Vasta-alkajat (4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monsku

Vieras
Heippa,

Täällä ollaan!
Neljäs ketju alkaapi tästä...

Joanna 33/32,y 07/06 Vantaa
Monsku 26/38,y08/06 Hki
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Vasinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi

No niin...

Meillähän on todella monta jännitettävää ihan lähiaikoina!

Joanna, Minerva ja Fanny!
Ja Tehiksen ovista odotellaan (samoin kun meikäläisen - tosin enemmän odotan sitä lääkäriaikaa tällä hetkellä) ja Entulle toivotaan menkkoja! Eiks vaan? Meinkö kaikki oikein? Minnehän se Miksu on karkaillut...?

Aikas jännät paikat :) Mustakin on mukavaa kun on tällainen muutaman hengen ketju. Haluan todella muistaa ja tuntea kaikki keskustelutoverit ja pää menisi varmasti ihan sekaisin jos meitä olisi kovin montaa enemmän. Ei sen puoleen - kyllä kaikki uudetkin tosi tervetulleita on!

Joannalle tsemmpiä häähumuun. Täytyy sanoa, että olen järkännyt vain yhdet tooosii massiiviset uuden vuoden bileet aikoinaan, enkä minäkään oikein ymmärrä, mitä voisit enempää tehdä ja järjestellä. Älä ota turhaa stressiä vaan odota päivääsi rauhassa ja muista NAUTTIA! Sinä ja miehesi olette juhlakaluja - älä unohda sitä.

Juuh, Fanny; kohtalotovereita tosiaan ollaan. Minulla keliakia diagnosoitiin vasta pari vuotta sitten. En ole kokenut sitä rajoittavana tai elämää haittaavana asiana. Kilojakin on muutaman vuoden aikana karissut ihan huomaamattani. Paitsi valkoisia jauhoja myös muita hiilareita syön aika vähän. Perunaa välttelen ihan tarkoituisella ja täysjyväriisi maistuu paremmin kuin valkoinen. Gluteenittomat leivät ovat joko niin pahoja tai niin kalliita, että syön niitä tosi harvoin. Itse en leivo, koska peukalo seisoo keskellä kämmentä mitä kokkaamiseen tulee. Mieheni hoitaa meillä ruokapuolen :) ja hyvin hoitaakin. Sokeria voisin ruveta vähän enemmän tarkkailemaan. Kuten sanottu; makeaa en juuri syö, mutta piilosokeria on melkein ihan kaikessa!

Siinä sepustusta. Täytyy rientää palaveriin. Palailen ip.

Yritän olla liikaa terrorisoimatta tätä ketjua. Mutta jos nyt jonkun rivin raapustan ;-)
Tuolla isommassa pesueessa ollut sen verran villiä juttua, että en ole ihan joka paikkaan kerinnyt kirjottamaan. Ollut niissä sulattelemista :-D Melkoinen kylvömeininki päällä meillä siellä.

Vai Joannalla häähumua, ai kun ihanaa! Mulla tuota juhlakokemusta on rutkasti, mutta mitähän mä osaisin neuvoa. Viimeksi muuten syyskuussa järkkäsin yllätysjuhlat miehelle. Se jos mikä oli hankalaa, kun piti toimia toisen selän takana. Ne ei ollut mitkään hirveen isot, 20 vierasta oli paikalla.
Sellanen kannattaa miettiä tarkkaan, että onko varmasti kaikki järjestetty niin, ettet sinä itse juhlakaluna joudu juhlissa enää huolehtimaan mistään. Eli miten on hoidettu juomatarjoilut, siivoukset ym. Kuka on vastuussa siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Ja vähän kannattaa miettiä jonkinlaista aikataulua, vaikkei mitään ihmeellistä ohjelmaa oliskaan. Helpottaa illan kulkua.

Meillä eilen sitten aloitettiin taas tuo kammarielämäkin keskenmenon jälkeen. Ja mukavaahan tuo oli vieläkin :-) Pitäähän sitä pientä esikylvöä ruveta laittelemaan. JOS vaikka se ovis ensi viikon alkuun jo tulisi.

Tässä pikapyörähdys. Lisää myöhemmin, jos sattuu asiaa ilmaantumaan :-)

Pakkohan se oli käydä kurkaamassa tuonne isompaan pesueeseen, kun Tehis mainosti levottomilla jutuilla. Ja huikauhistussentään kun tämmönen viaton tyttönen herahti varmaan punaseks kun tomaatti :D. Teillä miespolojen kassit varmaan kuumottaa koko ajan kun niistä noin levottomia puhutaan :O :D!

