Vasta-alkajat (5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nukkunu! Vastaväittäjä oli niin pirullinen, että piti hereillä. Harvinaista kylläkin, että on tuollainen vastaväittäjä.

Tuossa ajaessani sinne väitöstilaisuuten ehdin olla ihan itsekseni omien ajatusteni kanssa. Totesin siinä itselleni, että eihän neljä kertaa raskautunut voi erehtyä olotilasta, eihän? Ei tällaista oloa ole koskaan muulloin kuin silloin. Olen toki tehnyt varmistustestejä, vaikkei ole ollut yhtään semmoinen olo. Imetyksen jälkeen pysyi ne menkat niin pitkään pois, että välillä oli pakko tsekata tilanne. No, tuumasin siinä sitten itselleni, että raskaana sinä olet, pöhköpää ;-) Vaikka täällä kuinka joku yrittää positiivisuuttani latistaa (siis ulkopuoliset), niin kyllä se näin vaan taitaa olla. Samalla kuitenkin yhdessä itseni kanssa päätin, että emme vielä tee testiä, koska ne menkat kuitenkin voi tulla. Olikos se jopa puolet raskauksista, kun päättyy ihan alkumetreillä niin, ettei edes välttämättä tajua. Mutta ei tästä voi vanha konkari erehtyä, EIHÄN? :)

Näihin mietteisiin on hyvä päättää tämä oman olotilan analysointi tältä viikolta ;-) Katsotaan, mitä ensi viikko tuo tullessaan. Viikonloppuna onneksi kovasti ohjelmaa, lauantaina laulukeikkaa ja illalla 40-vuotissynttäreille meno. Taidan ottaa muutaman lasillisen kuitenkin. Ja sunnuntaina tosissaan isänpäivää, meillä vietetään jo 11. isänpäivää täällä kotona. Lisäksi on sitten omanisä ja pappa muistettavana & vierailtavana.

Mutta sitten vielä muihin juttuihin:
Siis toi Minerva juttu on kyllä aikas omituinen. Oisko iso taloudellinen kirpaisu, jos tekisit sen testin? Eikös sulla ollu lääkäriaikakin tilattu. Jos ei tarttiskaan mennä ;-)
Monskun menkat hääääätöööööön!!!!!!!!!!!
Joanna ja Fanny muistaa, mitä pitää tehdä. Se on se, minkä mä oon nyt tainnu unohtaa :-(
Entulle ihanaa ensimmäistä iskän hemmottelupäivää :-)
Ja muillekin paljon terkkuja. Ai niin, mikäs se Ewan tilanne, oireita?

Enpäs vielä kadonnutkaan, nimittäin unohdin taas yhden jutun.

Nimittäin mullakin ahdistaa yksi asia ja ajattelin nyt teiltä vähän kysäistä.
Oletteko kuulleet oisko semmosta roskapostia liikkeellä, missä lähettäjänä on Mies unelmoi ja lähetetty osoitteesta kuumapiip@hotmail.com (piip=mun etunimi, mut ehkä vaihtelee?).
Sain tollasta tuossa edellispäivänä ja ajattelin ensin, että se tosiaan on näitä roskaposteja. Mut sit jostain takaraivosta tuli ikävä kysymys, et onko se kuitenkin joltakin mulle lähetetty. Tuli työsähköpostiin. Teksti oli siis tyyliin: Oot niin kuuma vieläkin, kun sut tässä vähän aika sitten näin. Jään odottelemaan jne jne. Lähinnä toi ahdistus iski, kun tiedän, että menneisyydessä on pari miestä, joilla on voinut jäädä kaivelemaan. Plääh. Toivottavasti on roskaa. En haluais ketään häirikköä kyllä elämääni, argh!

Mutta nyt viikonloppuja kaikille!

Onnittelut tehikselle, jos nyt päätitte itsesti kanssa, että olette raskaana ;)

Valitettavasti täytyy sanoa, että mun mielestä toi ei kuulosta normaali spammilta... Ja kun noita hotmailin tilejä voi tekaista tuosta vain ihan ilmaiseksi.

Moi taas!
Kiitos Entu, Monsku ja muut, jotka jaksoitte kertoa etten oo ihan epänormaali :-) Helpottaa huomattavasti kun kuulee, et muutkin näitä asioita pyörittelee. Kyllä nää munkin paniikkikohtaukset on onneksi vähenemään päin… Kesällä niitä tuli vielä niin usein, että vaikka ehkäsy piti jättää pois heti häiden jälkeen, en sitten kyennytkään. Mutta eiköhän tämä tästä: ens kuussa mä lupaan olla tosi reipas ja rohkea. ;-) Puhuin jo ukollekin, et jatkossa täytyy koittaa olla aktiivisempia… Se on onneksi ollut valmis jälkikasvun hankkimiseen jo kauan ennen mua. Jos meitä olis kaksi epäröijää tästä tuskin tulisi mitään, mutta onneksi se ei oo samanlainen murehtija kuin minä! Välillä sillä tosin meinaa mennä hermo, kun vähän väliä kyselen onko hän ihan varma tai oisko kuitenkin parempi lykätä asiaa vielä vähän… tms. Mutta aika hyvin tuo on hermoiluani jaksanut… :-)
Kyllä tää ihmisen mieli on sitten hassu. Aiemmin (kun en halunnut raskaaksi tulla) olin ihan varma, että heti napsahtaa, jos kerrankin ollaan ilman ehkäisyä. Mut nyt kun sitten on jätetty ehkäsy väliin, olen ihan varma, ettei näin nopeasti ja vähällä yrityksellä ole voinut tärpätä. Joo-o, tosi loogista. No, aikanaan se sitten nähdään kuinka kävi, mut toiveet ei tosiaankaan oo kovin korkealla tällä hetkellä.

Ps. Mäkään en kyllä ymmärrä, miten jotakuta voi noin harmittaa toisten positiivinen fiilistely ja oireiden pohdinta? Mä ainakin kadehdin suunnattomasti Tehiksen positiivista luonnetta! Ite kun oon välillä vähän pessimisti… Joten jatkakaa Tehis ja muut samaanmalliin vaan...!

Voi hitsi, tulin just konetta sulkemaan ja samalla vilaisin sähköpostit. Nyt on positiivisuus kaukana, ahistaa... Lisää postia tullut samalta henkilöltä, että silleen. Kerron lisää myöhemmin.

Ja en mä ihan niin varma oo, että vielä onnitteluja ottaisin vastaan. Menkkakipuilua alavatsalle ilmaantunut, mutta sitähän ei vielä lasketa kumpaankaan suuntaan... Raskaana ollan edelleen ;-) Näin ilmoitin isännällekin.

Nyt oikein kivaa viikonloppua ja yrittäkää vältellä häiriköitä! Mä niitä vedän puoleeni näköjään nyt muidenkin edestä.