Mun taas on pakko sanoa, että minä jäin Clomien kanssa tyhjän päälle. Syy lienee se, että kun alunperin kävin tk:ssa yleislääkärillä lapsettomuusasioita jo hieman juttelemassa, pääsin sen myötä neuvolan puolelle gynen erikoislääkärille (paikallisen sairaalan naistenpolin ylilääkäri tms.), kun oli lääkäriopiskelijoiden kanssa vastaanottoa pitämässä neuvolan puolella. No, tämä määräsi Clomit kp 3,5,7. En saanut selitystä miksi vain kolme, enkä ole törmännyt kenelläkään moiseen annokseen. Minua ei ole kertaakaan ultrattu ja lääkäri sanoi, että "jos et kesän aikana raskaudu, tulet sitten polille" ja jäin käsitykseen, että lähetekin on valmiina. No, kesä meni, Clomit syöty omatoimisesti tuloksetta (nyt lienee jo kuudes kierto Clomeilla, välillä ollut taukoakin) ja nyt sitten odotellaan taas että milloin polille pääsisi, kun läheteasiaa on jo tovi vatvottu tk:ssa. Jäin siis ikäänkuin tyhjän päälle enkä yhtään tiedä mitä ja milloin voisi tapahtua. Toivottavasti
Empulinen sä pääset vähän järkevämmin hoitoihin
Kaksoishormonitesti vilkuttaa toista päivää, mukavat jomotukset jo (taas!) nivusessa. Oikea kipuilee, lieköhän tuo vasen edes elossa.. mutta, mukavaan aikaan ovis, ehtii talletellakin urakalla. Ja nyt on miehelle annettu melkoinen myrskyvaroitus, että on tehtävä töitä sen plussan eteen tässä kierrossa. Enää en jaksa popsia pillereitä
Että kiirettä pitelee lähipäivät..
Ja sitten se odottamisen tuska. Se pahin vaihe.