Täällä ei mitään uutta dokka on tukossa ja kurkku kipeä, vaikka kuinka hartaasti suklaalla lääkitsin. Juupajoopa sinäpä tältä erältä jutut.... pää kumisee tyhjyyttään....

Hih :) Jahka ehdin niin käyn minäkin siellä kurkkaamassa... kuulostaa hurjalta.

Meikätyttö joutuikin sitten ihan yllättäen täksi päiväksi sairasvuoteelle.
Kesken lounaspalaverin pyörtyä pöksäytin. Siitä sitten pahan olon ja huimauksen kourissa lääkäriin ja arvatkaa mikä oli tuomio?! No OVULAATIO kuulemma!!!
Tai sitä se lääkäri epäili kun ei pitkän kuulustelun jälkeen mitään muutakaan keksinyt. Vatsa on kipuillut eilisestä illasta lähtien hieman. En yhdistänyt sitä ovulaatioon kun kierto on ensinäkin niin aluillaan ja kun on muutenkin ollut vatsan toiminnassa vähän ongelmaa viime aikoina... Noh, lekurin mukaan joskus kun munarakkula on puhkeamassa/puhkeaa, se vuotaa verta vatsaonteloon mikä aiheuttaa just tuota pahaa oloa ja pyörryttävää tunnetta. Käski kotiin lepäämään loppupäiväksi ja petipuuhiin jos vain mahdollista. Minäpä mammaksilla testasin äsken enkä edes haamuviivaa saanut, että enpä sitten tiedä mitä ajatella. Aamuvirtsasta ne tosin pitäis tehdä ja viime kiertokin jäi tosi lyhkäseksi joten ehkä tämä kuitenkin olis sitten ovista. Täytyy se mies kellistää varmuuden vuoksi välittömästi kotiin saavuttuaan.

Omaa napaa hillittömästi. sori. piti vaan päästä purkamaan.

Monsku:
Mä en ole koskaan tehnyt mammaksin ovistestiä aamulla ja olen silti saanut viivan testiin. Vai onkohan niissä eri herkkyyksiä...
Melkosta munasolua oot kasvattanut jos tajukin lähtee :) toivottavasti ei ole mitään muuta.

Pitää jatkaa pakertamista kouluhommien kanssa ja jossain vaiheessä mäkin käyn kurkkaamassa niitä kuuluja tekstejä.
Olen ihmeissäni seurannut odotuspuolen "juusto"-keskustelua, siellä käyvät tunteet aika kuumina.

Ai niin se suurin ongelma!
Hiukset on alkaneet rasvoittua ihan kamalasti! Leikkautin hiukset sellasiin "normaaleihin mittoihin" ja yrittänyt selvitä ees joka toinen päivä pesuilla... mutta illalla kun käy suihkussa niin aamulla jo tuntuu siltä ettei tee ees itse mieli niihin koskea. Ei ne tosin likaisilta näytä. :(

Nyt kyllä vihloo just niin kuin oviksessa yleensä... heikot limat näkyvissä...
Enpä tiedä. Tai sitten vaan edelleen kaikki tuntemukset johtuu siitä kun toiminta on vieläkin pillereiden lopettamisesta sekaisin...
Minerva; mullahan oli viime kierrossa toi rasvoittumisongelma, joka näkyi sekä hiuksissa että naamassa. Nyt taas kun ovista kohti on menty, on naama alkanut kukkia ja hiukset taas enemmän rasvoittua. Mulla ongelma näköjään siis liittyy kierron vaiheeseen. Toivotaan, että sullakin on ohimenevää!

Monskulla on sitten supermunis kehissä tässä kuussa, kun ihan tajunnan vie! Voisitkin vietellä miestäsi "Hei, minulla on supermunis se vei jo minulta tajun katsotaan viekö sinulta" ;). Vakavasti puhuen onneksi pyörtymisellesi löytyi tuollainen mukava syy! Mahtoivat sinun työkaverisi vähän säikähtää, kun yksi pökrähtää kesken palaveeraamisen!

Minerva minäkin olen sitä "juusto"-keskustelua seurannut. Miten ihmeessä niin viaton asia kuin tuorejuusto voikin käynnistää sellaisen taiston!?

Täälläpäin Suomea on muuten aivan kaamea keli! Kohta alkaa varmasti sähköt pätkimään, kun puut kaatuilee linjoille. Mieletön myräkkä!

Hyvää perjantain jatkoa!

