Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Tääl mies matkoilla joten taitaa ovis jädä hyödyntämättä. En ole sitä kyl pongannutkaan viel tässä kierros. Ollut järkyttävä allergiaja flunssa joten olo ihan pihalla. Toivotaan et kropa vain venailee miestä kotiin ja päräyttää oviksen huomiselle kiitos! Mut tää kierto siis aika uneliasta.
 
FLV
Millionnea jospa siellä ovis olis sitten huomenna! :)

Menhit voitko kuvitella, että minä unohdin ostaa sen testin? :cool: Nyt ei ole ollut käyntiä kaupassa, joten ehkä sieltä seuraavalla kerralla testi mukaan tarttuu, ellei sitten menkat ehdi alkaa ennen sitä.
 
Täällä reissusta palattu tänään ja niinhän se loma auttoi rentoutumaan sen verran, että menkat alkoivat vihdoin. Olin jo valmistautunut varaamaan lääkäriajan kun tullaan kotiin, mutta ei nyt vielä tarvitsekaan. Eli mulle voi päivittää torstaille kp 4/37-57 yk 4

Sinänsä myös positiivista, että pillereiden ja yhden terolut kuurin jälkeen toiset luomumenkat ja EKAT, jotka olivat ns. normaalit: kivut alkoivat pari päivää ennen vuotoa ja ekana vuotopäivänä piti ottaa särkylääkettä. Vuoto on myös ollut normaalin runsasta, kun viime vuoto oli ihmeen kivuton ja niukka. Ja ekaa kertaa myös tunnistin oviksen, koska oireet ja kivut menee yksiin kiertopäivien kanssa. Ja sinänsä ei huoleta ettei tärppiä tästä kierrosta tullut, koska ovulaation aikana oltiin miehen kanssa eri paikkakunnilla, joten mahdollisuudet oli nolla :) Nyt sormet ristissä toivon, että kierto alkaa tästä palautumaan...

Plussaa toivotan kaikille:wave:
 
Päivää pinoon! Uusi kierto startannut, kp5 menossa. Edellinen kierto meni ohi miehen työreissun vuoksi.

Oon jäänyt tämä palstailu vähälle kiireiden ja vauvapaineiden takia, joten ajattelin paremmaksi siirtyä taustalle, ainakin joksikin aikaa.
 
ToKa Mie aloin heti tikuttaa ovista, itseasiassa jo edellisessä kierrossa missä ei vielä yritystä ollu, kun halusin tietää ovuloinko ollenkaan, se olikin pitkä kierto 80 päivää, enkä saanu ollenkaan ovisplussaa. Miulla kun on tämmönen hyvin epäsäännöllinen kierto niin tikutan lähinnä siksi, nyt ois tulossa ennätys lyhyt kierto oviksen mukaan, pitäs olla n.36 päivänen kierto, eikä varmaankaan ois siks tajuttu ilman ovistestejä hyödyntää koko ovista.

Tänään ilmestyi raskaustestiin hyvin hyvin hentonen haamu, epäilin jo viivanpaikaksi, mutta kaivoinpa neropattina roskiksesta edellisen päivän testin, eikä siinä mitään semmosta ollut. Apuva! Kohta varmaan sit tiputaan kovaa ja korkealta, vaikka suunnittelin jo hakevani kaupasta testejä toista merkkiä. Hullu mikä hullu |O

Joten FLV todella ihailen fiksua kärsivällisyyttäsi asian suhteen :D (ja samalla kuiskailen, että juokse jo kauppaan, juokse! Mietin myös jospa yllättävä kärsivällisyys onkin kohdallasi raskausoire :D )

Mitäs niiskuneidin testit näyttää? Onko haamulainen vahvistunut?

Plussatuulia puhaltelee pöksyissään pysymätön Menhit
 
Iltaa! Menkat ei vielä tänään alkanu mulla vaikka vähän odottelin. Mutta muistinkin väärin nämä päivät ja huomennahan niiden pitäisi vasta alkaa jos ovat alkaakseen. Rinnat tosi kipeet mutta niin mulla usein on ennen menkkojakin. hmm... huomiseen siis odottelen ja sitten jos ei menkat ala niin täytyy lähteä raskaustestikauppaan! Onneksi kesä vielä jatkuu vaikka menkat alkaisikin :)
 
Huomenta naiset! :)

Halusin kysyä mitä mieltä olette, kun olen huomenna lähdössä tyttöjen kanssa radalle ja alkoholia tulen toki nauttimaan, että kannattaako /pitäisikö mun testata raskautta huomenna aamulla ennen juhlimista? Huomennahan olis menossa kp25/26-28 ja tää kierto menee ilmeisesti ovisplussan perusteella 29päiväiseksi.. Dpo9 nyt ilmeisesti on menossa eli huomenna 10... Ei varmaankaan vielä näkyis jos olisinkin raskaana?

