Vasta-alkajat (6)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monsku

Vieras
Uutta ketjua taas pukkaa :)
Tänne kaikki vanhat ja uudet!

Lista:
Joanna 33/32,y 07/06 Vantaa
Monsku 26/38,y08/06 Hki
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Vasinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi
Ewa 34/33, yritystä 06/06, Kbh-DK
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa

Näin, aloitettu. Toivotaan, että tuolta saa pian poistaa muutamia; Tehiksen ja Ewan nyt aluksi :) Eiks jeah?

Tehis, kuulostaa kammolta tuo stalkkeri. Hyi. Jos olet yhtään tietoinen henkilöllisyydestä, niin jotain voi varmaan tehdä?
Ja minäkin pikkaisen onnittelen, vaikka sanoit ettet niitä vielä ota vastaan.

Juu, täällä ei vieläkään mitään uutta! Ei edes tiputtelua, vaikka lugetkin loppu.
Eikä oireita. Eikä mitään. Huomenna ne alkaa - viimeistään maanantaina. Tiistaina alunperin ajattelin testata, jos sinne asti päästään... noh, kattotaan.

Ilona, missäs vaiheessa sun kierto on? Vai tiedätkö kiertoa vielä? Sorry, mun huono muisti, mutta kolme uutta paukahti silloin yhtä aikaa ja meni nyt pasmat vähän sekaisin :) Sehän oli niin, että tää oli eka yrityskierto, mutta olitko jättänyt pillerit jo aiemmin vai... hitsi mun kanssa...

Joanna ja Fanny, joko on plussat ovistestissä ja pullat uunissa?

Ja mitenhän me saatais Entulle ne menkat? Kyllähän ne jotkut tulee imettäessä raskaaksi...Miksei Entukin :)

Ewa, onko siellä köpiksessä minkälainen keli? Mä haluisin matkalle. Huokaus.

Mitenkäs Minervan kierto on lähtenyt käyntiin? Ja milloin se lääkäri oli? Ja vieläkös on niitä oireita???

Jaaha. Minä menenkin nyt kaffen keittoon. Nyt on saatava vatsa toimimaan! Taas neljättä päivää mennään... jos siis jotain kiinnostaa Monskun suolentoiminta :) Jestas mun kanssa.

Hellou!

Olipas kiva huomata, et joku muukin (=Monsku) on jo herännyt tähän aamuun. Mä joudun valitettavasti aina välillä olemaan lauantaisinkin töissä (mikä tietää kyllä sitten onneksi maanantaille vapaapäivää) ja täällä sitä nyt sitten taas nuokutaan työpöydän ääressä. Onneksi tuntuu olevan tosi rauhallinen aamu, saa rauhassa litkiä kahvia ja notkua täällä.

Laskeskelin tuossa juuri, että nyt on kp 21/26-31. Eli eiköhän ne menkat ala viiden-kymmenen päivän kuluttua. Pillerit oon tosiaan jättänyt pois jo melkein kaks vuotta sitten (ei oikein sopineet mulle) ja sen jälkeen ollaan oltu ihan vaan kumien varassa. Että sen puolesta ainakin luulis olevan hyvät mahkut raskautua piankin, kun hormonaalista ehkäisyä ei oo käytetty pitkään aikaan…

Entulle mun piti vielä kertoa, että kuulosti kyllä tosi tutuilta noi sun ajatukset vahingossa raskautumisesta. Kyllä mäkin olen monesti ajatellut, että ois kaikkein helpointa kun kävis vahinko Mutta eihän ne kumit silloin hajoo, kun ne sais sen tehdä… ;-)

Huh, tuo Tehiksen ”ihailija” kuulostaa kyllä aika pahalta! En tosin yhtään osaa sanoa, miten sen suhteen olisi viisainta toimia… Mutta muutenhan nuo kuulumisen ovat olleet tosi positiivisia :-) Kyllä mäkin taidan jo ihan hiukan onnitella…
Mut nyt täytyis kai välillä tehdä vähän töitäkin, joten palailen myöhemmin…

Minun pitää yrittää käydä vissiin täällä pikkasen useammin, kun en kykene sulattaan kerralla noin paljoa uutta tietoa!!!

