V
vierailija
Vieras
Kuva ois kiva ylläri![]()
Mikäs tirkistelijä sinä olet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuva ois kiva ylläri![]()
Onneksi sinä et mene ansaan. Sääli että monet alaikäiset menevät "namusetien ansaan", näitä pervoja sietää varoa.Mikäs tirkistelijä sinä olet?
Onneksi sinä et mene ansaan. Sääli että monet alaikäiset menevät "namusetien ansaan", näitä pervoja sietää varoa.
No mitähän tirkistelyä se voisi olla jos tarinankertoja itse haluaa julkaista kuvansa täällä?Mikäs tirkistelijä sinä olet?
No mitähän tirkistelyä se voisi olla jos tarinankertoja itse haluaa julkaista kuvansa täällä?
Ongelma onkin siinä, jos kyseinen "tirkistelijä" onnistuu saamaan intiimin kuvan alaikäiseltä.No mitähän tirkistelyä se voisi olla jos tarinankertoja itse haluaa julkaista kuvansa täällä?
Aika pahasti meni ohi kun edellisessä viestissä jota lainasitkin, oli paino sanalla JOSMissä kohtaa hän sanoi haluavansa julkaista kuvansa täällä? Minulta meni ehkä ohi
Älä välitä vaikka täällä on liiankin kanssa huumorintajuttomia yksinäisiä ihmisiäMinä laitoin eilen tämän viestin, ei ois pitänyt laittaa, tyhmä minä
"Täällä keskisessä Suomessa nyt 26,2 auringon paistaessa suoraan mittariin, mutta ihan nakkena en ota aurinkoa, pikku biksut on päällä. Ja laitoin varulta 50+ kerrointa."
En ole kommentoinut/laittanut yhtään viestiä tuon jälkeen, ihan toiset immeiset ovat viestejä kirjailleet.
Olen +50-vuotias(tätähän ei tietenkään kukaan voinut tietää), niin eipä tule otettua itsestä bikinikuvia, saati niitä nettiin laitella, lämpömittarista oisin voinut kuvan ottaa!
(Omalta osaltani klousaan tämän keskustelun, enkä laittele enää tuollaisia viestejä, tästä opin!)
Niitä riittää. Ikäneitoja 60+ kait suurin osaÄlä välitä vaikka täällä on liiankin kanssa huumorintajuttomia yksinäisiä ihmisiä
KÄÄK
Viikon sisään ollut kaksi punkkia kiinni. Ensimmäinen sisareidessä ja eilen toinen imi palliani autuaasti. Nämähän käy päälle vaikka olisi vaatteet päällä ja sitten kun ne on nymfejä niin eihän niitä edes näe. Onneksi sentään tuntee vuorokauden päästä kun jossain kutiaa.
Seuraan kyllä tilannetta ettei punainen rinkula ala näkymään siinä kohtaa