Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

En päässy eilen kaupoille kun ollaan mökillä ja lähimpään kauppaan on matkaa reilu 20km ja eilen ei ollu pakollista tarvetta mennä kauppaan. Tänään kyllä ollaan menossa ja sit ostan testin ja ei oo vielä menkatkaan alkanu ja toivotaan että pysyykin poissa. Eilen oli kyllä koko päivän etova olo ellei muistanut syödä parin tunnin välein jotain pientä eli vahva fiilis on kyllä että raskaana oisin mutta uskon vasta kun testistä sen varmuuden saan
 
Heipä hei naiset! Täällä saatu eilen ovistestiin tasavahvat viirut! Nyt ei ole ainakaan yrityksestä raskautuminen kiinni. Kp 10 lähtien ollaa laitettu simppoja liikkeelle vähintään kerta päivään :rolleyes: Ihan kivaa tämä vaavan teko! Nyt sitten ei auta kun odotella..
Peukut pystyyn jännäilijöille, toivon plussia teille!!
dpo 1 tälle päivälle
 
Kp 1/27 :( No tällä mennään, en masennu tästä, vaikka kroppa pääsikin huijaamaan pahan kerran ;) Ovistikut lähti tänäaamuna tilaukseen, ehtivät tulla juuri ennen seuraavaa ovista - ja tällä kertaa mä saan sen kiinni!!
 
FLV
Täälläkin yks kropan huijaama. Tein eilen negatiivisen raskaustestin. :( Vaikka järki sanoikin, että raskautuminen tässä kierrossa olisi ollut epätodennäköistä niin kyllä melko korkealta putosin. Turvotus on alkanut vähän hellittää, joten eiköhän vuotokin ala tässä piakkoin.
 
Torstai 1.8.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-PikkuMyy-.............kp 119/36................yk 12...........ya 1/12........1.

avantasia(26)..........kp 33/31...................yk 8.............................3.
HennuskaH..............kp 32/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.
saspa.....................kp 30/28-34..............yk/tjot 2.....ya5/13.........4.

Niiskulineiti86...........kp 28/33....................yk 8.............................1.
Laurina...................kp 25/20-30................yk 2.........ya 6/13........1.
ToKa89...................kp 22/30-32................yk1..........ya 7/13........1.
millionnea................kp 22/36....................yk 15.......ya 2012........2.
-tanjuli-..................kp 20/29-50...............................ya 7/12.........1.

Okaasan.................kp 17/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
ViidesVillahousu(33)..kp 16/28..................yk 5.............................5.
Markke...................kp 16/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
Nenna81.................kp 15/28-31..............yk 5............ya 3/13.........3.
Heku......................kp 14/34-39..............yk 10............................1.
Penni79..................kp 12/23-26..............yk 9............ya 2/13.........2.
kahvikuppi(27).........kp 11/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.

SuAnn....................kp 5/31...................yk 8...........ya 6/12.........1.
Menhit....................kp 5/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)...........kp 4/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 2/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.



Day Past Ovulation:
Laurina....................DPO 11
Viides villahousu........DPO 2
Nenna81...................DPO 1



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf



Plussanneet:
Elokuu 2013: manije (yk4)
Heinäkuu 2013: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olisikin kp32/31 eikä tuhrua näy..Yleensä kyllä hyvissä ajoin ennen vuotoa..
Eilen oltiin reissussa ja vähän väliä oli olo että menkat alkaa mutta ei muuta kun ovismaista kirkasta limaa..:O Tein RFSU testinkin illasta niin selvä viivanpaikka mutta ei omasta mielestä väriä ollut..Tiedä häntä sitten onko vaan tuhruton kierto ja menkat alkaa vähän myöhässä..
 
Avantasia - kuulostaa lupaavalle! Mulla ainakin tulee aina turhrua ennen menkkoja. Esikoista kun aloin odottaa niin tuli vaan kerran pyyhkiessä jotain n. 4 pvää ennen kun menkkojen piti alkaa ja loppui heti..
Teeppä aamupissasta testi huomenna? Sullakin on jo useempi yrityskierto takana. puuduttavaa tää oottellu.
 
Mä en tiedä mun oviksesta tässäkierros mitään. koska mielestäni limaisuutta oli viel eilenkin. Jos ni tulee taas piiiitkääää kierto. Näin se menee koko homma ohi kun tietää ettei pääse hyödyntämään. Ellei se sitten odotellut isännän kotiin paluuta :) No. Mulla toivo alkaa jo mennä yleensäkin koko hommaan. Täytyy miehelle alkaa puhella et lääkäriin on mentävä.
 
iltaa :)

Pahoittelut tätien kurvaamisista _taas_ :hug: mä olin kans viime kierros kropan huijaama ihan totaalisesti ja kans tultii rytinällä alas :(

Mun oli pakko kydä ostaas prismasta pregent stick-raskaustesti jossa kaks liuskaa ja lisäksi ostin sen toisenki paketin jossa myös 2.. mutta minä malttamattomana heti tein tuosta ensimmäiseksi mainitsemastani yhden testin :p ja testi ajalla tuli SELVÄ viivan paikka ja nyt n.15-20 min jälkeen siin on haamu! en tiedä kyllä uskallanko luottaa :confused: oireita on ollut mutta mutta...

