On tää plussa aalto täällä nyt melkoinen!! Toivottavasti vielä moni pääsee tähän puhuriin mukaan! :heart:
Stacy_84 Kovasti voimia kokemaasi! Mulla samanlainen kokemus tuossa reilu vuosi sitten takana, joten voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu! :hug: Toki sillä erolla että mies kertoi itse pettäneen minua ja pitkien keskustelujen ja miettimisen jälkeen päätimme kuitenkin jatkaa yhdessä. Ja meille se oli oikea päätös, koska tähän koko vyyhtiin liittyi niin paljon muutakin, ja nyt meillä tosiaan menee varmaan paremmin kuin koskaan!!
).( Täällä kärvistellään edelleen. Ei menkkoja, mutta selkää polttelee ja nyt pikkusen myös tuo sektiohaava kipuillut. Nälkä on kokoajan ja jos ei pariin tuntiin syö niin alkaa heikottaa. Viime yö oli ihan tuskaista pyörimistä ja sitten tuli nähtyä myös plussaus uni! :heart: Tissit on kipeet jos niitä puristelee, nännit ei.. Lähinnä siis kipuilevat tuolta sivuilta. Aamulla meinaan testata ja katsotaan miltä sen jälkeen näyttää! Mä haluaisin niin olla varma et oon raskaana, mut en vaan uskalla, kun tiiän jo valmiiksi et nyt pudotaan sit niin rytinällä ja niin pohjalle jos täti tulee.. On tää kuumeilu kyllä välillä niiiiin kamalaa ja ahdistavaa, vaikkakin samalla niiiin ihanaa! :heart: