Clomittaret 2013

Minut voisi listalla tiputella alemmaksi. On siis jo KP6 menossa ja en piinaile. Ovista toki toivon, mutta en siihen tässä kierrossa usko. Oletteko syöneet teroja siten, että aloitatte ne jo ennen kp15? Jos saisin kiertoa lyhennettyä...

Hyvää uutta vuotta kaikille! Plussarikkaampaa toivon...
 
tänne kp1 ja 4.c .:kieh:

eipä ollu meiän vuoro vielä. :'( mutta pitkästä ja inhottavasta kierrosta selvitty.

jatkan clomeilla 2tbl ja ilman seuranta-ultria nyt 2 kiertoa. Lähete poliklinikalle lähtee kunhan toimitan typerälle terveyskeskuslääkärille verikokeiden tuloksia tuolta yksityiseltä klinikalta. turhaa ajan tuhlausta sanon minä, mutta minkäs teet. oli muutenkin maailman inhottavin terveuskeskus käynti. lääkäri oli huonoa suomea puhuva, todellä tyly ja omituinen (tiukkasi muun muassa moneen kertaan lähes huutavalla äänellä "no missä vika?? kenessä vika??" johon vastasin monta kertaa että mulla on todettu ja hoidettu ovulaatiö häiriötä koko syksy). aloin jossain vaiheessa vaan itkeä ja mies sai hoitaa puhumisen, onneksi oli mukana.

pahoitteluni teille menetyksen kohdanneille myös :( :hug:
 
Heips ja anteeksi luvattoman pitkä hiljaisuus! :ashamed: Täällä siirryttiin uuteen kiertoon jo jouluna eli tänään olisi jo kp9 ja yk28.

Palaan asiaan paremmin varmaan huomenissa, mutta nyt isot pahoittelut ainakin vauva haaveissa ja ambrolle! :hug: Lisäksi tietenkin kaikille negoille ja tädin kohdanneille!

Ja tervetuloa uusille! :wave:
 
Toivottavasti pian saadaan tämän vuoden clomittarien plussapankki avattua mahdollisimman monen kohdalla :) Eli plussarikasta tätä vuotta!

Grill, kiva kuulla sinustakin, mutta ihan mälsää tuo, että yk:t vaan lisääntyy!

Täällä on vähän niinkuin ovisoireita - voisko muka olla ? Oon kuitenkin vähän varautunut siihen että tää kierto tulee kestämään sen 6viikkoa mikä on ihan yleisetä keskenmenon jälkeen... mutta eilen ja jo toissapäivänä sellasta tuttua kosteutta ja tää himon määrä :O voi mies parkaa!! Myös naama kukkii ja on paha olo jotka kanssa yhdistän ovispahoinvointiin..
Nähtäväks jää kuinka on - en tiedä jaksanko edes kaivaa testejä kaapista :O
 
Seemi, käsittääkseni aika pian. Yhdessä kierrossa tunsin oviskivut lauantaina ja maanantaina ultrassa todettiin, että ovis oli jo mennyt ja inssiä ei pystytty tekeen. Silloin näkyi jo keltarauhanen. Sullahan sitten on jo komeat dpo:t, joten testaile ihmeessä. :)

Grill ja Ambro, onnea uusiin yrityksiin. :)
 
Ei alkanut vuosi kuin olisin toivonut! Tänään oli gyne ja seurantaultra clomit-terolut yhdistelmällä. Söin tässä kierrossa 2 clomia päivä. Kp 11 Ultrassa ei yhtäkään johtofollia. Pienia vain. Limakalvo hyvä ja limoja jonkin verran. Gyne oli hetken hiljaa ja huokaisi. Laittoi lähetettä keskussairaalaan. Varovaisesti sanoi, että jonoa voi olla. Myös epäili että sairaalalla voivat puuttua painooni. Ylipainoa siis löytyy jonkin verran. Gyne kuitenkin kehotti kokeilemaan clomeilla 3 tbl eli 150 mg tässä odotellessa aikaa sairaalalle.. Ei hyvä fiilis! Ekaa kertaa tuli epätoivoinen olo!! Ei kai tässä auta kun odotella kutsua sairaalalle ja yrittää saada kiloja karisemaan pois... Ja toivoa että noilla 3 clomilla tulis ovis ja tärppäisi.. Että tällästä täällä tänään, toivottavasti muiden päivä alkoi vähän paremmin!
 
TÄÄ EI VOI OLLA TOTTA!!!!! Ei näin pitäny käydä... Eikä mun kropan pitäny toimia oikein... Eikä meillä ollu muuta mahdollisuutta kun koeputkihedelmöitys... Tämä oli luomukierto, lääkärin mielestä aivan sama olisinko jatkanut lääkkeillä vai ilman!

