vasta-alkajat 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minerva77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minerva77

Vieras
Mukana ovat vielä:

Joanna 33/32,y 07/06 Vantaa
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Vasinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi
Ewa 34/33, yritystä 06/06, Kbh-DK
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli

Tämäkin ilmottautuu :-)
Täällähän todella viestit täyttyy. Kukahan sitten alottaa seuraavan, Joppuli vai Joanna?! Jompikumpi vois laittaa viestin lähettäjäks Joppuli-Joanna, niin on varmistus sitten siinä, eiks juu?!

Täällä hippaloin ilman vaatteita suihkunraikkaana.Täytyy lähteä heittämään taas yksi keikka tuossa päivällä. Sitten vahdinvaihto ja isäntä lähtee niihin pippaloihin.

Mulla ei gallupiin oikein kommentoitavaa. Mua ärsyttää noissa nykynuorissa lähinnä se, että ei osata enää kirjoittaa oikein. Tää sähköposti&tekstailu on jotenkin muuttanut kielioppisäännöt ;-) Siis isot alkukirjaimet puuttuu jne.

Mutta tässä uutta GALLUPia, että saadaan seuraavakin ketju äkkiä täyteen.
GALLUP 1 : Montako lasta haaveena hankkia perheeseen?!
Ja oma vastaus tähän on siis neljä tai viisi. Todennäkösesti jää siihen neljään.
"GALLUP 2" : Ulkonäkökuvaus, hiusten väri, pituus jne.
Minä olen 164cm, sopusuhtainen, oma hiusten väri ruskea, nyt punertavat "puolipitkät" (ei ihan), silmät vihertävän harmaat.

Nyt pitää kiitää taas, moiks!

Naamaa rasvatessa se tulikin keksittyä se uusi nimi meidän ketjulle.
VIILAAJAT tietty :-D Siis viilataan kirveitä ja vähän muutakin, eikö ;-)
Viilaten ja höyläten...

Tehis kp 8/28-34

Jesh viilaajat :) ehdottomasti hyvä nimi!

Vastaan vielä galluppiin niin saadaan tämä ketju hyvästi käyntiin.

Eli lapsia toivoisin 3-4. Mies puhuu kolmesta, mutta syttyy varmasti siihen neljänteenkin, jos sille asteelle päästään.

Ulkonäkö: Tummanvaaleat olkapäille yltävät hiukset, siniset isot silmät, pituutta n.170cm vartalo sellaisiin 38 kokoisiin vaatteisiin menevä.

Ja lisäkysymys galluppiin: Mitä harrastat?
Minä pyrin kerran viikossa ratsastamaan, käymään kuntosalissa ja jumpassa. Beibin kanssa käydään vauvauinnissa. Noissa urheiluissa paino sanalla PYRIN, mutta yleensä ainakin joku noista onnistuu.

Näillä rahkeilla pitäsi nyt saada ketju kunnolla vauhtiin. Nyt OIKEASTI siivoamaan.

Uusi ketju onkin lähtenyt hyvin käyntiin. Kävin vähän ajelemassa tuolla keskustassa. Rauhallista oli.
Ulkonäkö: tumma, punertavat hiukset olkapäille, pitkä n. 180 ja hoikka, joko punaiset silmälastit tai värilliset piilolinssit oikea väri on reilu sininen.
Laspien määrä: minä olen vaan yhtä ajatellut, mies suurperhettä, katsotaan miten käy kun saataisiin ensin se yksikin aikaiseksi.
Harrasteet: mun opiskelu vie niin tehokkaasti vapaa-ajan (olen siis kokopäivätöissäkin) että on kaiken moinen liikkuminen jäänyt todella vähiin. Suuri lautapeli-innostus kyllä perheessämme on.

Viilajat on ehdottomasti seuraavan ketjun nimi! Hitsi kun ois tehis ehtinyt 10 minuuttia aijemmin niin olisi tullut jo tämän ketjun nimeksi!

Moi,
nopeasti vastailen galluppeihin ja sitten spagetin tekoon, ihan kaamee nälkä.
Mä toivon nyt ihan aluksi yhtä lasta, voi olla että jää siihen, mutta en tiiä. Mä oon sellanen 173cm, suht iso kokoinen ja kuulemma aivan urheilijan näköinen, puolipitkillä vaalean ruskeilla hiuksilla ja vaaleilla raidoilla. Ja ne harrastukset ja liikkumiset. Urheilen sellaiset 5-6krt viikossa punttia, spinningiä, jumppia, sauvakävelyä, lenkkeilyä ja kaikkea muuta mahdollista, mistä tulee hiki. Mulla on toi urheilu jäänyt pahasti päälle kun oon noita joukkuelajeja harrastanut pienen ikäni ja nyt sitten oon siirtynyt eläkkeelle viettämään vapaita iltoja, niitä ei montaa oo. Tälläinen tausta täällä. Tehis kerropa uudelleen, mitä mun pitää tehä, meni ohi kovaa ja korkealta. Siis kun viestejä sata täynnä niin perustan uuden ketjun, nimellä viilaajat, menikö oikein???? Hyvää lauantain jatkoa kaikille, nyt ruokaa ja pari leffaa tuli haettua filmtownista ku oli niin halpaa. Heips.

Minä täällä taas! Nyt on siivottu typy nukkuu ja odotellaan ensin miestä töistä ja sitten vieraita saapuvaksi. Pitää nyt vääntää tänne juttua vaikkei mitään asiaa olekaan, että saadaan taas sata ja pääsee sitten seuraava hankkimaan plussaa itselleen perustamalla sen uuden viilaajat- ketjun :D. Jees poks taidan olla ihan kaikkeni antanut, kun en nyt keksi mitään, vaan tulipahan ketjun täytettä :).

Mites oletteko te jouluihmisiä vai ette?
Onko valmistelut jo aloitettu? Joulukortit suunniteltu, ostatteko vai askarteletteko?
Mä oon alkanut lämpeemään joululle vähän enemmän, nyt kun on ihana oma koti.
Olen jouluna la-su töissä, mutta illalla mennään sitten appivanhempien ruokia syömään.
Tänään kun pääsen kotiin ajattelin leipoa pipareita ja sitten ne tietty pitää vielä koristella. Mulla on tapana lahjan lisäksi antaa pikkunen pussi itsetehtyjä ja koristeltuja pipereita. Joulukortit on suunniteltu ja materiaalit ostettu, enää toteutus puuttuu.
Tehis saa varmaan sätkyn jokaisesta minun viestistä. Minusta tää ei ole niin virallinen foorumi että kaikki pilkut pitäs olla kohdillaan. Usein kirjoitan kyllä kauheessa kiireessä ja kaikki ajatukset pitäisi nopeesti sanoiksi muuttaa, niin tulee aika hassuja juttuja :) mutta kai te ootte ymmärtäneet ees jotain.

Ulkonäkögallupista unohdin yhden ollennaisen jutskan. Minä olen pisamanaama ;-) Ei näin talviaikaan niin kauheesti näy, mutta kesällä on nassu täynnä.
Näin äkkiä lukaistuna, olenko minä ainut pätkä?!
Täytyy keskittyä myöhemmin paremmin.
Mutta mä miellän Fannyn ainakin pienemmäksi ihmiseski, en tiiä kui. Nää on näitä kuvitelmia :-D
Palaillaan paremmalla ajalla, moiks!

No niin, nyt ehdin lukea vähän paremmin noi viestit :-)
Me jo leffa katottiin ja lapset katselee lisämateriaalia, ei oikein iske mulla... Ja nuorin siis nukahti seitsemältä.

HARRASTUSGALLUP: Mulla nykyisin omat harrastelut jää aika vähälle. Yksi harrastus on siis lasten harrastuksiin kuskaaminen, tietty. On mulla tuota musisointia, jota harrastetaan välillä koko perheen voiminkin. Siis mulla itsellä lähinnä tuo laulu, piano ja koskettimet. Meillä on aikaslailla noita soittimia huushollissa. Liikunnasta tykkään myös, mutta nykyisin se on lähinnä tuota rattailla lykkimistä. Kuntonyrkkeily oli mun favorite, mutta se on nyt jäänyt. Meillä isäntä tekee pitkää päivää, joten kauheesti ei ylimäärästä aikaa oo. Mun harrastus siis torpan pystyssä pitäminen :-) Ai niin ja se opiskelu! Sitä olen nyt muutaman vuoden harrastanut. Jatko-opintojen lisäksi olen tehnyt avoimessa muutamia opintokokonaisuuksia.