Pikkugalluppi: "Huhu" kiertää että ystävämme simpat olisivat virkeimmillään aamusella. Koska teillä harrastellaan vauvansiemenien vaihtoa enemmän aamulla vai illalla?

Tehis oot tuonut niin paljon uutta voimaa tähän ketjuun!! Niin mukavaa. Kiva että oot raskaana :) (pitäiskö meidän kaikkien päättää tästä asiasta samoin).
Itse en vaan haluin mitään negatestejä tehdä... mutta katellaan. Hauskaa tehis että patistelet toisia testaamaan ja itse et sitten millään suostu... hmmm

Monsku kyseli jossain lemmikeistä. Meillä ei oo kuin tollanen valtava akvaario. Itselläni on ollut aina koiria ja kissoja (vanhemmilla myös), välillä tulee ihan kamala koirakuume. Mies ei halua isoa koiraa ja mä en halua pientä koiraa. Kissalle mun nenä ei pärjää niin hyvin -> oireilen. Siiliäkin ollaan mietitty :)

Ilona kyllä minäkin välillä mietin noita rahajuttuja ja muita. Kun miettii kavereita ja sukulaisia... ihan varmasti kaikki järjestyy. Mä oon aina hokenut muille ettei kannata etukäteen murehtia vaan sitten kun sen aika on, mutta taidan olla itsekkin ruvennut pikkasen enemmän miettimään juttuja.

Lupasin itselleni että kommentoisin kaikkien tekstejä... ööö niit on niiiiin paljon ei musta ollutkaan siihen :(

Aivan ihanaa Levin puikkakisa alkaa!!! En hievahda sängystä ennen sen loppumista. Mies on jo kanniskellut kahvit ja leivät sänkyyn.

Mun on nyt vaan pakko teille näyttää, että joku voi olla tähänkin aikaan jo sunnuntaiaamuna hereillä :-) Ja eilen on sentään oltu 40-vuotisjuhlissakin, isäntä kuskina. No, enpä kauheesti ottanu ja oli vielä boolia, joka ei mulle kyllä maistu lainkaan. Ei pisaraakaan viiniä, huonot bileet! ;-)
Mutta en minä siis vapaaehtoisesti olis täällä hereillä, vaan tuo pikkumies...

Palaillaan taas uuden viikon alkaessa. Nyt menen puuron syöttöön ja pikkumies saa vielä piirrellä iskälle korttiin :-)

Tehis kp29/30?

Hei, palasin sittenkin vielä pikaisesti. Täällä on taas niin paljon kommentoitavaa, että pakko nyt osa purkaa :-)

Ensiksikin Monskulle. Tuo vatsan toimimattomuus on oire! Mulla ollut aina. Kun teitä tietysti kiinnostaa myös Tehiksen suolen toiminta, niin kerron, että normaalisti ei oo ongelmia, mutta heti raskauden alussa rupee kiukuttelemaan. Välillä ummella, välillä sekaisin. Mulla ollut tätä siis nyt parisen viikkoa.

Ja Minervalle. Tuota testaamista sulle ehdottelin siksi, että jos toi tosiaan raskautta ois, niin sulla ois viikkoja jo yli viiden? Mutta minähän en silti testaa! ;-)

Täällä lisää oireita. Tissit muuttuneet. Onkos ne nännipihat nimeltäs nuo nännejä ympäröivät ruskeat alueet? Niin, ne todella ovat siis nyt ruskeammat kuin ennen ja isommat. Muutenkin tissejä nipistelee. Mutta voihan nuo kai silti menkkojakin oireilla. Päätöksestä huolimatta, tässä on viikonloppu ollu taas sitä oon-en oo -mietintää. Tänä aamulla iski kyllä etova olokin ennen kuin aamupalan sain syötyä. Eikä pitäis krapulaa olla ;-)

Mutta nyt lisää juttuja ensi viikolla :-D Taidan käydä vielä kurkkaamassa, onko ihailija lähestynyt :-/

Tärisen niin, etten melkeen pysty kirjoittamaan!

