Timppalle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä aikalailla pitkin päivää koneella olen. Tietysti välillä pitää käydä ulkona tuulettumassa... : ) Kiitos vaan itsellesi!!

Suomi voittoon!

Kauniita unia kulta!!! ; )
 
Miksi olisin pettynyt sinuun? Tuntuiko tuo viimeinen viesti siltä? Ei kai... Ei ainakaan ollut tarkoitus...

Joo, jännä peli ja hyvin ainakin toistaiseksi näyttää menevän. Aika lähellä ja niin kaukana kuitenkin tuo voitto meinaan...Meikä on tässä surffaillut välillä. Ehkä vähän lieventää jännitystä...

Jatketaan jännittämistä!!!!

Voit toki kirjoitella vielä tänäänkin. Tässä mä koneella oon istumassa. : ) Ei väsytä yhtään... ; )

 
Huomenta muru. Sulla taitaa olla pää pipi tänä aamuna ;) Olipa ihana avata ketju ja lukea sanasi,vaikka todellakin v...la oli osuutensa siihen,mutta lämmitti se silti mieltä! Koitahan alkaa piristyy ja muista katsoa kulta ottelu! Aamusuukkoja :)**
 

Yhteistyössä