No niin. Nyt on taas aivotoiminta kasattu tuon hassun "punavärin" jälkeen
SuAnn: hurjasti onnea kihloista :heart: Ettei vaan tullu renkulaan 12.12.12? Aika monella tuli. Mun alaisista kolme meni kihloihin ko. päivänä; kaks niistä keskenään, kolmas talon ulkopuolisen hellunsa kanssa. Ihanaa
Mehän muuten mennään tasan samoilla kp:llä.. huh, mä olen ollu se hätäisempi
Mikä dpo sulla on, kun ei listalla ollut?
miss_piggy: koitahan parannella se flunssatauti, että jaksat taas pupuilla
Amiraali: aamulla sitten tikuttelet ja tulet kertomaan ilouutisia? Hitsit, en oo ite kokeillu koskaan tuota ovistikuttelua tuossa mielessä, ihan vaan siihen itseensä, eli oviksen bongaukseen. Tai ainakin näin muistelen..
Slallu: ihana toi "ei tunne oo järkeä köyhempää" - SO TRUE!
maggis: sulla on hieman erilainen tilanne kuin meillä muilla. Täytynee nostaa hattua, että yksin on lähtenyt tuollaiseen "urakkaan" (minä en aikoinaan lähtenyt, ei uskallus riittänyt ja arvaa olenko usein katunut??) - ihanaa myös se, että olet saanut elämääsi miehen, joka ei ole säikähtänyt raskauttasi, vaan haluaa olla mukana vauva-arjessa. Vaatii mieheltäkin aika paljon! :heart:
Ja sitten se pakollinen
omanapailu: kuten yllä olevista kuvista ehkä tajusitte, tikutin tänään ihan hetken mielijohteesta, kun on niin raskautumisolo. Ei menkkakipuja, tissikipu katoamassa (joka katoaa yleensä kun täti tulee), hassuja pistoksia ympäriinsä mahan seutua ja repäisykipuja edelleen. Jotenkin on niin samanlainen olo kuin esikosta, erilainen olo kuin aiemmissta "toivekierroista". R- testit kotoa on loppu, joten kävin tänään hakemassa kaks pakettia pc:n testejä paikallisesta supermarketista.. oli siinä nuorella kassatytskyllä ihmettelemistä, ilmeestä päätellen.. ja samalla minä kiireen vilkkaa pakkaan testejä kassiin, siltä varalta että jos meidän nuoriso tai joku muu tuttu tupsahtais paikalle
No, aamullapa testailen, kun tuo eilisen iltapäivän testi teki mulle temput tuolla hassulla värikertymällään (siis sehän oli david, eikä ikinäkoskaankuuna ole aiemmin tehny mulle moisia - enkä ole myöskään plussannu). Aamulla koeajoon siis pc, aika heikoin toivein silti.. usko on vahva plussaan, mutta pelko että pettyy, vie toiveet alas. Infoan teitä kyllä heti, kun on kerrottavaa.. jos on
Oma järkkärikamera on sinällään rikki, että tarkennin on sökö. Joten, en saa millään muotoa sillä asiallisia kuvia, oman puhelimen kamera taas on epäselvä; suomeksi, en saa ehkä teille kuvaa. Ainakaan yhtään parempaa ku mitä edellä jo oli.