Noin puolituntia sitten tein testin apteekin omalla ja tuloksena HAAMU. Uskoako vaiko eikö?! Se on selvä viiva ja selvä punainen. Mutta VAALEA. Kyllä sen kuitenkin ihan selvästi näkee. Mieskin :)
Tuleeko meille vauva!?! Apua kun itkettää. Ettei kuitenkin tulisi varhaista keskenmenoa tai...

Eilen kun täältä häippäsin, menin suihkuun. Suihkun jälkeen otin rasvaputkilon rasvatakseni naaman, mutta sen haju olikin yhtäkkiä niin täydellisen ällöttävä, että heitin oksennukset saman tien. Ja sen jälkeen tärisin ja palelin ja oli tosi huono ja pyörryttävä olo koko päivän. Tajuttomat menkkakivut ilman mitään tahroja alkoi puolen päivän aikaan kahvilassa ja oli niin kivualiaat kouristukset, että menin ihan valkoiseksi ja olin pyörtyä. Isänpäivä lounaalla en millään saanut lasillista punaviiniä alas. Illalla oli jo parempi olo, kunnes miehen kanssa avattiin punkkupullo ja otettiin pari lasia. Mulle tuli kamala olo ja sammuin. Heräsin keskellä yötä kaameaan krapulaan. Aamulla ensiajatus oli, että nyt oksentamaan. Oli pakko tehdä testi.

apua apua. En pysty nyt kirjoittamaan enempää. Saako apteekista jotain herkempiä kuin ne apteekin omat testit? Pitäiskö pakottaa mies mukaan keskustaan uutta testiä ostamaan?

voi Monsku, superonnittelut haamuviivasta!

Kysyin systeriltäni eilen missä vaiheessa aikanaan tajusi olevansa raskaana. Oli ensin tehnyt haamuviivaisen testin, ja vajaan viikon kuluttua siitä oli tullut kunnon viiva. Nyt Monsku mars apoteekkiin ja uutta testiä hakemaan ja tekemään. Herkkyysasteista en tiedä, mammaksin erittäin herkkien pitäis näyttää plussan jo pari päivää ennen menkkojen oletettua alkua, mutta niitäpä tietty ei saa tähän hätään. Tietty jos maltat odottaa pari päivää, niin viivan laatukin muuttuu selkeäksi! Onnittelutonnittelutonnitttelut!

Itse olen vasta ovista testaamassa, ja eilen aamulla tuli viiva, joka oli m-e-l-k-e-i-n yhtä vahva kuin kontrolliviiva, vaan ei kuitenkaan. Tämän aamuisessa testissä ei toista viivaa ollut kunnolla havaittavissa, joten nyt ihmetellään, että menikö se ovis jo vai mitähä? No, siemeniä on kyllä kylvetty, vaikka vaan varmuuden vuoksi. Olin tuntevinani jonkinlaista vihlontaa vasemmalla puolella, ja yhdynnän aikanakin vähän sattui. Jos se oli merkki oviksesta, niin kiertokin on muuttumassa inhimilliseksi, ovis kun olis tässä tapauksessa jo kp14. Jatkan kuitenkin ovistestien tekemistä, ihan varma kun en voi olla että lauantainen tulos viittasi oikeasti ovikseen. Haaleampi viivahan on ohjeitten mukaan negatulos.

Meillä on ollut ihanan rauhaisa viikonloppu. Perjantaina saunottiin, paistettiin pihvit ja naukkailtiin bileistä jäänyttä punkkua. Intouduttiin katselemaan vanhoja videokasettejamme; 80-ja 90-lukujen musavideoita neljään saakka aamuyöllä. Eilinen meni köllötellen, pienelle happihyppelylle sentään päästiin. Tänään mennään stadiin syömään ja leffaan! Kaiken biletouhottamisen jälkeen tämä on ollut aivan mahtava viikonloppu.

Mites Fanny, joko tikutit ekan kerran tänään??

