vasta-alkajat 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtavaa Joanna!!ONNEA!Kyllä se vahva plussa sieltä tulee!

Itse olin pönttö ja sitten testasin sen tyylipuhtaan negan niinkuin uhkasinkin!Nyt vähän kaduttaa,koska fiilikset laski heti,niinkuin tietänette.Lämmöt on kumminkin edelleenkin 36,9C,muttei ne sinne ihan salamana nouse,ihan tartte mitata oikeesti.
Tulin just ajatelleeksi,että vaikuttaakohan mun (käsitulehdukseen)syömät tulehduskipulääkkeet mun ruumiinlämpöön?Meinaan kun perusburanahan toki laskee kuumetta ja sama vaikuttava aine näissäkin on...
No sen ainakin tiedän,etten testaa mitään ennenkuin aikasintaan su/ma -tienoilla.Jos nyt enää tarttee mitään testata.

Palaamisiin...

Fanny kp30/n.32

Fanny mites sun vatsakivut?
Mä kierin eilen illalla yli 2 tuntii sängyssä kun sattu vasemmalle alavatsaan.
Nyt kun tulin tähän koneen viereen istumaan niin sama alkoi taas...

Vanhemmat tulee viikonloppuna, mies on matkoilla.
Kai mä jätän testaamisen sitten vasta sunnuntaille jos siihen on aihetta.
Kamalan jännää!

Kohta on juna täysi, Joanna pääsi erikoispaikalle veturiin :D

Minerva kp 25/28-30

Eilenillalla oli aika paljon menkkamaisia kipuja-just varsinkin,kun istuin sohvalla pöydälle kumartuneena(tekemässä joulukortteja :-D )!Mutta tänäaamuna ei ole ollut mitään tuntemuksia.
Mene ja tiedä sitten...Koitetaan kestää sunnuntaille Minerva!Mä olenkin sillon jo aika "yliaikainen" jos sinne asti päästään! ;-)

(F 30/n.32)

No niin, juna on nyt pyssännyt. Onnea Joanna! Kyllä se siitä vahvistuu. Jos vaan maltat, niin pidä muutama päivä väliä ennen kuin testaat uudestaan. Se ei välttämättä ihan päivässä parissa vahvistu. Ettei tarvi tehdä enää kauheen montaa... ;-)

Ja nyt kyytiin muutkin, kun juna on parkissa :-D

Tehis kp 11/28-34

Mahtavan paljon onnea Joanna! Kyllä se plussa on ainahan niissä testeissäkin lukee, että haalea viiva on myös plussa. Ihanaa, nyt alkaakin sitten kunnon plussa-aalto! Eikö vain?

Harmitus Fannylle negasta, vaan vielä se ehtii plussaksi muuttua! Negatesti masentaa aina :/ .Siksi minä olen päättänyt tehdä sen varmistustestin jouluna, silloin kun on niin paljon muuta puuhaa, ei jouda negaa murehtimaan.

Täältäkin lähtee pikkupahoittelut Fannylle. Ei vielä isosti pahoitella, kun se siitä hyvinkin vielä plussaksi ehtii muuttua! :-)

Tehis kp 11/28-34(tämä luku siis tarkentuu tämän/ensi viikon aikana, ehkä)

heissan,

kiitokset kaikille onnitteluista, mutta yritän vielä suhtautua haamuihin niin skeptisesti kuin vaan pystyn. Mielikuvitus vaan tekee tepposia; tänään ei muka maistunut aamukahvi ja lounaan jälkeenkin muka oksetutti... Haamuvauva tekee tepposia mun mielelle. Pitäis kait odottaa pari päivää ennen kuin teen uuden testin, mutta aattelin ostaa tänään perhepaketillisen testejä ja tehdä niitä niin monta kuin huvittaa ja pissiä riittää :-)

Fanny; voi harmi, mutta negasi johtuu kyllä vaan siitä että testasit liian aikaisin. Mullakin näkyy haamu, vaikka erityisen herkillä testeillä tein ja kaks päivää oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen. Joten malttia vaan meille molemmille (helpommin sanottu kuin tehty).

