Clomittaret 2013





lauantai 29.12.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......53/28-30.....ya4/11........tauko
jenni_noora....51/27...........ya10/11.....10.t..................1.lapsi
Unja-O............50/32..........yk31............8.f+pr+ins
titiuu85..........50/30-32......ya6/12.......2.c+t................pco,1.lapsi
Heipa…...........34/18-41……..ya11/11......tauko (c).......2.lapsi,31v
Slartibart........34/28..........yk4/ya3/12...4.c.................pco,1.lapsi,25v
Hyy2..............29/28-34.......ya9/11............................2.lapsi
NiQ................25/26-48.......yk9..............2.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............24/28-41......ya11/09.......2.c...........pco(1/2),1.lapsi,31v
Alma*.............20/28-34........yv2.............4.c x2
Neppu_...........18/28(34-59)..ya2010.......f+mp.................pco,1.lapsi
miimuli87........17/?............. ya2008........t+m+c.............pco,1.lapsi,25v
fenixlintu.........15/29-34.........ya1/2012....1.c..................2.lapsi,36v
hanzku_91......14/30-32.........yk23.........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........13/?..............ya6/11........1.c..................1.lapsi
Nyysy............11/29...........yk5......4.C+3 ins.->IVF~2/03..selitm,2.lapsi.
Hydrangea......10/31-44......yk11/ya1/12...2.a+l..............pco,1.lapsi,26v
Angela............8/28-32.......yv8...........2.c..................2.lapsi
luna_82..........6/~34.........ya3/12.......tauko(3.c+pr+l).pco,1.lapsi,30v
skorppari82.....6/??............yv2..........5.f....................pco,1.lapsi
TTT...............2/28............ya4/2012.......1.c...............1.lapsi,29v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
NiQ dpo 5

PLUSSANNEET

tammikuu:

joulukuu 2012:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
TTT
Kiitoksia vaan pahoitteluista. Kyllä se nega aina vetää mielen matalaksi vaikka sitä osaakin odottaa...

Toivounelma: pahoitteluni ja tsemppiä tulevaan.

NiQ: jospa sulla olisi ovis vielä tulossa vai mihin kohtaan se yleensä on ajoittunut. Melko hailakoilta viivat näyttävät minun silmiini. Mutta en ole kyllä mikään ekspertti noissa ovistikuissa...

Miimuli: kiva kuulla, että kasvua on tapahtunut. Nyt vain hyödyntämään tilanne viikonloppuna ja uutena vuotena.

Heipa: oletko ajatellut milloin testata? Toivotaan, että täti pysyy poissa.

Itsellä alkoi eilen illalla tiputtelu ja tänään sitten kp 1. Eli kohti uutta kiertoa ja ensimmäistä clomikuuria. Sunnuntaina olisi tarkoitus napata ensimmäinen pilleri. Hieman jännittää tuleeko jotakin oireita ja tehoaako ne ollenkaan. Sivuoireista muuten, onko teille jollekin tullut iho-oireita (finnejä) clomeista? Omaan itse akneen taipuvaisen ihon ja juuri olen saanut ihon hieman tasoittumaan pillerien lopettamisen jälkeen. Teroista en onneksi pahempia näppyjä saanut.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!
 
NiQ
Kiitos kaikille ovistestitulkinnoista. Mä muistelisin esikon aikaan, kun tikuttelin että mullakin kävi se piikki tosi nopeasti ja silloin ahkerana tikuttelin 2krt päivässä, joten usein sainkin oviksen kiinni. Tossa oli kuitenkin melkein 1,5vrk testitauko välissä. Mut reilun viikon päästähän sen sitten näkee että oliko ovis vai ei :D

JA HÖH! Skorpparillekin oli tullut täti kylään :hug:

miimuli Mun gyne sanoi, että jos Clomeilla saa oviksen aikaiseksi, niin sitten ei tarvii syödä teroja. Mutta jos Clomeista huolimatta jää ovis tulematta niin sitten pitäisi aloittaa terot. Oviksen jälkeenhän keskimäärin sen 14vrk kuluttua alkaa menkat tai sitten raskaustesti on plussalla :)

Heipan oirehdinnat kuulostaa kyllä hyvältä! Toivotaan parasta! :) Milloin meinaat testailla?

