Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Taustalla seurailen. Olisi nyt ensimmäisen la 24.1. ja se pitäisi hoitaa ensin alta pois :D
Mulla on sinäänsä hassu tilanne, että odotin yksin, ehkäisy petti yhden illan jutun kanssa mutta aloin seurustelemaan nyt raskausaikana, kyseessä siis eri mies - mies on kyllä ollut hyvä ystävä jo monen vuoden ajan että ei nyt ihan puskista tempaistu ja tarkoitus olisi nyt sitten pikku perhe yhdessä perustaa. Ja kovasti toivoisin että mahdollisimman pian saataisiin uutta ja yhteistä beibeä kuvioihin joten kovasti aattelin täällä tipsejä arvon naisväeltä seurata ;)
 
täällä kp 15

Clomikierto ja isolla annoksella ja tuntuu että masussa tapahtuu :)
Aamulla bongasin hymynaaman ja peittoa heiluteltu, on ihan pupuolo :LOL:

Onnea raskautuneille, tervetuloa mukaan uudet ja SuAnn onnea rinkuloista:heart:
 
Aargh! Tästä jälkiehkäisystähän tuli ihan raskausoireet! Ja vaikka tiedän että menossa on vasta kp 18 (lyhyin kierto ollut 22 ja pisin 30) niin silti se typerä toi toiveikkuus nostaa päätään... Jos hirveesti jossittelee niin ton lyhimmän kierron mukaan ja jos je ois pettänyt niin voishan sitten olla oireita jo mutta aika epätodennäköistä :D Ei muuta kun jäitä hattuun...
 
Onnea plussasta Ainolinnea. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Tää aika kierrosta on kovin tylsän puoleista, kp 8 kai menossa.
Siksi kovin hiljaista täällä suunnalla. Käyn kuitenkin lukemassa kuinka muilla menee.
Onnea kaikille yrityksiin.
 
Heipä hei kaikki!

Töissä ollut kiire ja kiire joten en ole ehtinyt pahemmin kirjoittelemaan ja lukemaan.

Kauheasti onnea plussanneille ja SuAnn:lle kihloista :heart:

Täällä on satanut lunta kiitettävästi joten taitaa tulla valkoinen joulu, ihanaa. Onneksi sain vielä koko joulunkin vapaaksi vaikka uhkaavalta näytti, että pyhinä pitäisi mennä töihin.

Omaa napaa: kiertopäivä 14 ja ovistikkuun alkaa vahvistua tumma viiva, eli tietää mitä koko viikonloppu tehdään :LOL: Aloitettiin kyllä jo eilen... Kaapissa odottais punkkupullo ja työkaveri muuten käski juoda greippimehua ja syödä foolihappoa joten niillä mennään eteenpäin. Mutta nyt ruoka pois uunista ja odottelee kultsia kotiin!
 
Täällä hetken mielijohteesta testattu tänään nega. Nythän on vasta kp23/28. Typerää testien haaskausta, muttakun....Niin ja täällä on yk9 kaiken järjen mukaan laskettuna. En tiedä mikä lisääntymiskausi mun läheisillä on menossa, mutta kahden viikon aikana on 4 kertonut olevansa raskaana..Toivottavasti jo pian olisi meidän vuoro..

Plussaonnea kaikille!
 
Pakkohan mun oli nää kuvat tänne tunkea. Voipi olla että haaveita vaan tai punaviivaiset lasit silmillä. Näettekö te mitään näissä? Ensimmäistä kertaa elämässäni näihin tuli punaista, mutta en oo varma sainko tallennettua sitä kameraan (kiitos tarkennin kun olet rikki) ja onko tuo väri edes oikeassa paikassa vai vaan jotain hassua värikertymää. Tikutettu alle 2h rakkoajalla eikä ees tosiaan aamulla, vaan iltapäivällä.





Lisää myöhemmin, nyt on niin sekava fiilis.. anteeksi :D
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Bambini:ITe en kyllä erota noista mitään, toisaalta nuo kuvat on aika kirkkaita, että ehkä jos ois tummempia ni vois erottaakki :D Tuo valkonen on jotenki niin kirkas että se pomppaa silmille ja oon vielä sairaana ni en oiken osaa nyt hahmottaa tohon toista viivaa. :rolleyes:
 
Hei vaan kaikille, onnea plussanneille ja SuAnn: lle kihloista!

