Clomittaret 2013

Nyt on pari päivää puhelimella selailtu ja vihdoin pääsin läppärille.
Tervetuloa uusille! Kyllä täällä kohta vilinä käy ja ihanaa, kun saa varmasti nopeasti vastauksia omiin kysymyksiin jne. =)

Karppaamisesta; Oon jättänyt puoleks vuodeks leivän osaks pois ruokavaliota ja tuloksena jo -5kg! Jeii, ens vuonna vois yrittää vähä enemmän.

Heipa: Niin ärsyttävää tuo. Mä aina oon vähä sitä mieltä, että kyllä tässä nyt raskaana ollaan, mutta välillä taas että ei tänäänkään... Mieli vetää optimistisen ja pessimisten välillä joka toinen tunti.

Hyd: Ihanaa, että sun miehesi on alkanut ymmärtää. Tätä taakkaa ei ole tarkoitettu kellekkään jaettavaksi yksin. Täällä mies vaan jaksaa olla pirteänä ja hauskuuttaa (Onko sitten hänen omaa pakenemista surulliseen asiaan?)

Omaa napaa: Täällä mies on päässyt piikittää menopuria ny neljä päivää (Ja on vielä ollut innoissaan, kun saa leikkiä lääkäriä) ja pupuilut alkakoon. Ovista en uskalla alkaa ees tikuttaa. En kyl ymmärrä, että miks en saa pistää tähän kiertoon tota pregnyliä, kun viimeks se aiheutti ovulaation.
Voiko noi siis femarit ja menopur yksinään saada aikaan ovulaation?!?
Kun ymmärsin, että ne vaan kasvattaa munarakkuloita!

Nyt pariin päivään en pääse taaskaan kirjoitteleen, mutta jokapäivä tulee varmast luettua kännykällä. Joten,

Oikein ihanan rauhallista, piparin makuista, kuusen tuoksuista, onnellista ja etenkin rakkauden täytteistä Joulun aikaa kaikille Clomittareille!!!

Koitetaan jaksaa iloita tästä juhlasta ja unohtaa surulliset ja mieltä painavat asiat hetkeksi. (vaikeatahan se on, kun perhejuhla kyseessä) Ja niille, joille joulu on raskainta aikaa lapsettomuuden kanssa, niin suuret rutistukset!
 
Viimeksi muokattu:
Pakko laittaa taas tällain hyvä heitto:
Kaveri kävi kylässä ja ihasteli mun kasvanutta tukkaa näin: "Ei sun hiukset ollu noin pitkät viimeks nähtiin. Syöks sä jotain hormoneit? Hehe." :LOL:

Veti vähä hiljaseks hetkeks.
Olis varmaan pitäny vastata, että "Joo!? Ja lisäks pistänki, ku ei suunkautta otettavat auta" :kieh:
 


torstai 27.12.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......51/28-30.....ya4/11........tauko
jenni_noora....49/27...........ya10/11.....10.t..................1.lapsi
Unja-O............48/32..........yk31............8.f+pr+ins
titiuu85..........48/30-32......ya6/12.......2.c+t................pco,1.lapsi
skorppari82.....36/??............yv2..........4.f....................pco,1.lapsi
Heipa…...........32/18-41……..ya11/11......tauko (c).......2.lapsi,31v
Slartibart........32/28..........yk4/ya3/12...4.c.................pco,1.lapsi,25v
TTT...............29/28............ya4/2012....4.t..................1.lapsi,29v
Hyy2..............27/28-34.......ya9/11............................2.lapsi
NiQ................23/26-48.......yk9..............2.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............22/28-41......ya11/09.......2.c...........pco(1/2),1.lapsi,31v
Alma*.............18/28-34........yv2.............4.c x2
Neppu_...........16/28(34-59)..ya2010.......f+mp.................pco,1.lapsi
miimuli87........15/?............. ya2008........t+m+c.............pco,1.lapsi,25v
fenixlintu.........13/29-34.........ya1/2012....1.c..................2.lapsi,36v
hanzku_91......12/30-32.........yk23.........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........11/?..............ya6/11........1.c..................1.lapsi
Nyysy..............9/29...........yk5......4.C+3 ins.->IVF~2/03..selitm,2.lapsi.
Hydrangea......8/31-44......yk11/ya1/12...2.a..............pco,1.lapsi,26v
Angela............6/28-32.......yv8...........2.c..................2.lapsi
luna_82..........4/~34.........ya3/12.......tauko(3.c+pr+l).pco,1.lapsi,30v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 19