Hydran aikaisempi ovisplussa on kyllä niin kirkas että oikein silmiin pistää :D Mä en oo noiden lämpöjen kanssa pelaillut, oon aamuisin niin tukka jumissa monta tuntia ettei oo kyllä mahdollista mittailla ennen sängystä nousemista :D Aamuisin kun kello herättää töihin jo klo 4.40 :stick:

Mulle voisi päivittää listalle dpo5 huomiselle lauantaille 29.12, kiitos! :) Muuten ei tässä mitään erikoista, tänään ollut oudot limailut ja alavatsanippailut. JA ihan hirvittävä väsymys koko päivän, huoh! Ja nyt mä meenkin nukkumaan kun on pari yötä mennyt 6-7h unilla aamuvuoron takia.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Kaippa mä ehkä jo huomenna aamulla testailen, että saa senkin pois alta... oon kyllä aika varma negasta kun ei ole mitään erityisiä oireita, mutta eipä tartte sitten miettiä. Saisi kyllä sitten jo ne menkat alkaa niin pääsisi taas clomeja napsimaan.

TTT, mulla on suht hyvä iho mutta nyt on viime kuukausina ollut vähän enemmän näppyjä kuin yleensä, kenties clomeista johtuen, tai sitten pakkasista? Aikoinaan kun söin minipillereitä / oli hormonikierukka niin keltarauhashormoni aiheutti paljonkin näppylöitä.
 
Heipa :hug:

Täällä kotiuduttu joulun vietosta ja kovasti odotellaan uutta vuotta! Josko se tois sen kaivatun plussan.. Ovista aloin testaileen, mutta ei oo plussaa vielä kuulunut, mikä ei oikeestaan yllätä, kun normisti se ovis on kp 25-32 niin ei kai se 50mg clomia kp3-7 voi vielä paria viikkoa sitä aikaistaa? :LOL: Ultraa en saanut sovittua tähän kiertoon, kun naikkari on kiinni ja yksityisellekkään ei ollut aikoja :/ Nyt mennään siis omalla vastuulla ja riskillä! APUA! :D Kaksoset ois kyllä tervetulleet ja niitä mun lähisuvusta löytyykin kolmin kappalein.. Vitosia en mielelläni synnyttäis...
 




maanantai 31.12.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......55/28-30.....ya4/11........tauko
jenni_noora....53/27...........ya10/11.....10.t..................1.lapsi
Unja-O............52/32..........yk31............8.f+pr+ins
titiuu85..........52/30-32......ya6/12.......2.c+t................pco,1.lapsi
Heipa…...........36/18-41……..ya11/11......tauko (c).......2.lapsi,31v
Slartibart........36/28..........yk4/ya3/12...4.c.................pco,1.lapsi,25v
Hyy2..............31/28-34.......ya9/11............................2.lapsi
NiQ................27/26-48.......yk9..............2.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............26/28-41......ya11/09.......2.c...........pco(1/2),1.lapsi,31v
Alma*.............22/28-34........yv2.............4.c x2
Neppu_...........20/28(34-59)..ya2010.......f+mp.................pco,1.lapsi
miimuli87........19/?............. ya2008........t+m+c.............pco,1.lapsi,25v
fenixlintu.........17/29-34.........ya1/2012....1.c..................2.lapsi,36v
hanzku_91......16/30-32.........yk23.........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........15/?..............ya6/11........1.c..................1.lapsi
Nyysy............13/29...........yk5......4.C+3 ins.->IVF~2/03..selitm,2.lapsi.
Hydrangea......12/31-44......yk11/ya1/12...2.a+l..............pco,1.lapsi,26v
Angela............10/28-32.......yv8...........2.c..................2.lapsi
luna_82.........8/~34.........ya3/12.......tauko+t(3.c+pr+l).pco,1.lapsi,30v
skorppari82....8/??............yv2..........5.f....................pco,1.lapsi
TTT..............4/28............ya4/2012.......1.c...............1.lapsi,29v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
NiQ dpo 7
miimuli87 dpo 0

PLUSSANNEET

tammikuu:

joulukuu 2012:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Heipa :hug: voimia:(

Mä oon vihdoin reissusta kotona, ja menkat alkaa pikku hiljaa loppumaan. Onneks, koska
pelkäsin vähän että millaset niistä tulee kun luget viivytti niitä viikon, mutta ihan normaalit ovat olleet, pituudeltaan ja kivuiltaan. Gyne sano että voisin alottaa terot jo kp15, mutta
oon tässä miettiny että kun oma kierto on sen n.34-35 päivää, niin pitäskö mun oottaa vaikka kp20 että
alotan terot, vaikka jos alottasin kp15 niin uusi clomikierto alkas nopeemmin. Toisaalta viis päivää
sinne tänne, mietin vain onko kroppa ja limakalvot "tyytyväisempiä" jos kierron pituus ois lähempänä omaa.
 
luna, kuulostaa ihan fiksulta suunnitelmalta. :)

