulemaan kun taas kerran kiroan negatulosta. Huomaatteko millä asenteella olen jo valmiiksi liikkeellä.

Et sä pahis meille mitään negatuloksia tuo. Täältä puuttuu nyt se syysplussa, tunnethan raskaan vastuun harteillasi sen tuottamisesta? ;) Testionnea, hyvälle vaikuttaa noin myöhästyneet monnit. Ja alkuaikoina ehkäisyn jättämisen jälkeen sekoilevat kierrot on ihan eriasia ku yhtäkkiä pidentyneet.

Sinis: Mä kans seilailen tuolla odotuspuolella kadehtimassa. Etenkin "tulossa vauva" ja "huhtimasut" ketjuissa. Ne oli niitä "mun" ketjuja, nyyh...Mutta myönnettäköön, että silloin kun sinne kuuluin, kävin yhtä tiuhaan agentoimassa teidän kuulumisia. Teistä on toden totta tullut niin tuttuja, ja tiedätte taustani, että tuntui tosi tylsälle kun ette olleet siellä. Ihania tyyppejä toki sielläkin, joten koitetaanpas nyt kaikki yhdessä tehdä tää palsta tarpeettomaksi! Ja huom: älkää nyt ihan sisäpiiriin heittäytykö meileinenne, mulla ei ainakaan toistaiseksi oo anonyymia nettiosoitetta, ni mielellään luen kuulumisenne täältä!

Liisaleena: Joo, turha jäädä tuleen makaamaan. Itse olen todella tunteellinen ihminen. Mutta joidenkin mielestä saattaa tietty vaikuttaa aika kylmäverisellekin mun selviytymiskeinot. Esim tän km:n jälkeen pillitin kotona AAMUSTA-ILTAAN pari vuorokautta, sitten vaan jotenkin tormistauduin ja jatkoin elämääni. Voi tietty kuulostaa hätiköidylle että täällä mä taas kuumeilen, vaikkei edes ensimmäisiäkään menkkoja ole ehtinyt tulemaan km jälkeen.

Mutta niin se vaan on. Olen tehnyt joskus niin isot surutyöt muutaman tärkeän ihmisen menettämisen vuoksi, etten enää "jaksa" surra.

Kaikille muillekin halitukset!

Mullekin saa laittaa mailia wilmasadelma@gmail.com!!!Täällä mieli on jo aika positiivinen ja katse suunnattu tiukasti tulevaisuuteen ja äitiyteen. Jotenkin tuli siitä riitelystä aika tyhjentynyt ja huojentunut olo. Ja tietty jännään ensi viikon tutkimusta ihan himmeesti....bdbdbdb. Sitten oikeesti vasta tietää missä mennään...jos en ehdi huomenna tänne lukemaan ja kommentoimaan kun oon taas kurssilla (vauvaryhmän ohjaajakurssi kuvitelkaa!!!) niin toivotan kaikille ihanaa viikonloppua!!Me lähetään maalle syömään fonduetä&rapuja, juomaan ja saunomaan parin kaverin kanssa. Ihanaa kun ulkonakin on noin kylmä....

Tsemppiä sikana UP:lle testailuun!!!!!!!!!Plusssaaaaaaaaaaaah!

Ma taas normisti koneen äärellä ja patti otsassa....:/ Näkyillään tyttäret!

Wilma kp4
Jännäyspv 14.10

No??? Mitä UP:n digidigit sanoi?? Kyllä se syysplussan taakka on sun harteilla ellei sitten Prätkis ilmaannut paikalle plussan kanssa?? Huhuuuu!!!! Missä olet???? Vilukisu rohkeasti otti haasteen elokuussa vastaan ja nappasi sen plussan, kun painetta siihen suuntaan oli ;) Harmi, että se päättyi näin, mutta hienosti hoidit osuutesi! :) Uutta odotellessa.. Olisiko sulla vielä mahiksia syysplussaan? Eli ootko meillä "varasijalla"? :)

Hyvä, että riitely puhdisti ilmaa ja Wilma on kanssa hyvällä mielellä! Mua kiinnostaa kyllä toi sun työ, pitää varmaan siitä urkkia sulta enemmän meilitse... ;) Ihanan kuuloinen viikonloppu teillä tiedossa, pitäkäähän kivaa!

Ja Liisaleena on ottanut askeleen eteenpäin. Välillä kyllä tuntuu, että mitä ne gynet mistään tietää, kun seuraa asioita täällä palstalla. Täähän on siis tietenkin huomattavasti luotettavampi tietolähde kuin lääkärit.. ;) Tai sit muut on vaan jotain tilastoerheitä ja me niitä "normaaleja".. En tiedä.