Toiseksi en haluais kyllä testillä itseäni "kiusatakaan" tässä vaiheessa! Mutta onko tyhmää lähtee juopottelemaan jos tietää että alkanut raskaus on hyvinkin mahdollinen? Tiedän kyllä senkin, että yksi ryyppykerta alkuraskaudessa ei saa mitään haittaa aikaiseksi. Tämä on nyt vähän tämmönen moraalinen kysymys :) Vaikka en toki odota että täällä nyt mua alettaisiin moralisoimaan :D Lähinnä mietin tosiaankin sitä, että näkyiskö plussa vielä vaikka testaisin?
 
Perjantai 26.7.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-PikkuMyy-.............kp 113/36................yk 12...........ya 1/12........1.

Menhit....................kp 35/47-80.............yk 1..........ya 7/13..........4.
SuAnn....................kp 30/30-?................yk 7...........ya 6/12.........1.

Matilda-..................kp 29/27-28............yk 1............ya 7/13........1.
Tiukuliina89.............kp 27/30-32.............yk 1...........ya 7/13........4.
avantasia(26)..........kp 27/31...................yk 8.............................3.
juliesisko(26)...........kp 25/26-28..............yk 5..........ya 3/13........2.
manije....................kp 25/30-38..............yk 4..........ya 3/13........2.
saspa.....................kp 24/28-34..............yk/tjot 2.....ya5/13.........4.
Tinttu85.................kp 23/27-28..............yk 3...........ya 4/13.........4.
Niiskulineiti86..........kp 22/33....................yk 8.............................1.

Laurina...................kp 19/20-30................yk 2.........ya 6/13........1.
ToKa89...................kp 16/30-32................yk1..........ya 7/13........1.
millionnea................kp 16/36....................yk 15.......ya 2012........2.
-tanjuli-..................kp 14/29-50...............................ya 7/12.........1.
Okaasan.................kp 11/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
ViidesVillahousu(33)..kp 10/28..................yk 5.............................5.
Markke...................kp 10/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.

Nenna81.................kp 9/28-31..............yk 5............ya 3/13.........3.
Heku......................kp 8/34-39..............yk 10..............................1.
Penni79..................kp 5/23-26..............yk 9............ya 2/13.........2.
kahvikuppi(27).........kp 5/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.



Day Past Ovulation:
Menhit..........................DPO 12



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf



Plussanneet:
Heinäkuu 2013: Tipetsu
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HEINÄKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
FLV ainakaan ovis ei oo viel menny koska kuivakausi ei ole alkanut. Eli limoista päätellen on vasta tulossa. Tänään siis ah kahden viikon yksinäisyys on ohi! Toisaalta olin just yhelämään tottunut...

Juliesisko kyllä mä itse testaisin. silloinkun ekaa yritettiin ja juhlittiin huomattavsti enemmän kuin nykyään niin jos edellisistä menkoista oli se noin 4viikkoa ni testasin. vaikka eihän sillä alkiolla ole vielä yhtistä verenkiertoa äidin kanssa ni ei sillä ole merkitystä vaikka olisitkin raskaana. Näkyykö raskaus vai ei, sitä on hankala sanoa.

Nyt mä lhden viikonloun viettoon! Ensi viikkoon siis!
 
Mahtuuko mukaan?
Ollaan ukon kanssa kuumeiltu enemmän ja vähemmän seurustelun alkamisesta lähtien... :heart: Meille 1. yhteinen, itselläni on 3 lasta aiemmasta suhteesta. Nyt ollaan jännillä päivillä menossa, oireita olenkin palstalle jo muihin aiheisiin kirjoitellut. Ensi torstaina lähdetään mökille ja sitä ennen testailen, koska mökillä olisi tarkoitus juoda myös saunasiideri, ellei... Menkkojen pitäisi alkaa siis 6 päivän päästä.

Nopeasti vielä oireitani ranskalaisin viivoin:
- kuvotusta
- valtavaa väsymystä (päiväunipakko)
- jatkuva pissahätä
- levottomia unia
- kihelmöintiä rinnoissa
- vihlontaa alaselässä ja nivusissa
- repäisevää kipua alavatsassa, jos äkkinäisiä liikkeitä
- röyhtäilyttää, ilmavaivoja

Nämä ei siis ole itselleni tyypillisiä pms-oireita, eikä ne yleensäkään ole mulle tullut yli viikkoa ennen menkkoja (ensimmäiset oireet iski 3 päivää sitten eli kp 19)...



Tinttu85.................kp 22/27-28..............yk 3..........ya 4/13.........4.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Tinttu85!

Täällä tulee pyyhkiessä vähän limansekaista vanhaa verta. Tuli jo aamulla, mutta menkkoja ei kuulu. Aina on kyllä ennen vaan humpsahtanu hanat auki, korkeintaa just ennen menkkojen alkamista seksin jälkee tämmöstä, mutta sillonki muutaman tunnin päästä ei oo enää ollu arvaamisen varaa mistä on kysymys. Mitähän tää kroppa nyt sekoilee |O
 
Wuf
Hirveä hulina ollut päällä joten jäänyt kokonaan täällä käyminen välistä... mut voi siirtää taustalle sillä mies nyt päätti et pidetään tauko yrityksestä :(
syksyllä varmaan sit jatketaan jotta ehtisin valmistua ennen kun lapsi syntyisi
 
Tinttu85 tervetuloa minunkin puolestani!

