En minä täältä vielä mihinkään katoa, koska en ole plussannut. En aio ennen tuonne odottajien puolelle kuitenkaan uskaltautua. Johan ne mut naurais sieltä ulos, kun ilmottaisin että raskaana oon, mutten oo testannu ;-)
Oiskin muuten ollu helppo tuossa jättää näyte labraan, kun käytiin just tk:ssa pikkumiehen kanssa. Mutta enpäs vaan sitä tehnyt. Meillä tuo nuorimmainen on ollut nyt pari viikkoa flunssassa, mutta eipä siellä korvissakaan mitään ollut. Olikin hällä eka lääkärikäynti vasta.
Voi hitsin hitsi, Minerva. Mä niin aattelin ja toivoin! Tehtiinkö sulle siellä raskaustesti? Ei kait tuo este ole raskautumiselle, vaikka kilpirauhasessa jotain häikkää oliskin. Meillä naapurin nuorella äiteellä on lääkitys vajaatoimintaan ja hällä kaksi pientä lasta. Oli vielä toinen tärpännyt odottamattoman äkkiä. Mutta varmaan se on niin, että sitä pitäis tosiaan hoitaa, jotta raskautuminen onnistuu?
Milläs tuota Joannan työstressiä saatais helpotettua? Ei varmaan näin virtuaalisesti oikein muuten kuin tsemppaamalla. Saakos muuten kysäistä minkä tyyppistä hommaa teet? Teillä ehkä joskus täällä ollutkin joku työgallup, vai onko?
Mä tässä nyt harkitsen, että tilaisinkos pari raskaustestiä kuitenkin netistä. Ei tullu nyt apteekkireissua minkään pikkumiehen lääkekuurin takiakaan, sen varaan olin vähän laskenut. Jos kuitenkin aion itsekin sen testin tehdä, jotta plussan näen, niin sama kai se olis tehdä ilman mitään labrareissua. Nää oireet on muuten niin vahvat, että mä olen kallistumassa melkein sen ensimmäisen kipuilun puoleen tuossa ovisajankohdassa. Silloin menkat olis pitäny alkaa jo viime perjantaina. Ja kaksosteoria alkaa nostaa taas päätään, hih

Onni ja Olga :-D Sorry tää hehkutus, kohta saan sapiskaa taas...
Mitäs muut, tulkaahan nyt kertomaan kuulumiset!