Joo siis testin tein ja heti tuli komiat paksut viivat :O

Mun kädet tärisee ja päässä suhisee! En vaan niin voi uskoa!!
 
Onnea Seemi!!

Jaahas,on näköjään clomit sit pidentäneet mun kiertoa,tänään siis kp 29 ja pientä tuhrua mutta ei kunnon vuotoa. Onko sillä jotain merkitystä et tiputtelee (paperiin,ei ihan siteeseen asti) kaks päivää ennen kunnon vuotoa? En muista et näin ois ollu ennen raskautta..

Pahoittelut Ambro että jouduit palaamaan takaisin tänne :hug: tsemppiä ja jospa se ovis siellä koputteliskin et pääsisitte pian uuteen jännäykseen :)

Pahoittelut myös sinulle Grill :hug:
 
Hyvää alkanutta vuotta itse kullekin!

Ambro ja Vauva haaveissa Isot pahoittelut :( Ja muillekin uuteen kiertoon päätyneille.

Seemi Paljon onnea! :flower:

Täällä alkoi pari päivää ennen joulua tosi outo kirkas tuhruttelu ja jatkui sitten useamman päivän jouluaatosta hieman runsaampana, joten veikkaan menkoiksi. Ikinä en ole lähes koko aikaa pelkällä pikkuhousunsuojalla pärjännyt ja nyt ainoastaan pyyhkiessä tuli jonkin verran enempi kirkasta verta! :confused: No testit eivät näyttänet edes haamua, joten menkat ne sitten kait olivat.

Mulle siis tälle päivälle 11/30-39 Taukokiertoa pidetään vielä varmaan jatkossakin, että saadaan alkuvuoden hulinat pois alta.
 
Seemi onnea :flower:
Ambro ja Vauva haaveissa pahoittelut.
Täällä on kp 19, oottelen vaan menkkoja että voin aloittaa uuden clomifenkieroksen.
Sitten olis tuubatutkimus ja katsotaan vastike clomifenille, ehkä sitten puolivälillä immensaatio.
 
majlen83 Mä pidän peukkuja! Toivotaan, että clomeista olisi sulle apua :)

Itsellä on vähän jännät fiilikset.. Jännittää ruveta syömään clomeja 150 mg päivässä. Jännittää myös kauanko saa odottaa ennen kuin pääsee seuraaviin tutkimuksiin/hoitoihin keskussairaalaan. Kauanko teillä on mennyt? oon siis käynyt nyt yksityisellä ja sieltä lähete tehty keskussairaalaan..
 
mymosa
Mä tulen taas kyselemään, kun täällä varmaan on pcon kanssa painivia.. Mulla se, nyt toinen kierto pillereiden loputtua. Molemmissa kierroissa tuli ovulaatiokivut ja limat, ekassa kierrossa sain plussan, mutta lh-vaihe jäi 8pvään. Nyt on nippailuja ja limoja tuli eilen, hieman veristäkin. Mutta testit negaa.. Eli ilmeisesti ovulaatio-oireita voi olla ilman ovulointia? vai voiko ovulaatio olla ilman, että näkyy testissä?

Varmaan soitettava ensi kierrolle gyne aikaa..
 
Seemi: Vau! Onnea! :flower:

Pahoittelut Karmini! :hug:

ellie: Meillä meni n. 2kk että tuli aika lapsettomuuspolille keskussairaalaan ja eka aika oli sitten 3kk siitä kun lähete lähti.

majlen83: Tervetuloa mukaan! :wave:

ON: Minä ihan yllätyin kun huomasin että huomenna jo kp13. :D En ole ovista testannut vielä, mutta huomenna sitten voisikin testailla.
 
Heippa kaikille! :)

Minäkin taidan liittyä tähän ryhmään. Tänään kp 1 ja yrityskierto xx (en ole enää pitkään aikaan laskenut). Yritys aloitettu 10/2011. Tässä kierrossa alkaa clomien syöminen. Vähän jännittää... Minä todennäköisesti ovuloin luomustikin, mutta clomit määrättiin lähinnä vahvistamaan omaa ovista. Ovis tapahtuu aina myöhään, aikaisintaan kp. 20, kuten viime kierrossa.

Onko täällä muita, joille clomit määrätty, vaikka ovuloi luomusti?

Huomenna täytyy soitella klinikalle ja kysellä saako seurantaultra aikaa, koska ilman en saa aloittaa lääkitystä.

tiuhti^...kp.1/32-40...10/2011...1. Clomit
 
Onnittelut Seemille! Ja tervetuloa mukaan kaikki uudet!