Mäkin pääsen yleensä kyllä nopeasti takaisin tolpilleni, mut jotenkin tää kuukausi oli nyt pahempi. Mutta nyt on jo parempi mieli, intoa täynnä mennään eteenpäin.. Ehkä tää oli taas monen eri asian summa, töissä tylsempi jakso ja sit toi jatkuva pieni flunssa ja siihen sitten menkat päälle, niin kyllä vetää mielen matalaksi.. Mutta ei muuta kuin eteenpäin! Nyt on kyllä jo paljon parempi mieli. Ja huomaan, etten enää yhtä paljon ajattele asioita mahdollisen tulevan raskauden kannalta, nyt olen pari kertaa ollut tekemässä pidemmän ajan suunnitelmia ja unohtanut koko asian! Hyvä minä!! :)

Tää meidän kejtu on ollut niin aktiivinen, että heti kun joku on poissa pari päivää, niin alan jo huolestumaan.. :) Miini?? Myy?? Ja muut? Mitä kuuluu?

Mutta mukavaa viikonloppua!
Sinis kp 8

Huomenta vaan.. Täällähän sitä ollaan.. kp5 ja eletään taas näissä parin viikon sykleissä, että ovulaatiota odotellessa..

Meille tulee tänään kavereita istumaan iltaa, kauheesti hommaa ennen sitä.. Pitää vielä leipoo ja siivota. Apua! Vaikka sotku on taatusti vieraiden lähdettyä vähintäänkin samanmoinen (ellei pahempikin).

Siis minähän olen älyttömän laiska käyttämään isoja kirjaimia, mutta sitten mua ärsyttää hirveesti, jos joku toinen ei niitä käytä, saati välimerkit! Joojoo, kauheen pikkutarkka olen..

Ei oo mullakaan anonyymiä sahköpostia, joten kirjotelkaahan edelleen tännekin!

Täällä kun on nyt mietitty tätä, että entäs jos tunnetaankin "oikeassa elämässä", niin mitenkäs oisi, jos pistettäsiin jotain listaa, että mistäpäin Suomea itse kukin on? Ei siis mitään hirveen tarkkaa paikkaa vaan jotain suuntaa antavaa. Itse ainakin olen niin pieneltä paikkakunnalta, etten halua kertoa.

Sanotaan nyt sitten vaikka, että olen Kainuusta.

Ihanaa kun joku kaipaa =) Samoin huomaan itse ihmetteleväni heti jos joku hiljenee pariksikin päiväksi! Sinis miten panoviikko etenee? Ihanaa kun on viikonloppu... ;) Muuten laskeskelin et mun seuraavat tärppipäivät sattuu seuraavalle viikonlopulle, millähän verukkeella järjestän rentouttavan kotiviikonlopun anoppilan vierashuoneen sijaan?! Ankaraa mietintää... *herneet (ne kaksi) poukkoilee päässä*

Mä kävin toissapäivänä metsästämässä niitä clomeja ja kolmesta apteekista myivät mulle eioota (loppu maahantuojalta) mutta yliopiston apteekista sentään antoivat jotain korvaavaa tuotetta ja ilmoittivat muutoksesta lääkärille, loistavaa palvelua, kiitos paljon. Eilen vedin ekan tabun naamariin ja sivuvaikutuksia odottelen jos nyt ei ihan mielenkiinnolla niin uteliaana kumminkin.

Mulla on tänään hyvä päivä, fiilikset on odotuksen odotuksen kannalta tosi positiiviset ja jotenkin mäkin tänään ajattelen että se vauva on käytännössä jo ihan tuloillaan vaikkei ihan heti vielä se plussa pärähtäisikään. Täältä ehkä tullaan taas alas rytinällä mutta en nyt suostu suremaan sitä etukäteen. Mäkin kyllä toivon että sitten KUN sinne odotuspuolelle alkaa porukkaa siirtyä niin olis vaan niin ihana mennä sinne porukalla!

Vilukisu mun mielestä ei kuulosta yhtään hätiköidyltä että täällä haaveilet uudesta plussasta! Sä olet asian käsitellyt (vaikka varmasti välillä mielessä onkin, sitä en tarkoittanut) ja elämä jatkuu! Asiat menee niinkun ne menee ja ainoa mihin voi vaikuttaa on tulevaisuus, katse sinne siis. =)

UP, tuloksia?

Tulkaahan linjoille perjantaipäivän kunniaksi!

Yhteistyössä