Täällä on tänään huomattu ensimmäiset nippailut tässä kierrossa. Tällä kertaa vasemmalla, kun viimeks folli kasvo oikeella. Oon aina pitänyt, niinkuin lunakin, tuota mun vasenta puolta jotenkin vaikeampana tapauksena, kun ovuloimattomissakin kierroissa on aina ollut enemmän tuntemuksia oikealla. Jos vaikka vasen puoli yllättäis tällä kertaa. :)

Lääkäri suositteli aloittamaan tikuttelut kp 13, mutta koska nippailut oli tänään sen verran voimakkaita, niin tikutin sitten jo tänään. Aika vahvaa viivaa tuli, mutta ei vielä plussaksi tulkittavaa. Toivottavasti se ovisplussa odottaisi nyt torstaille ainakin, kun silloin aamulla on folliultra, että ei tule panokieltoa.

Hieman huolestuttaa miten se vaikuttaa asiaan, kun oon pienessä flunssassa. :( Tapaninpäivänä huomasin kurkun olevan kipee ja oli hieman lämpöilyä. Siitä lähtien on ollut vähän yskää ja tänään on myös nenä vuotanut. Kuumetta ei onneksi ole.
 
Hydrangea pääsekkö aikasemmin folliultraan jos tulee ovisplussa? Kun mulle ainakin sanottu
etä jos ovisplussa tulee ennen sovittua folliultraa niin pitää soittaa ja koittaa saada aika kyseiselle päivälle.
Toki se ei auta jos ultra-aikaa ei voi saada uuden vuoden kiinniolojen vuoks:/
Aika on menny kyllä nopsaan, sulla jo folliultra tulossa ja tuntuu ettei meiän viime kerran onnekkaista ultrista
ois paljonkaan aikaa:) Vaikka aika menee yleensä hitaasti kun jotain oottaa niin onneks välillä tuntuu että
menee nopsaankin:)

Niin joo ja en usko että ainakaan keskiverto flunssa haittaa, tekijöitä on muutenkin niin paljon ja toivottavasti kroppa tajuaa
ettei tärkeet asiat estyis vaikka flunssa oiskin. Mutta kurjaa silti että flunssa meinaa tulla,
toivottavasti paranet pian!
 
Viimeksi muokattu:
luna, meidän klinikka aukee taas 2.1. ja mulla on aika 3.1. Joten toivottavasti se plussa ei ainakaan ennen keskiviikkoa tulisi. Tosin tänään on vasta kp 10 ja viimeks plussa tuli muistaakseni kp 19. Kp 11 folliultrassa ei näkynyt vielä mitään, mutta kp 17 oli selkeä johtofolli. Ei kai se ovispäivä voi kauhean paljoa kierrosta toiseen vaihdella, joten toivottavasti ei olis tässäkään kierrossa liian aikaseen. Niin ja todellakin aika on mennyt tosi nopsaan! :) Epäilen, että piinapäivien kanssa on sitten ihan eri juttu taas. :D

Hieman myös jänskättää noi luget. Että pitääkö välivuodot varmuudella pois. Mun pitäis tunkee niitä alakertaa 1 aamulla ja 2 illalla. Kuvittelin, että ne olis jotain isompia, mutta yllätyin apteekista ne haettuani kuinka pieniä palleroita ne on. Kuinkahan ne siellä ollenkaan edes pysyy. :D Saakohan niitten kanssa paneskella, onko niistä miehelle jotain haittaa? Täytyy varmaan ennakoida niiden kanssa, että laittaa sitten mieluummin vasta hommien jälkeen kuin ennen.
 
Mulla oli sama annostus eli 1 aamulla ja 2 illalla. Sullakin varmaan siis 100mg? koska ne aika pieniä palleroita:D
Kaverilla oli 200mg, ne isompia kapseleita mutta pieniä nekin.
Mun tuli alottaa ne vasta sillon seuraavana tiistaina kun ovisplussa oli perjantaina, eli 4 yötä ovisplussasta,
eikä siten haitannu talletteluja. Lugejen käytön aikana ei kyllä pupuiluttanu kun sitä mönjää valuu välillä pois:/
Mutta toivottavasti sullakin toimii luget hyvin:)
 
Tänään tul aamulla digitaaliseen ovistestiin hymynaama :) Perjantaina tosiaan aloitin testailut ja tänään sitten tuli se plussa.. Elämäni ensimmäinen ovisplussa. Olo on ollut huono jo eilisestä lähtien ja alamahassa juilii.. Ei hirveän halukas olo, mutta eiköhän se tästä ;)
 
NiQ, clomithan auttaa kasvattamaan follikkelia, ja terolut on keltarauhashormoni, eli ovulaatioon ei sinällään kumpikaan auta? Tai siis auttaa, mut irroituspiikin pitäis vielä kruunata homman?

