Timppalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei kulta! Täällä olen ja alan valmistautumaan illan curling ottelun katsomiseen. Pikkuisen jännittää. Kulta olisi ihan kiva mutta eipä tuo hopeakaan pitkään harmita... Ehkä ; )

No joo, hieronta kuulostaa kyllä aika hyvältä... Odotas, käyn tuohon eteesi istumaan, niin saat hieroa hartioitani. Mitenkäs sun laitasi, haluatko samanlaista käsittelyä vai jonkinlaista toisenlaista käsittelyä...hmm...ehkäpä jotain intiimimpää? ; )

Haluaisin sinun koskettelevan minua hellästi joka paikasta,haluan tuntea sinut sisälläni! Oletpas kireän tuntuinen hartioista,hieron sinua vaativasti,annan suukon niskaasi,samalla painan rintani vasten selkääsi,haluan sinua!

Auts! Joo, kyllä hartiat ovat aika jumissa. Hierontasi tuntuu kuitenkin hyvältä. Onpas sulla kuumat huulet, tunnen heti pienen vihlaisun vatsassani, kun huulesi koskettavat niskaani ja kaluni alkaa jäykistyä. Käännyn ja suutelet minua kiihkeästi. Vastaan kiihkeään suudelmaasi, olen jo käätynyt kokonaan ympäri ja kiedon käteni ympärillesi. Hengityksesi kiihtyy, olet jo valmis, kun alan riisumaan paitaasi päältäsi...

Suutelet niin ihanasti huuliani,kaulaani,korvanlehteäni..oih,tuntuu hyvältä,riisut puseroni ja paljastat kosketusta kaipaavat rintani katseellesi. Voihkaiset himosta ja hamuat nännin huuliesi väliin,värähdän ja työnnän rintaani suuhusi..sekoa halusta!

Otan ihanat rintasi käsittelyyni ja imen voimakkaasti turvonneita nännejäsi. Työnnät rintojasi kasvojani vasten ja hieron niitä lujempaa. Nuolen ja imen vuorotellen, voihkit käsittelyssäni. Voihkintasi lisää kiihkoasi, kätesi hamuilee etumustani. Autan suo riisumaan housuni ja otat kovana sykkivän kaluni käteesi...

Oho, sorry! Kato nyt nimimerkkiä, mut multa se on. Kato nyt, miten kiihtyneeksi saat mut oikeesti. Mä aloin sähläämään. Mut kulta, imethän kaluani, joka sykkii kovana sulle...

Oh! Ihana kalu! Olet niin kova ja sykkivä...liikuttelen kaluasi ylös ja alas hellästi,kovenet lisää ja kiimatippa ilmestyy kalusi päähän,hieron sitä sormenpäällä ensin ja laitan sormeni sitten suuhuni ja sitten sinun suuhun,voihkaset kiimasta ja kätesi etsii vakoani..

Upotan käteni kosteaan vakoosi ja kun tunnen kosteusi haluan, että tulet päälleni. Tulet päälleni 69:n ja levitän pillusi huulia. Työnnän kieleni sisääsi ja maistelen nesteitäsi. Olet todella märkä. Etsin kielelläni klittasi ja imaisen siitä varovasti. Vartalosi suorastaan vapisee nautinnosta, kun imen ja nuolen klittaasi. Työnnät pilluasi lujemmin naamalleni ja lantiosi vatkaa kovasti vasten kasvojani, jotka ovat aivan märät nesteistäsi...

Katsotaan vaan, hitsi sä oot kuuma ja ihana nainen! Pitääköhän tässä käydä paineen poistolla?!! : ) Suukotan sua malttamatta kuitenkaan lopettaa kiihkeää aktiamme. Vastahakoisesti tulen pois altasi ja siirrymme lähekkäin seuraamaan peliä. En ole kuitenkaan pahoittanut mieltäni, tunnut niin hyvältä siinä lähelläni...

Siis matsiin....

No hei kulta! Sähän olet ihan kuumana. Hmm..Lipaisen kielelläni pimppaasi ja värähdät nautinnosta. Musta tuntuu, että sulta tulee nyt tosi nopeasti. Kiemurtelet kieleni käsittelyssä ja voihkit, kun työnnät pilluasi vasten suutani. Nousen ylös ja annan kuumana sykkivän kaluni sun huulillesi...

