No niin, nyt ehdin lukea vähän paremmin noi viestit
Me jo leffa katottiin ja lapset katselee lisämateriaalia, ei oikein iske mulla... Ja nuorin siis nukahti seitsemältä.
HARRASTUSGALLUP: Mulla nykyisin omat harrastelut jää aika vähälle. Yksi harrastus on siis lasten harrastuksiin kuskaaminen, tietty. On mulla tuota musisointia, jota harrastetaan välillä koko perheen voiminkin. Siis mulla itsellä lähinnä tuo laulu, piano ja koskettimet. Meillä on aikaslailla noita soittimia huushollissa. Liikunnasta tykkään myös, mutta nykyisin se on lähinnä tuota rattailla lykkimistä. Kuntonyrkkeily oli mun favorite, mutta se on nyt jäänyt. Meillä isäntä tekee pitkää päivää, joten kauheesti ei ylimäärästä aikaa oo. Mun harrastus siis torpan pystyssä pitäminen

Ai niin ja se opiskelu! Sitä olen nyt muutaman vuoden harrastanut. Jatko-opintojen lisäksi olen tehnyt avoimessa muutamia opintokokonaisuuksia.
Seuraavata ketjusta siis... Toi mun yksi viesti oli siis kopsattu sieltä vanhasta ketjusta, joten hiukka ehkä sekoitti. Seuraavaksi tosiaan vois laittaa uuden ketjun
VIILAAJAT (ent. vasta-alkajat) ja juokseva numero, mikä se sit taas onkaan. Ja kuka siis on listalla seuraavaksi plussaamassa, niin hän aloittaa
Mä jo mietin, että meneeköhän mulla kuitenkin elokuun juna ohi. Ois hassua, että laskettu aika tulis varmaan aikas sama kuin meillä keskimmäisellä. Hällä laskettu oli siis 24.8. ja syntyi päivää myöhemmin. Kaikki lapset nyt on syntyneet eri kuukautena. Toisaalta poikkeus vahvistas säännön. Näin ollaan ajateltu nimenkin suhteen. Meillä kaikki alkaa eri kirjaimella. Olen päättänyt, että lasten nimissä ei saa olla mitään logiikkaa. Eli eivät kaikki samalla, eivätkä myöskään kaikki erillä. Näin siis neljäs tulee alkamaan samalla kuin joku noista kolmesta. Ehkä toi syntymäkuukausissa vois mennä kans noin. Meillä lapset siis huhti, heinä ja elo

Hohhoi, ei tainnu kukaan pysyä perässä :-D
Mulla oli jotain muutakin, mutta nyt unohdin. Jatkan siis varmaan toiseen viestiin...;-)