Nautin tänään nakkena kotipihalla ehkä tämän kesän viimeisestä +23˚C auringonpaisteesta, se siis mitattuna varjossa. Olenko lajini ainoa edustaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä laitoin eilen tämän viestin, ei ois pitänyt laittaa, tyhmä minä😟

"Täällä keskisessä Suomessa nyt 26,2 auringon paistaessa suoraan mittariin, mutta ihan nakkena en ota aurinkoa, pikku biksut on päällä. Ja laitoin varulta 50+ kerrointa."

En ole kommentoinut/laittanut yhtään viestiä tuon jälkeen, ihan toiset immeiset ovat viestejä kirjailleet.
Olen +50-vuotias(tätähän ei tietenkään kukaan voinut tietää), niin eipä tule otettua itsestä bikinikuvia, saati niitä nettiin laitella, lämpömittarista oisin voinut kuvan ottaa😂!

(Omalta osaltani klousaan tämän keskustelun, enkä laittele enää tuollaisia viestejä, tästä opin!)

Minä laitoin eilen tämän viestin, ei ois pitänyt laittaa, tyhmä minä😟

"Täällä keskisessä Suomessa nyt 26,2 auringon paistaessa suoraan mittariin, mutta ihan nakkena en ota aurinkoa, pikku biksut on päällä. Ja laitoin varulta 50+ kerrointa."

En ole kommentoinut/laittanut yhtään viestiä tuon jälkeen, ihan toiset immeiset ovat viestejä kirjailleet.
Olen +50-vuotias(tätähän ei tietenkään kukaan voinut tietää), niin eipä tule otettua itsestä bikinikuvia, saati niitä nettiin laitella, lämpömittarista oisin voinut kuvan ottaa😂!

(Omalta osaltani klousaan tämän keskustelun, enkä laittele enää tuollaisia viestejä, tästä opin!)
Älä välitä vaikka täällä on liiankin kanssa huumorintajuttomia yksinäisiä ihmisiä

KÄÄK😕🙁🙁😕

Viikon sisään ollut kaksi punkkia kiinni. Ensimmäinen sisareidessä ja eilen toinen imi palliani autuaasti. Nämähän käy päälle vaikka olisi vaatteet päällä ja sitten kun ne on nymfejä niin eihän niitä edes näe. Onneksi sentään tuntee vuorokauden päästä kun jossain kutiaa.

Seuraan kyllä tilannetta ettei punainen rinkula ala näkymään siinä kohtaa

Tälläkin nlita riittää. Viimeisen paiskoin kiukaalle kun kiukutti. Haisikin pahalle palaessaan.

Yhteistyössä