Vauvahaaveet kesä/syksy 2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenna sitten ratkeaa taas tää homma tän mimmin osalta. Vielä ei siis menkkoja näy, mutta oon jotenkin niin varma että huomenna kurvaa paikalle. plääh. On kyllä ollu tosi jees ettei tuhruttelusta ole tarvinut enää kärsiä, kun luget ollu kuvioissa mukana.

Nel. kp29

Jatkan tätä yksinpuhelua. Olisi kiva kuulla miten muilla menee. Jännäilyä pitäisi olla ainakin Nelillä, Kerttusella ja Tähtisumullakin kohta. Entäs Inkku, joko tädin ferrari on kurvannut paikalle?

ON: ei mitään ihmeellistä päivitettävää. Lauantaina varmisteltiin vielä, ja varmasti ihan omaksi iloksi jatketaan tasaisesti läpi loppukierron :) Tänään tuli kyllä ruuan jälkeen ihan ihmeellinen vatsa sekaisin olo ja sain istua toiletissa vartin. Muistutti samanlaista joka mulla yleensä tulee kun menkat alkaa. Mitään vuotoa ei kyllä ole tullut. Palelen myös vietävästi. Täytyy jatkaa iltalämpöjen seurailua, eílen oli 37,1 eli vähän korkeempi kun mun normi 36,5-36,8.

Martta kp 18

Täälät tulee taas omaa napaa: Tein vielä eilen yhden ovistestin kun niitä oli kaapissa ja en onnistunut viime viikolla saamaan yhtenäkään päivänä tosi vahvaa viivaa testiin. Ajattelin että testaan nyt vielä jos vaikka kierto olisikin pidemmästä päästä ja ovis tulisikin vasta nyt. No haalea viiva siihen testiin tuli (ei siis plussaa) mutta se oli kuitenkin vahvempi kuin se lauantain edellinen testi johon tuli enää ihan haamu. Lämmöt olit töiden jälkeen 37,3 eli sen mukaan voisi olettaa että ovis on ollut jo mutta ihmettelen tuota uudelleen vahvistunutta ovistestin viiva. Onko kellään kokemuksia moisesta? En sitten tiedä vaikuttaako lämpöihin nämä niveljutut. Eilen en ottanut buranaa, joka alentaisi lämpöjä.

MArtta, kp 19

Ihmettelin Martta, kun iltalämpöjä seuraat - aamulämpöjähän pitäisi tarkkailla. Mutta totta olen itsekin mittaillu vähän missä välissä sattuu, vaikkakin enää en ole sillä touhulla jaksanut itseäni masentaa. Lämpöjä nostaa myös se jos on juuri syönyt, liikkunut paljon jne. Eli iltaisin aina korkeammat.

Eilen otti kaupassa niin päähän, kun päädyin jälleen kerran ostamaan siteitä ja tampooneja, tiedätte kyllä miksi. Mä en enää vaan jaksa uskoa että tärppi luomusti tulisi. Eli kyllä tässä täytyy hoitoihin palata, kunhan vaan elämäntilanne on niille suotuisa. Haluisin vaan tietää voiko hoidot edes onnistua stressitilassa? Ja tätä murhetta aiheuttaa siis äitini tilanne. Oisko parempi laittaa rahat terapiaan, vai hoitoihin vai...? Mitähän lapsettomuusklinikan psykiatri sanoisi?

Nel. kp1

Pitäisi tosiaan seurata aamulämpöjä, mutta kun aamuisin mun täytyy heti repiä itseni ylös sängystä tai muuten nukahdan uudelleen. Täytyy vissiin laittaa herätys aikaisemmin että ehtii rauhassa mitata lämmön (mulla siis sellainen vanhanaikainen elohopeamittari jota pitää pitää 10min kainalossa).

Ehkä olisi vaan parempi lopettaa itsensä kiusaaminen etenkin kun toi lämpöily voi johtua näistä muista vaivoista. Piinaviikkoja siis eletään ja ensi viikon lopulla tiedetään tärppäsikö.

Haaveilevat:

Annulee: 36v.....yk_13.....(2).....kp28-32 pv.....15.1.2010 (noin...)
Nel: 35v ........yk15.. poika-07...kp 29-30...........30.3.
Kerttunen: pitkä yritys.....(2)...kp 27-32..........22.4.
Martta: 30v...yk6....(1).....kp28-34.........10.4
Tähtisumua: 33v....yk7...(2)...kp28-32
Inkku:30 v....yk?.....(1)

Plussanneet:

Aava79: 29v .. yk 6 .... (1) ... +18.5
Kappe82: 27v .. yk 6 .... (1) ... +1.6.
Salama83: 26v .. yk 8 .... (1) ... +1.6.
Selia: 28v. .... yk 2 .... (2) ... + 19.12.

Lomailtu ollaan ja täti tuli väkisin mukaan, vaikken olisi millään huolinut seuraksi.
Pidän nyt hoidoista välikierron, sillä piikitys olisi pitänyt aloittaa reissussa, enkä niitä mukaan ottanut.

Jaksuja kaikille, palailen paremmalla ajalla juttuun.

Kerttuselle pahoittelut tädistä. Kehtasi vielä lomalla ilmestyä, jolloin ei kaipaisi kyllä mitään ikäviä juttuja pilaamaan fiilistä.

