Clomittaret 2013



keskiviikko 19.12.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......43/28-30.....ya4/11........tauko
jenni_noora....41/27...........ya10/11.....10.t..................1.lapsi
Unja-O............40/32..........yk31............8.f+pr+ins
titiuu85..........40/30-32......ya6/12.......2.c+t................pco,1.lapsi
luna_82..........38/~34.........ya3/12.......3.c+pr+l..........pco,1.lapsi
Hydrangea......31/26-44......yk10/ya1/12...1.a..............pco,1.lapsi
skorppari82.....28/??............yv2..........4.f....................pco,1.lapsi
Angela............27/28-32.......yv8...........1.c..................2.lapsi
Heipa…...........24/18-41……..ya11/11......tauko (c)........2.lapsi
Slartibart........24/28..........yk4/ya3/12...4.c..................pco,1.lapsi
toivounelma....20/28...........ya5/09.......1.c+g+m+irr....pco,endo,1.lapsi
Hyy2..............19/28-34.......ya9/11..............................2.lapsi
NiQ................15/26-48.......yk9..............2.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............14/28-41......ya11/09.......2.c.................pco(1/2),1.lapsi
Alma*.............10/28-34........yv2.............4.c x2
Neppu_...........8/28(34-59)..ya2010.......f+mp.................pco,1.lapsi
hanzku_91......4/30-32.........yk23.........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........3/?..............ya6/11........1.c..................1.lapsi


lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 11
Hydrangea dpo 11
toivounelma dpo 6 ja pp 7

PLUSSANNEET

tammikuu:

joulukuu 2012:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Mutkin voi lisäillä listalle:

Miramei.....3/?..........ya6/11........1.c..........1.lapsi

Eka clomi meni tänään. Toivottavasti saan ultra-ajan. Hieman on paha olo ja mahassa tuntuu vähin. Onko teillä ollu oireita jo heti ekojen tabujen jälkeen? Voi toki olla flunssakin tuloillaan :p
 
Miramei, lisätty. :) Mulla ei ollut oikeestaan minkäänlaisia oireita anazoleista. Ainoastaan jonkinasteista ketutusta. :)

ON: Luulen, että ei tarvikaan huomenna testailla. Juuri kun olin tuonne vanhaan ketjuun kirjoitellut, niin mahassa alkoi tutut menkkamaiset tuntemukset ja vuotoa tulee jo. Katsellaan, onko sitten tänään vai huomenna kp 1. Harmin lyhyeksi sitten taitaa tuo luteaalivaihe jäädä, ehkä vaan 10 päivää. :|
 
Hyd: Toihan näyttää hyvältä! Vois muuten ajatella sitä iän laittamista, jos vaan mahtus. Ja voihan ketutus, jos täti nyt tuli. Oon pahoillani. Taas vaan tsemppiä uutta kiertoa kohti!! :hug:

Miramei: Mulla clomit aiheutti (jo ekan pilsun jälkeen) pienen päänsäryn, yöhikoilun ja unettomuutta. (Unettomuus voi kyl johtua vaan asioidin pohdiskelusta...) Mutta ei mitään pahaaoloa tai mahassa tuntemuksia. Niin ja kuten Hyd laittoi, jonkinmoista ärtyisyyttä.

Täällä: Ketutusvi***s. Minimaalinen follikkelli ja limis = ei mitään (no okei melkein 3mm) Eli mahdollisuudet taitaa olla aika pienet. Eli siis femaritkaan ei toimi.

Voisin alkaa pitää omaa pientä apteekkikauppaa. Kylttinä vois olla "Kahvipakettia vastaan clomeja, femareita, pregnyl ja tietty kaupanpäälle vertaistukea" ;)

Sain nyt menopurit, joita pistän 3 päivää. Jospa ne jotain ehtis viel auttaa. Ja ens kiertoon kans. Mitähän sitten on luvassa, jos menopuritkaan ei auta???!!! Jos silti limis jää pieneks?? Apua, oliko siinä mun tuomio? Eihä inssejä tai muitakaan tehdä jos limistä ei saa kasvamaan ja alkio ei pääse kiinnittymään. On niin toivoton olo ja pelottaa. :,(


Eli Hyd ja Luna: Multa voi ku ehtii ottaa pregnylin pois ja lisätä menopurit. (Onks ne muuten noi metut?)
 