Täällä kovasti toivotaan, ettei täti löydä enään tänne. maanantaina on se päivä, jolloin täti on yleensä lähes kellontarkkuudella tullut. eli viikonloppu jännäämistä! Onneksi huomenna pääsee shoppailemaan ystävän kanssa jota näkee harvemmin, niin ajatukset ovat jossain muualla välillä...:LOL:

tiedän, että nyt mahdollinen tädin tulo on kova pettymys. nyt jotenkin tuntuu, että voisko olla... oireita ei juuri ole, paitsi flunssaisia. sairastan hyvin harvoin, mutta nyt päätä särkee ja nenä vuotaa. palelee. toivon niin kovasti plussaa:)

olen miettinyt noiden vitamiinien hankkimista, mutta vielä en ole sitä tehnyt. en syö minkäänlaisia vitamiineja. huomenna apteekkiin.
 
No niin. Nyt on taas aivotoiminta kasattu tuon hassun "punavärin" jälkeen :D

SuAnn: hurjasti onnea kihloista :heart: Ettei vaan tullu renkulaan 12.12.12? Aika monella tuli. Mun alaisista kolme meni kihloihin ko. päivänä; kaks niistä keskenään, kolmas talon ulkopuolisen hellunsa kanssa. Ihanaa :) Mehän muuten mennään tasan samoilla kp:llä.. huh, mä olen ollu se hätäisempi ;) Mikä dpo sulla on, kun ei listalla ollut?

miss_piggy: koitahan parannella se flunssatauti, että jaksat taas pupuilla ;)

Amiraali: aamulla sitten tikuttelet ja tulet kertomaan ilouutisia? Hitsit, en oo ite kokeillu koskaan tuota ovistikuttelua tuossa mielessä, ihan vaan siihen itseensä, eli oviksen bongaukseen. Tai ainakin näin muistelen..

Slallu: ihana toi "ei tunne oo järkeä köyhempää" - SO TRUE!

maggis: sulla on hieman erilainen tilanne kuin meillä muilla. Täytynee nostaa hattua, että yksin on lähtenyt tuollaiseen "urakkaan" (minä en aikoinaan lähtenyt, ei uskallus riittänyt ja arvaa olenko usein katunut??) - ihanaa myös se, että olet saanut elämääsi miehen, joka ei ole säikähtänyt raskauttasi, vaan haluaa olla mukana vauva-arjessa. Vaatii mieheltäkin aika paljon! :heart:

Ja sitten se pakollinen omanapailu: kuten yllä olevista kuvista ehkä tajusitte, tikutin tänään ihan hetken mielijohteesta, kun on niin raskautumisolo. Ei menkkakipuja, tissikipu katoamassa (joka katoaa yleensä kun täti tulee), hassuja pistoksia ympäriinsä mahan seutua ja repäisykipuja edelleen. Jotenkin on niin samanlainen olo kuin esikosta, erilainen olo kuin aiemmissta "toivekierroista". R- testit kotoa on loppu, joten kävin tänään hakemassa kaks pakettia pc:n testejä paikallisesta supermarketista.. oli siinä nuorella kassatytskyllä ihmettelemistä, ilmeestä päätellen.. ja samalla minä kiireen vilkkaa pakkaan testejä kassiin, siltä varalta että jos meidän nuoriso tai joku muu tuttu tupsahtais paikalle :LOL: No, aamullapa testailen, kun tuo eilisen iltapäivän testi teki mulle temput tuolla hassulla värikertymällään (siis sehän oli david, eikä ikinäkoskaankuuna ole aiemmin tehny mulle moisia - enkä ole myöskään plussannu). Aamulla koeajoon siis pc, aika heikoin toivein silti.. usko on vahva plussaan, mutta pelko että pettyy, vie toiveet alas. Infoan teitä kyllä heti, kun on kerrottavaa.. jos on ;) Oma järkkärikamera on sinällään rikki, että tarkennin on sökö. Joten, en saa millään muotoa sillä asiallisia kuvia, oman puhelimen kamera taas on epäselvä; suomeksi, en saa ehkä teille kuvaa. Ainakaan yhtään parempaa ku mitä edellä jo oli.
 
Bambini: Paljon onnea plussasta :heart:

ON: Täällä on parin päivän välein touhuiltu ja ollaan jo nyt enemmän touhuttu kuin viime kierrossa joten toivon tärppiä. Kp 13/29-31 on nyt :)

On tää odottaminen tylsää, ovulaatio on vielä laskujen mukaan edessä se olisi 18.12 suunnilleen kun oon noilla laskureilla laskenut..Mutta sen jälkeinen aika.. Toivotaan itsellekkin plussaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini
Bambini :hug: onneaonnea!! :heart:

(.) Tänään testattu selvä nega rfsu:n "tätä kätilötkin käyttää" testillä. Siinä kyl vannotetaan tekemään testi vasta oletetun kuukautisten alkamispäivänä, en tiedä edes miten herkkä se on (joo seliseli :kieh: ) Mulla menee hermo tämän kohtuelohiiren kanssa, heti ku istun, ni alkaa "puputus" oikeassa ylänurkassa..
 
Anteeksi omanapailuni, vähän on sekava olotila :) Ensinnäkin, kiitoksia ihanaiset onnitteluista :heart: En vielä hurjan toiveikas ole (enpä.. ), kun mies ei kunnolla vielä erottanut viivaa, mutta minä erotin ja kuivanakin kun katsoin sitä testiä, niin on siellä jotain. Ja onhan noita olojakin, joten toivotaan nyt että viiva vahvistuu. Nytkin on hieman huono olo, naamaa kuumottaa ja vatsaa jomottelee. Ja tosiaan, pari yötä olen heräillyt keskellä yötä, yleensä nukun kuin tukki. Vessahätä tai jano on ollu joka kerta kun herään. Tissit on arat ja jo vähän turvonneet, poika kiipeili päällä niin tuntu että itku tulee kun sattui. Ajatus oli lähteä rintsikkaostoksille (noin ihan muuten vaan, ilman plussaa..), mutta enpä taidakaan ainakaan toistaiseksi :) Koitin muuten ottaa kuvaakin testistä, mutta surkealla kamerallani en saanu viivaa tallennettua, joten laittelen kuvaa sitten, jos se vahvistuu. Toivotaan vaan ettei ole väärä hälytys. Olihan tuo uskomaton tunne aamulla, epäuskoisena tuijotin pitkät tovit silmät ristissä testiä :popcorn:

Amiraali: peukutan, että sullekin vielä plussa pärähtäis :)

Slallu: maistuukos multatabsit? ;) Hehe, minä en edes huomannut tuota sun kirjoitusvirhettä.

Sanna-M: toivotaan, että sielläkin pupuilu tuottaa tulosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: angelblue
BAMBINILLE ONNEEE !!!!

Täällä tulin kertoo "vanhoille kamuille ja mukana jännäilijöille" että meille tulossa TUPLAT!!!!! siitä johtuu kamalan huono olo, oksennus fiilis ja kamalan kipee masu mutta ultran mukaan kaikki ookoo ja LA 1.8.

Ja aatelkaa, mä saan elämäni toiset kaksoset...ekat jo teinejä, tyttö ja poika!

Ihanaa joulunodotusta kaikille.... ja PLUSSIIIIIIIIII! :):heart:
 
ONNEA BAMBINI ja hopestar Rita tuplasti onskuja ja tarrasukkia matkaan.:heart:

Täällä kp 16

ja kamalan kipee masu, aivan ku alkais menkat. Piti lähtee tänään pikkujouluihin muttai ei jaksa eikä inspaa. Nukuttaa. Eikun peitto heiluu,,,, siis meen nukkuu ;)
Tsemii kaikille!!!! Katotaan tulisko tästä superclomikierrosta tulosta ....hope so
 

Yhteistyössä