Pidän plussapeukkuja tähtisumulle! Eihän tossa vaiheessa välttämättä vielä oireita olekaan. Bongasitko ovista, eli onko tulossa lyhyt vai pidempi kierto? Ja Nelille peukuttelen myös :)

Laske peukut vaan jo mun osalta - menkat täällä siis vauhdissa... Ja lapsikin taas heittäytyi kipeeksi. Nyt ei oikein hymyilytä mikään.

Kerttunen - pahoittelut. Oon mittinyt pitäisikö mun jättää tuon tyyppiset hoitokokeilut kokonaan väliin ja siirtyä sitten vaikka kesällä ihan kunnon hoitoihin, jossa onnistumis% suurempi.

Nel kp2

No voi kurjuus Nel. Nyt vasta huomasinkin että olit jo eilisessä viestissä maininut että kp1 menossa. Toivotan pikaista paranemista lapselle ja jaksamista äitisi tilanteen kanssa.

Nyt jänskätään sitten tähtisumua ja sen jälkeen omaa tilannetta.

Kp 29 menossa ja tämä kierto lienee 30 päivän mittainen. On ollut nyt joka toinen 28 ja joka toinen 30. Ovis+ oli kp 18 JA 19. Mulla on luteaalivaihe ollu 11-12 pv.

Rinnat on vähän herkät, mutta on ollut ennen ovista muulloinkin. Vois jo tulla plussa. Pääsispä jo päääsiäisenä testaamaan.

Peukut pystyssä Martalle ja pahoittelut Nelin ja Kerttusen tädistä.

_____
Yk7

Täytyy kirjoittaa ettei tämä ketju putoa ihan kokonaan tosta etusivun listalta. Mites tähtisumulla menee? Tuliko täti (toivottavasti ei!) ja päsitkö testaamaan tässä pyhien aikana?

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Edelleen odotellaan että miten tässä kierrossa kävi. Oireita ei suuntaan eikä toiseen. Nivelvaivat jatkuvat ja kahden vuoden takainen vaiva tuli takaisin ja kyynärsauviojen kanssa on liikuttu nämä pyhät. Huomenna aamusta lääkäriin ja varmaan aloitetaan uudestaan lääkitys. Onneksi sitä voi googlen tietojen mukaan käyttää raskausainaka.

Martta, kp 25

Pitäisiköhän tän ketjun nimeä jo muuttaa? Jouluvauvoja voi vielä tulla, mutta sitten siirrytäänkin jo vuoden 2011 jännääjiin. Jos nyt tästä kierrosta tärppäisi, niin LA ois 4.1.11 - eli tosi jännäksi menisi kumman vuoden puolella syntyisi. Noh, tuskinpa tärppää. Tuntuu jotenkin ihan hölmöltä jopa kirjoitella täällä. Mutta en ole oikeen sopivaa ketjua löytänyt tuolta lapsettomuuspuolelta - siellä on aika rauhallista muutenkin - tavallaan hyvä niin.

Nel.

Heippa, pitkästä aikaa mäkin täällä.Oltiin viikon etelän reissussa ottamassa vähän etäisyyttä arkikuvioihin ja tuli kyllä tarpeeseen.Saatiin kunnolla juteltua tuosta keskenmenosta ja sen herättämistä fiiliksistä ja aateltiin ottaa nyt kohtuu rennosti tuon yrittämisen kanssa,jos se nyt mitenkään vaan onnistuu. Muuten omaan napaan ei ihmeellistä, tätiä ei edelleenkään kuulu, saa nähdä kauanko tässä oikein joutuu odottelemaan.Olis niin kiva tietää että kroppa on palautunut ja tosiaan nyt täti ois kyllä enemmän kuin tervetullut kyläileen:)

Martalla alkaa olla taas kohta jännät ajat, onko mitään tuntemuksia?Mites on tähtisumun laita?

Nel:ketjun nimen vois kyllä tosaan muuttaa, onko hyviä ehdotuksia?

Nyt nukkumaan, huomena taas työpäivä, huoh.Jotenkin on jäänyt tuo lomavaihde päälle, ei millään jaksais...

Inkku

Joo ketjun nimeä voisi kyllä muuttaa. Onko joku tutustunut miten temppu tehdään olemassa olevalle ketjulle? Nimi voisi olla "Vauvahaaveet alkuvuosi 2011" koska sinne tuo LA näyttää menevän kuten Nel mainitsi.

Inkulle terkkuja että täällä ei ole tuntemuksia oikein suuntaan eikä toiseen. Olen yrittänyt tietoisesti olla tarkkailematta kaikkia nippailuja jne jotten taas nostaisi päätäni pilvilinnoihin. Oviskin jäi tässä kierrossa aukottomasti bongaamatta testeillä. Jos nyt kierto kuten pari viimeistä on mennyt niin perjantain hujakoilla voidaan odotella tätiä saapuvaksi.

Martta kp 26

Mites voi olla, voinko olla raskaana jos oli kuukautiset ihan normaalisti, sen jälkeen viikon päästä alko rintojen aristelu (samalla tavalla kun kuukautisten aikaan) joka on nyt jatkunu viikon ja nyt alkanut juimimaan alavatsaa. Missäs vaiheessa pitäis ruveta ostelemaan testiä.

Yhteistyössä