Voisin alkaa pitää omaa pientä apteekkikauppaa. Kylttinä vois olla "Kahvipakettia vastaan clomeja, femareita, pregnyl ja tietty kaupanpäälle vertaistukea" ;)
:LOL:

Miramei, mulla noi clomit on aiheuttanut vähän kaikelaisia vatsatuntemuksia: nipistelyä, kiristelyä, pistelyä ja vihlomista ja yläpäässä lähinnä vain päänsärkyä :( Nukahtamisessa en ole huomannut mitään eroa. Myös janoa ja ylensyömistä olen havainnut niistä seuranneen :D

Täällä kp27. Kohta se taas kurvaa paikalle. Se saakelin täti :headwall: Huomenna on testipäivä nro 1., mutta mä tiedän jo valmiiksi miltä se näyttää. :ashamed: Samalta se näyttää kuin viimeiset 288 tehtyä testiä tähän mennessä ovat näyttäneet. (Keskivertona laskettu 3 testiä per kk.) Se on aika paljon se. Olen ihan säälittävä :'(
 
Voi itku, täällä kanssa jo tänään punertavaa valkkaria :(. Että eipä taida mullakaan hydra olla pahemmin jänskättävää, testaan kuitenkin huomenna.. Onhan se positiivista, että vuoto tulee koska sillon oviskin tod näk tapahtunut. Mä en nyt vaan jaksa yhtään iloita siitä, mulla kun on kuitenkin nyt jo todistetusti neljäs kierto vuoden sisään kun ovis on ollut ja tärppiä ei vaan tule :( :( :(.

Harmistus neppu, ettei femar näyttänyt toimivan, nostetaanko sulla annosta vai vaihtuuko lääke kokonaan?

Voi angela toi on niin tuttua, monta testiä kuussa eikä ikinä edes haamun haamua, mäkin ajattelin epätoivoissani testata huomenna vaikka punertavaa vuotoa tulee jo..
 
Angela, et oo säälittävä. Kyllä meillä muillakin on noita testejä kulunut, mutta taisit kyllä hyvät pohjat vetää. :D

Neppu, voihan harmitus! Mulla anazolit auttoi hyvin limikseen. Ollu mulla aina sen säälittävän 4-5 mm, mutta nyt oli huimat 7,4 mm!

skorppari, no voi ei. :( Testaillaan kuitenkin, eihän sitä koskaan tiedä. Täällä vuoto jäänyt toistaiseksi pariin tippaan.

Hohhoijaa, olin jo ihan torstaissa. Onneks tässä onkin vielä pari päivää tätä viikkoa jäljellä, kun prog-tuloksia ei vielä tänään näkynyt.
 
hanzku onpa hurja määrä folleja pienellä lääkityksellä :O Onko sinulla joku lievempi häiriö, kun kerran noin rajusti kroppa reagoi, vai onkohan nämä niitä yksilöllisiä eroavaisuuksia. Kuin pitkä kierto sulla on ollut ennen clomeja ja mikä oli syy clomien aloittamiseen?
 
Hyd: Mitä tää anazol on? Tai miksi syöt sitä? (etkä esim. just femaria? ootko sitä aiemmin kokeillu?) Vai onkohan se samankaltainen.
Siis luin, että sekin rintasyöpälääke. Miksköhä mä en saanu tota, vaan pitää alkaa noit hemmetin piikkei pistelee.
 
Miramei ja Heipa joo siis voi olla että se on vain pco mikä voi aiheuttaa tota että monta lähtee kasvaan eli voi hyvin olla että voi olla ultraamattakin, en vaan osannut muuta sanoa kuin omasta näkökulmastani:)

Hydrangea kiitti uuden pinon teosta. Mun mielestä toi ykskin söpö kuva riittää niin ei listakaan pitkity.Mutta toki jos joku täydellinen kuva löytyy niin mikäjottei:)

Neppu on varmasti vielä vaikka mitä mitä voitte kokeilla, eli ei clomit ja femarit oo ainoat toivot. Oon ymmärtäny että gonal-f pistokset esim on tosi tehokkaita ja sit anazolit jne.
Toivottavasti menopurit auttaa nyt myös, ja mullahan ei näkyny mitään viä kp 12 vaan vasta kp 19:)