PLUSSANNEET

tammikuu:

joulukuu 2012:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle




Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Hormoneita hiuksiin :D Itse asiassa mä oon vetänyt Biotiin Strongia, koska keskenmenon jälkeen mulla alkoi hiukset tippua päästä...aivan kuin monilla synnytyksen/ imetyksen jälkeen. Mutta noi Clomit ei taida aiheuttaa hiuksille mitään.

PCO ja ruokavalio. Tosi paljon hehkutetaan tuon vähähiilarisen hyödyistä PCO ihmisille ja se johtunee pitkälti siitä että koska PCO aiheuttaa myös sokeriaineenvaihduntaan häiriöitä ja hiilarit vaikuttaa siihen niin sillä saa varmaan tasattua sokerien "heittelyä". Samaahan haetaan Metuilla.

Oma napa. Mä olen ollut vähän toiveikas että plussa voisikin pärähtää kun ospivia oireita on ollut, mutta tänään sorruin testaamaan dpo 11 ja nega tuli. Toivon että testasin vain liian aikaisin. Mutta kyllä mieli veti yllättävänkin matalaksi, en meinannut uskoakaan. Tosin mä luulen että fiiliksiin vaikuttaa enemmän se että mun laskettu aiaka olisi 5 viikon päästä. Mulla ehti olla niin paljon mielikuvia siitä kuinka vietän tämän joulun maha pystyssä suklaarasia sen päällä keikkuen.

Mutta toivottavasti se plussa vielä tulisi.

Hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille Clomittarille.
 
Mulle voi päivittää tälle päivälle kp2, eli vihdoin taukokierto
alkoi. Hydrangea en tiiä mahtusko mun hoitotietojen eteen tauko
ja sulkuihin edelliset hoitotiedot tauon ajaks? Pääsen ite taas vkonloppuna päivittelemään, puhelimella kun ei onnaa.

Kivaa joulupäivää!

toivounelma: täällä peukut pystyssä!:)

neppu kyllä se ovulaatio mun ymmärtääkseni todennäköisesti
tapahtuu jos munarakkula lähtee kasvaan, vaikka joskus voi käydä niin että kasvaa muttei puhkea/irtoa.
Siks joillain varmistetaan ovis irrotuspiikillä. Mutta jos femar vastaava kun clomit ja johtofolli
löytyy niin hyvät mahkut että loppu menee luonnostaan kuten pitää.
Eli pupuilua kehiin vaan:D
Niin joo ja metuista en osaa sanoa, niistä en tiedä.
 
Aargh, jouluaaton kunniaksi testasin aamulla ja illalla negat, vieläkään ei ole mitään oloja eikä tätiä näy. Jos vaan maltan niin koitan jättää testaamisen aamuun, mikäli ei vielä punaista näy. Pelkään vaan pahoin, että pelkät clomit ei oo riittäny ovuloimisen aikaansaamisessa tässä kierrossa ja kierto venyy ja paukkuu.. :(
 
Slartibart, ollaan siis samassa veneessä... ei näy täälläkään punaista ja mennään jo kp31. Viimeiset neljä kiertoa on olleet 18-23 päivää, että onpa taas tosi säännöllistä kun nyt taas venähtää. Joko ovis on ollut myöhemmin tai ei ollenkaan. Jos ei tätiä näy niin testailen alkuviikosta ja jos/kun on nega, niin sitten vaan odotellaan.
 
Heipa ja Slartibart, pahoittelut. :hug:

toivounelma, pidän peukut pystyssä, että hoppuilit testauksen kanssa. :) Ihana mielikuva tuosta suklaarasiasta masun päällä. Jos sitten ensi jouluna, joko vauvamasun tai raskauskilojen päällä. ;)

luna, päivitetty. :) Miks sulla nyt olikaan tauko?