Minerva, kuinka kauan aatttelit itse sinnitellä testaamatta??

J kp31/29

Tänään täällä on oletetusta oviksesta 14 päivää. Sunnuntaille jos päästää ilman menkkojen alkua niin testaan silloin. Sunnuntaina on 18 päivää oviksesta ja kp 30.
Voi kun en meinaa pysyä pöksyssäni :) Oon niin iloinen joannan puolesta,
sekoon varmasti totaalisesti sitten kun saan itse testin näyttämään plussaa!
Tänään alkoi sitten taas närästää, onkohan tää joku menkat tulossa oire mulla?
Musta viimeksi oli sama juttu... pitää kaivaa edellisiä ketjuja ja tarkastaa.

Minerva kp 25/28-30

jep viime kierrossa närästyksen olin maininnut teille kp 26 kohdalla.
Kamalasti viestejä kuukaudessa! Piti mennä vasta-alkajat nelosketjuun asti että löysin vastauksen :)

Minerva kp 25/28-30

Toivottavasti närästys olis Minervalla tällä kertaa joku muu kuin menkkaoire ;-)

En oo muuten enää edes viittiny mainita täällä, että mun olotila on edelleen ihan outo. Mittasinkin tänään lämmöt, kun silmät on sellaset kipeet vieläkin. Lämmöt vieläkin siellä 36,8 asteessa. En tiedä, oisko joku piilotulehdus. Flunssastakin on kyllä vissiin 2kk aika, että aika ihmeellistä, jos siitä ois jääny joku. Kunto on ihan hyvä, lenkillä olen käyny joka päivä. Outoa. Kai se kroppa vaan välillä voi sekoilla muutenkin :-D

Tehis kp 11/28-34

Tehis oot guru tuossa lämpöasiassa. Kerros vanhempana ja viisaampana koska ne lämmöt sitten romahtaa? Samana päivänäkö kun menkat alkaa vaiko jo ennen?
Nyt laitoin itsekin mittarin kainaloon.

Minerva kp 25/28-30

Vanhempi oon juu, mutta en todellakaan guru tuossa lämpöasiassa :-D
Ja kuten kaikissa muissakin asioissa, niin tässäkin on yksilöllisiä eroja. Toisilla ne lämmöt laskee muutama päivä ennen menkkoja, toisilla menkkojen jo alettua. Mä olen yhden ainoon kierron mitannu sillon ennen sitä plussakierrosta. Ja mulla laski kyllä muutama päivä ennen menkkoja. Sillon tiesi jo, että peli on menetetty.
Mutta nyt en enää noiden lämpöjen perusteella taitas päätellä itsestäni paljon mitään. On tää sen verran outoa!

Mutta siis keltarauhanenhan on se, joka sitä lämpöä pitää yllä. (Munarakkula siis muuttuu keltarauhaseksi munasolun irrottua.) Ja jos raskaus ei ala, niin keltarauhanen surkastuu ja lopettaa toimintansa. Näin ne lämmötkin laskee...
Mulla vissiin on sitten keltarauhanen ottanut jonkun kestotoiminnan. Toinen mikä mulla on jääny päälle, on hajuaistiherkkyys. Se jäi jo sen keskenmenon jälkeen muistaakseni :-)

Lupaavalta näyttää Minerva:-)
Lupaavalta näyttää myös tämä viestikiintiön täyttyminen. Kuka siis alottaakaan seuraavan? Joanna on jo selvä tapaus ilmankin eli olikos se sitten Joppulin vuoro?