Ovista täälläkin jo kyttäillään. Odotettavissa korkeintaan loppuviikosta, jos nyt tulee ilman lääkkeitä. Minulla on kyllä ollut oviksia ilman clomejakin, mutta kierto on aina lähtenyt venymään eli todella myöhään minäkin ovuloin, jos ei ole kiertoa lyhentäviä ja ovista vahvistavia lääkkeitä. Mulla alkaa letrot seuraavassa kierrossa ja toivon, että ei ole se maailman huonoin tuuri ja satu ne kierron päivät 7.-8. viikonlopulle. Niiden päivien aikana pitäisi päästä ultraan ja aukkariin. En halua missään nimessä enää kolmatta taukokiertoa. Hiukan on sellainen epätoivoinen olo ja tuntuu, että ei sitä tärppiä tule. Yritän olla stressaamatta, mutta...

Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnea kaikille yritykseen!
 
Hei kaikille, tervetuloa uusille: toivottavasti visiittinne on lyhyt (kuten joku minullekin kivasti alussa toivotti). Pahoittelut niille, jotka tänne ovat palanneet. Ja piinailijoille plussakelejä.

Lugesteron kokemuksia? Jos on määrätty kaksi puikkoa, saitteko ohjeita ajankohdista (yksi kapseli kaksi kertaa päivässä). Aamuin illoin? Itse en voisi aamulla laittaa kun on otan kilpirauhashormonia silloin. Olenkin laittanut 4-5 aikaan ja sitte yötä vasten. En tykkää myöskään kun osa valuu sieltä pian pois. Onkohan tuo huono, ettei laita aamulla...?

ON: Kp 27/28 menossa. Ei ainakaan tunnu mitenkään erikoiselta (en ole testaillut kun en tiedä kestänkö sitä pettymystä). Normaalia etukäteisvuotoa ei ole ollut, johtunee tuosta keltarauhashormonista.
 
Seemille Onnea :heart: :flower:

Uusille tulokkaille tervetuloa :)

Tiuhti Mulla cllomit vaikka todennäkösesti ovuloin ihan luomustikin, eikä muutakaan vikaa oo löydetty.

(.) Täällä nyt kp27. Ärtynyt ja kiukkunen olo, liekö enteilee tulevia menkkoja vai johtuuko muusta. Mä lopetin vuoden vaihteessa tupakoinnin, johan sitä tuli sauhuteltua liki 17vuotta melko ahkeraan.. Sekin voi hiukan hermoja kiristää :kieh:
kp15 tuli plussa pvistestiin, eli luulen menkkojen alkavan torstai- perjantai akselilla.. Ens kiertoon olis vielä clomit jäljellä. Verikokeitten tulokset sain, ne oli kaikki viitearvojen välissä kuulemma. ja nyt odottelen vielä papatuloksia ja sitä et miten edetään...


Pahoittelut kaikille negan kohdanneille ja uuteen kiertoon tippuneille :hug:

Toivotaan tästä vuodesta nyt oikeen plussarikasta :heart:
 
Mitä lugejen ottaminen liittyy kilpparilääkkeen ottamiseen? :O otatko luget siis suun kautta? Itse otin tyroksiinit aamulla ennen sängystä nousemista ja kävelin vessaan laittamaan lugen. Aamulla yksi 200mg alakautta, illalla yksi,alakautta. Käytin lugeja rv 8+3 asti, alkio oli menehtynyt 8+3, todettiin 10+. En luota niihin(kään) enää. Turhaa vaivaa, rahanmenoa ja olihan Se vähän suttastakin.
 
Voi Hipsu, ikävää että raskaus ei kestänyt. En tiedä onko parempi olla tulematta kokonaan raskaaksi, kuin että se keskeytyy. Voisin veikata jälkimmäistä. Mutta toisaalta kun ei raskaudu ei ole mitään toivoakaan.

Thyroxinin kanssa kaikki muu (jopa vitamiinit yms) estävät sitä imeytymistä. Ainakin minulla vaikuttaa muut imeytyvät lääkkeet (ainahan tuo on yksilöllistä). Toki otan luget alakautta, mutta sama kroppa kuitenkin. No, kävin eilen ostaas uuden paketin lugeja, mutta aamuinen r-testi kyllä sanoi Not pregnant (kp28/28), joten jääpi käyttämättä. En mä uskonutkaan niiden mihinkään auttavan (paitsi ei ole tullut ollenkaan mitään etu-/välivuotoja, mikä on kyllä positiivista (ainut plussa lämpötilan lisäksi).

Mitäs sitten? Mikä on seuraava hoitomuoto? Siittiöt pitää varmaan tutkia enshätään? Mikä sitten? ivf? vai onko jotain muuta? Paljonkohan maksaa yksityisellä (julkiselle en enää iän puolesta varmaan pääse)? Ei tekis mieli ihan vielä luovuttaa :(
 

Yhteistyössä