Mukavaa isänpäivän jatkoa kaikille. Ja ens vuonnahan meillä kaikilla on pikkuisen vauvelit, joiden kanssa onnittelemme miehiämme, eikös niin :-)

Ihanaa päästä vuorostani sua onnittelemaan!!! Kyllä noi luget taitaa olla kunnon kamaa :) Itehän sain sillon sen haaaaaamujen haaaamun 8 päivää oviksesta, ja nyt vasta keskiviikkona 15 päivää oviksesta kunnon viivan, ei vieläkään kyllä täysin saman vaihvuinen kuin kontrolliviiva. Huippu juttu, olen onnellinen puolestasi! Onnea!

Kiitokset kiitokset Joannalle ja Ompulle onnitteluista!!!
Mutta mutta.... kun en millään uskalla uskoa tällaiseen onneen. Nyt olis siis kp25 ja oviksesta se tekee 17 päivää. Tai ehkä 16 on mahdollista kanssa.
Joten koko ajan pelottaa, että kohta alkaa vuoto :( Käyn vessassa tilannetta tarkastamassa jatkuvasti... Noh, päätin että huomenna tai ylihuomenna uusi testi ja sitten jos hyvältä näyttää niin änkeän Ompun seuraksi heinäkuun mammoihin.
Ja joku muukin saa kyllä tulla mukaan!!!! Nyt vipinää vällyjen väliin Joanna ja Fanny. Tehis onkin jo matkalla ja Ewakin varmaan... ja Ilona noin viikon päästä ja kaikki muut pian perässä!

Tätä ketjua en kyllä vielä jätä. Vasta sitten kun tämä on satavarmaa!

Voi ihana! Onnea Monsku! Minä jo ajattelinkin, että jo on kumma jos ei Monskulla plussaa, kun alkoi aikalailla sille kuulostaa, että pulla on uunissa :D. Aika kiva isänpäivänä plussata :)

Tehiksellä kuulostaa lupaaville nännioireet (ihania sanoja täällä viljellään). Taitaa Monsku saada sinut mukaansa heinämammoihin.

Onnea Monsku.... Kuulostaa ihanalta =). Täällä yritetää tikuttaa ovista ensimmäisen kerran koko elämän aikana ja mitään ei tapahdu, tänän kp12/27. No jospa se huomenna sitten alkaa ilmaantua, toivottavasti. Eilen oli vieraita joille on vauva tulossa helmikuussa ja kateellisena mahaa katselin. voikun nyt rupeais onnamaan ja plussaamaan. Olisi kyllä helmi juttu, kun duunikin sopivasti inhottaa niin olisi kiva tietää, että vauvalomaa olisi tiedossa. Mutta kyllä on ihmisen lapsesta tullut hyvinkin skeptinen tässä viime kuukausien aikana, kun oon jo kaiken maailman oireita bongaillu ja aina vaan pettynyt. Niin nyt oon sitten aatellut, että pakko vähän rauhoittua ja pistää tää innostus taka-alalle. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja toivottavasti haamut muuttuvat plussiksi...

Voi hitsin hitsi Monsku, minkä teit! Ihanaaaa!!!! Kannattaa testailla vasta muutaman päivän päästä uudelleen. Apteekin oma näyttää jo 10vrk hedelmöityksestä, lääkefirmasta saatua tietoa.

T'äällä olo dramaattisesti muuttunut tämän päivän aikana, siis vielä enemmän raskaaksi. Tissejä särkee ja melkein ykäsin.

Nyt kiire, moi!

Uusi viikko ja uudet kujeet;-) Näköjään jatkan siitä, mihin eilen jäin...

Hei, nyt tytöt lopetetaan tää ketju ja sännätään kaikki odottajiin, eikös vaan?

Mulla on nyt kestokrapula, ilman suurempaa alkoholin käyttöä. Otin kyllä eilen punaviinilasin illalla ja päätin nyt aloittaa uuden viikon sitten raskaana olevan ruoka- ja juomavaliolla. Ei enää siis alkoholia! Mutta olo on tosissaan aikamoinen. Taas sammuin illalla ihan kesken ohjelmien.
Äh, enpäs pystykään nyt enempiä. Myöhemmin lisää.

moikka kaikille!

mikäs on Monskun tämän aamun tunnelmat ja tuntemukset? Entäs Tehis, koskas aattelit saada varmuuden tilaasi!? Mites muuten sun "ihailija", onko vielä kontaktoinut?

