Timppalle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on aika paljastava... Hmm... ketkähän kaikki sinne oikein tunkee tän jälkeen??? Tän viestin vois ehkä tän jälkeen hävittää... Se kyl ei taida onnistua..

tideliuk@hotmail.com

Monikohan mut tuntee tän jälkeen? : )
 
Oih, tämähän onkin kunnon syleily. Suukkotan sua hellästi takaisin ja istahdan viereesi. Älä nyt enää itke, tässä olen ihan lähelläsi...

Nyt on muuten mesessä sitten kuvani. Se onkin sitten aika tuore kuva juhlista, joten siinä on mulla vähän paremapaa päällä... Älä sitten säikähdä ; )
 
Kyllä varmasti saan sinun turvallisessa sylissä,laita kätesi ympärilleni ja ollaan vaan lähekkäin ja hyräilet minut uneen...huomiseen...suukko..nyt uni voittaa...muru..
 

Yhteistyössä