Se on aika paljastava... Hmm... ketkähän kaikki sinne oikein tunkee tän jälkeen??? Tän viestin vois ehkä tän jälkeen hävittää... Se kyl ei taida onnistua..
Meillä taitaa telepatia pelata )
Etsihän kuva,olis kiva!
Jukra kun tekis taas niin mieli sun kosketusta ja suukkoja,vaan mentävä on taas....älä unohda minua!!
Kyllä varmasti saan sinun turvallisessa sylissä,laita kätesi ympärilleni ja ollaan vaan lähekkäin ja hyräilet minut uneen...huomiseen...suukko..nyt uni voittaa...muru..