Mulla kierto venyy, en oo testaillut eikä tätiä näy. Ilmeisesti ei siis ovista tässä kierrossa. :( 4. clomikierto ja lakkas auttamasta, prkl. :/
 
Viimeksi muokattu:
luna, mullakin on ohjeena aloittaa ne 4 päivää ovisplussasta. Ne on 100 mg.

miimuli, onnittelut ekasta ovisplussasta. :)

Slartibart, ikävä kuulla. :(

Miramei, hienosti viiva vahvistuu. :) Mä en ovuloi luomusti ja luomukierrot on ollut aina vähintään lähemmäs 40 päiväisiä (37-120 päivää). Viime kierrossa sain sitten anazolien avulla ovisplussan kp 19 ja tuntemusten perusteella ovis tapahtui kp 20.

Täällä flunssa pahenee. :mad: Oon tän päivän vaan maannut sängyssä ja niistänyt. Huomenna pitäis töihin mennä, mutta saa nähdä pystyykö. Ei oo kyllä kauheen hehkee olo pupuilujen suhteen. Tikutellut oon jo eilisestä lähtien, mutta onneks ei vielä plussaa.
 
NiQ
Slartibart En mielestäni väittänytkään, että Clomit varsinaisesti munasolun irtoamien suorittaisi, vaan kerroin vaan miten mun gyne ohjeisti Terojen aloittamisen Clomi-kierrolla. Ei se Clomi tosiaan tee muuta kuin kasvattaa sen munasolun, joka usein myös itsestään irtoaa. Irroituspiikki sitten kruunaa sen paketin ja varmistaa irtoamisen :) Ja tiedän toki, että Teroilla ei ole ovikseen yhtikäs mitään vaikutusta, sen verran niitä olen kuitenkin jo ehtonyt tämänkin vuoden aikana "vetää" :D

TTT Mullahan on toi ovisajankohta heitellyt niin, että jos se edes on kierrossa tullut niin se on ollut välillä kp9-28. Nyt ekalla Clomikeirrolla se oli kp15. Tosin irroitus tapahtui silloin piikillä...

Miramei Toivotaan, että O kolkuttelisi ovella :) Mulla tosin kroppa sekoili ennen Clomeja niin että saattoi tuollalailla alkaa tummenemaan viivat ja sitten taas katosi yhtäkkiä ym :(

Heipalle negapahoittelut :hug:

Mitäs listan yläpäälle kuuluu? Sarppa, Unja, jenni_noora, titiuu?
 
Heipalle pahoittelut negatestistä.

Lueskelin vanhaa ketjua ja huomasin, että yleensä joka kuulle on osunut ainakin muutama plussa, mutta joulukuun saldo edelleen vain yksi plussa. Eli nyt plussa onnea meille kaikille, jotta ainakin tammikuulle saadaan tasattua tilit!

Omat tuntemukset odelleen odottavat. Olen kyttäillyt ovista, eiliseen asti riittivät clearbluen digitestit, mutta tälle päivälle pääsikin loppumaan. Vasta huomenna pitäisi päästä apteekkiin. Ollaan edelleen aika tautisissa fiiliksissä, eikä kauppareissulle ollut eilen eikä tänään lähtijää. Huomenna on pakko kammeta hakemaan ruokaa, jotta selvitään ens vuoden puolelle. Kaamee räkätauti, mä en muista olleeni vuosiin näin kipeä.

Ovistuntemuksia ei vieläkään oikein ole. Juuri äsken vessassa käydessä hiukan ehkä valkovuotoa havaittavissa, mutta en vielä ole toiveikas. Eilen kyllä mies urhoollisesti hoiti talletukset ja huomenna sitten jatketaan. Kaukana on viime kesän lomafiilikset, kun mies ylipuhui mut oviksenmetsästyksen kunniaksi päivittäisiin talletuksiin. Lomalta palattiin töihin lepäämään... ;-)
 
Moikka,

Mulla on hiljaiseloa pidellyt, kun omassa tilanteessa ei mitään uutta. Oon kyllä lukenut teidän kirjoituksia, mutta mulla ei ole itsestä yhtikäs mitään kerrottavaa tai päivitettävää.. Tosi masentava fiilis!

