"Duunaripuolue" persut kannattaa arkipyhistä luopumista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

Perussuomalaisista tukea arkipyhien siirtämiselle – ”Huomattava hyöty” EI JUMANKAUTA!​


Saa nähdä kuinka monta palkansaajaa enää tuota porukkaa äänestää 😅

Vielä vuosi sitten Jani Mäkelä piti keskustelua arkipyhistä ”outona höpinänä”.
 
Linkin teksti.

"Pääministeri Petteri Orpo (kok) on toistuvasti tällä hallituskaudella linjannut, ettei hallitus aio puuttua arkipyhiin tai sunnuntaikorvauksiin".

Oikeistohallitukseen toisen kerran päästessään Orpon kokoomus ja Purran persut kääntävät takkinsa Suomen Yrittäjien puolesta, se on tämän hallituskauden näyttöjen perusteell selvä. Nyt tehdään vaalityötä ja valehdellaan taas.
 
Arkipyhistä on syytä päästä eroon.
Loppiaiset, pääsiäiset, vappupäivät, helluntait, joulut ja itsenäisyyspäivääkin voisi viettää joulukuun eka sunnuntai.
 

Yhteistyössä