R Raisa Vieras 01.04.2006 #3 Niin voisi, mutta siinäkin on kuulo hyväksi. Kullisi on kyllä varmaan tulinen/salsainen.
N no.... Vieras 02.04.2006 #7 ..yritän nuolla tuheroasi, syleksin enimmät karvat suustani, sitten voisin tylötyä sisääsi, hitaasti syvälle.?
..yritän nuolla tuheroasi, syleksin enimmät karvat suustani, sitten voisin tylötyä sisääsi, hitaasti syvälle.?
R Raisa Vieras 02.04.2006 #8 Kuule.. Karvoja ei ole noin paljon, niitä on siistitty vaikkei ole posliiniia.. että siirry vaan syvemmälle sielä ei ole kavoja jos niitä pelkäät.
Kuule.. Karvoja ei ole noin paljon, niitä on siistitty vaikkei ole posliiniia.. että siirry vaan syvemmälle sielä ei ole kavoja jos niitä pelkäät.