FANNYYYYYY, huhuu :-) Mikäs se sun testipäivä onkaan?

Onpas Monskulla ollut tosiaan melkoinen munis, huhhuh. Vai onkohan siellä monta? ;-) Kyllähän niitä luomukolmosiakin on.

Täällä on ihan uskomattomasti vissiin ovis nyt tai sitten oli jo eilen. En voi käsittää, kp 13 tänään. Mulla ei ikuna ole ollut normaalia kiertoa. Tänään ollut samanlaista kipuilua kuin viime kierrossa. Silloin oli vähän pähkäilyä, että onko se kiinnittymistä vai ovista. Nyt sekin sitten selveni, kyllä se ovis on. Silloin siihen liittyi vielä hedelmöittyminen, saas nähdä miten tällä kertaa... ;-) Mulla kyllä vähän paniikkia meinaa iskeä, jos nyt jo tärppäis. Olisin kyllä ikionnellinen niistä normaalin kierron menkoistakin. Molempi parempi :-) Huih.

Heippa!

Olen tehnyt "työtä vuorotta",enkä ole edes tänne kerennyt kirjottelemaan!

Täällähän on hurja meiniki!Monsku pyörtyilee oviksen voimasta-huimaa!Koita saada se mieskin sitten "pyörtymään" eli vaaka-asentoon!(...tai johonkin muuhun ;-D )

Mulla on tainnut jäädä Joannan hääviesti väliin.Mutta neuvoja siis?Meillä oli n.100 hengen häät,jotka kyllä rehellisyyden nimissä loppusuoralla aiheutti melkosen stressin!Kunnon kirkot ja koko paketti.Mutta ihanaa oli!Ehkä mun parhaat neuvot on samansuuntaisia kuin Tehiksen,eli huolehdi siitä,että hääpäivänä et ole vastuussa mistään.Joku muu on.Ja muista lopettaa säätäminen ajoissa-jossain vaiheessa se ei enää kannata...;-)Mutta loppujen lopuksi harvoin tapahtuu mitään ihan hirveetä,vaikka kaikki ei meniskään just niinkun suunniteltu.Ennenkaikkea nauttikaa!!

Omaan napaan kuuluu ihan jännää.Nyt kp30/n.32 ja kaikenmaailman tuntemuksia!
Rinnat edelleenkin "puristaessa"tosi kipeet ja muutenkin oudot.Alavatsa on ollu välillä tosikin kipee ja tänään ilmesty kumma vihlova kipu tosi alas häpyluulle.Toivottavasti ei virtsatietulehdusta vaan jotain muuta,vähän vaikee määritellä.Pissalla käyn koko ajan,myös yöllä.Se kyllä alko jo monta päivää sitten...
Enpä tiiä.Luulen ,että testailen(jos tarvetta)vasta tiistaina,koska tona päivänä(kp34) mulla on aina vihoviimeistään alkanut menkat.Ei viittis sitä ennen.Eli siihen asti joudutte jännäämään ;-) !

Eipä muuta tälläkertaa.Tänäiltana on työpaikan bileet ja ajattelin kyllä ottaa viiniä-kohtuudella.Sitä on jo muutenkin niin mukavuudenhaluinen,ettei viiti tärvätä koko lauantaita makaamiseen!

Palaamisiin!

No niin tarkistelin pikkaisen ja nyt mennään kp24/28. Itseasiassa nyt on alkanut jännittään ihan hirveesti. Tuntuu vaan jotenkin erilaiselta, en tiedä ->vaihoharhaisuutta?? Alamasua vihloo välillä aika ikävästi :( Parempi nyt vaan ootella ja keksiä muuta tekemistä viikoksi.
Ulkona on kamala myrsky, ikkunat vaan kolisee joten ulos ei huvita mennä niin on pakku ruveta pänttäämään.

Viikonloppuja kaikille

Miten niin hommaa viikoksi minerva?Muutama päivä ja saat laillisesti testata!;-)
Täytyy sanoa,että tälläkin jännittää (kp 31/n.32)!Ja mullakin on ollut täysin epätavallisen kovia kipuja alavatsassa...Ja kummaa vihlontaa häpyluulla.
Jäämme odottamaan!!

Pitkästä aikaa! Ihanaa syksyä edelleen, kohta varmaan loppuu!