Niinhän siinä sitten kävi.. vaikka en ollut vielä päättänytkään testaanko raskautta tänäaamuna vai en, niin enpä sitten tosiaankaan edes muistanut koko testi asiaa enää aamulla. Aamupissat siis meni ohi... Noh, en mä kyllä vain ollenkaan edes usko olevani raskaana. Tolla lyyhyimmällä ja tavallisimmalla kierrollahan menkat pitäis alkaa sunnuntaina, mutta mitä ilmeisimmin kierto nyt parilla päivällä pidempi. Ensiviikolla siis tilannetietoja taas :) Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Mut voi nyt sitten virallisesti poistaa plussanneista!!!

Hcg arvo oli 183, joten keskenmeno on kyseessä! Päivistä ja kierrosta en tiiä nyt sit yhtään, mut jos vuodon alusta lasketaan niin menossa on nyt sitte kp 10/30 ja yk13.. eli näillä mennään! :(
 
FLV
Markke voi kurjuus! Olen todella pahoillani sun puolesta. :( :hug:

Juliesisko en siis ole ainut, joka välillä jopa unohtaa tehdä r-testin! :)

Menhit oletko nyt tehnyt uutta testiä sen haamun jälkeen? Kyllä mäkin olisin tuossa tilanteessa ihan eri tunnelmissa kuin näissä tyynissä katsellaan-fiiliksissä. Mun tyyneys selittyy nyt sillä, että raskaus olis aika epätodennäköistä sillä just oviksen aikoihin ei hommailtu sängyn puolella. Meillähän pitäisi olla yritystauko nyt syksyyn asti. ;)

Tinttu85:lle tervetuloa! :wave:
 
Kiitän mukaanpääsystä :) Kp 23/27-28 tänään, tein negan aamulla (10miu), mutten lannistu. Oletetun oviksen aikoihin pupuiltiin ahkerasti ;) ja oireetkin lupailee hyvää, vaikka yritän olla ylitulkitsematta niitä. Hiukset rasvoittuu päivittäin :O ja pissalla juoksen edelleen yötä myöten (ei normaalia mulle), olo on "tosi märkä" ja paikkoja vihloo menkkamaisesti (muttei sovi ajankohdallisesti menkkoihin) :) Kuvotus ja huimauskin pyörii pitkin päivää mukana sitkeästi. Tiistaina uusiksi, jos ei täti yllätä :D
 
Täälläkin loppukiertoa elellään..Menkkojen odotan alkavan just sopivasti ralleihin kun ajateltiin poikaa viedä autoja katsoo:kieh: toivottavasti edes tulisivat pienillä kivuilla sitten jos on tullakseen.
Oireita ei ole niin minkäänlaisia joten vähän epäilyttää raskautumisen mahdollisuus.Ens kierrosta mies onneksi kesälomalla jos silloin tärppäisi kun aikaakin olisi yrittämiselle enemmän.
Tekis mieli tilata niitä testejä mutta mistä ja minkä merkkisiä kannattaa? vai ihan kaupan testeillä pelata..
 
Markke Olen pahoillani :hug:

Tervetuloa uusille! :flower:

Om: Nyt on alkanut alavatsan kipuilut. Vasemmalta alavatsaa on tänään särkenyt ja vihlonut. Myös pieniä repäisyjä joskus, ei niin voimakkaita kuin viime kierrossa, molemmilta puolilta. Rinnat taas turvonneet ja arat. Alavatsa turvonnut. Kp 22/33 Dpo 10. Täytys varmaan huomenna testailla taas :p
 
Lauantai aamua kuumeilijat! Eilen ennen anoppilaan lähtöä tein raskaustestin ja kaksi viivaahan sieltä tuli! En olisi millään uskonut että ekastakin yrityskerrasta voi tärpätä mutta niin vain kävi! Nyt varovaisen onnellisena voin sanoa että oon siis plussannut :) alavatsaa turvottaa, nännit on kipeenä ja viime viikolla huimasi ja väsytti.

Tulkaahan muut naiset perässä pikaisesti plussanneiden pinoon! :) Toivon kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja hurjia plussapuhureita!! <3
 
Paljon onnea Matilda :heart: Toivottavasti pieni tarrautuu oikein kunnolla kiinni!

Eilen olin jo varma että menkat alkaa, kun pikkuhousun suojaan tuli jopa muutama pisara vanhaa verta aamupäivästä. Iltapäivällä ei enää mitään, eikä tänäänkään ainakaan vielä yhtään mitään -_- Sen haamulaisen sain silloin viimoseen herkkään testiin mitä miulta löyty, nyt näihin tavallisiin ei ole tullu yhtään mitään. Dpo jo 13, joten menkkoja tässä nyt sitten lähinnä odottelen, kun menkkakipujakin tässä on ollu t jo pari päivää. Saisivat jo tulla, niin pääsis uuteen kiertoon mahollisimman nopeasti...

Ja Markelle paljon voimia :hug:
 

Yhteistyössä