Joppulille tsemiä ovistestailuun. Mulle se on ainakin ollut puoli voittoa, tai ainakin kolmasosa voittoa, sillä ovisplussan tultua ainakin tietää milloin pitää extra-ahkeroida punkassa ja nimenomaan sen että kroppa toimii ja ovulointi oikeasti tapahtuu!

Minervan gallupiin: meillä vaihdellaan vauvasiemeniä ehdottomasti enemmän iltaisin. Arkiaamuina klo 6 ei olla ihan vireimmillämme...

Keitäs muuten me saamme seuraavaksi jännätä?

Ikävän kiirettä pitää töissä, en ehdi nyt keskittymään enempää näihin itselle tärkeään aiheeseen!

No niin, nyt pääsin romaania raapustamaan. Pikkumies olikin tosi väsy viikonlopusta. Lauantaina oli erilaista, kun oli hoitajia täällä ja eilinen päivä meni reissun päällä. Jos nyt nukkuisi kolme tuntia, voisi vaikka itsekin levähtää. Jos malttaa...

Nyt täksi viikoksi ensinnäkin puhkun teille täältä kauhiasti positiivista virtaa!!!! Puuh!
Se muuten auttaa ihan oikeesti tuossa raskautumisessa. Edellisessä kierrossa päätin, että kyllä nyt natsaa ja niinhän kävi. En vaan muistanut vissiin puhkua riittävästi virtaa siihen pysymiseen. Tässä kierrossa oli kyllä samanlainen ote :-) Nyt päätätte kaikki, että tämä on se kierto, jollon tärppää :-)

Mä en nyt vielä aio omaa tilaani varmistella. Ajattelin, että mukavampi kuitenkin tässä tilanteessa todeta erehtyneensä oireissa kuin että kesken meni, jos ne menkat sieltä saapuu. En siis halua aikaista testausta tehdä. Siirryn takaisin siihen vanhaan tyyliini, että eipä kiirettä testailuun. Sillä olen ennen saanut hyviä tuloksia :-) Kävin kyllä tietysti jo mahdollisen lasketun ajan kurkkaamassa. Se olis kai 23.7. Aika hassua, että meillä kaikilla lapsilla laskettu aika ollut loppukuusta; 22.4., 24.8. ja 27.6. Tuo kesäkuinen (km) olisi ollut alkukuusta. Ei auta nyt tytöt kuin odotella vain :-D

Mikäs se Minervan tilanne nyt sitten on? Oliko sun lääkäri vasta ensi viikolla?
Onkos Monsku malttanut olla testaamatta uudelleen?

Ai niin, Minervan gallup. Meillä ihan käytännön syistä on tuo ilta. :-)
Olikos joku lemmikkieläingallupkin? Mulla yksi iso apina ja kolme pienempää. Ei muuta ;-)

Niin, häiriköistä. Olen saanut useamman viestin ja ei voi kuin ihmetellä. Mulla ei oo mitään käsitystä, mikä tämän kyseisen viestittelijän motiivi on. Sitä yritän nyt selvitellä. Siis lähinnä se, että roikkuuko jonkun suupielessä oikeasti kuola vai onko tämä kiusantekoa? Jotenkin tuntuu, että henkilö ei ole sellainen, jonka kanssa olisin seurustellut. On kyllä tosi ärsyttävää. Mutta katsotaan, mihin tuo kehittyy.

Tehis kp 30/30?

Moikkelis kaikille!
Oli niin kivaa muistaa Monskua heti aamusta ?
Mites tehis, koska tiedetään teidän tuloksista??