Voi hitsin hitsi toi juustokeskustelu. Raukka alkuperäinen joka halus tietoa ja kaikki rupee vaan rähjään... Oli pakko kirjoittaa jotain, katsotaan kuinka paljon saan turpiini nyt... =D

Muuten kuuluu hyvää, teillekin näköjään! Oon pysytellyt hieman poissa kahdesta syystä. Eka on se että ei tunnu kivalta kun kaikki on niin epävarmaa ja menkat viipyy ja seksikin saa sellaisen "pakkoleiman". Toinen syy on se että musta tuntuu siltä kun jokainen pikku vatsakramppi nousee esiin todella "tärkeänä" vaikka aikaisemmin oisinkin pitänyt sitä hukassa olevana pieruna. Varsinkin tämmöinen palsta jossa mietitään näitä pahentaa sellaista "merkityksenhakua" ainakin minulla. Sen takia oon ollut vähän laiska. Te ootte kuitenkin herttaisia ja ihania ja toivotan teille kaikkea hyvää! Tuun kyllä kurkkimaan, mutta yritän pitää hieman etäisyyttä oman terveyteni vuoksi! Okej?

Haleja ja paljon onnea teille!

heissan,

vihdoinkin linjoilla. Mut käytiin ryöstämässä töistä perjantai-iltapäivällä polttareihin. Arvasin kyllä, että salaa maistraatissa käyneenä saan jälkipolttarit, mutta en osannut arvata että ne järkätään vielä ennen ensi viikkoisia "hääbileitä". Pikaisiin polttareihin oli osasyynä toki tämä raskautumisaikomukseni.

Kerronpa vähän polttari-illan kulusta; eli ensin oli duunipaikan aulaan asennettu tatami, ja eikun sumopuvut päälle ja sumopainimaan. Frendit vähän uhkaili, että joutuisin olemaan niissä tamineessa koko illan. Voin sanoa että vajaassa vartissa pukkasi jo sen verran paljon hikeä, että koko ilta niissä olisi poistanut nesteitä usean litran. Onneksi sain kuitenkin riisua painavan puvun päältäni ja suunnattiin pelaamaan bilistä. Voitin kaikki kolme pelaamaani peliä! Kiitinkin siitä, että mun annettiin voittaa :-) Sitten saunatiloihin, jossa lisää sumoilua ja meksikolaista ruokaa. Kokovartaloturvenaamio kuului tietysti asiaan, sekä kunnon löylyt poreammeineen. Puolenyön aikaan vielä vanhan sinkkuasuntoni lähikuppilaan, jossa piti "laulaa" karaokea. Ainiin,ja kannoin mukanani koko ajan varamiestä, eli todella irvokkaan näköistä pumpattavaa Beniä, vai mikä nimi miespuolista Barbaraa paremmin vastais. Ideana sille kuulemma oli, jos oikea mies alkaa joskus ärsyttämään, niin puol tuntia katseltuani varamiestä, alkaa oma mieheni vaikuttaa taas aivan ihanalta. Ilta päättyi ravintolassa kolmen aikaan ja kotiin päästyäni mainostin miehelleni (herätettyäni hänet) etten olekaan yhtään humalassa. Mistä sitten lie johtuikin seuraavan päivän armoton hedari...

Meillä oli lauantaina klo 15 ravintolassa "sukuhäälounas", jossa sukumme tapasi ekaa kertaa. Olin vielä punkassa varttia vaille kaksi kunnes oli pakko nousta ja suht' skarppina ja pirtsakkana jaksoinkin kohottaa maljaa meille!

Eilen illalla olin havaitsevinani pientä vuotoa ja samoin nyt aamulla, mutta mulla ei ole ikinä ollut mitään pientä tipottelua, vaan ihan tunnistettavaa vuotoa menkkojen alkaessa. Menkkoja tämä kuitenkin varmaan enteilee, sillä nyt on 15 vrk ovisplussan jälkeen. Eli päivän edetessä voin varmaan sanoa, että kyseessä on kp1. Tietty harmittaa, mutta toisaalta kiertoni on nyt inhimilllisempään päin; nyt siis takana kierrot 32, 37 ja tämä taitaa sitten olla 33.

Miksu, tulehan kuitenkin aina silloin tälloin kertomaan kuulumisiasi.

Monsku, toivottavasti pyörryttävästä oviksesta kehkeytyy pyörryttävän ihania uutisia parin viikon kuluttua!

Kertokaahan kaikki muut jännääjät tilanteenne, Fanny ja Minerva, pidän teille peukkuja pystyssä.

Minä lähden tästä jatkamaan takapihan haravointia. Pitää laittaa grillit sun muut talviteloille, nyyh.

Aurinkoista päivänjatkoa!