Neppu, onnittelut upeasta painonpudotuksesta. :) Ehkä nuo miehet eivät osaa ottaa tällaisia asioita niin raskaasti. Kun hoidoissa ollaan, niin suurinosa toimenpiteistähän tehdään naiselle, niin miehet jää siinä hieman sivuun ja vähemmälle huomiolle. Me naiset taas joudutaan koko ajan miettimään kiertopäiviä, lääkityksiä, tikutuksia jne. niin tää asia väkisinkin pyörii lähes koko ajan mielessä. Viime aikoina ollaan kyllä puhuttu asioista normaalia enemmän ja mietitty millaista kenties ensi jouluna olisi, jos meitä olisikin jo kolme. :)

Täällä täti tekee lähtöään. Tänään on viimeisen anazolin vuoro ja sitten jäädään taas odottelemaan, jos jotain muniksissa tapahtuisi. Huomasin lämpöjen laskeneen normaaleiksi vasta eilen (toissapäivänä en mitannut). Kumma juttu, kun pysyivät niin hyvin ylhäällä välivuodosta ja menkoista huolimatta. Viikon päästä folliultraan. Jännittää jo nyt.
 
Hydrangea en oo varma, mutta clomeista kai pitää välillä pitää taukokiertoja. Eka mulla piti
olla niin että 2 clomikiertoa ja tauko, 2 clomikiertoa ja tauko jne, mutta sit muuttukin että
sain syödä 3 kiertoo clomeja ennen taukoa. Taitaa liittyä jotenkin limakalvoihin, eli
niiden hyvä saada taukoo välillä. Jotkut kyllä saa syödä useammankin kierron clomeja putkeen, mutta
heillä varmaan paksummat limakalvot.
Onkohan niin että anazoleilla ja femareilla jne ei tarviis taukoja pitää? Turhauttavaa kyllä taukoilla:/
 
TTT
Täällä tänään kp 31/28 kunniaksi testattu nega. Vielä ei ole vuoto alkanut terojen jälkeen eikä ole mitään tuntemuksiakaan. Odotellaan siis. Tänään hain apteekista clomit kaappiin odottelemaan ensi kiertoa.
 
luna, ärsyttää varmaan taukoilla. :( Muakin harmitti jo kovasti, kun meinas tulla joulun takia tauko tähän väliin, jos se välivuoto olisikin ollut menkat. Mulle ei ole tauoista vielä mitään puhuttu. Jotenkin sain sellaisen käsityksen, että syön anazoleja max. puoli vuotta ja jos sinä aikana ei tärppää, niin sitten tauko/lääkkeenvaihto tai vaihdetaan rankempiin hoitoihin. Onhan täälläkin ketjussa toki niitä ihmeitä tapahtunut taukokiertojen aikana, joten älä täysin luovuta tämän kierron suhteen. :)

TTT :hug:
 
Iltaa täältäkin!

Joulu alkaa virallisesti olla ohi ja meikäläisen oikeassa munasarjassa tuntuu hiukan juilintaa. En uskalla vielä toivoa liikaa, mutta just oikean munasarjan puolella on ollut tänä vuonna hiljaista... Mä en tiedä mitä clomeilta nyt oikein odottaa, mutta eka viiden sarja päättyi viime perjantaina ja viikonloppuna varmaan uskallan odotella ovulaatiota - jos se nyt sitten tapahtuu. Mulla ei muuten tullut ainakaan mitään oireita ekasta kuurista - odottelin kaikenlaisia sivutuntemuksia, mutta ei mitään. Höh.

Ollaan oltu koko joulu kipeinä - kova kuume kaikilla ja olen hiukkasen huolissani mitä kuume vaikuttaa kiertoon ja munasolun kypsymiseen. Ettei nyt hitsi vieköön menisi eka clomikierto hukkaan. Mies on ainakin urheasti luvannut pysyä projeksissa mukana, vaikka melko väsynyttä meininkiä on nyt tän taudin keskellä. Mietin vain, että mitenköhän flunssat vaikuttavat onnistumiseen? Onko kellään kokemuksia? Eli meneekö automaattisesti harakoille???