Täällä edelleen odotetaan kierron alkua. Tänään mun oma gyne soitti (oli maanantaina
sairaslomalla) ja sovittiin että oottelen ens viikon puoleen väliin ja jos kierto ei ala siihen mennessä niin terot. Ja sit se tauko mutta voin alottaa taukokierrossa terot jo kp 15.
Tänään kyllä tullu jo tuhrua eli jospa ei tarviis teroja alottaa. Gyne oli kyllä taas niin
mukava että todella toivon että voisin sen kans jatkaa niin kauan kun tarvii.
Nää on niin rankkoja juttuja että sillä on aika paljon itelle merkitystä että toisen
kanssa on helppo asioida ja on mukava ja myötätuntonen. Ei varmaan helppo työ
tuokaan, vaikka varmasti palkitsee se kun joillain sit tärppää.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tää liian pientä jos kaikki ois pienemmällä fontilla. Vai kannatatteko kahta riviä per henkilö?

keskiviikko 19.12.


Nimi_________kp________YA/YK/YV___hoitokerta____ikä_____muuta

Sarppa-71.......43/28-30.....ya4/11............tauko
jenni_noora....41/27...........ya10/11.........10.t................................1.lapsi
Unja-O............40/32..........yk31...............8.f+pr+ins
titiuu85..........40/30-32......ya6/12............2.c+t..............................pco,1.lapsi
luna_82..........38/~34.........ya3/12...........3.c+pr+l............30v........pco,1.lapsi
Hydrangea......31/26-44......yk10/ya1/12...1.a.................................pco,1.lapsi
skorppari82....28/??............yv2................4.f.................................pco,1.lapsi
Angela............27/28-32.......yv8................1.c.................................2.lapsi
Heipa…...........24/18-41……..ya11/11...........tauko (c)........................2.lapsi
Slartibart........24/28...........yk4/ya3/12.......4.c...............................pco,1.lapsi
toivounelma....20/28...........ya5/09............1.c+g+m+irr..................pco,endo,1.lapsi
Hyy2...............19/28-34.......ya9/11................................................2.lapsi
NiQ................15/26-48.......yk9.................2.c+m+t........................pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............14/28-41......ya11/09...........2.c................................pco(1/2),1.lapsi
Alma*.............10/28-34.......yv2.................4.c x2
Neppu_...........8/28(34-59)..ya2010............f+mp.............................pco,1.lapsi
hanzku_91......4/30-32........yk23...............3.c.................................selitm,1.lapsi
Miramei...........3/?..............ya6/11............1.c.................................1.lapsi
 
Viimeksi muokattu:


torstai 20.12.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......44/28-30.....ya4/11........tauko
jenni_noora....42/27...........ya10/11.....10.t..................1.lapsi
Unja-O............41/32..........yk31............8.f+pr+ins
titiuu85..........41/30-32......ya6/12.......2.c+t................pco,1.lapsi
luna_82..........39/~34.........ya3/12.......3.c+pr+l..........pco,1.lapsi,30v
Hydrangea......32/26-44......yk10/ya1/12...1.a..............pco,1.lapsi
skorppari82.....29/??............yv2..........4.f....................pco,1.lapsi
Angela............28/28-32.......yv8...........1.c..................2.lapsi
Heipa…...........25/18-41……..ya11/11......tauko (c)........2.lapsi
Slartibart........25/28..........yk4/ya3/12...4.c..................pco,1.lapsi,25v
toivounelma....21/28...........ya5/09.......1.c+g+m+irr....pco,endo,1.lapsi
Hyy2..............20/28-34.......ya9/11..............................2.lapsi
NiQ................16/26-48.......yk9..............2.c+m+t.........pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............15/28-41......ya11/09.......2.c.................pco(1/2),1.lapsi
Alma*.............11/28-34........yv2.............4.c x2
Neppu_...........9/28(34-59)..ya2010.......f+mp.................pco,1.lapsi
hanzku_91......5/30-32.........yk23.........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........4/?..............ya6/11........1.c..................1.lapsi


lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 12
Hydrangea dpo 12
toivounelma dpo 7 ja pp 8

PLUSSANNEET

tammikuu:

joulukuu 2012:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Luna, ymmärrän tunteen että haluaa jatkaa saman gynen kanssa. Mä olen käynyt samalla gynellä jo opiskeluajoista kun on ollut kaikenmoista "ongelmaa" ja siellä on vaan aina niin turvallista käydä! On siis samalla myös yksityinen gyne, joten oli onneksi mahdollista pysyä hänen asiakkaanaan.