-Saspa-
 
  • Tykkää
Reactions: Penni79
Onnea Tiukuliina!! Suoraan sanottuna käy kyllä kateeksi vähän :ashamed: (yk 9..) Pikku kirjoitusvirhe muuten tekstissäsi, "raiskauksien myötä" - tarkoitit varmaan raskauksien myötä :)

Saspa: Joko teit uuden testin aamulla???

Täällä ovistestiin saatu juuri tasavahvat viivat kp 12.
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Tänään testattu Rsfu:lla taas vaan väritön viiva jonka jopa mieskin tosin näki..Eilen Pregcheckillä tuli väriäkin mutta en tiedä oliko sitten värikertymää vai mitään..No ei edelleenkään tuhrua mutta kipuja välillä ja kirkasta limaa sekä vihlontaa enemmän alavatsalla kun liikkuu..Inhottavaa kun on melkein varma raskaudesta muttei testit ainakaan vielä mitään selvää vastausta anna:/ No huomenna ralleihin niin eiköhän ne siellä metässä ala :D nyt vaan pukkaa tätä henkistä krapulaa :x niin saa nähdä jaksaako sitä lähteä..
Onnea plussanneille =) Toivottavasti ette tule takaisin..:)
 
onnea plussista ja pahoittelut tädin vierailuille!

Täällä vihdoin vuodot loppu ja eilen r-testi näytti negaa, joten kohti uutta yritystä mennään! On se outoa kun sitä suorastaan pelkäsi että tulee vielä viiva testiin, mut onnellinen nähtävästi negastakin joskun voi olla! Joten tämä km alkaa olla selätetty ja uutta yritystä aloitellaan hyvillä mielin! :)
 
Selvät ovis oireet alavatsa kipuineen, mielenkiintoista kun luulin jo oviksen tapahtuneen? Meillä on ennestään 1+2+1 eli yhdet kaksoset, väkisinkin hiipii välillä mieleen ovuloinko nyt sitten tästä kierrosta yhden vai kaksi munasolua vai mitä hittoa?:D
 
Onnittelut plussista!

Itsellä ei tunnu olevan mitään kirjoitettavaa ja masennus meinaa taas iskeä... Tuntuu, että kaikki muut saavat lapsia heti kun haluavat ja itse joutuu vaan odottelemaan. Vuosi sitten kuvittelin, että tähän mennessä minulla olisi jo vauva sylissä tai vähintäänkin olisin raskaana, mutta ei... En saa edes aikaiseksi mitään, pitäisi mm. varata lääkärille aikaa ja alkaa selvittelemään onko minussa ja kropassani jotain vikaa kun ei lasta kuulu... Kroppakin sekoilee koko ajan... ja huijaa.
Mutta ensi viikolle kuitenkin ovista odottelen.

Tsemppiä muille! :)
 
Täällähän on ollut hurjasti tapahtumaa, kun olen ollut poissa muutaman pv! =)

Onnea hurjasti plussanneille!! :heart:

Stemppiä piinapäivistä kärsiville! :p

Om: Täällä alkoi tänään tuhruttaan ruskeaa vuotoa. Mutta näin uskoinkin tämän kierron. Ei ollut mitään raskausoireita! :D Onnellinen olen silti, koska kroppa pelaa siis jotenkin! Ongelmia kun on ollut kierron kanssa. Tänäänhän on oletetustaoviksesta aika tarkkaan 15-16pv, eli olen aika tarkkaan oviksen tuntenut. Proveraa syön, mutta jos lääkkeillä olis menkat alkaneet, niin ne olisi tulleet vasta muutaman pv päästä. Eli 2.8 alkaa Kp 1/28-33.
 
Iltaa jälleen ;)

Penni, ja muut tuli tehtyä joo ja vahvempi se on, tein sitte pre chekin perään samasta pissusta ku otan kippoon ni pre cheks oli vahvempi haamu ku ton toisen. Aavistuksen on :D mutta silti peljättää että kuinkahan tässä käy. olis vielä yksi liuska.. tekis mieli ottaa jo se nyt illlalla ku ei millään malttaas oottaa aamuun :D
Olojaki olis, etominen on nostanut iteänsä esille :O Nyt jo :S

Hei ja Onnea :hug: plussanneille :D ehkäpä hetken päästä uskaltaa huhtikuisiin siirtyä ;)

-Saspa-
 

Yhteistyössä