Toivottavasti teistä joku pääsee Tapanin tansseihin tänä iltana :)
 
TTT: Halaus. Niin ikävää =(
Hyd: On tää meidän elämä jännää. Eka jännätään folliultraa, sitten tapahtuuko ovis ja sitten r-testiä. Meinaatko rankoilla hoidoilla inssiin siirtymistä vai ivf? Kun meilläkin jossei tää menopur toimi ni siirrytään... niisk, en niin tahtois vielä :$
Mekin mietittiin, että ens jouluna meitä on jo kolme =D

Toivounelma
: Mullekin tuli ihana mielikuva isosta masusta ja suklaarasiasta. Sun täytyy säästää vähän suklaata tästä joulusta, niin voit tuon haaveen toteuttaa. <3

Luna: Kiitos vastauksestasi koskien ovulaatiota. Siispä en turhaa oo itteeni pistelly monia päiviä. Ihmettelin vaan, kun ei se lekuri määränny irrotuspiikkiä tähän kiertoon vaikka viimeks olikin...
Mulle lääkäri sanoi, kun aloitin femarit että niitä syötäis vaan 3-4 kiertoa maksimissaan. Kun nekin JOLLAIN (mulla esim) teki saman paskan limakalvolle ku clomit. Et kai niissäkin joku raja on )=
On varmasti ikävää olla tauolla. Mullakin meinas tulla, mutta johtuen vaan lääkäaikojen huonosta saamisesta. Mut jospa ne lääkkeet vielä jollain tasolla vaikuttaa, ni voi plussa olla mahdollista.

Fenixlintu: Joskus olen lukenut, että flunssa voisi miehen tavaraan vaikuttaa jollain tavalla. En vain osaa yhtään sanoa, että mistä lähteestä tämän oon lukenut. Joten älä tee johtopäätöksiä tämän perusteella.

Täällä: Pupuilua, puluilua ja sen jälkeen jännääkin jännenpää odottelua. Ja varmaan pettymys.
 
Viimeksi muokattu:
Virallinen testipäivä. Negatiivinen testi edelleen. Ei haamun haamua, ei edes hyvällä mielikuvituksella.
Minut voi poistaa listalta yritys jatkunee joskus leikkauksen jälkeen ehkä.

Plussatuulia teille ja oikein hyvää jatkoa!
 
Neppu, kai se pari pakollista inssiä täytyy koittaa ennen IVF, jos IVF-hoitoihin nyt edes halutaan lähteä. En kyllä halua ajatella asioita vielä niin pitkälle. Tää on vasta toinen kierto anazoleilla, joten mahdollisuuksia niilläkin onnistua on, vieläpä kun miehessä ei mitään vikaa pitäisi olla. Muutenkin tais mennä vähän lääkityksen hakemiseen tuo eka anazol-kierto, kun en prog-kokeiden takia voinut aloittaa lugeja ja sitten tuli se välivuoto. : /

toivounelma, pahoittelut. :hug: Toivottavasti leikkaus auttaisi teitä tässä projektissa eteenpäin. Kaikkea hyvää ja tervetuloa vielä joskus takaisin, jos siltä tuntuu.
 




perjantai 28.12.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......52/28-30.....ya4/11........tauko
jenni_noora....50/27...........ya10/11.....10.t..................1.lapsi
Unja-O............49/32..........yk31............8.f+pr+ins
titiuu85..........49/30-32......ya6/12.......2.c+t................pco,1.lapsi
skorppari82.....37/??............yv2..........4.f....................pco,1.lapsi
Heipa…...........33/18-41……..ya11/11......tauko (c).......2.lapsi,31v
Slartibart........33/28..........yk4/ya3/12...4.c.................pco,1.lapsi,25v
TTT...............30/28............ya4/2012....4.t..................1.lapsi,29v
Hyy2..............28/28-34.......ya9/11............................2.lapsi
NiQ................24/26-48.......yk9..............2.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............23/28-41......ya11/09.......2.c...........pco(1/2),1.lapsi,31v
Alma*.............19/28-34........yv2.............4.c x2
Neppu_...........17/28(34-59)..ya2010.......f+mp.................pco,1.lapsi
miimuli87........16/?............. ya2008........t+m+c.............pco,1.lapsi,25v
fenixlintu.........14/29-34.........ya1/2012....1.c..................2.lapsi,36v
hanzku_91......13/30-32.........yk23.........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........12/?..............ya6/11........1.c..................1.lapsi
Nyysy............10/29...........yk5......4.C+3 ins.->IVF~2/03..selitm,2.lapsi.
Hydrangea......9/31-44......yk11/ya1/12...2.a+l..............pco,1.lapsi,26v
Angela............7/28-32.......yv8...........2.c..................2.lapsi
luna_82..........5/~34.........ya3/12.......tauko(3.c+pr+l).pco,1.lapsi,30v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
skorppari82 dpo 20