Meillä odotellaan ovista. En tiedä miten käy kun greippiä ei
ole pystynyt juomaan nyt ollenkaan närästyksen takia, tajuuko
sitä h-hetkeä ollenkaan vai pitäskö tikutella vähän pidempään.
Pientä painostusta oli havaittavissa eilen isänpäiväillallisilla anoppilassa
(he eivät tiedä meidän yrityksestä mitään).
Olen vaan tosi väsynyt ja huonovointinen närästyksen johdosta ja se
ilmeisesti näkyy sitten päällepäin myös. Alkoi sadella kysymyksiä ihan
urakalla. ”onko aamupahoinvointi” ”oletko oksentanut” ”oletko raskaana”
”oletko nyt ihan varma” voi pahus että alkoi sapettamaan.
Olisin niin iloinen jos vaan voisi oksennella ? ja se johtuisi raskaudesta!
Peruslääkäri huomenna ja gyne ens maanantaina. Alkaa hermostuttaa.
Oon yrittänyt miettiä mikä tässä mättää :) anemia? kilpparin vajaatoiminta?
vai mikä ja miten se vaikuttaa tähän meidän vauvaprojektiin....

Monskulle VALTAVASTI onnea! Kylläpä oli niin mahtavia isänpäiväuutisia! :-)

Ja Minervalle voimia. Toivotaan, että pian selviää, missä vika (jos siis jotain on)… Tuo odottaminen ja epätietoisuus on todellakin kaikkein pahinta.

Tänne ei kuulu mitään uutta. Paitsi lieviä hiivaoireita. Nyt sitten mietiskelen, että uskallanko käyttää joko Canestenia tai Gyno-Daktarinia käymättä lääkärin puheilla. Mutta ei kai siitä tässä vaiheessa mitään haittaa voi olla, vaikka olisin tärpännyt…?? No, oireet on tosiaan lieviä; täytyy varmaan odotella ja toivoa, että menis ohi ihan kotikonsteilla.

Onnittelut Monskulle! Ihana lukea noin hyviä uutisia näin viikon alkajaisiksi!!!

Juu, täällä vietellään kpäivää 26/n.28 elikkä saapas nähdä pääseekö loppuviikosta testaamaan vai alkavatko ajallaan. Mitään oireita en ole havainnut, mutta keltanokkana en sitten ehkä tunnistaisikaan vihjevinkkejä raskauteen liittyviksi. Kohdun ulkoiseen raskauteen päättynyt 7 viikon "odotus" oli aika oireeton; oikeastaan vain väsytti. Mutta ulkoisessa ei hormonitaso nousekaan samaa vauhtia kuin normaalin raskauden aikana.

Viikonloppu meni appivanhempien ja muiden sukulaisten seurassa - tarkkailivat vatsanseutua jo lentokentältä haettaessa, mutta eivät koskaan kysele suunnitelmistamme. Ehkä helpompaa niin! Viiniäkin nautiskelin hyvällä omallatunnolla: ei liene vahingoksi ennen rviikkoa 5. Mikä on muiden mielipide, elikkä milloinkas se kiinnittyminen/ravinnonsaanti varsinaisesti alkaa?

Monskulle tiedoksi, mikäli matkustaminen Köpikseen vielä kiinnostaa: sataa, sataa ropisee...ja kunnolla. Tosin vaihtelee päivittäin aurinkoisesta surkeaan säähän! Tuulista ja lämpötila +8. Avaavat aina joulukuun alussa Tivolin joulumaan - sitä kannattaa tulla katsastamaan. Samoten "Kongens Nytorvin" jouluvalot ja luistinrata sekä "Nyhavn" ovat näkemisen arvoiset. Mutta siis vasta ensi kuussa...

Onnea matkaan kaikille tämän viikon jännääjille - katsotaan miten meitin käy?!

Moi kaikille :)

Täällä onnellinen mutta hermostunut ja pelokas odottaja vihdoinkin!
Supersuuret kiitokset kaikille onnitteluista!
En ole vielä uusia testejä ehtinyt edes ostaa... kun töistä pääsen, niin käyn apteekissa ja testaan varmaan illalla tai huomenna aamulla uudestaan.
Vatsaa vähän nipistelee, mutta pahoinvointi on ajoittain kovaa. Onkohan ihan normaalia jo tässä vaiheessa.... Viikkoja ehkä 4+4? Ja laskettu aika menis jonnekin 20-23.7 tienoille... En kyllä uskalla yhtään ajatella pidemmälle kun tätä päivää... pelottaa, että jotain käy... sais nyt edes sen vahvan viivan tikkuun ekaks.

