pohjantähdenalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Olisin taas iltasella tulossa sinne teille päin paikalliseen kuppilaan... Ihan vain ajattelin kertoa jos sullaki olis mahis tulla.

Ai,sä tuut tänään sinne.. hmmm.. voisin tullakin,jos vaan tuo mun mies on kotosalla tänään. Pitää kysyä siltä kun se tulee renkaita vaihtamasta. Pitäs muuten olla piakkoin kotosalla. Ois kyllä tosi kiva nähdä :D

Niin mäki ajattelin. Ja ku olisin tulossa niin ajattelin ilmoittaa sulle. Näin se käy vähän nopeemmin ku yv:llä

Joo näin käy paljon nopeemmin,kun en aina muista edes käydä kattoos y-viestejä :ashamed: Ja kun niitä ei nää tästä etusivulta ollenkaan. Mä yritän päästä,oisitko monen aikoihin tulossa sinne?

Yritän ysin ja kympin välissä tulla. Karaoke alkaa kuitenki jo ysiltä niin pääsis sit het alkuillasta vauhtiin.

Joo,mäkin yritän tulla sinne silloin! Tai jos ei muuten niin sit ku muut nukkuu eli tuos 23 maissa. Ku mies menee silloin nukkuu jos kotona.

Oolrait... Näemme sit illasta. Tuli vaan muuten mieleen et mistäs me tunnistetaan toisensa...

No mä oon samannäkönen mitä tuos profiilissakin. Ja mulla on punanen lyhyt villakangastakki,hupulla.

Okay... Yritän tunnistaa. Omia tuntomerkkejäni voin antaa sen verran et pituutta on kengät jalassa liki 180cm ja laulan nimellä Milla. Vaatetusta en osaa kertoa. Todennäköisesti aika tummat vaatteet. Lyhyet punaset hiukset.

Okay... Yritän tunnistaa. Omia tuntomerkkejäni voin antaa sen verran et pituutta on kengät jalassa liki 180cm ja laulan nimellä Milla. Vaatetusta en osaa kertoa. Todennäköisesti aika tummat vaatteet. Lyhyet punaset hiukset.

Okei,eiköhän me jotenkin tunnisteta toisemme :D Jännää!

Yhteistyössä