K Kuuma kisu Vieras 31.01.2006 #26 Kotosalla ihan tällä hetkellä. Empä häiritse enempää sinua,mukavaa päivän jatkoa vaan )
K Kuuma kisu Vieras 31.01.2006 #27 Vai on mustilla nälkä....enhän minä sitten uskalla hunajaista kisu sinulle antaa...syöt vielä kokonaan,huii
Vai on mustilla nälkä....enhän minä sitten uskalla hunajaista kisu sinulle antaa...syöt vielä kokonaan,huii
M musti Vieras 31.01.2006 #28 ..niin..musti..vähän..meinas...ensin..nuolen..hunajaa..ja.. kunnolla....
M musti Vieras 31.01.2006 #29 ..en..huomannut äsken sanoa..että, nuolen hunajat..mel- kein..joka paikasta...murrr!!!!