Seuraavata ketjusta siis... Toi mun yksi viesti oli siis kopsattu sieltä vanhasta ketjusta, joten hiukka ehkä sekoitti. Seuraavaksi tosiaan vois laittaa uuden ketjun
VIILAAJAT (ent. vasta-alkajat) ja juokseva numero, mikä se sit taas onkaan. Ja kuka siis on listalla seuraavaksi plussaamassa, niin hän aloittaa :-)

Mä jo mietin, että meneeköhän mulla kuitenkin elokuun juna ohi. Ois hassua, että laskettu aika tulis varmaan aikas sama kuin meillä keskimmäisellä. Hällä laskettu oli siis 24.8. ja syntyi päivää myöhemmin. Kaikki lapset nyt on syntyneet eri kuukautena. Toisaalta poikkeus vahvistas säännön. Näin ollaan ajateltu nimenkin suhteen. Meillä kaikki alkaa eri kirjaimella. Olen päättänyt, että lasten nimissä ei saa olla mitään logiikkaa. Eli eivät kaikki samalla, eivätkä myöskään kaikki erillä. Näin siis neljäs tulee alkamaan samalla kuin joku noista kolmesta. Ehkä toi syntymäkuukausissa vois mennä kans noin. Meillä lapset siis huhti, heinä ja elo :-) Hohhoi, ei tainnu kukaan pysyä perässä :-D

Mulla oli jotain muutakin, mutta nyt unohdin. Jatkan siis varmaan toiseen viestiin...;-)

Eipä nyt tule vielä elämänkertoja täältä ainakaan... Ei ollu sitä viinipulloa, niin ei irtoa :-)

Muutenkin taidan palailla maanantaina vasta...
Täytyykin muistaa siihen joulujutskaan vastailla. Kortti-idea on jo, kun ehtis vaan toteuttaa. Mulla periaate, että jos en ite saa aikaseksi, niin sitten en lähetä ollenkaan.

Öitä!

Huomenet ketjuun!
Se iski täällä se tämän viikonlopun "aamuvuoro" näin sunnuntaiaamuksi. Eilen nukuinkin puoli kymmeneen...
Palataan siis huomenna oikein taas asioihin.

Huomanta vaan! Onpa kiva että joku valvoo siellä linjoilla. Me nimittäin asutaan aika korvessa ja nyt juuri on sellainen yksin maailmassa olo. On tosi pimeää ja ulkona ihan myrskyää. Typy tosin äheltää omia hommiaan tuossa lattialla.

Minä rakastan joulua! Siksi eilenkin järkkäsin sitä saunailtaa pikkujoulu teemalla. Sai laittaa torttuja, pipareita ja glögiä :). Lahjojen osto on minusta ihanaa, varsinkin lapsille, aloitan aina hyvissä ajoin niin ei tarvitse stressiä repiä. Komerossa jo joku lahja onkin. Kuusi haetaan aina tuolta omasta metsästä ja mieheltä meinaa joka kerta hermot mennä kun meitsi haluaa löytää täydellisen :D:D. Nyt oikein erityis innolla odotan joulua, kun on tytsin eka! Kortteja laittelen jonkin verran. Meillä vaan on niin huiman iso suku, että olen rajannut kortin laiton ihan vaan lähimmille. Eilen otettiin tylleröstä tonttulakki- kuvia ja niitä käyttäen jonkinlaiset kortit väkrään.

Tulipa sepustusta, kun alan jo päästä oikein jouluintoon!

Nyt ei saanut tää tyttö itseään ajoissa ylös sängystä :(
Nukuin ns. tietoisesti pommiin. Onneks täällä ei oo muita vielä hetkeen, ehtii kyllä omat hommat tehdä vaikka vähän kiire tuleekin, tosin ei niin kiire ettei teille ehtisi huomenet toivottaa.

Vielä että saahan sitä välillä rennommin ottaakin. Sä kuitenkin taidat ihan omaan niskaasi kireen ottaa, etkä toisille hommia kasaa :)

Huomaatteko miten tähänkin ketjuun alkaa viestejä kertyä :)

Ei tää nyt ihan putkeen mennyt :(
Unohtu tarkastaa yks juttu, en kyllä tajuu miksi.
Välillä tekniset laitteet ei vaan toimi niin kuin pitäisi ja
nyt sitten kävi niin... päivä venyy! Voi kakka...

Pikaisesti kääntyy hän...
Ai, olenko jotenkin pitkäsanainen?! Olen aina tykänny kirjoittaa... Sen kyllä huomaa.
Mulla yhdessä kyläpaikassakin isketään heti se vieraskirja käteen ja pyydetään kirjottamaan TAAS romaani :-)

Ei muuta nyt, moiks.

Tehis kp 9/28-34 (jomottelee lupaavasti, viikon päästä ovis?)