Meille tuleekin sitten Tehiksen kanssa melkein sama laskettu aika :)

Mä luen kaikki nää teidän tämän päivän viestit vielä myöhemmin ajatuksen kanssa uudestaan ja kommentoin sitten kaikkea. Jooko?
Ei kai mua täältä vielä pihalle heitetä??? Eihän?

Voi Monsku-ihan huippua!! Onnea!!Koska ajattelit testata uudestaan(vain varmuuden vuoksi)?

Ja kuten sanoin jo aikaisemmin,Tehiksen tilanne taitaa olla jo selvää pässinlihaa!!

Täällä tikutellaan ovista.Eilen aloitin,perinteinen kp14.Plussaa odottelen huomiseksi(tai ke).Olen nyt ekaa kertaa(ikinä!)juonut sitä greippimehua,ja eihän se niin pahaa ollutkaan!Se on kyllä todettava,että jos mulla on aina ollut ihan selkeet noi limat,niin nyt sitä on aivan HIRVEEN paljon :-D :-D Oikeen kunnon tuotanto alkoi jo eilen,päivää normaalia aikasemmin-ja tänäaamuna jatkui vaan!Eli ehkä siinä greipissä on voimaa!Nyt pitäis ainakin olla hyvää maastoa simppojen uiskennella ;-)
Niin,mitä "kylvögalluppiin" tulee,niin noin arkipäivisin toiminta kyllä keskittyy iltapäivään/iltaan,mutta viikonloppuna aamu on hyvää aikaa... ;-)

Toi Tehiksen s-postiviestihomma on aika järkky!Toivottavasti ei seuraa mitään ikävää!!

Minervan tilanne siis edelleenkin vähän kysymysmerkki,josko voisi siltikin olla valemenkat ne edelliset?!No,lääkäri osaa varmasti sanoa jotain!

Tehikselle vielä kiitokset positiivisuuspuhalluksesta!Mä olen kanssa yrittänyt taas "murjotuspäivästä" selvittyäni pitää yllä hyvää henkeä!Nyt se onnistuu!

Voihan kökkö!Taas kone temppuili niin,etten nähnyt uusimpia viestejä!!

Ewallahan on superjännät paikat tosi pian!Peukkuja!

Jo Monskulle malttia,kyllä se vahva plussa sieltä tulee!

Täällä ollut suht hiljainen maanantai, missäs kaikki luuraa? Ai niin, ihmiset käy töissä :-)

Voi Minerva, mahdatkohan turhaan odotella sitä ovista?! Mulla on jotenkin sellainen olo, että Minervan laskettu aika on ennen Monskua ja mua ;-)

Ewaa jännäillään siis myös tällä viikolla, kiva kiva!
Ja Fannylle sitä housun lämmittelyä koko viikoksi! :-)

Niin, eipä häiritse häirikkö mua enää. Laitoin vähän selkä seinää vasten, vaikka keinot vähissä olikin. Tepsi kummiskin. Sain selville henkilön. Ja siis tää on aivan naurettava juttu. No niin, nyt selviää mun ammattikin... Siis olen ope ja tämä ihailija vanha oppilaani. Huvittavaksi tämän tekee se, että hän on ollut viidennellä ja kuudennella mun oppilaana 5-6vuotta sitten. Minä olin sillon vähän alle 30v. Ja hän siis vähän haaveillut ja haaveilee edelleen kuumia juttuja. Voi apua! Mutta eipä taida uskaltaa enää, kun vähän poikaa läksytin :-) Mä en oikein tiedä, mitä mä ajattelisin. Kai toi on ihan normaali juttu, hoh hoi :-D

Nyt lähden tämän potkupallomahani kanssa köllöttelemään ja katsomaan Täydellisiä naisia. Aivan kaamee turvotus siis. Ilmavaivoja ja närästystä vuorotellen&yhtaikaa..
Nyt jäi meikäläisen kahvitkin tuohon aamukahviin, ei tee mieli yhtään enempää. Ja vaikkei mitään närästystä aiheuttavaa söiskään, niin silti närästää. Tätä tämä on :-) Tervetuloa kerhoon muutkin nopeasti!