Mistäs se sellainen ikävä oikein on tullakseen? Hieronta kuulostaa kyllä hyvältä...varsinkin yhden tietyn paikan ) Sitä kun voi niin monella tapaa, öö hieroa...
Yksinäisyys,siitä ikävä tulee. Vai tietyn paikan hieronta...hih. Tule mun kanssa saunaan,niin hieron sinua hellästi...sieltäkin haluan riisua sinut hitaasti samalla suukotellen paljasta ihoasi.Sinä nautit siitä,huomaan ja hunajani alkaa valumaan valtoimenaan...pesen sinut kuuman suihkun alla ja alat innostua...
Suudelmasi saa minut villiksi,haluan lisää,käännyn selin sinua vasten ja nostan käteni sinun niskan taakse...puristelet rintojani ja nännejäni samalla imet niskaani,kaulaani,näykit korvanlehteäni ja tunnen sekoavani halusta. Painan pyllyäni kovaa kaluasi vasten,tunnen sen kuumuuden ja kovuuden pyllyvakoani vasten...haluan sinua niin!
Puristelen rintojasi ja kovettuneita nännejäsi. Suutelen vaativasti niskaasi ja käteni vaeltaa kummullesi ja viimein kostealle ruusunnupullesi. Hieron vakoasi, ja muutama kostea sormi livahtaa sisääsi. Huokaat ja työnnät peppuasi vasten lämpimään kaipaavaa kovaa miehuuttani vasten. Kuiskaan, mitä haluaisit tänään?
Haluan että otat minut vaativasti! Kalusi hamuaa märkää pilluani,ota minut heti,ei enempää esileikkejä...haluan että nait minut nyt heti! Työnnä kyrpäsi vakooni...haluan niin
Kaluni pää löytää kostealla vaolleri ja hieron vähän ennenkuin tulen sisääsi, kiusoitellen. Ikuisuudelta tuntuvan hetken jälkeen tulen hitaasti hunajapesääsi, perälle asti...Vetäydyn samaa vauhtia melkein ulos. Pyörittelen kivikovia nännejäsi sormieni välissä ja nyin niitä kiihkosi karvaessa. Panen sinua takaapäin niin että otat seinästa tukea... Kaluni työntyy sinuun uudestaan ja uudestaan...
Nai minua,tuntuu niin hyvältä...työnnä syvälle,kovempaa kulta! Minä haluan sinua,oikeasti...mun on nyt lopetettava,mutta ajattelen sinua,kun hyväilen itseni uneen suukkoja.