..Terolutit oli ja meni ja tätiä ei tullu. Rinnat on ihan superkipeet ollu jo about kk ja aika voimakkaat kivut mahassa ja selässä.. niinkö kk:n kestävät menkkakivut! Mutta siis tätiä ei näy ja raskaana en ole :( Lääkärit on tietysti pyhien aikana kiinni, joten odotellaan nyt ensi vuoteen, että voisin kysyä apua tähän oloon..
Varasin jo hyvissä ajoin oletetun kierron mukaisen seurantaultranki 11.1 eli ensi viikolle, koska silloin olisi pitänyt olla kp14.. Noh, voinpa senki peruutella! :(
Oon valmis piikittää ja syömää mitä vaan hormoneja jos vaan sais tädin tulee (empä olis koskaan oottanu, että tätiäkin vois tässä tilanteessa kaivata...), sen verran rupee olotila olee epämiellyttävä.. :(

Mulle on aikaisemmin määrätty proveraa ja mulla on niitä kaapissa, joten aloin nyt 5:n pvän tauon jälkeen kotilääkärinä tänää popsii niitä (oon tullu niistä aiemmin toooosiii kiipeks), jos ne auttais.. :(

Onko teillä muilla käynyt niin, että terot ei auta? Mitäköhän seuraavaksi?

Anteeksi, kun vaan valitan omasta tilanteesta ja harmitus teille muillekin pettyneille, on tää kyllä jotenkin niin vuoristorataa koko homma!

Noh, toivotaan, että uusi vuosi tuo meille kaikille paaaaljoooon hyviä uutisia!

Eli onnekasta uuttavuotta meille kaikille! <3
 
Viimeksi muokattu:
titiuu85, harmi kun terot eivät saaneet vuotoa tuleen. Itellä ei vastaavia kokemuksia ole, mutta oon useammilta kuullut, että pitkän käytön jälkeen ne voi lakata toimimasta. Ehkä voisit kysyä jotain hieman vahvempia keltarauhashormoneja esim. primoluteja. Mulla oli ne aiemmin käytössä kiertoja säännöllistämässä. Toivottavasti kuitenkin provera auttais, se taitaa olla samantapaista tavaraa. :hug:

jenni_noora, pahoittelut uudesta kierrosta. :hug:

fenixlintu, pikaista paranemista. Täälläkin räkätauti vaivaa. :(

Edellistä parempaa uutta vuotta teille kaikille! :)
 




tiistai 1.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta

Sarppa-71.......56/28-30.....ya4/11........tauko
Unja-O............53/32..........yk31............8.f+pr+ins
titiuu85..........53/30-32......ya6/12.......2.c+t................pco,1.lapsi
Heipa…...........37/18-41……..ya11/11......tauko (c).......2.lapsi,31v
Slartibart........37/28..........yk4/ya3/12...4.c.................pco,1.lapsi,25v
Hyy2..............32/28-34.......ya9/11............................2.lapsi
NiQ................28/26-48.......yk9..............2.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Seemi.............27/28-41......ya11/09.......2.c...........pco(1/2),1.lapsi,31v
Alma*.............23/28-34........yv2.............4.c x2
Neppu_...........21/28(34-59)..ya2010.......f+mp.................pco,1.lapsi
miimuli87........20/?............. ya2008........t+m+c.............pco,1.lapsi,25v
fenixlintu.........18/29-34.........ya1/2012....1.c..................2.lapsi,36v
hanzku_91......17/30-32.........yk23.........3.c....................selitm,1.lapsi
Miramei...........16/?..............ya6/11........1.c..................1.lapsi
Nyysy............14/29...........yk5......4.C+3 ins.->IVF~2/03..selitm,2.lapsi.
Hydrangea......13/31-44......yk11/ya1/12...2.a+l..............pco,1.lapsi,26v
Angela............11/28-32.......yv8...........2.c..................2.lapsi
luna_82.........9/~34.........ya3/12.......tauko+t(3.c+pr+l).pco,1.lapsi,30v
skorppari82....9/??............yv2..........5.f....................pco,1.lapsi
TTT..............5/28............ya4/2012.......1.c...............1.lapsi,29v
jenni_noora....2/27...........ya10/11.....tauko..................1.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another, 10kaks

Piinailijat
NiQ dpo 8
miimuli87 dpo 1

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Onnellista ja hedelmällistä uutta vuotta kaikille! Plussaonnea ja peuhailuintoa :) Mulla ei ole nyt oikein mitään neuvoja kenellekään kun mulla ei ole kokemusta teroista tai lugeista ja clomeistakin aiemmin vain oviksen tukena, mutta tsemppiä ja jaksamista kuitenkin kaikille sitä tarvitseville :hug:

Mulla on menkat hukassa, alkais jo. On kyllä kierto aivan sekaisin! :/
 

Yhteistyössä