Miksu älä unohda meitä kokonaan, jookos?? Odotellaan kuulumiasia :)

No Fanny koska testaat??
Nyt oon ekaa kertaa itse ihan jännityksestä sekaisin. Mies huomasi yhden "oireen" tuossa viikonloppuna ja huomaan kyllä jo minäkin. Tissit on kasvaneet niin etteivät mahdu enää kunnolla rintsikoihin... Tänään kp 26/28

Pikaiset huomenet tänne!

Huih, täällähän jännääjiä :-) Peukut pystyssä Minerva ja Fanny!
Kivat kuuloset polttarit Joannalla.
Palailen myöhemmin, nyt pitää kiitää.

Täällähän on monta jännääjää, toivottavasti tulette tuonne odotuspuolelle piakkoin... :-)

Hieman kuulumisia täältä, plussauksen jälkeen kärsin noin viikon verran kovista alavatsakivuista, varsinkin öisin, vähän menkkamaiset mutta kovemmat, kävin lääkärissä eikä mitään erityistä ollut veri- ja virtsakokeessa, eikä tuntunut kohdun ulkopuoliselta. Kivut on siis hellittäneet, ja tässä välissä oli aika jolloin oli pakko syödä kahden tunnin välein, ja nyt viikonloppuna ruokahalu muuttui ruokahaluttomuudeksi, ei tee mieli mitään, kaikki ruoka näyttää ja haisee pahalta, mutta pakko jotain yrittää syödä, hedelmät, jugurtti, Fitness-murot... aika yksipuolista siis.
Ensimmäinen neuvola on ensi viikon torstaina, ultrasta ei vielä tietoa. Nyt on rv 6+5, tuntuu että aika matelee kun tekisi niin mieli kertoa jo kaikille! Mutta jos vielä jaksaisi pitää suun kiinni muutaman viikon... :-)

Tsemppiä kaikille, ja hyvää viikon alkua!

Moikka!
Tänne kuuluu kummia.Olin tossa tunti sitten TÄYSIN varma,että menkat alkaa NYT.Laitoin jo pienen suojankin!Kyllä ne juilinnat jo liki 20-v. kokemuksella tunnistaa!Mutta nyt ei MITÄÄN!Tilanne ohi,eikä tunnu miltään.Eikä siis mitään vuotoakaan!
Lämpö oli herätessä 36,7C,koholla ,muttei sairaan korkee.Enpä siis enää tiedä mistään mitään :-D !
Tosin Minerva olen havainnut saman "oireen":mitkään liivit ei enää ole hyvät!Kun tulen kotiin,otan rintsikat pois,kun ne painaa joka paikasta!Toivon kovasti,että se ainakin sulle tietäisi hyvää!Mulla voi kroppa olla vielä senverran sekasin ton km:n jälkeen,että tää kaikki myllerrys johtuu ihan vaan siitä.Tänään siis kp 33/n.32...

Ihanaa Aikku,että odotuksesi etenee hyvin!Varmaan aika pelottavia nuo kivut.Mutta kaikki siis hyvin!

Täältä tulee raporttia,jos/kun kerrottavaa!
Koittakaa kestää tätä säätä!!!

Lupaavaltahan tuo Fanny vielä kuulostaa ;-) Toivotaan toivotaan...

Jännäksi se taitaa mennä vielä meikäläisenkin hommat. Perjantaina tosiaan oli ne samat kivut kuin viimeksi oviksessa, jolloin raskauduin. Koko viikonlopun vatsa on ollut turvoksissa. Tänään alkoi poskien kuumotus, joka viimeksi tuli muutama päivä oviksen jälkeen. Päätin, etten mitään oireita itsestäni hae, mutta eipä näillekään mitään voi :-D Mutta voihan mullakin toisaalta kipuilut ym. johtua vielä siitä keskenmenosta. Millään en vieläkään voi uskoa noin aikaiseen ovikseen, saatikka raskautumiseen heti. Yritän siis olla aivan kuin vielä ovista odottelisin. Nyt siis kp 16. Mutta jos tämän/ensi viikon aikana ilmaantuu kuumeiluoloa ja silmienkiiltoa, niin ei tarvitse testiä edes tehdä ;-)

Aina kun laittaa jotain suuhun alkaa närästämään, kahvi on ihan pahin. Ikuna ei oo ennen närästänyt...
Ai niin ja viime kierrosta tuhrutti ennen menkkoja 4päivää, nyt ei ollenkaan.
Hauska fiilis :)

Huomenta!
Ohoh onpas täällä jännät paikat monella! Nuo tisujen kasvut kuulostavat lupaavilta. Esikoisen kohdalla kuppikoko hyppäsi a:sta c:hen ja vauhdilla.Ennen plussausta muistan lisäksi ihmetelleeni suihkussa nännipihoille ilmestyneitä "nystyjä"...Jep se niistä menneistä, en vaan voi mitään sille että tulee niin elävästi mieleen se jännäys ja ihmettely, kun teidän oireita ja tunnelmia lukee :).

