Jipppiiiii! Oon niin happy!
Tänne tuli täti tänään kylään, eli nyt me täällä tädin kanssa nappaillaan yhdessä buranaa ja hymyillään jälleennäkemisestä! Heeeeh!
Luulin, että täti on maailman masentavin juttu, mutta mulle se on nyt ihan uuden alku: saadaan taas pian ehkä uus mahis ja kroppakin kevenee. Jeejee!
Eli mulle voi vihdoin päivittää:
kp1 (Ja siis ikä ylläripylläri
27v) ja tietysti
3.clomi
Kiitos kaikille jotka vastasitte mun terolut kysymykseen! ..Ehkäpä noi parin pvän proverat sai aikaan sen, että kroppa tajus vihdoin miks niitä popsitaan!
Ja
Luna, söin tosissaan 10pvän kuurin ja täti tuli 6pvää vikasta nappulasta. Kiitos kun vastailit! Ja toivottavasti oot jo parantunu ja olit tänää töissä pirteänä!!
Ja kiitos
toivounelma terolut kertomuksestasi.. Ehkä se luonnollinen on tosissaan voimakkaampi (ainakin provera kuurit on olleet melko oireellisia aikaisemmin versus noi terot)? Ja paljon tsemppiä leikkaukseen, toivon ja pidän peukkuja, että haaveenne vielä toteutuu! Ja tulehan kertomaan aina kuulumisia meille!
TTT ja muut: Täällä sama homma, eli terveet elintavat, mutta silti kroppa mököttää ?
Ompas piinalista kertynyt pitkäksi, nyt vaan paljon plussatuulia teille kaikille, että saadaan hyvä vuoden aloitus tohon tammikuun listaan!
Ja uusille tervetuloa mukaan!
Matti Katikainen Toivotaan, että yön kipuilut olis ollu kiinnittymiskipuja! Itsella sen ainoan todistetun ovulaation jälkeen (1.clomi) oli kipuiluja, mutta ei sellaista yhtä selkeää kipuiluhetkeä, joten toivotaan, että sut siirretään pian plussanneisiin!
Jenni_Noora, toivottavasti ensikäynti oli tosi mieluisa ja kannustava!
Hydra, miten folliultrassa meni?
miramei, hyvä että sait ajan yksityiselle.. Mitä siellä sanottiin ovulaatiosta?
Mimmuskainen jos tuntuu että ovis on ihan hakusessa, niin ehkä on luottavaisempi mieli, jos testit ei lopu kesken kaiken
Ihanaa alkavaa vuotta meille kaikille!