Moikka pitkästä aikaa!
Oon pysytelly taustalla, koska mullehan tuli Clomien myötä paha (n. 6cm halkaisijaltaan) kysta ja hoidot jouduttiin keskeyttämään 2 kuukaudeksi. Toki tarinoitanne oon käyny harvase päivä lueskelemassa.
Onnea plussanneille ja voimia hoitojen kanssa vielä painiville!! No tuon 2kk tauon jälkeen kysta oli onneks hävinny, mut mun ihmetykseks lääkäri määräs vielä kokeilemaan Clomeja. Oisin ollu ite valmis jo pistoshoitoihin. Päätettiin, et ne alkaa ens vuoden alussa. No söin taas yhen kierron, mut en oikein onnistunu bongaamaan ovulaatiota. Raskaustestit oli negaa, eikä menkkoja kuulunu. Menin taas lääkärille ja se totes ultralla, et toises munasarjassa on n. 2cm halkasijaltaan oleva kysta tai voi olla myös keltarauhanen. Määräs Terolutit jos menkkoja ei vaan tuu. Söin sit sen viikon kuurin tuossa marraskuun lopulla, mut menkkoja ei siltikään tullu, vaik limakalvo oli ollu suht paksu ja vuodon ois pitäny tulla. Varasin sit taas ajan lääkärilleni, mut eilen tein viel iha huviksee raskaustestin. Hämmästys oli aika melkonen, ku tuli haamu!! :heart: Päivällä tein viel toisen testin ja tuli vahva plussa. Mitää oireita ei ollu, paitsi nyt ku jälkee päi mietin, ni on kyl paleltanu ja väsyttäny normaalia enemmä. Aamulämmöt oli myös tänää 37C. Pääsin tänää ultraa ja todellakin, oon raskaana! Alkio vastas noin viikkoja 4+4 eli nyt näyttäis siltä, et on ollu luomuovulaatio ja jotenkii hirmu tsäkällä on onnistuttu se hyödyntämään.
Iha uskomaton fiilis! Ens viikolla meen viel perjantaina uuestaan ultraan, ku lääkäri haluaa viel varmistaa, ettei oo kohdun ulkonen ja et monta siel mahdollisest on. Jotai se vilautteli tänää, et vois olla myös kaks, mut todennäkösesti yks kuitenkii vaan.
Mulle vois siis lisätä plussapäiväks 11.12., taukokierto, 2. lapsi. Tarviiko muuta? Varovaisen onnellisia tässä viel koitetaan olla, mut niin kauan oon raskaana, ennen ku toisin todistetaan ja koitan ottaa mahollisimman rennosti.
En voi ite kuitenkaa juurikaa vaikuttaa jos keskenmeno on tullakseen.. : /
Sori omanapanen viesti, täl hetkel ajatukset ei vaan taho pysyä muualla, ku omas tilanteessa.. :ashamed: