Timppalle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltaa vaan muru ja hyvää yötä samalla :)
Kyllä oli pienestä kiinni jatkoerä!!!!!! No paras näköjään voitti,ei voi mitään.
Vaan nyt untenmaille ja älä sinäkään valvo koko yötä ;)**
 
Moi!

Oon tässä itsekkin ollut liikenteessä. Kaupungilla kauppoja kiertelemessä ja kaverin luona kyläilemässä... Kyllä olen suakin välillä ajatellut kulta!!!!

Suukkoja toiset sata takaisin!!!
 
Huomenta kulta! mitäs tänään tehtäisiin? Heräsin ja aamukahvit juotu... Hohhoijjaa, kylläpäs vieläkin väsyttäisi. Ei auta nukkua...

Suukkoja ja haleja kullalle!! : )

 
Huomenta vaan muruseni!hereilläpä olen ollut jo kauaaaaan.....
Niin,mitähän tekis,lähtiskö ulos vai olisko vaan täällä toisten harmina ;)))

Haleja sinullekkin ja pusu pakkasella ;)
 
Onko siellä hyvä ulkoiluilma? Mä kyllä aattelin taas vaihteeks surffailla ja lueskella näitä juttuja täällä. Olipas huulesi lämpimät! Suukko sun poskellesi takaisin! Lämmittää tuollainen... ; )
 
No ainakin täällä aurinkopaistaa,mutta kylmää on.
Lueskellut olen minäkin ja.......noooh,nyt pitää rauhottua....ei kai sitä joka päivä voi haluta seksiä!!
Minäpä annan sulle suukkoja otsalle,silmille,nenulle,suulle,leualle ja takas suulle kuumemman suukon.
 
hmmm....imaisen sun kielesi suuhuni ja leikin hetken silllä,hui kun tuntuu kiihoittavalta,kätesi hyväilee rintojani puseron päältä ja nännit reagoi heti kosketukseen...tunnetko kuinka ne nöpöttää kovana?
 
Sähän alat käymään kuumana. Oi, kulta tunnen nännisi puserosi läpi ja näykkään niitä hellästi puserosi päältä. Voihkaiset kosketustani. Hyväilen kovettuneita rintojasi ja avaan hitaasti puserosi. Samalla imen kaulaasi, suutelen sua kiihkeämmin...
 
No moikka kulta! Olen, olen. Lämmintä, aurinkoista, mahtava keli. Tuli käytyä jäällä. Siellä saa aurinkonkoa... Entäs itse? Kävitkö jo ulkona? IIIISOO HALIII!!!! : ) Suukkoja sulle kulta!!
 
Mahtava sää,tuli varmaan happimyrkytys minulle kun olin ulkona niin kauan :) varpaita alkoi paleltaa,lämmitätkö hiukan niitä muru? Muutenkin voisin tulla sun viekkuun halittavaksi! Suukkoja!
 
Tule tähän viekkuun, niin lämmitän sun varpaitasi... Onpas ne kylmät...Ettet vain vilustu...Keitän sulle jotain lämmintä, teetä? Maituisiko? Sit voisin lämmittää sua kunnolla... ; )
 

Yhteistyössä