Niinpä, äkkiä Joppuli ilmottautumaan, mikä on tilanne. Kohta saat laittaa uutta ketjua pystyyn! Vai onko Joppulikin niin varma, ettei tarvii ketjun aloituksia? ;-)
Siinä tapauksessa, kuka onkaan vuorossa...
Ilonalla taitaa olla kans ovisaika vasta tulollaan, eikö?
Entusta ei koskaan tiedä, millon yllättää. Jospa oiskin Entun vuoro Joppulin jälkeen.
Nyt loppu munkin aivotoiminta. Ewa? Ketäs meitä vielä oli. Apua, ketä uusia olikaan. Tuhma minä! Olette olleet liiiiiiaaaan hiljaa :-D

Tehis kp 11/28-34

Joanna 33/32,y 07/06 Vantaa
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi
Ewa 34/33, yritystä 06/06, Kbh-DK
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli

Joo hiljaa ootte kaikki!
Mua vähän harmittaa kun joudun nyt sitten kiltisti kirjoittamaan vaan näitä kouluhommia, mielummin teidän kanssa täällä hölisisisisisisisin :)

Moi!
Mulla oli aamupäivä kauheeta hässäkkää ja nyt loppupäivästä on ollu vähän liiankin rauhallista. Työkavereilla on ollut ihan liikaa aikaa haahuilla tossa mun selän takana :-) Ei oo päässy tekeen mitään omia hommia.

Niin… mun piti kuvailla ukko-kultaani. Aikas lyhyt on hänkin, n. 170 cm ja normaalivartaloinen. Hiukset on melko tumma ja lyhyet. Silmät kauniin siniset. Ei me kauheesti toisiamme ulkoisesti muistuteta, mutta mulla on selvä mielikuva siitä, miltä meidän pikku mussukkamme näyttää sitten joskus ;-) Me ollaan molemmat oltu pentuina ihan blondeja ja parin-kolmen vuoden ikäisinä meillä on ollut ihan huvittavan samanlainen ”vaaleat enkelikiharat -look”. :-D

Ilona, kp 8/26-31

No nyt on pakko jotain kirjata, kun on niin vähää vaille sata! Neiti Nöppönen nukkuu, eikä oo mieskään vielä kotiutunu. Seitsemään läksi hän taas töihin ja kotitöihin :D tulee taas sitten joskus. Tekee siis piiiitkääää päivää. Yritetään saada rahaa säästöön, ettei ihan vedelle ja leivälle jäätäis mun hoitovapaan aikaan.

Thanks vaan Tehis mä voin kyllä plussan toivossa aloittaa noita ketjuja (jos osaan), mutta reiluna luonteena oon sitä mieltä et antaa heidän keillä ei ole yhtään pienokoista vielä, käyttää ensin kaikki vippaskonstit :).

JOOOPPUUULIIII täällä kaivataan väliaika tietoja!!!!!!!!!!!

Huomenna lähden varmaankin shoppailemaan, joten en ehdi niin paljon kiintiötä täyttelemään. Yritän tänään siis vielä muutaman aina jossain välissä :-)
Jos lähtis vähän joululahjoja kattelemaan ja tekis mieli jotain kivaa uutta päälle perjantain pikkujouluihinkin, kun ei oo nyt mitään kauheita vatsaturvotuksiakaan vielä päällä :-D

Se on sata aikas lähellä.

Tehis kp 11/28-34

Ai niin, mulla ihan unohtunu yksi juttu.
Mulla jäi vaivaamaan tuo, kun Fanny sanoi, että harrastuksesta on tullut ammatti. Olen täällä kelaillut, että mikäs se sellainen mahtais olla?!
Kaikki pikkutytöt harrastaa pianonsoittoa tai ratsastusta, ööö, oisko niistä jompikumpi :-)

Onkos teillä täällä ammattigalluppia muuten ollut?
Jos laitettaiskin sellainen pystyyn, mutta kysymys voiskin kuulua, että oletko unelma-ammatissasi? Ja jos haluaa, niin voi siis paljastaa mikä se on.
Itse en ehdi nyt vielä tähän vastailemaan, mutta katsotaan jos myöhemmin tänään tai huomenissa.

SATA!