PLUSSANNEET

tammikuu:

joulukuu 2012:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Heipä hei kaikille :wave:

Täällä ollaan, vaikka oon vähän hiljaiseloa pitänyt. Töissä on ollut hirveät jouluhässäkät ja esikoisen päivähoitojutut on vienyt muka kaiken liikenevän ajan :)

Toivounelmalle :hug: Toivotaan, että leikkauksen jälkeen olisi ihan uusi buusti vauvantekohommissa ja tärppi kävisi. Mukavaa alkuvuotta teille!

Mitäs skorpparille kuuluu?

Halit kaikille tipahtaneille taas :hug: On se kurja tuo täti kun aina tuppautuu kutsumattomana paikalle...

ON: mä en oo ihan varma että oliko mulla ovista lainkaan tässä kierrossa, tolta näytti mun tän kierron testisuora. kp18 testasin kahdesti ja kp19 pääsin testaamaan vasta illalla ja samoin kp20 ehdin vasta illalla testata. Joten haluan elätellä toiveita että se ovisplussa olisi mennyt vaan vähä ohi ajoituksen. Tosin ei me kyllä juurikaan joulun takia päästy edes tallentelemaan, yksi salapano saatiin vaan aikaiseksi :D
 
Iltaa kaikille!

Joulusta on kutakuinkin selvitty, maha on kyllä täynnä vieläkin. Tänään kp 14 ja käytiin siellä toisella seurantaultrassa. Nyt oli yksi munarakkula kasvanut ja oli kooltaan 15-16mm. Olin ihan varma, ettei yksi tbl clomia minulle vaikuta, mutta yllätys oli suuri kun siellä jokin olikin kasvanut :) Huomenna aloitellaan oviksen tikuttaminen. Lääkäri epäili, että ovis on su tai ma, mutta katsellaanpa nyt. Uusi vuosi menee siis peiton alla ;) Viimeistään to pitäisi ovisplussa tulla, jos ei niin sitten soittaa lääkärille.

Nyt syön siis 3 kiertoa clomeja ja sitten taukokierto ja taas 3 kiertoa clomeja. Clomit vaikuttaa lääkärin mukaan myös taukokierrossa.

Kuukaustisten pitäisi käynnistyä ilman teroja mikäli en ole raskaana. Onko teillä käynnstynyt clomien käytön aikana kuukautiset ilman teroja?
 
toivounelma halaus ja hyvää jatkoa!

voimia slartibart ja ttt, tyhmät negat:(

Heipa Plussatuulia testailuihin!

NiQ En nää tota kuvas puhelimella mutta toivottavasti ovis tapahtu ja salatalletus tuottaa plussan:)

miimuli Onnea hyvistä ultrauutisista! kyllä kuukautisten pitäs mun tietääkseni tulla ilman teroja silloin kun
munarakkula on lähtenyt kasvaan. Mun on pitäny vain tokassa clomikierrossa syödä teroja kun
munarakkuloita ei ollu lähteny kasvaan. Niin käynee nyt taukokierrollakin ja alotan terot joskus kp15.
Gyne sano että kuukautisten pitäs tulla itekseen, kun munarakkula on lähteny kasvaan ja vaikkei
silti ovulois. Mutten tiiä onko aina niin.
Mä toivon että mullakin clomit tehois myös nyt taukokierrolla, mutta oon aika pesimistinen, koska
musta tuntuu että vain mun oikee munasarja reagoi clomeihin ja että se vuorottelee saamattoman vasemman
kanssa, joten ekalla toimi, tokalla ei, kolmannella toimi ja nyt tauolla tuskin. Mutta toisaalta hyvä että kun tauko ohi
niin taas oikeen vuoro:) No joo tää on mun oma teoria:D
Muutenkin naurattaa miten välillä yritän tsempata mun munasarjoja, kiitän oikeeta
ja paheksun laiskaa vasenta:D
 
NiQ, musta toi kp 19 näyttää ehkä vahvimmalta, mutta en tiedä onko ihan plussa. Toivottavasti. :) Ite olen tuollaisia viivoja saanut ovuloimattomissa kierroissa, mutta eka ovisplussa PC:n liuskassa oli tosi selkeä. Mutta se kai vaihtelee vähän, että minkälaiset viivat kenelläkin on plussa. Kertooko lämmöt mitään, ootko mittaillu? Hyvä, että kuitenkin saitte edes yhden salapanon aikaiseksi. :D

miimuli, onnittelut upeista ultrakuulumisista! :)
 
Kaikkea hyvää toivounelmalle :hug: Ja TTT:lle pahoittelut negasta!