Listasta: ehkä menee vähän turhan pieneksi jos koko teksti on pienellä. Jälkimmäinen versio on parempi, jos siihen vaan kaikki mahtuu :)

Mulle voi päivittää iäksi 31v.

Mulle tulee näköjään pitkästä aikaa vähän pidempi kierto kun nyt mennään jo kp25. Mutta itse asiassa aavistinkin tämän jo koska viimeiset menkat kestivät 7 päivää normaalin 3-4 päivän sijaan. Ja olen havainnut näiden korreloivan keskenään. Onko muut huomanneet samaa (pitkät menkat --> pidempi kierto)? Oviksesta ei mitään hajua, joten ei mitään piinailun päättymispäivää ei tiedossa, menkat alkaa ihan mikä päivä vaan.
 
luna, musta toi isompi fontti on parempi, niin ei tarvi tihrustaa. :) Mä oon 26v.

skorppari, mitä testi sanoi?

Neppu, anazolit on femarien tapainen lääke. Niiden pitäisi olla hyvä vaihtoehto varsinkin pcolaisille, joilla useamman follin kypsyminen on ongelma. Anazoleilla on myös hyviä vaikutuksia limikseen. Mun piti aluksi aloittaa clomit, mutta mun lääkäri tulikin toisiin ajatuksiin ja päätti, että ei lähdetä ollenkaan niillä koittaan, kun mulla limis on aina ollut niin ohut ja pelkäsi että ne ohentaa sen olemattomiin. En tiedä, miten clomien kanssa olisi käynyt, mutta nyt ainakin anazolit sai limiksen ja yhden täydellisen follin kasvaan. Toivottavasti jatkossa vaste olisi yhtä hyvä.

ON: Tänään testattu niin selkeä nega kuin olla ja voi. :( Punaista vuotoa tulee. Toivottavasti nyt runsaantuis kunnon menkoiksi. Täytyypä tänään soitella sitten folliultra-aikaa, jos tästä nyt vasta alkaakin uusi kierto, niin folliultra menee hienosti vasta joulun jälkeen, eikä tarvi ens kiertoa sittenkään taukoilla, jes! :)
 
skorppari ja angela, voi harmi. :hug: Ajattelin, että ei se nega ja vuodon alku niin harmittais, jos kerrankin tulis suht normi kierto, mutta kyllä se kieltämättä silti hieman surettaa. :'(

ON: Folliultraan varattu aika lääkärin ohjeen mukaan tällä kertaa vähän myöhäisemmille päiville, siis kp 15. Heti joulutauon jälkeen siis 3.1. sitten sinne. Vahingosta viisastuneena olisin halunnut iltapäiväajan, kun viimeksi tuli itkettyä surkeita uutisia töissä, mutta ne ajat oli jo mennyt, joten meen heti aamusta taas. En myös saanut mun omalle lääkärille aikaa, mutta pääsen yhdelle toiselle mukavalle lääkärille. Pääasia että ajan sain, kun pelkäsin kuinka joulu ruuhkauttaa klinikan. En jaksanut puhelimessa alkaa selitteleen mitään kätilölle, että ei se edellinen päivän vuoto ollutkaan menkat, vaan ajattelin sitten kertoa lääkärille ihan paikan päällä. En kyllä edes varmistanut, saanko ottaa anazolit tähän kiertoon, mutta ei kai siinä mitään ongelmaa ole, kun ultra ei nyt menekään joulun kanssa päällekäin. Täällä töissä on vaan niin hankalaa tällaisia asioita hoidella, kun missään ei saa hetken rauhaa.

Täällä siis:
Hydrangea......1/26-44......yk11/ya1/12...2.a
Voin luna vaikka sitten itekin päivitellä omat tiedot jossain vaiheessa seuraavaan listaan.
 

Yhteistyössä