Isot onnittelut Mirtzukka ja Vauva Haaveissa ja isot pahoittelu halit uuteen kiertoon joutuneille! Mulla on ollut kiireitä ja en ole jaksanut konetta avata aikoihin, ja kun viimeksi kävin niin jostain syystä en päässyt kirjautumaan, pöh!
Äiti seiskanelonen, kyllä meidät pistettiin heti vauhdilla eteenpäin (minä olen -78 ja mies -74, yritys aloitettu 3/2012, kkm 7/2013). Eli heti clomit ja inssi, lääkäri meinasi että kokeillaan 2 tai max 3 kertaa inssiä, jos ei toimi niin IFV. Itse haluaisin kokeilla 3-4 inssiä, ei jotenkin noi järeämmät hoidot hoikuta.
Ja sitten ON; Edellinen kierto venahti yhdellä päivällä ja 1.12 oli kp 1, clomit kp 4-8 ja Kp 11 seuranta ultra. Siellä oli paljon pikkufolleja joita lääkäri ei edes viitsinyt laskea ja 4 kpl 13-15mm. Lääkäri meinasi että vaidehttaisiin lääkkeet seuraavaan kiertoon. Ovis päätti yllättää ja plussa tuli vasta kp 17 (yleensä kp 14), 18.12 eli kp 18 oli toinen inssi joten taas piinaillaan dpo 3. Inssissä kuitenkin lääkäri oli huolissaan simpoista, joita oli vain reilu 1 miljoona pesun jälkeen kun viimeksi oli 1,5 miljoonaa ja sekin on huono tulos. Kaiken lisäksi ovis oli jo tapahtunut ja muutama 14-15mm folli oli jäljellä. Mielestäni aika riskillä inssi tehtiin kun ei ole yhtään tietoa kuinka monta munasolua siellä oli odottamassa (tosin me kyllä heiluteltiin peittoa yöllä kun seuraavana aamuna oli ovis plussa). Simpojen huonon laadun takia tämä inssi lääkäri laittoi meidän omalle lääkärille viestiä, että suosittelee siirtymistä tämän yrityksen jälkeen IVFään, ei ollut siis kovin optimistinen täti hän...
Nyt sitten puntaroidaan mitä tehdään seuraavaksi, sillä me päätettiin kun hoidot aloitettiin ettei lähdetä IVF hoitoihin. Nyt sitten mietityttää jospa kuitenkin... Auttakaa, kaikki neuvot ja vinkit on tervetulleita!!