heissan,
vihdoinkin linjoilla. Mut käytiin ryöstämässä töistä perjantai-iltapäivällä polttareihin. Arvasin kyllä, että salaa maistraatissa käyneenä saan jälkipolttarit, mutta en osannut arvata että ne järkätään vielä ennen ensi viikkoisia "hääbileitä". Pikaisiin polttareihin oli osasyynä toki tämä raskautumisaikomukseni.
Kerronpa vähän polttari-illan kulusta; eli ensin oli duunipaikan aulaan asennettu tatami, ja eikun sumopuvut päälle ja sumopainimaan. Frendit vähän uhkaili, että joutuisin olemaan niissä tamineessa koko illan. Voin sanoa että vajaassa vartissa pukkasi jo sen verran paljon hikeä, että koko ilta niissä olisi poistanut nesteitä usean litran. Onneksi sain kuitenkin riisua painavan puvun päältäni ja suunnattiin pelaamaan bilistä. Voitin kaikki kolme pelaamaani peliä! Kiitinkin siitä, että mun annettiin voittaa

Sitten saunatiloihin, jossa lisää sumoilua ja meksikolaista ruokaa. Kokovartaloturvenaamio kuului tietysti asiaan, sekä kunnon löylyt poreammeineen. Puolenyön aikaan vielä vanhan sinkkuasuntoni lähikuppilaan, jossa piti "laulaa" karaokea. Ainiin,ja kannoin mukanani koko ajan varamiestä, eli todella irvokkaan näköistä pumpattavaa Beniä, vai mikä nimi miespuolista Barbaraa paremmin vastais. Ideana sille kuulemma oli, jos oikea mies alkaa joskus ärsyttämään, niin puol tuntia katseltuani varamiestä, alkaa oma mieheni vaikuttaa taas aivan ihanalta. Ilta päättyi ravintolassa kolmen aikaan ja kotiin päästyäni mainostin miehelleni (herätettyäni hänet) etten olekaan yhtään humalassa. Mistä sitten lie johtuikin seuraavan päivän armoton hedari...
Meillä oli lauantaina klo 15 ravintolassa "sukuhäälounas", jossa sukumme tapasi ekaa kertaa. Olin vielä punkassa varttia vaille kaksi kunnes oli pakko nousta ja suht' skarppina ja pirtsakkana jaksoinkin kohottaa maljaa meille!
Eilen illalla olin havaitsevinani pientä vuotoa ja samoin nyt aamulla, mutta mulla ei ole ikinä ollut mitään pientä tipottelua, vaan ihan tunnistettavaa vuotoa menkkojen alkaessa. Menkkoja tämä kuitenkin varmaan enteilee, sillä nyt on 15 vrk ovisplussan jälkeen. Eli päivän edetessä voin varmaan sanoa, että kyseessä on kp1. Tietty harmittaa, mutta toisaalta kiertoni on nyt inhimilllisempään päin; nyt siis takana kierrot 32, 37 ja tämä taitaa sitten olla 33.
Miksu, tulehan kuitenkin aina silloin tälloin kertomaan kuulumisiasi.
Monsku, toivottavasti pyörryttävästä oviksesta kehkeytyy pyörryttävän ihania uutisia parin viikon kuluttua!
Kertokaahan kaikki muut jännääjät tilanteenne, Fanny ja Minerva, pidän teille peukkuja pystyssä.
Minä lähden tästä jatkamaan takapihan haravointia. Pitää laittaa grillit sun muut talviteloille, nyyh.
Aurinkoista päivänjatkoa!