Olen koko päivän halunnut sinua!!!!
Työntele sitä kaluasi minun suuhuni,haluan sinua niin paljon!
Imen sinua vaativasti,pidät käsilläsi kiinni päästäni ja työntelet kyrpääsi kuumaan suuhuni.

AAH, tuntuu tosi hyvältä. Imet kyrpääni niin kovasti, että tuntuu taivaalliselta. Kielesi leikkii terskallani ja murahtelen nautinnosta käsittelyssäsi. Työnnän lantiotani vasten suutasi ja imet rajummin. Haluan ottaa sut heti. Pyydän sua lopettamaan kaluni nuolemisen ja otan kiinni sun lantioistasi. Käännän sun perseesi vasten lantioitani ja työnnän kaluni sykkivään pilluusi. Ulvot nautinnosta, kun kaluni soutaa edestakaisin märässä pillussasi.

Kyllä mä oikea olen, haen ja käytin tuossa yhteydessä sanaa ""perse"". Se niinkun kuvastaa hieman rajumpaa menoa. Käytän aika paljon erilaisia sanontoja, älä ylläty tämä on mun tyyliä. Sit toisekseen mä oon aika amatööri kirjoittelemaan... Mut mä harjoittelen. Mut sano vaan aina jos menee oudoksi tai liian rajuksi...Opettelen sua kulta.

Minä sano jos menee liian rumaksi teksti,olen nimittäin aika herkkä ihminen.
Haluan opettaa sua muru!
Haluan sinut nyt heti....työnny minuun...ota minut! haluan sinut takaapäin,työnnä kalusi minuun kulta. minä en kestä enää kauaa,ihan oikeasti...saan orkun,hyväilen itseäni samalla kun kirjoittelen sinun kanssa!

Teen työtä käskettyä tai ei sun mua siihen tarvitse käskeä vaan työnnän kaluni pilluusi takaapäin. Tunnut todella liukkaalta ja vastaat ihanasti työntöihini. Voihkit kovasti, kun kiihdytän tahtiani. Lantiosi painautuu tiukasti vasten lantiotani, kun painan kaluni niin syvälle kuin se menee. Soudan pillussasi välillä nopeammin ja välillä hitaammin. Voihkintasi täyttää huoneen ja saa muhun lisää kiihkoa. Haluan sut kulta päälleni. Vaihdetaan välillä asentoa. Haluaisin hyväillä sun ihania rintojasi ja klittaasi samalla kun soudan sun sisälläsi...

Mullakin seisoo oikeasti ja oikein pakottaa... Olet Tuuli tosi kuuma nainen...

Sinä saat minut kuumaksi ja halukkaaksi!
Minä ole todella märkä,kastun herkästi jos minua käsitellään oikeasti ja sinä osaat sen taidon.
Tulen päällesi ja ohjaan kalusi vakooni....voiiiih...en kestä...ihana kova kalusi täyttää minut pohjaa myöten.
Alan ratsastaa sinulla villinä...työnnän tissejäni suuhusi,hiukset kutittaa kasvojasi....voihkit äänekkäästi.minä en kestä kulta....minulta tulee kohta...hankaan klitorista sinua vasten ja kalusi halkaisee minut!!! kulta....rakastan sinua....nai minua ...nyyyyyt

Ooh! Liikuttelet lantiotasi todella villisti päälläni. Kiedon käteni ympärillesi ja vastaan työntöihisi työntelemällä lantiotani sua vasten. Tunnen, kuinka lastini alkaa lähteä liikkeelle. Kiihdytän tahtiani, voihkintasi saa mut sekaisin... En voi pidätellä enempää...Pillusi puristuu tiukemmin kaluni ympärille... Tulen valtavalla paineella sisääsi ja samaan aikaan pillusi sykkii voimakkaan orgasmin tahdissa kaluni ympärillä.

Jään sisääsi ja suutelemme päällekäin. On rauhallista ja hiljaista ja niin raukeaa. Kuuntelen sydämesi sykettä ja tasaantuvaa hengitystäsi hiljaa...

Kulta,olet ihana,niin hellä ja samalla raju..saat minut itkemään,oikeasti! En ole saanut hellyyttä pitkään aikaan..kiitos! Hyvä olo nyt. Pääsetkö huomenna meseen? Hyvää yötä muru,ikävä sinua!

Yhteistyössä