Fenikslinnulle, Nepulle ja Miimulille yrityksen iloa! ;)

Niq:lle peukut pystyssä että ovis olisi kuitenkin ollut vaikka et ihan tasavahvaa viivaa saanut napattuakaan! Mulla on vähän huono suhde ovistesteihin. Pitkään en saanut niihin mitään näkyviin, vaikka ultrassa olisi ovis näkynyt. Nyt ekassa clomikierrossa tein Clearbluen ovistestejä iltaisin ja sainkin ekan ovisplussan, mutta menkat alkoivat siitä kymmenen päivän päästä... että en sitten tiedä oliko ovista tullut kuitenkaan.

Heh Luna, mulla oli ekassa yrityksessä ihan samaa munasarjojen kehumista ja torumista :D Toinen oli se "hyvä" puoli ja toinen "paha". Jossain ultrassa mun ajatusmaailma meni kyllä vähän sekaisin kun ovis tapahtuikin siltä puolelta jota EI vihlonut ;)

Omaan napaan ei mitään uutta. Menkkoja ei näy eikä kuulu, nyt kp33. Valkkari on kyllä lisääntynyt ja eilen juili mahaa niin että olin jo aika varma menkkojen alkamisesta, mutta ei. Blaah... Mun pieni toivonväre on että kp19 tuntemani oireet (pieni limailu, nippailu ja arat nännit) olisikin olleet myöhäisen oviksen tunteita, minkä takia menkatkin tulisivat myöhemmin (ja nyt olisi sitten ehkä dpo13-14??). Mutta todennäköisempää on että mun kroppa on vaan ihan romu!
 
Toivounelma: Kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti leikkaus auttaa ja saatte haaveenne toteutettua. Jaksamista sinne! :hug:

Niq: Mullakaan ei hirveest oo kokemusta ovistesteistä. En oo ikinä onnistunu niihin viivaa saamaan ja tässä kierrossa en ees viittiny yrittää. Mutta toi kp 19 näyttäis vahvimmalta. Muua en osaa sanoa kun, että peukut pystyssä täälläki!

Miimuli: Ihania uutisia! Mä söin primoja, mut ilmeisesti samanlaisia kuin terot. Clomikierto oli eka kierto, kun menkat tuli "oikeeseen" aikaan ja primoja en tarvinnu.

Lun: Nyt sun täytyy mielistellä vasenta puolta, jos se vaik alkais toimimaan ku saa kehuja ;)

Heipa: Toivottavasti se tätsy ei tulis olleskaan. Mutta sähän pääset kohta jo testailee!!?!
 
Hei, mulla olllut vähän palstataukoa, kun ollaan oltu sukulaisten nurkissa joululoma. Mutta siis mulla alkoi useamman päivän tuhruttelun jälkeen jouluaaton kunniaksi kunnon vuoto, eli tänään jo kp 5. Femaria taas naamaan jo kolmatta päivää. Taitaa tässä kierrossa jäädä kontrolliultrat väliin, kun ei niitä päässyt joulun aikaan varailemaan..

Kaikkea hyvää toivounelma!

NiQ mä oon saanut ovistestiin vahvemman viivan, mutta oon huomannut että mulla ainakin LH-huippu on tosi lyhyt eikä yksi kerta päivässä testausta välttämättä riitä. Toivotaan, että sulla olis ovis tapahtunut ja olisi vain vähän ollut testin ajoitus myöhässä tai aikaisessa ihan huippukohtaan, kyllähän tuo kp 19 selvästi vahvistumaan päin on, vakkei ihan kontrolliviivan vahvuinen olekaan.

Onnea miimuli hyvistä ultranäkymistä. :)

Pahoittelut negoista TTT ja slartibart.. :hug:
 

Yhteistyössä