Tehis se jaksaa Fannyyn uskoa, mutta itselleen onkin paljon ankarampi, noh niinhän se menee. Näin ulkopuolisena vaan vaikuttavat aika samanlaisilta nuo teidän tilanteet ;).

Meinaatkos Fanny muuten pantata testin tekoa, vai kirmaatko kohta apteekkiin? Entä Minerva? Tämä täällä jännityksellä odottaa teidän kuulumisia!

Miksulle tsemppiä! Hyvä jos pystyt rauhallisemmin ottamaan.

Joannan polttarit kuulostivat tosi hauskoille! Etenkin se sumopuku..tahtois kokeilla myös.

Mitenkäs Monskun viikonloppu meni? Laitoitteko supermunikselle kosijoita?

Hyvää viikonalkua! Toivottaa ylienerginen (liikaa kahvia) finninaama(kirottu suklaa)

Niin tosiaan ne Monskun supermunikset. Heh, saikos ne kyytiä ? ;-)

Joo, aikas samanlaiset on tilanteet meillä Fannyn kanssa. Fanny menee pari viikkoa edellä. Tuohon Fannyn plussaan tosiaan kyllä vahvasti uskon :-) Omaani en vielä, kun en tosissaan voi olla varma edes oviksesta. Viikon päästä tiedän paremmin ;-)

Niin, niistä tisseistä. Toisille tulee tosiaan niitä nystyröitä. Mulla ei oo ollu niitä, mutta tummuneet on noi nännit ja kasvaneet. (Ja se vatsan viiva on myös tullu tosi varhain, varsinkin kakkosta odottaessa.)
Mulla tissit kipeytyneet aluksi tosi paljon vaan tyttöä odottaessa. Siitä silloin myös tiesin tärpin tulleen :-)
On ne niin erilaisia aina nuo raskaudet. Tuossa keskenmenneessä raskaudessa en meinannut millään uskoa pelkästään siihen kuumeiluoloon, kun olin sitä mieltä, että kyllä minä tunnistan koska raskaana olen. Varmuus raskaudesta ennen testiä hyppi 100 prosentista nollaan :-) Aina se on yhtä jännää, vaikka olisi kymmenen kertaa ennen kokenut!

Fannyn ja Minervan testailuja tosissaan odotellaan!!!

Onkos Entulla mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan? Hormonitoimintaa odotellessa vissiin?

No onpa tosiaan jännitettävää! Huh huh. Minerva, Fanny, Tehis... taidatte kohta kaikki häippästä seurasta ;)

Miksu; veit sanat suustani. Mulla on ihan samanlainen fiilis ollut jo viime kierrosta. Silti en pystynyt pysymään poissa täältä... vaikka vähän sitä jokin aika sitten yritinkin. Olen oppinut lukemaan tätä palstaa, niin että seuraan vain ja ainoastaan tätä ketjua. ei tosiaan ole hyvä jatkuvasti ajatella vain tätä yhtä asiaa...

Minä sainkin vähän uutta ajateltavaa viikonloppua. Kihloihin vissiin mentiin :) Hui. Ja naimisiin pian - helmi-maaliskuussa. Jännää. Ja ihanaa. Olen tosi onnellinen.

Supermunikselle kylvettiin siemeniä oikein urakalla :) Jospa siitä tärppäis... *toivoo, toivoo*
Lääkäriltä tulin hetki sitten. Määräsi luget - eli lisätään keltarauhashormonia, josko loppuis tiputtelu ja onnistuis raskaus :)
Lisäksi otettiin papa ja tehtiin normaali sisätutkimus ja ultrattiin kohtu ja munasarjat. Oli kuulemma tooodeellaa kauniit ja puhtaat kohtu ja munasarjat. Eli mitään ongelmia ei pitäis olla. On upea tunne. Ylihuomenna popsin ensimmäiset luget ja sitten vaan toivomaan!

Oli ihanaa kuulla Aikun kuulumiset. Voi kun pian pääsis sinne odottajien puolelle...

Palaamisiin!